Hop til indhold
asianlover

Skal / Skal ikke besøge glædespige?

Recommended Posts

Hej jeg er en ung fyr på 21 år, som i en længere periode har tænkt over om
jeg skulle besøge en glædespige. Jeg har aldrig før haft sex og umildbart 
får jeg det heller ikke i den nærmeste tid.
 
Årsagen til at jeg gerne vil have sex er at primært, at jeg ikke har prøvet
det endnu, men også fordi jeg regner med at det ville være rart (ville elske at få 
lov til at rører nogle bryster). Hvis jeg skulle gå til en glædespige er det vigtigt for mig at det bliver en god oplevelse,
da jeg ikke ønsker min første gang bare skal overståes og det i en fart.
Men da det er første gang, er jeg ikke helt sikker på at nu også
er smart at gå til en glædespige. 
Der er jo noget specielt over den første gang, da man nok kommer 
til at huske den det meste af sit liv, med mindre det er en forfærdelig
oplevelse og at man derfor fortrænger den (ikke særligt ønskværdigt)
 
Mit spørgsmål går derfor på om jeg burde vente indtil jeg finder en kæreste, 
eller om jeg skal besøge en glædespige. Derudover I tilfælde af at jeg går
til en glædespige hvilke forventninger, kan jeg da tillade mig at have?
 
Til pigerne: 
De af jer der har prøvet at have en jomfru på besøg. Har gæsten været for nervøs?
Er han gået glad hjem ? Var det en god oplevelse for ham? Havde han for høje forventninger?

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

mit bedste råd er hold dig langt væk fra sex, og især glædespiger.....det er stærkt vanedannende :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En god ven sagde engang til mig, " når vi først har fået den ind i varmen en gang, så går resten af livet med at få den derind så meget som muligt og vi tænker ikke på andet..." Haha.. Jeg synes du skal gøre det med en sød ung pige du selv finder... Lidt forelskelse, spænding, holden i hånden, og alt det du som ung skal prøve og fornemme... Alt det her, kan du tage når du er ældre og har prøvet dig selv noget mere af... Personligt modtager jeg ikke så unge ej heller jomfruer. Af den grund at jeg ønsker en god oplevelse, med en mand på mit mentale og helst nogen lunde alders niveu.. Hvilket jeg også synes du skal søge... Alt held og lykke og varmt knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ps har en veninde der er sexolog, hvis du har spørgsmål, så ved jeg hun læser med her og er rigtig god til at vejlede og give råd.. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Jeg synes du skal gøre det med en sød ung pige du selv finder... Lidt forelskelse, spænding, holden i hånden, og alt det du som ung skal prøve og fornemme...

 

Hvis jeg har forstået trådstarters indlæg rigtigt, er jeg helt uenig med dig Line!

 

Jeg var selv en langsom starter og fyldt med komplekser i ungdommen, og jo længere det trak ud med defloreringen, des sværere blev det.

 

Det er så nemt at skrive - undskyld, det er ikke helt ment sådan - at "spænding, holden i hånden, og alt det du som ung skal prøve", når netop frygt og generthed forhindrer tiltag af denne art.

 

Næ, det den unge mand trænger til, er en moden kvinde, der véd, hvad det drejer sig om, og som kan tage ham i hånden ind i dette spændende univers.

 

Jeg ville ønske, at Eroguide havde eksisteret dengang under stormen på Verdun, hvor jeg selv tumlede med disse problemer. Kors hvor kunne mange spildte år være undgået.

 

Næ, Line, inviter du blot den unge mand en tur til Randers og giv ham, så hatten passer. Jeg er sikker på, at han vil blive dig evigt taknemlig – navnlig hvis du kan tage initiativet ;) ;) ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Asianlover

Selvfølgelig skal du overveje grundigt, om det er det rigtige for dig, at miste din mødom hos en glædespige. Det kan kun du have svaret på. :)

Jeg har prøvet det en håndfuld gange. Dog ikke med mænd så unge som dig. De var alle fra sidst i 20'erne til midt 30'erne.

Den søde Line har en pointe i det hun skriver, men når en mand er nået op i en noget højere alder end dig, og det bare ikke er sket endnu, så kan det blive en ond cirkel og en hæmsko for manden. I de tilfælde kan det være en god løsning at besøge en glædespige.

Der kan jo være mange årsager til, at man har været længe om at springe ud i de helt intime glæder. Hvis man som mand ikke har stået forest i køen, da der blev delt selvtillid og scoreevner ud, så dumper damerne ikke ned fra himlen af sig selv. ;)

Og som tiden går, vokser selvtilliden og modet ligefrem ikke.

De gange jeg har haft besøg af en jomfru, har manden selvfølgelig været nervøs! Det er da klart. Én ting er, at de fleste er møgnervøse første gang de køber sex, men når det så også er det første møde med sex overhovedet, så er der dømt nerver. Men jeg har ikke oplevet, at de var FOR nervøse. ;) Man skal bare sørge for, at have god tid til at slappe lidt af. Derudover skal pigen også vide, at du ikke har prøvet det før. Så kan hun nemlig lige køre et slet skjult "kursus" ind i foretagendet. ;)

Jeg tror, at de havde en god oplevelse. :) Én af dem så jeg i hvert fald et par gange. Men for et par stykker af dem, var besøget hos mig egentlig bare et springbræt til at komme videre i deres stillestående sexliv. Til at turde at dyrke sex med en kvinde, nu hvor de vidste, hvad det handlede om. Frygten for pinlige episoder kan nemlig være altoverskyggende.

Udover det... Så ved jeg godt, at éns første møde med sex helst skal romantiseres og glorificeres. Og ja, det er da også specielt, men hvor mange af os oplevede det, som det man havde drømt om inden? Jeg kender ikke mange. ;)

Om du skal gøre det... Det kan kun du selv vurdere. :)

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Asianlover.

 

Det er sku flot, du skriver herinde. Der er sikkert ligeså, mange meninger. Som der er vandrør i london. Om den første gang. 

Jeg vil helt sikkert forslog du finder en pige som giver GFE altså Girl friend experiense. igen kys og kram, og kælen. Masser af berøring. 

 

Tror ikke der er nogen der kan afgøre om du skal, gå til en glædespige: Det er du nok den eneste der selv kan afgøre.

Måske også en god ide med at forklare pigen de ønsker du har. Hvad du forventer ved et besøg hos hende eller hos dig.

 

Så ved hun hvordan hun skal agere når i er sammen.

Jeg ønsker dig en fantastisk stund med den rette pige. 

 

Mvh Kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lige precis i din situation mener jeg at en glædespige kan være den gave du har brug for. Jeg misunder virkelig unge kvinder der også har behov for at prøve sig frem, desamme muligheder som unge mænd har i købesexuniverset.  Det er noget at være taknemmelig for, så længe det varer.
 
Alt det snak om at finde sig en kæreste og gøre det naturligt, er for mange usikre unge mennesker lige precis snak. Så let at udtale, men så svært at udføre. Spørg alles vores Rejsenetværk hvad han synes om alle dem der mener de forstår så meget bedre end han selv hvad han burde gøre.
Jeg synes du skal prøve en købepige, og benytte dig af fordelen af at ha lov at være lige precis så nervøs og usikker som du måske er. Det er jo meget bedre at øve sig på våbnet i stille omgivelser før man går i krig, ikke?
 
Men spørg herinde hvilke piger som kunne være bedst for opgaven. Jeg skulle holde mig langt væk fra gæstende piger fra diverse sydlige lande og bruge mine penge på en sød, sexet og intelligent pige som du kan snakke med om precis hvordan du har det.
 
Og mit tip bliver selvfølgelig: Nikita Darling. Kvinden som kan få enhver mand at føle sig som at han faktiskt har lov at eksistere lige precis som han er (grundet han befinder sig nogenlunde indenfor civiliserede rammer).
 
Og jeg er overbevist om at de minden du vil bære med dig for resten af livet af din første gang, vil blive lyse og glædelige.
 
Go for it son! I morgen kan det være for sent.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

:eek: Oopps - så ikke at Nikita selv nåede at skrive før jeg gjorde det.

 

Men selvfølgelig kvarstår mit tip. Ring og booke en tid med Nikita! Hav sex, Bliv glad. Siden kan du erobre resten af verden.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min egen første gang var ved en glædespige - og det var nok ikke min bedste ide nogensinde.

Når du ikke er ældre, vil jeg råde dig til tålmodighed lidt endnu - men du har ret i at manglende erfaring på et tidspunkt bliver en hurdel i sig selv.

Lad iøvrigt være med at stille for store forventninger til den første gang. For de fleste er den en rodet, famlende og svagt skuffende oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er til dels enige med jer og dog ser jeg på det her med mine moderlige øjne også... Og jeg ville da helt klart foretrække mine sønner fik en sød ung pige på deres stadie i livet som den første.., klart hvis man er sidst i 20 erne eller ældre, at der er andre problematikker, men derfra til at springe ud i købesex med en erfaren kvinde mener jeg nu ikke er nødvendigt. Har forståelse for, at det for nogen kan være svært at finde en pige, men husk der går jo altså også piger rundt derude der har det ligesådan.. Jeg har respekt for de af mine kollegaer der kan ( hvis de har min alder) tage så unge ind og selv nyde det. Jeg kan IKKE, jeg er mor og ville føle mig halv pædofil!!! Det var en afsporing Sorry. Mener nu stadigvæk at så ung en fyr skal ud og mærke livets dejlige sider, hvor hele pakken er inkl. Varmt knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt det snak om at finde sig en kæreste og gøre det naturligt, er for mange usikre unge mennesker lige precis snak. Så let at udtale, men så svært at udføre.

 

Just præcis, Bananas, just præcis.

For mange ungdommer vil det være lettere at bestige Mount Everest end at bestige en kvinde første gangen.

Nu åbnede Line ballet, men Nikita er bestemt heller ikke et dårligt førstegangsvalg.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har respekt for de af mine kollegaer der kan ( hvis de har min alder) tage så unge ind og selv nyde det. Jeg kan IKKE, jeg er mor og ville føle mig halv pædofil!!! 

 

Du er en moden og reflekterende kvinde, Line. Men lige præcis det citat bekymrer mig lidt. Vi er vel ikke aldersfixerede herinde? Vi har vel ikke moralske betænkeligheder omkring aldersforskel i vores univers? Vel? Men hensyn til pædofilangsten, så var det akkurat Nikita som en gang hjalp mig at fyre min indre dommer. Jeg er ikke blevet pædofil af at han er væk, men lidt gladere over min aldrende seksualitet.

Min egen mødom blev i øvrigt taget af en meget ældre kvinde, og det var - og er - jeg meget glad for.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line, jeg forstår nu godt, hvad du mener. :)

Jeg er selv 27 (meget snart 28), og har ingen børn. Så måske derfor har jeg endnu "til gode" at føle mig som en pædofil? :D

Jeg går bare ikke så højt op i alder, men mere om man har det godt sammen. :)

Men hvis din grænse går ved de helt unge fyre, så skal man selvfølgelig respektere det. :)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Har forståelse for, at det for nogen kan være svært at finde en pige, men husk der går jo altså også piger rundt derude der har det ligesådan.. Jeg har respekt for de af mine kollegaer der kan ( hvis de har min alder) tage så unge ind og selv nyde det. Jeg kan IKKE, jeg er mor og ville føle mig halv pædofil!!! Det var en afsporing Sorry. Mener nu stadigvæk at så ung en fyr skal ud og mærke livets dejlige sider, hvor hele pakken er inkl. Varmt knus Line

 

Hej Line.

Nu håber jeg ikke, at vi bliver uvenner, men jeg kan ikke lade være med at knytte et par kommentarer til ovenstående.

 

"..Har forståelse for, at det for nogen kan være svært at finde en pige, men husk der går jo altså også piger rundt derude der har det ligesådan.."

 

Jow, men det hjælper jo ikke den unge mand. Og hvis begge har det på den måde, tror jeg mildest talt ikke, at de har en chance for at løbe på hinanden. Du aner tilsyneladende ikke, hvor umuligt disse ting kan forekomme unge mennesker.

 

Jeg er lidt ked af at læse, at du betragter dig som en slags "pædofil", hvis du tager en ung mand ind. Er du ikke professionel nok på dit "fagområde"? Ja, spørgsmålet er ikke polemisk ment, men jeg undrede mig, da jeg læste det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du er en moden og reflekterende kvinde, Line. Men lige præcis det citat bekymrer mig lidt. Vi er vel ikke aldersfixerede herinde? Vi har vel ikke moralske betænkeligheder omkring aldersforskel i vores univers? Vel? Men hensyn til pædofilangsten, så var det akkurat Nikita som en gang hjalp mig at fyre min indre dommer. Jeg er ikke blevet pædofil af at han er væk, men lidt gladere over min aldrende seksualitet.

Min egen mødom blev i øvrigt taget af en meget ældre kvinde, og det var - og er - jeg meget glad for.

B

Håber ikke du forstod det som en dom over hverken dig eller andre... JEG personligt kan og vil ikke have sex med unge fyre på ( næsten) mine børns alder. Og jo det er min moral og grænse og det forbliver sådan. Hvad andre gør vil jeg aldrig drømme om at dømme, som sagt tværtimod respektere jeg det. Jeg ville ikke gøre nogen " forkerte" med min mening, men omvendt heller ikke føle mig forkert... Stort knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Mener at den første gang altid vil stå som noget specielt, og med en måske usikkerhed/nervøs tilstand samt en forestilling om

det ultimative er spændingerne måske for store til at det vil blive en god debut hos en glædespige.

Vil helt klart vente til mødet med en pige hvor der er følelser, samt muligheden for at ramme det rigtige tidspunkt i forholdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Line.

Nu håber jeg ikke, at vi bliver uvenner, men jeg kan ikke lade være med at knytte et par kommentarer til ovenstående.

"..Har forståelse for, at det for nogen kan være svært at finde en pige, men husk der går jo altså også piger rundt derude der har det ligesådan.."

Jow, men det hjælper jo ikke den unge mand. Og hvis begge har det på den måde, tror jeg mildest talt ikke, at de har en chance for at løbe på hinanden. Du aner tilsyneladende ikke, hvor umuligt disse ting kan forekomme unge mennesker.

Jeg er lidt ked af at læse, at du betragter dig som en slags "pædofil", hvis du tager en ung mand ind. Er du ikke professionel nok på dit "fagområde"? Ja, spørgsmålet er ikke polemisk ment, men jeg undrede mig, da jeg læste det

Jo jeg mener da jeg er proff men ikke på det plan at jeg skal gøre noget jeg ikke selv finder rart.. For mig er det vigtigt der er gensidig fornøjelse og nej det er ikke en fornøjelse for mig med så ung en mand. Jeg har nu ok erfaring med de unge mennesker der kommer i mit hjem inkl mine egne unger, at de på et eller andet tidspunkt får det hele til at lykkes... Men igen, hvis det er det den unge mand her bestemmer sig for, så ( igen) tager jeg respekt hatten på for mine kollegaer. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke du forstod det som en dom over hverken dig eller andre... JEG personligt kan og vil ikke have sex med unge fyre på ( næsten) mine børns alder. Og jo det er min moral og grænse og det forbliver sådan. Hvad andre gør vil jeg aldrig drømme om at dømme, som sagt tværtimod respektere jeg det. Jeg ville ikke gøre nogen " forkerte" med min mening, men omvendt heller ikke føle mig forkert... Stort knus

 

Ok, her fik jeg svar, og det respekterer jeg naturligvis.

 

Edit: Jeg ser, at vore indlæg har krydset hinanden, og jeg vedstår min respekt for dit syspunkt

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line, jeg forstår nu godt, hvad du mener. :)

Jeg er selv 27 (meget snart 28), og har ingen børn. Så måske derfor har jeg endnu "til gode" at føle mig som en pædofil? :D

Jeg går bare ikke så højt op i alder, men mere om man har det godt sammen. :)

Men hvis din grænse går ved de helt unge fyre, så skal man selvfølgelig respektere det. :)

Søde kollega. Jeg går heller ikke op i alder, bare det er omvendt... Har skrevet på min profil tekst at jeg ikke modtager mænd under 25 og helst ser jeg dem gerne ældre... Det har mange andre grunde end beskrevet.. Jeg tænker du ville være et perfekt valg til den unge fyr, der er trods alt ikke så langt i mellem jer og du har samtidig erfaringen til at skabe roen og hyggen.. Kæmpe knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første gang var med en glædespige da jeg var i starten af 20'erne. Jeg har aldrig fortrudt, tværtimod. Det er nok det mest fornuftige valg jeg nogensinde har truffet.

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor det er så vigtigt at være forelsket den første gang. Jeg tror det er en forestilling amerikanske film og popkultur har skabt. Men de har vendt det hele på hovedet hvis i spørger mig.

 

Jeg vil anbefale dig at finde en glædespige der kan give dig en god introduktion til sex og lære dig lidt om hvad der er op og ned. Når du så har fået lidt erfaring og selvtillid så er du meget bedre rustet når du møder en pige irl du godt kan lide.

 

Jeg har aldrig mødt Nikita men hun virker pisse sød og som en god læremester og hvis jeg var dig ringede eller skrev jeg til hende ASAP :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Asianlover"...skal det så være med en lyshåret glædespige ?

 

Hvis første gang skal være noget specielt og noget man ikke glemmer, så skal det vel være med en kæreste som man har kendt noget tid synes jeg.

Hvis ikke der lige er udsigt til det, så er en glædespige en god mulighed synes jeg.... når du lige har lavet en grundig research på hvilken pige kunne være noget for dig.

 

Min "første gang" var med en pige der var nogle år yngre end mig.

Så hun sagde "er du god til at kneppe" ( hvilket jeg højst sandsynligt ikke var, da jeg jo ikke havde prøvet det før ) og så lagde hun sig fladt på ryggen og spillede halv død...... 

 

Så min første gang husker jeg også tydeligt :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

....

 

Hvis første gang skal være noget specielt og noget man ikke glemmer, så skal det vel være med en kæreste som man har kendt noget tid synes jeg.

Hvis ikke der lige er udsigt til det, så er en glædespige en god mulighed synes jeg.... når du lige har lavet en grundig research på hvilken pige kunne være noget for dig.

 

Min "første gang" var med en pige der var nogle år yngre end mig.

Så hun sagde "er du god til at kneppe" ( hvilket jeg højst sandsynligt ikke var, da jeg jo ikke havde prøvet det før ) og så lagde hun sig fladt på ryggen og spillede halv død...... 

 

Så min første gang husker jeg også tydeligt :D :D

 

 - så slemt var det nu ikke for mig :D 

 

Jeg var bare 19 år gammel og var rystende nervøs og temmelig handlingslammet da jeg endelig stod overfor en nøgen kvinde. Heldigvis var hun sød og forstående, og overtog styringen så oplevelsen blev nogenlunde - men selvfølgelig kortvarig  :D 

 

Da jeg gik derfra var jeg alligevel skuffet både over oplevelsen og over at pigen i mine øjne var så gammel (idag ville jeg betragte hende som en ung pige på ca. 30).

 

Måske skulle jeg havde været lidt mindre utålmodig :)

 

Men skal det alligevel være, er det en god idé at udvælge pigen nøje - og der er Nikita absolut et godt bud.  

 

 

.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis første gang skal være noget specielt og noget man ikke glemmer, så skal det vel være med en kæreste som man har kendt noget tid synes jeg.

Hvis ikke der lige er udsigt til det, så er en glædespige en god mulighed synes jeg....

 

Det første, du skriver, synes jeg ikke er en nødvendighed.

Det kan faktisk godt være en hemsko, at man har følelser for pigen, man vil lave et attentat på, for det kan så let ende henne i hegnet. Det er jo ikke alle med en sprængfarlig bukseorm, der rent faktisk har en kæreste.

Det andet, du skriver, er jeg helt enig i.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...