Hop til indhold
Signor Cuoco

Nedladende sprog i anmeldelser

Recommended Posts

Pianistinden skrev, for 1 time siden:

Jep, jeg har fordomme (eller bare livserfaring?) og putter helt klart folk i kasser udfra hvilke ord og vendinger de bruger i en fortælling og det uanset hvad fortællingen handler om.

Interessant indlæg, fra dig. Tak for det.

Det er jo kompliceret. Generelt skal vi respektere hinanden og behandle hinanden med stor respekt. Pigerne (egentlig ville jeg foretrække at kalde det damerne)  vil gerne møde Gentlemen og vi mænd, vil møde piger men sødme, stil, dejlig udstråling og gerne fornemme at der underoverfladen er meget mere både intellektuelt og fysisk. Det er ret tydeligt når man læser annoncer.

Men når døren til soveværelset lukkes ønskes også så meget andet (udover respekt, høflighed,sødme, stil osv) og det er jo super fint, når det er efter fælles overenskomst. Jeg skal undlade at komme ind på hvad. Det ved vist alle alligevel.

Vi skal bare lige huske at reglerne skifter, når soveværelset forlades (med mindre andet er aftalt).  Såer manden igen en pæn mand og damen igen en pæn pige - i et eller andet omfang og det burde, om ikke helt og aldeles, afspejles på forum. Jeg tænker vi får bedre sex på den måde og bedre menneskelige relationer også.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Alligevel flot du har evnen at føle hvad en GP ville føle. På trods af at du hverken er kvinde eller GP. Respekt for det.

 

 

Jeg tror vi taler forbi hinanden. Jeg udtaler mig netop ikke om hvad en gp føler.
 

Til gengæld handler hele denne tråd vel om en antagelse om at kvinderne føler sig såret over en særlig sprogbrug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spectrum skrev, for 2 timer siden:

Præcis, man skal lige minde sig selv om at der er den rigtige og denne verden. Du rammer hovedet lige på sømmet.

Det her er vel ligeså meget den virkelige verden som alt muligt andet.
 

Og her er den ovenikøbet ærlig ved at alle ved at vi får noget vi betaler for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Tænker sommetider at de mænd der bruger den form for beskrivelse, efterfølgende har fejret deres bedrift med en slots pilsner imens de sparker dæk på en VW polo og genfortæller episoden til deres 3 kammersjukker - hæver mødet og drøner afsted med dakkedak musik for fulde gardiner ned på den lokale grillbar efter en hotdog og en cocio.....

klasse !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 6 timer siden:

Enig! Jeg får selv en lille smule kvalme når jeg læser noget a la: 'Jeg pillede hende lidt i fissen, kneppede hende godt og grundigt og hun tog den fint i bund i alle stillinger' :wacko:

Tænker sommetider at de mænd der bruger den form for beskrivelse, efterfølgende har fejret deres bedrift med en slots pilsner imens de sparker dæk på en VW polo og genfortæller episoden til deres 3 kammersjukker - hæver mødet og drøner afsted med dakkedak musik for fulde gardiner ned på den lokale grillbar efter en hotdog og en cocio......

Jep, jeg har fordomme (eller bare livserfaring?) og putter helt klart folk i kasser udfra hvilke ord og vendinger de bruger i en fortælling og det uanset hvad fortællingen handler om.

Kære Pianistinden:)

Godt set - konkluderet - beskrevet -de er jo derude  Tænker sommetider at de mænd der bruger den form for beskrivelse, efterfølgende har fejret deres bedrift med en slots pilsner imens de sparker dæk på en VW polo og genfortæller episoden til deres 3 kammersjukker - hæver mødet og drøner afsted med dakkedak musik for fulde gardiner ned på den lokale grillbar efter en hotdog og en cocio......   - - -  meeen glemte du kikke lige?!?! -- bodega opsparing nord for navlen og iført gul stramt t-shirt (Brøndby hooligan) og klapkat foroven - gourmet måltiden (hotdog +Cocio) afsluttes med en braldrende stinkende kæmpeskid 

 - noget at tilføje?! ;)

Mange hilsner

Nye tider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 10 timer siden:

Enig! Jeg får selv en lille smule kvalme når jeg læser noget a la: 'Jeg pillede hende lidt i fissen, kneppede hende godt og grundigt og hun tog den fint i bund i alle stillinger' :wacko:

Tænker sommetider at de mænd der bruger den form for beskrivelse, efterfølgende har fejret deres bedrift med en slots pilsner imens de sparker dæk på en VW polo og genfortæller episoden til deres 3 kammersjukker - hæver mødet og drøner afsted med dakkedak musik for fulde gardiner ned på den lokale grillbar efter en hotdog og en cocio......

Jep, jeg har fordomme (eller bare livserfaring?) og putter helt klart folk i kasser udfra hvilke ord og vendinger de bruger i en fortælling og det uanset hvad fortællingen handler om.

Ha ha. Livet er for kort til Slots pilsner:D

Redigeret af Gunners
Taste fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 5 timer siden:

Kære Pianistinden:)

Godt set - konkluderet - beskrevet -de er jo derude  Tænker sommetider at de mænd der bruger den form for beskrivelse, efterfølgende har fejret deres bedrift med en slots pilsner imens de sparker dæk på en VW polo og genfortæller episoden til deres 3 kammersjukker - hæver mødet og drøner afsted med dakkedak musik for fulde gardiner ned på den lokale grillbar efter en hotdog og en cocio......   - - -  meeen glemte du kikke lige?!?! -- bodega opsparing nord for navlen og iført gul stramt t-shirt (Brøndby hooligan) og klapkat foroven - gourmet måltiden (hotdog +Cocio) afsluttes med en braldrende stinkende kæmpeskid 

 - noget at tilføje?! ;)

Mange hilsner

Nye tider

 

Det bliver et satire program - jeg kan mærke det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er gået woke i prostitutionen.

Når man knepper for penge, så involverer dette, oftest, pik og fisse.

Uanset hvordan man pakker det ind, hvor meget ligestilling osv, så kan man squ ikke forvente digte efter hver knep.Men det er tendensen herinde, hvor anmeldelser skrevet af halvblinde fanboys er fyldt med ord såsom gudinde og engel fra Himlen.

Det er et skamfuldt (bi)job i samfundetsøjne, så må I acceptere at sproget ikke er akademisk.

Når man tjener 2500 - 3000 i timen, oftest skattefrit, så må I også acceptere at læse hvordan Hans beskriver hvordan I har suttet eller taget op i røven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 16 timer siden:

 

Tænker sommetider at de mænd der bruger den form for beskrivelse, efterfølgende har fejret deres bedrift med en slots pilsner imens de sparker dæk på en VW polo og genfortæller episoden til deres 3 kammersjukker - hæver mødet og drøner afsted med dakkedak musik for fulde gardiner ned på den lokale grillbar efter en hotdog og en cocio......

 

Det er den slags mænd, du mest får besøg af, det er dem, der støtter økonomisk dit job.

Hvis du er så sart, afviser du bare deres besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
brasss23 skrev, for 6 minutter siden:

Det er et skamfuldt (bi)job i samfundetsøjne, så må I acceptere at sproget ikke er akademisk.

Når man tjener 2500 - 3000 i timen, oftest skattefrit, så må I også acceptere at læse hvordan Hans beskriver hvordan I har suttet eller taget op i røven.

Tak for opsangen. Det er da også for dårligt, at nogen ind imellem glemmer, hvordan tingene i virkeligheden hænger sammen. Så er det godt, at vi har sådan nogen som dig, som kan ruske lidt op i os allesammen og fortælle, hvor skabet står. For der ER jo kun én måde at anskue tingene på, og det gør du jo på fineste vis rede for her. Det må alle jo kunne forstå, hvis man bare tænker sig lidt om. Tak for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Tak for opsangen. Det er da også for dårligt, at nogen ind imellem glemmer, hvordan tingene i virkeligheden hænger sammen. Så er det godt, at vi har sådan nogen som dig, som kan ruske lidt op i os allesammen og fortælle, hvor skabet står. For der ER jo kun én måde at anskue tingene på, og det gør du jo på fineste vis rede for her. Det må alle jo kunne forstå, hvis man bare tænker sig lidt om. Tak for dig.

Det fint, Hans.

Del dette indlæg


Link til indlæg
brasss23 skrev, for 3 timer siden:

Der er gået woke i prostitutionen.

Når man knepper for penge, så involverer dette, oftest, pik og fisse.

Uanset hvordan man pakker det ind, hvor meget ligestilling osv, så kan man squ ikke forvente digte efter hver knep.Men det er tendensen herinde, hvor anmeldelser skrevet af halvblinde fanboys er fyldt med ord såsom gudinde og engel fra Himlen.

Det er et skamfuldt (bi)job i samfundetsøjne, så må I acceptere at sproget ikke er akademisk.

Når man tjener 2500 - 3000 i timen, oftest skattefrit, så må I også acceptere at læse hvordan Hans beskriver hvordan I har suttet eller taget op i røven.

Sådan kan man jo godt se på det. 
Men det er ikke sådan jeg ser det. Jeg ser købesex, som ikke særlig forskellig fra at man enten går på gourmet restaurant, går på en kro på landet, motorvejs Bistro eller den lokale grill. 
 

Du kan få sulten stillet, helt banalt eller du kan få en virkelig god middag. Du kan også få en sublim oplevelse ud af det -  og alt der imellem.

Under alle omstændigheder opfører man sig pænt og hvis man får det for pengene man med rimelighed kan forvente, siger man pænt tak og nyder det man har købt og fået. 
 

Jeg har oplevet at man endda til en ganske fornuftig pris, kan få en særdeles god oplevelse, serveret med stor passion, indlevelse og glæde over at kunne levere en kærkommen ydelse på en ganske smuk og dejlig måde. Det er det jeg især mener man skal glædes over og respektere. Det er da bare rigtig dejligt. Faktisk er hver eneste oplevelse, hvor en GP giver (eller sælger) noget dyrebart en gave, som man bør modtage velvidende at den faktisk ikke kan betales med penge alene, men også med taknemmelighed. Jeg er i hvert fald taknemmelig, især for de GP’ere der vælger frivilligt at yde den service jeg køber.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
brasss23 skrev, for 7 timer siden:

Det er den slags mænd, du mest får besøg af, det er dem, der støtter økonomisk dit job.

Hvis du er så sart, afviser du bare 

Du er da vidst ny her :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disclaimer: følgende kan indeholde ord og vendinger, der kan virke stødende og decideret nedladende. Som afsender beklager jeg på forhånd og påtager mig det fulde ansvar, men fristelsen er simpelthen for stor, og muligheden for unik.

 

Hvor er det fascinerende at se de to, næsten lige irriterende, fløje i synet på GP’er fægte verbalt.

Bøvka’len, med sit “jeg betaler, så jeg må sige, hvad jeg vil”-synspunkt, og den selvbestaltede og (men kun umiddelbart) næsten selvudslettende og højtravende fantast med sine gudindekomplekser:lol:

Nedladende hilsner

Svendsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 timer siden:

Tak for opsangen. Det er da også for dårligt, at nogen ind imellem glemmer, hvordan tingene i virkeligheden hænger sammen. Så er det godt, at vi har sådan nogen som dig, som kan ruske lidt op i os allesammen og fortælle, hvor skabet står. For der ER jo kun én måde at anskue tingene på, og det gør du jo på fineste vis rede for her. Det må alle jo kunne forstå, hvis man bare tænker sig lidt om. Tak for dig.

Du er da med dit sarkastiske indlæg lige så dømmende, hvilket netop understreger at man også kan være ubehøvlet i et pænt sprog….  

Del dette indlæg


Link til indlæg
brasss23 skrev, for 12 timer siden:

Der er gået woke i prostitutionen.

 

En ting jeg vil give dig ret i. 
Alt for mange romantiserer det at være prostitueret.  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 23 minutter siden:

En ting jeg vil give dig ret i. 
Alt for mange romantiserer det at være prostitueret.  
 

Hvor mange er mange?

Hvor mange er 'Alt for mange'?

Definer 'romantiserer'.

De eneste der med ret kan udtale sig om det at være sexarbejder er - TADAAA: Sexarbejderne....

Det der med:" Det må også være bla bla, tænk hvis det var mig der skulle bla bla, ville du virkelig kunne bla bla, de gør det kun fordi bla bla, det er kun kvinder som bla bla osv osv osv er holdninger som AFSENDER har på baggrund af AFSENDERS egne værdier og begrænsninger.

"Remember, that whenever someone tells you that you can't do something or it's to difficult - it's their limits....not yours"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Romantiserer, gudindestatus, højttravende……..

Jeg kan jo ikke vide eller forestille mig hvordan andre tænker (det lader jeg andre om), men jeg romantiserer bestemt ikke jobbet, miljøet eller for den sags skyld indkomsten. Jeg er ret sikke på det til tider er en hård og ubehagelig branche, som kræver “sin kvinde”. Men ja netop derfor synes jeg man må respektere at nogen faktisk påtager sig opgaven og endda udfører den på en sober og ordentlig måde. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Hvor mange er mange?

Hvor mange er 'Alt for mange'?

Definer 'romantiserer'.

De eneste der med ret kan udtale sig om det at være sexarbejder er - TADAAA: Sexarbejderne....

Det der med:" Det må også være bla bla, tænk hvis det var mig der skulle bla bla, ville du virkelig kunne bla bla, de gør det kun fordi bla bla, det er kun kvinder som bla bla osv osv osv er holdninger som AFSENDER har på baggrund af AFSENDERS egne værdier og begrænsninger.

"Remember, that whenever someone tells you that you can't do something or it's to difficult - it's their limits....not yours"

Man kan godt romantiser det at være prostitueret som kunde. 
og der 10 lyserøde herinde. 
hvor er alle dem som knokler af nød, deres stemme høre ingen herinde. 
men når i 10 lyserøde fortæller hvor dejligt det er at være fri. Egen herre elsker sex med fremmede mænd. 
så romantiser i for det er ikke sådan for dem der ikke skriver herinde konstant, men kæmper for sine familie og børn. 
 

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det er klart der er en bagside af medaljen, også i Danmark. Men det gælder jo desværre i alle mulige forhold. En iPhone kan være samlet på en rædsom fabrik i Kina, og de nye løbesko kan være fremstillet af børn på en fabrik i Vietnam. 

Som kunde kan man gøre sit ved at træffe de bedste valg man nu kan. Kunder har 1 stor magt - nemlig valget man kan træffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men nu var debatten i dette emne jo ikke respekt for kvinderne eller deres arbejde, men derimod hvordan vi her på et anmeldelsesforum skriver til hinanden - køber til køber…
 

ikke hvordan vi taler med kvinderne når vi er sammen med dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 42 minutter siden:

Man kan godt romantiser det at være prostitueret som kunde. 
og der 10 lyserøde herinde. 
hvor er alle dem som knokler af nød, deres stemme høre ingen herinde. 
men når i 10 lyserøde fortæller hvor dejligt det er at være fri. Egen herre elsker sex med fremmede mænd. 
så romantiser i for det er ikke sådan for dem der ikke skriver herinde konstant, men kæmper for sine familie og børn. 
 

 

Ok, så er du ved at dreje tråden hen i en helt anden retning

Der er masser af andre tråde med netop det emne som du kan tilføje dit bidrag i :).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Ok, så er du ved at dreje tråden hen i en helt anden retning

Der er masser af andre tråde med netop det emne som du kan tilføje dit bidrag i :).

 

Næ faktisk dig der valgte at kommenterer på mit svar til anden bruger. 
Og valgte at spørge mig om ting. 
Så svare jeg. 
Så dig der drejer tråden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Næ faktisk dig der valgte at kommenterer på mit svar til anden bruger. 
Og valgte at spørge mig om ting. 
Så svare jeg. 
Så dig der drejer tråden 

Ok så siger vi det, men du svarede ikke på mine spørgsmål, du skrev bare det du ønskede at komme ud med.

Jeg ved stadig ikke hvor mange, mange er, heller ikke hvor mange, alt for mange er og jeg mangler en definition på romatisering.

Jeg tænker at jeg leve videre i uvidenhed på ovenstående - det går nok også B)

Tilbage til studiet og trådens emne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...