Hop til indhold
asianlover

Skal / Skal ikke besøge glædespige?

Recommended Posts

 

Hej jeg er en ung fyr på 21 år, som i en længere periode har tænkt over om jeg skulle besøge en glædespige.

Jeg har aldrig før haft sex og umiddelbart får jeg det heller ikke i den nærmeste tid.

.... Hvis jeg skulle gå til en glædespige er det vigtigt for mig at det bliver en god oplevelse, da jeg ikke ønsker min første gang bare skal overståes og det i en fart....
 
Mit spørgsmål går derfor på om jeg burde vente indtil jeg finder en kæreste, eller om jeg skal besøge en glædespige.

Derudover I tilfælde af at jeg går til en glædespige hvilke forventninger, kan jeg da tillade mig at have?.....

Hey asianlover,

 

i denne her tråd har en masse velmenende mennesker forsøgt at besvare dine spørgsmål efter bedste evne.

Jeg er ikke i tvivl om, at ethvert råd du har modtaget i tråden er givet dig af et godt hjerte... :)

Problemet med de helt konkrete råd er, at ingen af os kender dig og dine fantasier/præferencer :!:

Fx. kalder du dig "asianlover", hvilket godt kunne indikere interesse for netop asiatiske piger, og er det en korrekt antagelse, ville det vel være naturligt, om din første (glædes-)pige måtte blive sådan en..., fx en thaipige eller kineserinde :idea:;)

Er der evt. sproglige problemer, kunne du også vælge en "iskineser" (= grønlænderinde), der mht. udseende minder om en asiat.

Mht. om din kommende "første oplevelse" bør vente, til du finder en kæreste, eller du skal vælge en glædespige for at få erfaring hurtigst muligt, vil jeg afstå fra at råde dig - netop fordi jeg ikke kender dig.

I stedet kan jeg fortælle lidt om, hvad jeg selv burde have gjort, da jeg i din alder stod med et tilsvarende "problem"... :cool:

Og så kan du jo se, om du kan bruge svaret til noget!?

Jeg var selv en "sen starter" og havde vist min første rigtige sex-oplevelse, da jeg var o. 19-20 år.

Pigen var en dejlig tøs o. de 23 - og i mine øjne helt klart erfaren.

Efter en fest og behersket indtagelse af alkohol landede vi så i sengen uden at være voldsomt berusede, men da jeg skulle til at demonstrere min mandighed, blev jeg enormt nervøs....et er at have talt med enkelte gode venner om sex og læst en enkelt håndbog om, hvor de erogene zoner og clitoris sidder på en kvinde - noget helt andet er at gøre "tingene" i praksis :cool::D

Jeg lå og fumlede løs og fra at have været rimeligt våd og liderlig blev den skønne efterhånden så tør og påvirket af min nervøsitet, at hun mistede lysten og foreslog at vi stoppede, hvad vi så også endte med at gøre... :wub::ph34r:

Med den erfaring i bagagen kan jeg godt røbe over for dig, at det ville have været guld værd for mig som den første oplevelse at have prøvet en glædespige af den rigtige "kaliber" - dvs. en pige med indfølingsevne, sødme, erfaring og vilje til at give en god oplevelse.

Så jeg på den måde kunne have hentet bare et minimum af praktisk erfaring med at "betjene" en sød pige på en naturlig måde, inden jeg for første gang skulle i lag med en "rigtig" kæreste eller en potentiel kæreste!

De naturlige erfaringer kom så heldigvis hen ad vejen qua forskellige affærer og parforhold, men ovenstående "episode" var ikke just fremmende for selvtilliden... :lol:

I din alder anså jeg det at besøge en glædespige som aldeles skamfuldt og fuldstændig utænkeligt for mig, og der gik da også 12-14 år, før jeg fik den erfaring, som imidlertid viste sig at være en helt anderledes afslappet og naturlig oplevelse, end jeg havde gået og forestillet mig.

Det bliver spændende at se, hvilken "vej" du ender med at gå, men forhåbentlig giver du os andre et praj, når du har oplevet "din 1. gang" :)

Pøj-pøj med det hele!

 

Vh./TH

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Problemet med de helt konkrete råd er, at ingen af os kender dig og dine fantasier/præferencer :!:

Fx. kalder du dig "asianlover", hvilket godt kunne indikere interesse for netop asiatiske piger, og er det en korrekt antagelse, ville det vel være naturligt, om din første (glædes-)pige måtte blive sådan en..., fx en thaipige eller kineserinde :idea:;)

Er der evt. sproglige problemer, kunne du også vælge en "iskineser" (= grønlænderinde), der mht. udseende minder om en asiat.

Hmm, det er muligt at asianlover tænder på thai og kinesisk, og piger derfra kan give gode oplevelser, dog er min pointe at Asialover er nybegynder, så for at give ham mest muligt hjælp fra starten, så anbefaler jeg en moden dansk pige, hvor den sproglige barrierer ikke kommer i vejen for en god oplevelse.

 

Det har ikke noget med racisme eller noget at gøre, jeg har selv stor glæde af asiater, men der er bare mange faldgruber man skal lære at kende.

 

Dygtige modne damer kan findes på mange steder, jeg har personligt gode erfaringer fra Madonna-deluxe og ahornsgade.

Jeg har dog aldrig anmeldt de steder og pigerne på nettet, da det er private fantastiske oplevelser hvor jeg aldrig er blevet skuffet, så bruger mit anmelder krudt på thaistederne, hvor man nemt kan ryge i en faldgrube.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, det er muligt at asianlover tænder på thai og kinesisk, og piger derfra kan give gode oplevelser, dog er min pointe at Asialover er nybegynder, så for at give ham mest muligt hjælp fra starten, så anbefaler jeg en moden dansk pige, hvor den sproglige barrierer ikke kommer i vejen for en god oplevelse.

 

Ceylon, jeg forstår skam godt din pointe, men min pointe er, at hvis man tænder på små, spinkle asiatiske piger, hvad glæde kan man så have af at møde en overvægtig 45-årig dansk trunte fra Ahornsgade?

Selvfølgelig er det nemt at kommunikere med hende på dansk, men hvad hjælper det, hvis asianlover ikke kan få den op at stå? :cool::mrgreen:

Det var derfor jeg foreslog kompromiset med en "iskineser", fordi grønlænderpiger dels typisk taler godt dansk, dels har en vis lighed med asiater... :idea:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var derfor jeg foreslog kompromiset med en "iskineser", fordi grønlænderpiger dels typisk taler godt dansk, dels har en vis lighed med asiater... :idea:

 

Da jeg færdedes på de breddegrader for et par menneskealdre siden, kaldte vi dem "gletcherkinesere", men mit ærinde her er at spørge, om nogen ved, hvor mange af dem, der er i branchen? Min fornemmelse er, at det ikke er særligt mange. Jeg har hørt om en enkelt i Valby, men ellers?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror, at ThorsHammer og Ceylon har mistet jordforbindelsen lidt mht gode råd :???:, da asianlover allerede i lørdags skrev:

 

Jeg bor i Aarhus omegn og har ikke rigtigt vejet fordele/ulemper ved henholdsvis thaikliniker og kliniker.
Med hensyn til mit brugernavn, så valgte jeg det da jeg synes at asiatiske piger er meget flotte, især dem der kommer fra østasien. 
Når det så er sagt så tænder jeg også på blondiner og brunetter. Derfor hælder jeg måske mest mod en dansk pige, da det er første gang og en problemfri kommunikation er at foretrække.   

 

Jeg tror at mit alders loft ligger omkring de 30, men det er ikke noget jeg har tænkt så meget over.   

 

Det giver da ingen mening at foreslå Ahornsgade, der mig bekendt ligger i København.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at ThorsHammer og Ceylon har mistet jordforbindelsen lidt mht gode råd :???:....

 

Det giver da ingen mening at foreslå Ahornsgade, der mig bekendt ligger i København.

 

Jamen smo, hvor ser du mig "foreslå Ahornsgade"?

 

Jeg fraråder jo tværtimod højt og tydeligt Ahornsgade ... :idea::cool:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mig der skrev ahornsgade.. jeg kender desværre ikke noget til århus, så kan ikke foreslå noget i asianlovers område.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...