Hop til indhold
asianlover

Skal / Skal ikke besøge glædespige?

Recommended Posts

Tusinde tak for alle de mange fine venlige råd og anbefalinger  :-P Det var dog utroligt så meget respons jeg har fået på så kort tid. 

Det har givet stof til eftertanke og samtidig sat nogle ting i perspektiv. Det er meget positivt at mænd og glædespiger bruger EG.
 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skulle besøge en seriøs dansk glædespige, så du kunne få det hele afmystificeret en smule og ikke også have den hurdl,e at skulle overvinde for at indlede et forhold til en pige på din egen alder.

 

Evt. kunne du prøve på dating.dk, Gul&Gratis, annoncelight e.lign. Der findes masser af ældre kvinder/Milfs der, der gerne have en lidt yngre elsker/fyr til oplæring.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det første, du skriver, synes jeg ikke er en nødvendighed.

Det kan faktisk godt være en hemsko, at man har følelser for pigen, man vil lave et attentat på, for det kan så let ende henne i hegnet. Det er jo ikke alle med en sprængfarlig bukseorm, der rent faktisk har en kæreste.

Det andet, du skriver, er jeg helt enig i.

 

 

Asianlover skrev vist at det gerne skulle være noget han husker som en god oplevelse :-)

Det var derfor jeg skrev det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Tusinde tak for alle de mange fine venlige råd og anbefalinger  :-P Det var dog utroligt så meget respons jeg har fået på så kort tid. 

Det har givet stof til eftertanke og samtidig sat nogle ting i perspektiv. Det er meget positivt at mænd og glædespiger bruger EG.

 

Jamen, jeg vil da ønske dig al mulig held og lykke med dit forehavende. Lige meget hvilken løsning du vælger.

Valget kan kun du træffe.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

først og fremmest - hatten af for dit spørgsmål :) 

 

dernæst - jeg synes en glædespige er det HELT rigtige valg for en nybegynder... fordi: 

 

for det første, så er alt det pres der følger med IRL kærestesex slet ikke til stede.... pigen ved hvad det handler om, du ved hvad du vil, og du skal ikke igennem alle mulige mærkelige ritualer før du når så langt som til sengekanten hvorefter det er ovre på 0 komma slpitsekund

 

for det andet... så er jeg LODRET uenig i det der med GFE oplevelsen... du skal IKKE vælge en gfe'er - du skal vælge en der har fokus på det du kommer for... ikke et kæreste-surrogat

 

og hvorfor så det... fordi - det bliver efter min bedste overbevisning alt for forvirrende for dig bagefter når du skal tænke tingene igennem... hvis du vitterlig ikke har nogen ide om hvad du går ind til - så skal du have en super sex-oplevelse... ikke en oplevelse hvor du er i tvivl om hvad du føler bagefter..  og du vil blive i tvivl hvis der er sådan noget som kys og kæl ect med i pakken.. 

 

du er ung - så de fleste vil synes det er et hit at tilbyde dig det, men personligt synes jeg du skal lade være - det er bare et godt råd

 

 

og LAD VÆRE med at vælge en quickie eller lyn-cocktail... fact er at du nok kommer meget meget hurtigt - og det er IKKE det du er der for... du er der for en reel god første gang.. så book den fulde pakke

 

Book mindst en time med en pige der er 5 til omkring 13 år ældre end dig og sørg for at det er en med gode anmeldelser herinde... vær ÆRLIG og sig du er nybegynder og hvis hun har gode råd i telefonen (eller hvis teledamen har) - så følg rådene... 

 

Nu ved jeg ikke hvad der er årsagen til at du er startet sent og hvorfor du ikke tror du kan få sex i nær fremtid.. men hvis det er pga størrelsen (uanset hvilken vej) - så slap af - pigerne har set det hele - det er IKKE det der er det vigtige.. 

 

Vær sød og tiltalende i telefonen, kom til tiden, smil og lad være med at være pop-smart når du kommer og vær ikke bange for at vise at du ikke er på hjemmebane.... så lover jeg dig at pigen er 220% med på hvad det hele handler om og sikrer at du kommer igennem første gang med flying colours :) 

 

*knus* og good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg

 - så slemt var det nu ikke for mig :D 

 

Jeg var bare 19 år gammel og var rystende nervøs og temmelig handlingslammet da jeg endelig stod overfor en nøgen kvinde. Heldigvis var hun sød og forstående, og overtog styringen så oplevelsen blev nogenlunde - men selvfølgelig kortvarig   :D

 

Da jeg gik derfra var jeg alligevel skuffet både over oplevelsen og over at pigen i mine øjne var så gammel (idag ville jeg betragte hende som en ung pige på ca. 30).

 

Måske skulle jeg havde været lidt mindre utålmodig :)

 

Men skal det alligevel være, er det en god idé at udvælge pigen nøje - og der er Nikita absolut et godt bud.  

 

 

.    

 

Der skal ihvertfald lige laves lidt research inden, og hvad han egentligt har lyst til under besøget :-)

 

Nikita siger du...interessant   :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde egentligt meldt mig ud af strengen, men synes alligevel, at det er bemærkelsesværdigt som pilen efterhånden peger mod Nikita.

Uden grund er det bestemt heller ikke.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX - den peger på mange piger herinde.... Liv, Zita, Nikita, Nonni, Gina Faith, Sisse....  alt efter hvad han er til og hvor og hvilken aldersgruppe han vil have.. 

 

 

pt aner vi jo ikke engang hvilken del af landet han er i *gg*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX - den peger på mange piger herinde.... Liv, Zita, Nikita, Nonni, Gina Faith, Sisse....  alt efter hvad han er til og hvor og hvilken aldersgruppe han vil have.. 

 

 

pt aner vi jo ikke engang hvilken del af landet han er i *gg*

 

Hej Jasmin.

 

Du har selvfølgelig helt ret i, at der er mange piger herinde. Nonni har jeg dog ikke set foreslået nogetsteds i strengen, og helt ærligt tror jeg heller ikke - efter anmeldelserne at dømme - at hun er den helt rigtige indgang for vor nye, unge ven.

 

Imidlertid er der flere i strengen, der har nævnt Nikita, og jeg har såmænd bare sammenfattet det indtryk, som strengen har givet.

 

Brugere herinde, der har fulgt mine skriverier, vil vide, at jeg nok ikke er helt uhildet, så derfor har jeg med vilje tilbageholdt min egen anbefaling.

 

Men da der var flere, der foreslog Nikita, ser jeg ingen grund til, at jeg alene af alle skulle holde min egen anbefaling af hende tilbage.

I modsætning til Nonni og et par af de andre, du nævner, kender jeg faktisk til Nikita, hvorfor jeg med allerbedste samvittighed kan trykke på "affyringsknappen".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

først og fremmest - hatten af for dit spørgsmål :)

 

dernæst - jeg synes en glædespige er det HELT rigtige valg for en nybegynder... fordi: 

 

for det første, så er alt det pres der følger med IRL kærestesex slet ikke til stede.... pigen ved hvad det handler om, du ved hvad du vil, og du skal ikke igennem alle mulige mærkelige ritualer før du når så langt som til sengekanten hvorefter det er ovre på 0 komma slpitsekund

 

for det andet... så er jeg LODRET uenig i det der med GFE oplevelsen... du skal IKKE vælge en gfe'er - du skal vælge en der har fokus på det du kommer for... ikke et kæreste-surrogat

 

og hvorfor så det... fordi - det bliver efter min bedste overbevisning alt for forvirrende for dig bagefter når du skal tænke tingene igennem... hvis du vitterlig ikke har nogen ide om hvad du går ind til - så skal du have en super sex-oplevelse... ikke en oplevelse hvor du er i tvivl om hvad du føler bagefter..  og du vil blive i tvivl hvis der er sådan noget som kys og kæl ect med i pakken.. 

 

du er ung - så de fleste vil synes det er et hit at tilbyde dig det, men personligt synes jeg du skal lade være - det er bare et godt råd

 

 

og LAD VÆRE med at vælge en quickie eller lyn-cocktail... fact er at du nok kommer meget meget hurtigt - og det er IKKE det du er der for... du er der for en reel god første gang.. så book den fulde pakke

 

Book mindst en time med en pige der er 5 til omkring 13 år ældre end dig og sørg for at det er en med gode anmeldelser herinde... vær ÆRLIG og sig du er nybegynder og hvis hun har gode råd i telefonen (eller hvis teledamen har) - så følg rådene... 

 

Nu ved jeg ikke hvad der er årsagen til at du er startet sent og hvorfor du ikke tror du kan få sex i nær fremtid.. men hvis det er pga størrelsen (uanset hvilken vej) - så slap af - pigerne har set det hele - det er IKKE det der er det vigtige.. 

 

Vær sød og tiltalende i telefonen, kom til tiden, smil og lad være med at være pop-smart når du kommer og vær ikke bange for at vise at du ikke er på hjemmebane.... så lover jeg dig at pigen er 220% med på hvad det hele handler om og sikrer at du kommer igennem første gang med flying colours :)

 

*knus* og good luck

 

 

Ubetinget det bedste råd i denne tråd indtil videre – Godt Jasmin  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Tusinde tak for alle de mange fine venlige råd og anbefalinger  :-P Det var dog utroligt så meget respons jeg har fået på så kort tid. 

Det har givet stof til eftertanke og samtidig sat nogle ting i perspektiv. Det er meget positivt at mænd og glædespiger bruger EG.
 

 

Hej Asianlover,

 

Nu har du måske fået et brugbart råd eller to om et førstegangsbesøg, men du har ikke fortalt hvor i landet du bor, så svært at vide om de faktuelle råd overhovedet er relevante.

 

Og dit valgte handle gør jo også, at det er svært at vide, om du ser mere mod thaiklinikker eller kllnikker med piger, der kommer fra Asien, så måske en god ide med lidt mere konkret info.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er helt enig med smo. Inden man kan give dig et råd om hvilken pige du skal besøge så må du fortælle i hvilken by du søger en pige eller om det ligefrem er en landsdel hvis du er mobil. Mange af de anbefalinger du har fået kan du jo ikke bruge hvis du bor i Odense og ikke kan eller vil køre flere hundrede kilometer.

Jeg er af den opfattelse at det du bør besøge en pige der tænder dig. Hvad drømmer du om ? En jævnaldrende pige, en ældre pige, en thai eller dansk ? Skal hun være tynd, tyk, smuk, store bryster eller er det alt sammen ligemeget for dig. Det et dig og det du har af lyst der er det vigtige. Jeg tvivler på at resultatet bliver godt, hvis du møder en pige du egentlig ikke tænder fysisk på. Sådan har jeg det selv i hvert fald. Læs også vores anmeldelser, der er masser af gode tips at få der.

Thaimassage hvor de starter med at massere dig og derefter en god gang sex kunne måske også være en rolig måde at prøve det på. Der ligger mange anbefalinger fra hele landet om sådanne oplevelser.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at det hele ikke skal være uendeligt lyserødt   :D

Det kan være en dyr fritidshobby hvis man bliver hooked på det, har jeg erfaret

 

Og selv om at man har bestemt sig for 1 besøg om måneden, ja så er der jo 29 dage imellem :S Det er fandme laaaaang tid :D  LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej Asianlover,

 

Nu har du måske fået et brugbart råd eller to om et førstegangsbesøg, men du har ikke fortalt hvor i landet du bor, så svært at vide om de faktuelle råd overhovedet er relevante.

 

Og dit valgte handle gør jo også, at det er svært at vide, om du ser mere mod thaiklinikker eller kllnikker med piger, der kommer fra Asien, så måske en god ide med lidt mere konkret info.

 

Jeg bor i Aarhus omegn og har ikke rigtigt vejet fordele/ulemper ved henholdsvis thaikliniker og kliniker.

Med hensyn til mit brugernavn, så valgte jeg det da jeg synes at asiatiske piger er meget flotte, især dem der kommer fra østasien. 

Når det så er sagt så tænder jeg også på blondiner og brunetter. Derfor hælder jeg måske mest mod en dansk pige, da det er første gang og en problemfri kommunikation er at foretrække.   

 

Jeg tror at mit alders loft ligger omkring de 30, men det er ikke noget jeg har tænkt så meget over.   

Redigeret af asianlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor i Aarhus omegn og har ikke rigtigt vejet fordele/ulemper ved henholdsvis thaikliniker og kliniker.

Med hensyn til mit brugernavn, så valgte jeg det da jeg synes at asiatiske piger er meget flotte, især dem der kommer fra østasien. 

Når det så er sagt så tænder jeg også på blondiner og brunetter. Derfor hælder jeg måske mest mod en dansk pige, da det er første gang og en problemfri kommunikation er at foretrække.   

 

Jeg tror at mit alders loft ligger omkring de 30, men det er ikke noget jeg har tænkt så meget over.   

 

Hvis du gerne vil skrive med pigen først, så er det nok nemmest med en dansk pige, er mit gæt.

 

Men der er måske også "danske piger" med asiatisk baggrund derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror at mit alders loft ligger omkring de 30, men det er ikke noget jeg har tænkt så meget over.   

 

Du skal nok være opmærksom på at mange (eller i hvert tilfælde en del) GFE piger ikke tænder på helt unge fyre som dig, så måske en god ide at du checker på forhånd at du er velkommen for at sikre at du får en god oplevelse/debut.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anbefaler på det kraftigste en moden DANSK glædes pige!! Jeg har været rundt og prøve diverse: dansk, thai og øst europæisk.. Intet kommer i nærheden af de modne DANSKE glædespiger. Deres erfaring og ekspertise vil hurtigt få dig til at føle dig velkommen og tilpas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Anbefaler på det kraftigste en moden DANSK glædes pige!! Jeg har været rundt og prøve diverse: dansk, thai og øst europæisk.. Intet kommer i nærheden af de modne DANSKE glædespiger. Deres erfaring og ekspertise vil hurtigt få dig til at føle dig velkommen og tilpas.

 

Enig, men man skal bare være opmærksom på, at ikke alle 'modne' danske glædespiger modtager besøg af så unge fyre som asianlover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til trådstarter vil jeg fortælle min egen historie. Da jeg var på din alder stod jeg med den samme overvejelse, piger var ikke noget jeg havde styr på og sex var slet ikke noget der så ud til at være i kortene for mig. Jeg tænkte længe over hvad hulan jeg skulle stille op, jeg endte med at beslutte mig for at gå til en glædespige. Jeg brugte tiden der skulle til og kommunikerede med en dejlig pige som var ca. På min egen alder og forklarede min situation og hvad mit formål var. Jeg ville gerne have sex afmystificeret og måske lære et par fif. Pigen var rigtig sød og forstående, fik mig faktisk til at føle mig som kongen af verden. Det var for mig en dejlig oplevelse og gav mig selvtilliden til at have med piger at gøre og et par måneder senere havde jeg min første kæreste. Så der kan bestemt komme noget godt ud af at tage springet men du skal tænke dig godt om er mit råd til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al den bedrevidenhed, skjult reklame og misforstået vejledning der er i denne tråd er det alligevel tankevækkende at det bedste råd i denne tråd kommer fra det sidste indlæg( af ham den høje)... og det fik jeg så selv ødelagt. :???: D

 

Men at fremmede mennesker skulle kunne pin-pointe præcist hvad du skal gøre - og nogle ovenikøbet mener at vide at der er præcist én bestemt glædespige som bare er det eneste rigtige for dig, stiller jeg mig temmelig skeptisk overfor.... mildest talt - mon ikke der er nogle der plejer egen-interesser på din bekostning???

Det her er ultimativt den dårligste brevkasse at søge råd på dit spørgsmål - det har vi også oplevet i chatten  - for selv om vi har egen erfaring med sex, er vores udgangspunkt så langt fra den problemstilling som du kæmper med... uden at pege fingre af nogen bestemt... så glem det her - føl efter, betro dig til en ven, én der kender DIG, og tag den med ro.... jeg ved sgu ikke om du skal vente 1-10 år på en civil pige eller tage en pro her og nu... og det ved de andre herinde heller ikke.

 

Jkeg kan godt forstå du er små desperat - tro mig, har selv været der - men jo mere desperat man er, jo mindre desperat bør man agere. Læs denne tråd, tag essensen til dig, giv dig selv 3-6 mdr. før du gør noget ved det og og i mellemtiden så tænk over hvad du vil, research hvilke piger der kunne være et emne, og vigtigst af alt - brug alle dine kræfter på at finde en civil pige der både kan og vigtigst af alt VIL give dig din første oplevelse -  og lykkes det ikke, så tag plan B og besøg en glædespige - vel at mærke en du har udvalgt mht til din situation og ikke en tilfældig fra travbladet, eller fra en nogle tilfældige mennesker fra internettet, som bare prøver at pådutte dig deres favorit-pige, for at fremme deres egne interesser.

 

Min erfaring - også personligt - er at de fleste mænd der ikke har fået sex inden de er 25 ( eller som mig havde nogle magre år), er ikke hæmmet af at piger ikke vil gå i seng med dem, men mere af deres egen selvopfattelse... derfor gentager jeg mit råd: brug 3-6 mdr på at finde en pige i det civile liv - og hav nosserne til at gå all-in på det du vil have... det var mit problem; at jeg var mere bange for nederlaget end for ikke at få det jeg ville have... hvis det mislykkes , så gå tilbage til valget af glædespige og træf et velovervejet og kvalificeret valg...

 

... og skulle alt andet fejle, så ifører jeg mig gerne mit lyserøde tylskørt og tager en for holdet, og jeg er sgu billig :mrgreen: :mrgreen:

 

Edit: præcisering og rettelse af slåfejl

 

 

Redigeret af Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

 jeg ved sgu ikke om du skal vente 1-10 år på en civil pige eller tage en pro her og nu... og det ved de andre herinde heller ikke.

 

Selvfølgelig ved vi ikke det. Men drengen spurgte om råd, og råd fik han. Det kedeligste af råd når man virkelig spørger og formentlig har brug for det, er at det ved vi sgu ikke, det må du selv beslutte. Men på den anden side ret typisk idag, når ingen skal vove sige noget for ikke at få på hovedet hvis det ikke gik godt, eller fordi nogen anden ved bedre. Eller som i dette fald - ikke har noget at sige andet end at andre siger fejl og reklamerer skjult.

 

Dette sted bliver snart rigtigt kedeligt hvis man ikke kan nævne en pige uden at blive beskyldt for at lave reklame. Hold nu op for fanden.

 

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Jeg er enig med Californication Mulder så langt at du selv er den ubestridte ekspert når det kommer til dit eget liv og følelser. Det er mega grænseoverskridende at besøge en glædespige - selvom mange af os på dette board er ved at have glemt det. Det kunne jeg forestille mig er en faktor du også bakser med.

 

Jeg er personligt af den overbevisning at den første gang ikke bør sættes for højt op på en piedestal. Mere fantastisk er den altså heller ikke for flertallet.

 

Hvis det at være jomfru holder dig tilbage fra at finde en kæreste, så få det dog overstået hos en kompetent og dejlig kvinde. Ingen minder er så meget ærgelse værd.

 

..... Og for øvrigt så er det eneste samleje det kan betale sig at huske dit seneste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig ved vi ikke det. Men drengen spurgte om råd, og råd fik han. Det kedeligste af råd når man virkelig spørger og formentlig har brug for det, er at det ved vi sgu ikke, det må du selv beslutte. Men på den anden side ret typisk idag, når ingen skal vove sige noget for ikke at få på hovedet hvis det ikke gik godt, eller fordi nogen anden ved bedre. Eller som i dette fald - ikke har noget at sige andet end at andre siger fejl og reklamerer skjult.

 

B

 

Jamen, hvis det er alt du fik ud af mit indlæg, kan det være du skulle have læst det én gang til, før du fór til tasterne - for så har du vist misset hoved-pointerne  ;)

 

Men jeg skal da gerne koge det ned for dig: Trådstarter bør betro sig til en erfaren ven der dels kender ham, og dels selv har nogle flere erfaringer med sex og kvinder - og IKKE en flok tilfælde fremmede på internettet.

 

 

Dette sted bliver snart rigtigt kedeligt hvis man ikke kan nævne en pige uden at blive beskyldt for at lave reklame. Hold nu op for fanden.

 

B

 

Dét punkt har vi vist passeret for længst - den sidste uge har med al tydelig demonstreret hvor mange skjulte dagsordener og egen-interesser der efterhånden bliver plejet i skyggerne. Den tid hvor dette site var et sted hvor kunder udvekslede erfaringer - både gode og dårlige - med det formål at hjælpe hinanden til at få den bedste oplevelse, og undgå de dårlige, er da for længst passeret.

 

Balancen er for længst skredet, og uden at nævne det unævnelige mener jeg at have set denne deroute før :o

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo kun anbefale dem man selv har besøgt :-)

Men ja, jeg kan da også godt trække lidt på smilebåndet over hvad jeg læser nogen gange...

Så må man sætte filter på og vurdere hvad der er der bliver skrevet. Det går fint indtil videre for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dét punkt har vi vist passeret for længst - den sidste uge har med al tydelig demonstreret hvor mange skjulte dagsordener og egen-interesser der efterhånden bliver plejet i skyggerne. Den tid hvor dette site var et sted hvor kunder udvekslede erfaringer - både gode og dårlige - med det formål at hjælpe hinanden til at få den bedste oplevelse, og undgå de dårlige, er da for længst passeret.

 

 

Og ligevel var det lige precis hvad vi prøvede at gøre, til du kom og beskyldte os for at egentlig skjule andre interesser.

 

 
Montezi sagde den 02 Feb 2014 - 10:43 AM:
Balancen er for længst skredet, og uden at nævne det unævnelige mener jeg at have set denne deroute før  :o
 
Og denne deroute har du ingen betænkeligheder imod at bidrage til, kan jeg forstå?
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...