Hop til indhold
Signor Cuoco

Nedladende sprog i anmeldelser

Recommended Posts

Larschristian skrev, for 59 minutter siden:

Man kan godt romantiser det at være prostitueret som kunde. 
og der 10 lyserøde herinde. 
hvor er alle dem som knokler af nød, deres stemme høre ingen herinde. 
men når i 10 lyserøde fortæller hvor dejligt det er at være fri. Egen herre elsker sex med fremmede mænd. 
så romantiser i for det er ikke sådan for dem der ikke skriver herinde konstant, men kæmper for sine familie og børn. 
 

 

De fleste af dem du tænker på, kender ikke engang til EG. Deri har du svaret.
Og hvad er din pointe? Det kan du sgu da ikke bebrejde de lyserøde herinde for, det er da ikke deres skyld. :lol: 

Og nu synes jeg ikke de romantisere det på nogen måde. De fortæller om hvordan De har det med jobbet, der er stor forskel. 

Synes du burde blokere alle de lyserøde, for du har tilsyneladende et problem med dem. Det ses ihvert fald på din historik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant som samtalen om god kommunikation har udviklet sig…..

nu vil jeg gå ud og kneppe nogle luderhuller eller elske med nogle gudinder.
 

I vælger selv hvilken version I bedst kan lide. Jeg er den sammen uanset hvad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 4 minutter siden:

Og nu synes jeg ikke de romantisere det på nogen måde. De fortæller om hvordan De har det med jobbet, der er stor forskel. 

Enig. Det giver en indsigt, vi mænd ellers ikke ville få.

Til gengæld har @Larschristian jo ret i, at de lyserøde stemmer her på EG ikke er repræsentative for alle sexsælgere. Det hævder de nu heller ikke at være, synes jeg, de fremfører blot, hvordan deres eget syn på tingene er, baseret på deres egne oplevelser. Men det er jo et andet emne, som @Pianistinden påpeger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ved stadig ikke hvor mange, mange er, heller ikke hvor mange,

Det kræver jo ligesom der er lavet en undersøgelse der viser hvor mange procent.  
havde jeg skrevet et tal. Havde du jo bare sagt bevis det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 15 minutter siden:

De fleste af dem du tænker på, kender ikke engang til EG. Deri har du svaret.

Jo de kender udmærket dette Forum. 
der tager du fejl. 
 

Den Anonyme skrev, for 15 minutter siden:

Det kan du sgu da ikke bebrejde de lyserøde herinde for, det er da ikke deres skyld. :lol: 

 

Mener jeg ikke jeg har påstået at det er deres skyld. 
men de er med til at romantiser miljøret. 
bare det jeg påpeger. 

 

Den Anonyme skrev, for 17 minutter siden:

tilsyneladende et problem med dem.

Næ har jeg faktisk ikke. 
skriver til dem som alle andre hvor jeg har en mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 24 minutter siden:

Det kræver jo ligesom der er lavet en undersøgelse der viser hvor mange procent.  
havde jeg skrevet et tal. Havde du jo bare sagt bevis det. 

 

Øøøøøhhh??? Paranoia længe leve :lol:

Jeg snakkede ikke om procenter eller undersøgelser eller beviser :lol:

Hvor mange er mange i din optik? 1? 2? 5?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 9 minutter siden:

Øøøøøhhh??? Paranoia længe leve :lol:

Jeg snakkede ikke om procenter eller undersøgelser eller beviser :lol:

Hvor mange er mange i din optik? 1? 2? 5?

Næ kender bare hvordan i fører en diskussion. 
så ingen paranoia.  

nej ikke så få, så var det jo ikke et issue vel. 
vil ikke komme med det tal du fisker efter. 
 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Næ kender bare hvordan i fører en diskussion. 
så ingen paranoia.  

nej ikke så få, så var det jo ikke et issue vel. 
vil ikke komme med det tal du fisker efter. 
 


 

"I"? Jeg tror ikke at du og jeg har diskuteret noget videre tidligere og jeg er bare én.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror ikke at du og jeg har diskuteret noget videre tidligere

Så lad det forblive på den måde end til videre. 
 

God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 31 minutter siden:

Jo de kender udmærket dette Forum. 
der tager du fejl. 
 

Mener jeg ikke jeg har påstået at det er deres skyld. 
men de er med til at romantiser miljøret. 
bare det jeg påpeger. 

 

Næ har jeg faktisk ikke. 
skriver til dem som alle andre hvor jeg har en mening. 

Jeg tager fejl i den forstand, at dem du nok kender, kender til det, ja. Men af dem jeg har besøgt og spurgt om de kendte til EG, så har svaret været nej de fleste af gangene. 

Nej, men du får det til at lyde sådan når du skriver "men når i 10 lyserøde fortæller hvor dejligt det er at være fri"

Nej de er ej, nu må du stoppe med det pjat. De giver deres besyv med, om hvordan de ser branchen igennem deres øjne og erfaringer. 

@Den_glade_amatør 
Det er rigtigt, men det har de lyserøde heller aldrig påstået, det er et label der er smidt på dem, fordi de deltager herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 14.3.2024 at 19:49:

Når jeg læser en anmeldelse med et nedladende og grimt sprog om pigen, tænker jeg på, hvordan hun mon oplevede situationen og kunden. 

Er  vi  ude  i  at  blive  forarget  på  andres  vegne  eller..

Nedladende og  grimt  sprog  hænger  nødvendigvis  ikke  sammen.

Vi  lægger  forskellig værdi  i  ordene, og  det er  også  i hvilken  kontekst  vi  befinder  os  i.  

Bedrevidende og  overlegen  er  værre  end  et  grimt  sprog for  mig. Der er en  del  brugere  som  ikke  er  de  bedste til at  formulere sig på  skrift,  det er  nødvendigvis ikke fordi de bevidst har et grimt  skriftsprog. 

Usympatisk  og  den  manglende  evne  til  at  forstå  andres  perspektiver  er grimt og  virker  ofte  nedladende på  mig. 

At  en  mand  betaler  mig  for  sex,  og  han  i legen/dialogen  kalder  mig  luder  er  kun  frækt.  At  der  bliver  råbt  luder  som  skælsord  efter  mig  på  gaden  (uden at der  vides at jeg er  luder), er  for  mig  både  grimt  og  nedladende. 

At der er  gp'er som  skriver dem der  sutter  pik  uden  kondom spreder sygdomme, er  både nedladende og  grimme.

Fælles  forståelse af  ordvalg, mindre  forargelse på  andres  vegne, og  en  smule pli vil  hjælpe en  del. At der  er  folk der  vil  have  ret,  og  forsætter  i  det  uendelige,  er  trættende.  Når det  så  er  gp'er  herinde,  og  den  samme  flok  hanhunde der  bræffer med, så  er  vi  også  på  kanten  af  noget  som hos  mig  ikke  er  ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 3 minutter siden:

Er  vi  ude  i  at  blive  forarget  på  andres  vegne  eller..

Nedladende og  grimt  sprog  hænger  nødvendigvis  ikke  sammen.

Vi  lægger  forskellig værdi  i  ordene, og  det er  også  i hvilken  kontekst  vi  befinder  os  i.  

Bedrevidende og  overlegen  er  værre  end  et  grimt  sprog for  mig. Der er en  del  brugere  som  ikke  er  de  bedste til at  formulere sig på  skrift,  det er  nødvendigvis ikke fordi de bevidst har et grimt  skriftsprog. 

Usympatisk  og  den  manglende  evne  til  at  forstå  andres  perspektiver  er grimt og  virker  ofte  nedladende på  mig. 

At  en  mand  betaler  mig  for  sex,  og  han  i legen/dialogen  kalder  mig  luder  er  kun  frækt.  At  der  bliver  råbt  luder  som  skælsord  efter  mig  på  gaden  (uden at der  vides at jeg er  luder), er  for  mig  både  grimt  og  nedladende. 

At der er  gp'er som  skriver dem der  sutter  pik  uden  kondom spreder sygdomme, er  både nedladende og  grimme.

Fælles  forståelse af  ordvalg, mindre  forargelse på  andres  vegne, og  en  smule pli vil  hjælpe en  del. At der  er  folk der  vil  have  ret,  og  forsætter  i  det  uendelige,  er  trættende.  Når det  så  er  gp'er  herinde,  og  den  samme  flok  hanhunde der  bræffer med, så  er  vi  også  på  kanten  af  noget  som hos  mig  ikke  er  ordentligt.

Spot on. Det kan ikke skrives meget bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tager fejl i den forstand, at dem du nok kender, kender til det, ja. Men af dem jeg har besøgt og spurgt om de kendte til EG, så har svaret været nej de fleste af gangene. 

Ved ikke hvem du besøger. 
men jeg ved at alle latina piger kender dette Forum. 
de har en whatsapp gruppe med stor set alle latina GP i dk hvor de taler om anmeldelser herinde. Og deler erfaringer om kunder. 
langt de fleste danske kender dette Forum. 
Øst pigerne kender de fleste bestemt også dette Forum. 
så langt de fleste er bekendt med det. 

stopper her god aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Øøøøøhhh??? Paranoia længe leve :lol:

Jeg snakkede ikke om procenter eller undersøgelser eller beviser :lol:

Hvor mange er mange i din optik? 1? 2? 5?

Dygtige pianister, både indenfor klassisk, jazz og bossanova, nyder jeg meget.....

.....men  pianistinder.....ja, der skal man vælge med omhu. Til fælles bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 14 minutter siden:

Dygtige pianister, både indenfor klassisk, jazz og bossanova, nyder jeg meget.....

.....men  pianistinder.....ja, der skal man vælge med omhu. Til fælles bedste.

Og skulle vi forresten ikke finde tilbage til min trådstart, der til orientering handlede om nedladende sprog i anmeldelser...... i stedet for at diskutere paranoia, procenter og beviser, latinaer, østpiger og alt det andet, som de seneste deltagere i debatten har bragt op - og småskændtes om.

 På forhånd tak.

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 5 timer siden:

Men nu var debatten i dette emne jo ikke respekt for kvinderne eller deres arbejde, men derimod hvordan vi her på et anmeldelsesforum skriver til hinanden - køber til køber…
 

ikke hvordan vi taler med kvinderne når vi er sammen med dem. 

I et forum som dette og i andre offentlige fora bør man udtrykke sig så man ikke forulemper de der læser med. Alt andet er virkelig dårlig stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 14.3.2024 at 21:55:

Jo, ja.... Men jeg forstår nok ikke helt hvordan man lykkes med det der at blive "snydt så det driver"?

Jeg er en gammel mand, jeg har knaldet kvinder siden jeres nye kong blev født (er dog ikke hans far), og været i det her game så længe at jeg nogle gange næsten tror at det her er den rigtige verden.

Men jeg er aldrig blevet snydt så det driver. Hvordan gør i? Er det forventningerne som ordner det? Kravene? Idén om hvordan man omgåes med kvinder? Situationsfornemmelsen? Noget må det da være...

Jeg ved ikke hvor mange kvinder jeg har været nøgen sammen  med, men forfærderligt mange er det. Og alligevel har jeg ikke lykkets at blive snydt så det driver.

Hvad gør jeg forkert?

Dr. Bananas Jo du er -du har bare ikke opdaget det endnu... Måske er det sproget... ;-) Det du "gør forkert" er du tænker med lille bananas i situationen... -Og bagefter kan du ik husk en ski...ggg eller hu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 22 timer siden:

Jeg tager fejl i den forstand, at dem du nok kender, kender til det, ja. Men af dem jeg har besøgt og spurgt om de kendte til EG, så har svaret været nej de fleste af gangene. 


 

Du tror så ikke der kan være tale om, de ikke vil fortælle dig, om de kender til EG? -F.eks. når nogen gp spørg om jeg kender til EG -siger jeg altid "nej det kender jeg ikke" "hvad er det?" Jeg har ikke lyst til, at tale om dette forum ved besøg. Jeg notere mig blot, at andre har det behov. Det er et forum for os kunder -i mine øjne;-) Det er 2 forskellige ting -som ikke kommer noget godt ud af, at blande sammen... (erfaret ved at læse, her)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Du tror så ikke der kan være tale om, de ikke vil fortælle dig, om de kender til EG? -F.eks. når nogen gp spørg om jeg kender til EG -siger jeg altid "nej det kender jeg ikke" "hvad er det?" Jeg har ikke lyst til, at tale om dette forum ved besøg. Jeg notere mig blot, at andre har det behov. Det er et forum for os kunder -i mine øjne;-) Det er 2 forskellige ting -som ikke kommer noget godt ud af, at blande sammen... (erfaret ved at læse, her)

Det er da en mulighed, men det finder man jo aldrig ud af. Det er dog stadig mine oplevelser, jeg beskriver. 

Heldigvis er jeg aldrig blevet spurgt ind til, om jeg kender EG, og hvis jeg nogensinde bliver spurgt inden legen går igang, så er jeg den der er skredet ;) 
Efter er ok, men ville gøre som du.

Lige den sidste del, så er det jo fordi nogen typisk har et problem med deres tilstedeværelser/har set sig sure på dem. Det kan slet ikke sammenlignes, jeg synes at det godt at det er forum er for alle.
Og for at bruge dit udtryk, erfaret ved at læse her. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

Dr. Bananas Jo du er -du har bare ikke opdaget det endnu... Måske er det sproget... ;-) Det du "gør forkert" er du tænker med lille bananas i situationen... -Og bagefter kan du ik husk en ski...ggg eller hu?

Men .... hvis man ikke opdager at man er snydt så har det jo ingen betydning ... vel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Men .... hvis man ikke opdager at man er snydt så har det jo ingen betydning ... vel? 

-Jo når man deltager i debatten;-) Og andre kan se det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

-Jo når man deltager i debatten;-) Og andre kan se det...

Ho... hold it right there cowboy. Mener du at du kan se at jeg er blevet snydt selv om jeg ikke har opdaget det?

Man kan jo vælge at gå gennem livet, mistænksom på alt og alle; overbevist om at man risikerer at tabet noget, at man kan blive snydt så det driver, hele tiden være på tæerne og kigge sig over skulderen.

Jeg fravælger den vej. Så jeg bliver ikke snydt - selv om jeg bliver det. Capisce?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Ho... hold it right there cowboy. Mener du at du kan se at jeg er blevet snydt selv om jeg ikke har opdaget det?

Man kan jo vælge at gå gennem livet, mistænksom på alt og alle; overbevist om at man risikerer at tabet noget, at man kan blive snydt så det driver, hele tiden være på tæerne og kigge sig over skulderen.

Jeg fravælger den vej. Så jeg bliver ikke snydt - selv om jeg bliver det. Capisce?

 

-Nææ slet ikke Capisce;-) Men det er også ligemeget bare du Capiscer det...gg det du skriver kan siges med et "sund fornuft" og i dit tilfælde mangel på samme;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 6 minutter siden:

-Nææ slet ikke Capisce;-) Men det er også ligemeget bare du Capiscer det...gg det du skriver kan siges med et "sund fornuft" og i dit tilfælde mangel på samme;-)

Vil du gerne udvikle på hvilken måde jeg mangler et "sund fornuft". Det er en anklage som jo kræver lidt uddybning, synes du ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Møffe

Jeg må tilslutte mig @Bananas - jeg fatter bjælde af hvad pokker du mener ... :D
Sagt i al fredsommelighed ...

Lidt det samme med det du skriver her ...

Møffe skrev, for 5 timer siden:

F.eks. når nogen gp spørg om jeg kender til EG -siger jeg altid "nej det kender jeg ikke" "hvad er det?" Jeg har ikke lyst til, at tale om dette forum ved besøg. Jeg notere mig blot, at andre har det behov. Det er et forum for os kunder -i mine øjne;-) Det er 2 forskellige ting -som ikke kommer noget godt ud af, at blande sammen...

... øøh, hvad må man ikke blande sammen ... ?
Og hvorfor .. ?
Selv har jeg meget ofte netop kontaktet og besøgt piger, der er aktive på EG .. 
Jeg har kun oplevet det som en fordel ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...