Hop til indhold
TheLion

Var det bedre i gamle dage – eller går vi for vidt nu?

Recommended Posts


Det er meget som går for vidt for tiden. Aldeles for vidt.
Men her på EG? Naeh - her har altid været skidt og kanel. Ufatteligt meget ureflekteret, selvhøjtideligt, bombastiskt skidt - men også temmelig meget kanel indimellem.
Trådstarter kom på i 2022, jeg har været på den her synkende skude siden starten. Tusindevis af kvinder har fået lort herinde gennem årene, og vi har også smidt en masse lort efter hinanden. Goes with the territory, åbenbarligt. Men det har også været levende og interessant mange gange. 

Det som dog sker nu er at det bliver kedeligere herinde for hver måned. Ikke at det går for vidt, men at det er ved at blive blodfattigt. Noget som den her tråd er et godt eksempel på. Ingen substans.

Jeg tænker at det afspejler hvad som sker der ude i virkeligheden. Nogle gange føles det som at købesexmarkedet er rammet af fatigue.
 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 2 timer siden:

For mig at se er denne tråd at glimrende eksempel på hvorfor det er værd at stille spørgsmålet om hvorfor det er gået for vidt. Den pågældende anmelder af pigen @drmabuse begynder nu på kommentarer og påstande om min person som: “at jeg er fornærmet” og kommentarer om det med anmeldelsen som “at jeg er velkommen til at tage afstand fra det”

@TheLion jeg er selv målløs nu, du skriver:

TheLion skrev, den 5.3.2024 at 11:12:

Kommer Monica top model igen? – jeg håber. Men nu må vi da godt nok se efter sådan en behandling. Tale sådan om en fin 19-årig GP. Jeg tager klart afstand.

Det har jeg citeret og kommenterer så:

drmabuse skrev, for 2 timer siden:

jamen du er skam da også i din gode ret til at tage afstand fra lige hvad du har lyst til

Hvordan kan du få det til at blive et problem at jeg anerkender din ret til at tage afstand fra hvad du har lyst til? 

Jeg har en række spørgsmål som du kan tænke over -måske endda svare på for at give lidt klarhed:

-Hvordan kan det også være at du konsekvent ikke kommenterer på det forhold, at du er den eneste i denne tråd samt min anmeldelsestråd der er indigneret eller mener at noget som helst er gået for vidt? at du vælger at se bort fra indlæg som på forskellig vis påpeger dette? at du vælger at se bort fra den skærende inkonsekvens i dine udfald som bl.a. @JenniferRomantica nævner med anmeldelser der faktisk går for vidt hvor du intet har kommenteret, når du du mener at det er vigtigt at værne om sitets ry? at du bliver ved med at vende tilbage til den nu famøse McDonald kop og bimlende telefon som dine stærkeste argumenter selvom begge dele er forklaret flere gange? At du kan fortælle klart og tydeligt hvad der er nedgørende i min anmeldelse og hvorfor du finder det nedgørende?

Desværre bliver dit svar nok noget der vil fremhæve vigtigheden i at diskutere om vi er gået for langt og formentlig også liiige får nævnt lidt emballage fra en velkendt fastfood kæde ;)

Ærbødigst, DrMabuse

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:


Det er meget som går for vidt for tiden. Aldeles for vidt.
Men her på EG? Naeh - her har altid været skidt og kanel. Ufatteligt meget ureflekteret, selvhøjtideligt, bombastiskt skidt - men også temmelig meget kanel indimellem.
Trådstarter kom på i 2022, jeg har været på den her synkende skude siden starten. Tusindevis af kvinder har fået lort herinde gennem årene, og vi har også smidt en masse lort efter hinanden. Goes with the territory, åbenbarligt. Men det har også været levende og interessant mange gange. 

Det som dog sker nu er at det bliver kedeligere herinde for hver måned. Ikke at det går for vidt, men at det er ved at blive blodfattigt. Noget som den her tråd er et godt eksempel på. Ingen substans.

Jeg tænker at det afspejler hvad som sker der ude i virkeligheden. Nogle gange føles det som at købesexmarkedet er rammet af fatigue.
 

Facebook blev lanceret for 25 år siden af Mark Z. Siden da er det gået ned ad bakke med substansen - og op med ego-massagen.

Overalt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

Facebook blev lanceret for 25 år siden af Mark Z. Siden da er det gået ned ad bakke med substansen - og op med ego-massagen.

Overalt.

Tak for endnu en kommenter i tråden. Det ligner, at der foregår en del ting her der er uden for emnet.

 

En person der er blevet bedt om ikke at kontakte mig sidder og svarer i min tråd og kommenterer på, at jeg er et medlem der har haft en profil her i to år, måske snarere 2-2,5 år, men har fulgt med på Eroguide gennem flere år.

 

Nu er der også opstået en debat om Facebook, der ikke blev lanceret for hverken 30 eller 10 år siden, ej heller 25, men i 2004 dvs. for ca. 20 år siden.

 

Jeg tror, at de kommentarer der kommer nu her i debatten som netop går en del uden for emnet og handler om personer taler for sig selv.

 

Det er blevet skrevet en anmeldelse, der fuldstændig nedsabler en fin, smuk og professionel 19-årig pige, Monica top model, hvor det har handlet om McDonald’s kopper, at billederne ikke har lignet 100 % og at en telefon siger pling og så er der en manager eller pimp.

 

Nej, jeg tror i høj grad det er på tide at spørge om vi er gået for vidt – for de niveauer stikker ud fra de niveauer vi har plejet at se gennem årene på Eroguide.

 

Føj.

 

Så jeg kunne blive ved med at gentage mig selv: Er vi gået for vidt?



Jeg tager i hvert fald klart afstand.

 

Om nogle medlemmer eller andre har store ego’er der måske efter egen overbevisning skal masseres eller nogen ikke har – den slags får du mig ikke til at udtale mig om. Men det er nok ikke en trend, selvom sociale medier etc. da fylder mere nu end engang.

 

 

Pigen, Monica top model, er her som bekendt ikke længere og, der er desuden også mange andre skønne GP’er i byen :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 6 minutter siden:


En person der er blevet bedt om ikke at kontakte mig sidder og svarer i min tråd og kommenterer på, at jeg er et medlem der har haft en profil her i to år, men har fulgt med gennem to år.

 

Jeg synes det er at gå for vidt at du skal sidde og bestemme hvem som må skrive i dine (ufatteligt kedelige) tråde. Jeg synes også det er at gå for vidt at sammenligne at skrive i en tråd, med at kontakte nogen.

Jeg aner ikke hvem du er, aner ikke hvorfor du har politianmeldt mig - men jeg skriver i hvilke tråde jeg har lyst til. Har du problemer med det så må du tage det op med adminstrationen.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
TheLion skrev, for 24 minutter siden:


Det ligner, at der foregår en del ting her der er uden for emnet.

En person der er blevet bedt om ikke at kontakte mig sidder og svarer i min tråd og kommenterer på, at jeg er et medlem der har haft en profil her i to år, men har fulgt med gennem to år.

Nu er der også opstået en debat om Facebook, der ikke blev lanceret for hverken 30 eller 10 år siden, ej heller 25, men i 2004 dvs. for ca. 20 år siden.

Jeg tror, at de kommentarer der kommer nu her i debatten taler for sig selv.

Det er blevet skrevet en anmeldelse, der fuldstændig nedsabler en fin, smuk og professionel 19-årig pige, Monica top model, hvor det har handlet om McDonald’s kopper, at billederne ikke har lignet 100 % og at en telefon siger pling og så er der en manager eller pimp.

Nej, jeg tror i høj grad det er på tide at spørge om vi er gået for vidt – for de niveauer stikker ud fra de niveauer vi har plejet at se gennem årene på Eroguide.

Føj.

Så jeg kunne blive ved med at gentage mig selv: Er vi gået for vidt?

Jeg tager i hvert fald klart afstand.

Pigen er her som bekendt ikke længere og, der er desuden også mange andre skønne GP’er i byen :)

/TheLion

Ja det ligner at din tilgang til normal debat er udenfor skiven, men det er jo ikke noget nyt.

Tror du at blot fordi du opretter tråden, så er det kun dig der må skrive i den? Er du gået forkert? Blot fordi Bananas ikke må kontakte dig, må han gerne kommentere. Han kontakter dig jo ikke.
Han skrev som det ENESTE om dig - " Trådstarter kom på i 2022" , for at bevise sin pointe om hvor nedafgående det har været førhen. Så stop med at trække offerkortet.
Du tager alt ud af kontekst, du bruger kun det der passer ind i dit eget lille narrativ (slå det op)

Nej, alle dine kommentarer taler for sig selv, der er intet substans fra din side. Forstår ikke man kan være så blind. 

At du fortsætter i den samme rille omkring den anmeldelser, ja hvem havde set den kommer?! (Retorisk spørgsmål hvis du skulle være i tvivl.....)

Du gentager dig så fint i forvejen, så det er jo ikke noget nyt.

Det er på ingen måde gået for vidt, når du bruger en anmeldelse af hende som eksempel, men lettere elefant (nej det er ikke en skrivefejl) henover nedenstående anmeldelse:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/181375-hot-sexy-rosy-hold-jer-langt-væk-føj-for-helvede/
Siger det igen, hvis den her tråd havde været startet om en anmeldelse, som denne, så havde dit argument givet mening, men i og med du er så farvet som du er (slå det op) så er den her tråd bare en stor joke.

Kan godt lide du nævner niveau/niveauer, hvad med du selv hæver dit ?!

Ps. Du flyver let og elegant henover det faktum, at ingen fra Mod teamet har været efter @drmabuse pga. Den anmeldelse. Så der er intet at komme efter.

Redigeret af Den Anonyme
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Den Anonyme skrev, for 17 minutter siden:

(…)

Tror du at blot fordi du opretter tråden, så er det kun dig der må skrive i den? Er du gået forkert? Blot fordi Bananas ikke må kontakte dig, må han gerne kommentere. Han kontakter dig jo ikke.
Han skrev som det ENESTE om dig - " Trådstarter kom på i 2022" , for at bevise sin pointe om hvor nedafgående det har været førhen. Så stop med at trække offerkortet.
Du tager alt ud af kontekst, du bruger kun det der passer ind i dit eget lille narrativ (slå det op)

Nej, alle dine kommentarer taler for sig selv, der er intet substans fra din side. Forstår ikke man kan være så blind. 

At du fortsætter i den samme rille omkring den anmeldelser, ja hvem havde set den kommer?! (Retorisk spørgsmål hvis du skulle være i tvivl.....)

Du gentager dig så fint i forvejen, så det er jo ikke noget nyt.

(…)

Tak for din kommentar.

 

Jeg kan ikke kommentere på mere i forhold til det andet medlems kommentarer.

 

Nu kommer du med påstande om min person som at mine kommentarer – jeg tænker derfor ikke også mit indlæg – ikke har substans. Desuden at du ikke forstår at jeg kan være så blind eller at jeg er det. Desuden taler du om at jeg skulle have en vis tilgang til debatten – den slags kommentarer tænker jeg også må stå for egen regning. Jeg ved ikke om den eller anden har nogle tilgange til debatter.

 

Det er igen kommentarer om min person og uden for emnet, og som ikke forholder sig til emnet. 
 

Jeg foreslår, at vi fortsætter til emnet der handler om hvorvidt det er gået for vidt med Moncia top model.


 

Den Anonyme skrev, for 17 minutter siden:

(…)

Nej, alle dine kommentarer taler for sig selv, der er intet substans fra din side. Forstår ikke man kan være så blind. 

At du fortsætter i den samme rille omkring den anmeldelser, ja hvem havde set den kommer?! (Retorisk spørgsmål hvis du skulle være i tvivl.....)

Du gentager dig så fint i forvejen, så det er jo ikke noget nyt.

Det er på ingen måde gået for vidt, når du bruger en anmeldelse af hende som eksempel, men lettere elefant (nej det er ikke en skrivefejl) henover nedenstående anmeldelse:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/181375-hot-sexy-rosy-hold-jer-langt-væk-føj-for-helvede/
Siger det igen, hvis den her tråd havde været startet om en anmeldelse, som denne, så havde dit argument givet mening, men i og med du er så farvet som du er (slå det op) så er den her tråd bare en stor joke.

Kan godt lide du nævner niveau/niveauer, hvad med du selv hæver dit ?!

Undskyld, men er det sådan, at det skulle hjælpe at komme med flere nylige anmeldelser der nedgør piger.

 

Derudover så spørger du nu, om jeg skal hæve mit niveau. Efter sådan en behandling af en 19-årig pige. Efter dine kommentarer om min person og at min indlæg eller kommentarer ikke har substans. Efter at du lige har kaldt mig for blind? Ej.

 

Vi står med en anmeldelse af en fin, smuk, professionel 19-årig pige, Monica top model, hvor der blevet nævnt McDonald’s-kopper, at billederne ikke lignede 100 % og en telefon der siger pling og så er der en manager eller pimp.

 

Jeg gentager gerne mig selv: Er vi gået for vidt?

 

For det er ikke det Eroguide jeg kender.

 

 

Der foregår desuden uønsket kontakt i tråden fra et medlem, hvor politiet tidligere har været involveret.


Jeg foreslår vi holder os til emnet med anmeldelser etc. og om hvorvidt vi er gået for vidt? :)

 


/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Der foregår desuden uønsket kontakt i tråden fra et medlem, hvor politiet tidligere har været involveret.


Jeg foreslår vi holder os til emnet med anmeldelser etc. og om hvorvidt vi er gået for vidt? :)

Men for fucks sake....

Jeg synes det snart er på tide at nogen politianmelder McDonalds for deres kopper. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Der foregår fortsat uønsket kontakt fra et medlem. Jeg foreslår, at vi går tilbage til emnet om bl.a. anmeldelser af piger, her Monica top model.

 

Spørgsmålet er: Om vi er gået for vidt? :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

Spørgsmålet er: Om vi er gået for vidt? :)

Det eneste der er gået for vidt er din trang til at gentage dine floskler og manglende substans i dine såkaldte argumenter og pointer. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 40 minutter siden:

Om nogle medlemmer eller andre har store ego’er der måske efter egen overbevisning skal masseres eller nogen ikke har – den slags får du mig ikke til at udtale mig om. Men det er nok ikke en trend, selvom sociale medier etc. da fylder mere nu end engang.

@TheLion tak for det smukke digt, moderne lyrik kan noget.

TheLion skrev, for 8 minutter siden:

Vi står med en anmeldelse af en fin, smuk, professionel 19-årig pige, Monica top model, hvor der blevet nævnt McDonald’s-kopper, at billederne ikke lignede 100 % og en telefon der siger pling og så er der en manager eller pimp.

@TheLion tak for reminderen, jeg tror at vi er flere der helt havde glemt hvad det handlede om, også meget fint med de fine løsrevne gentagelser, det er helt sikkert med til at kvalificere debatten.

TheLion skrev, for 11 minutter siden:

Jeg foreslår vi holder os til emnet med anmeldelser etc. og om hvorvidt vi er gået for vidt? :)

 Du mener jo om jeg er gået for vidt i min anmeldelse og det mener jeg afgjort ikke selv, at den var,  der er heller ikke andre der mener at den gik for vidt, det er kun dig @TheLion der gentagende gange har pointeret dit synspunkt om at det er gået for vidt uden at et enkelt medlem på nogen måde har bakket dit synspunkt op, tværtimod.

Der har du dit svar, nu må vi så se om du læser det som det er skrevet eller vi skal læse mere om elektroniske lydeffekter og cylindriske objekter med plastic låg der har til funktion at opbevare drikkevarer  så de lettere kan transporteres ;)

Ærbødigst, DrMabuse

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Der foregår fortsat uønsket kontakt fra et medlem. Jeg foreslår, at vi går tilbage til emnet om bl.a. anmeldelser af piger, her Monica top model.

 

Spørgsmålet er: Om vi er gået for vidt? :)

 

Og det bliver ved med "uønsket kontakt". Jeg vil gerne du rapporterer mig til moderationen, ellers bliver jeg bare ved med at "kontakte" dig.

Har du prøvet en tur i skoven? Det er godt for både krop og sjæl. Man får perspektiv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Har du prøvet en tur i skoven? Det er godt for både krop og sjæl. Man får perspektiv. 

@Bananas det kan du sagtens sige, men sidst jeg var i skoven faldt mit blik på et skæmmende  stykke affald -en brugt kop fra McDonalds! det ødelagde hele turen og nu ripper du op i et traumatisk minde....:shock:

Ærbødigst, DrMabuse

  • Synes godt om 1
  • Haha 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
drmabuse skrev, for 13 minutter siden:

@Bananas det kan du sagtens sige, men sidst jeg var i skoven faldt mit blik på et skæmmende  stykke affald -en brugt kop fra McDonalds! det ødelagde hele turen og nu ripper du op i et traumatisk minde....:shock:

Ærbødigst, DrMabuse

Det er jeg meget ked af. Men du kender vel junglens konung - løven. Han beskytter alle mod alt - tilmed mod brugte kopper fra McDonalds. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Der foregår stadig kommentar fra medlemmer der ikke ønskes :)

Redigeret af TheLion
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh gud, og så kan de ikke forstå man drikker

  • Haha 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Tak for din kommentar.

Nu kommer du med påstande om min person som at mine kommentarer – jeg tænker derfor ikke også mit indlæg – ikke har substans. Desuden at du ikke forstår at jeg kan være så blind eller at jeg er det. Desuden taler du om at jeg skulle have en vis tilgang til debatten – den slags kommentarer tænker jeg også må stå for egen regning. Jeg ved ikke om den eller anden har nogle tilgange til debatter.

Det er igen kommentarer om min person og uden for emnet, og som ikke forholder sig til emnet. 

Jeg foreslår, at vi fortsætter til emnet der handler om hvorvidt det er gået for vidt med Moncia top model.

Undskyld, men er det sådan, at det skulle hjælpe at komme med flere nylige anmeldelser der nedgør piger.

Derudover så spørger du nu, om jeg skal hæve mit niveau. Efter sådan en behandling af en 19-årig pige. Efter dine kommentarer om min person og at min indlæg eller kommentarer ikke har substans. Efter at du lige har kaldt mig for blind? Ej.

/TheLion

Jeg er ret ligeglad med hvad for en sag du med @Bananas. :) 
Faktum er at han ikke kontakter dig. 

Hvis du ikke kan tåle, man kommenterer på din måde at debattere, så skulle du måske overveje at kigge indad.

Dine kommentarer har ikke noget substans, eller jo i dit hoved, men det eneste vi ser - Er gentagelser på gentagelser, som om det skulle få os til at ændre vores meninger.

Vi ved godt du kun oprettede den her tråd, pga. Hende, det ses tydeligt i alle dine kommentarer. 

"Undskyld, men er det sådan, at det skulle hjælpe at komme med flere nylige anmeldelser der nedgør piger."
Fordi det er sådanne anmeldelser denne tråd burde handle om. At du ikke forstår det eller vil indse det, er virkelig skræmmende.
Du kan ikke bare oprette en tråd, og forvente at alle er enige, eller ser tingene som du ser dem, det er ikke sådan verden fungere.

Korrekt, jeg både spørger og Beder dig om at hæve niveauet, det er korrekt, men jeg forventer ikke du forstår det.

Hvis den var så slem, som du får det til at lyde (Som den overhovedet ikke er), hvorfor har Moderatorerne så ikke været inde over?! Det vil du sjovt nok ikke svarer på, men kun svarer på ting der passer ind i dit eget narrativ, og du forstår ikke jeg beder dig hæve niveauet? :rolleyes:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er glad for andre tog teten fordi jeg var sku da begyndt at tro på at det jeg skrev var noget værre volapyk:lol:.. 

Jeg tror desværre bare ikke @TheLion er til at skrive med. Han kører sit helt eget cirkus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg er glad for andre tog teten fordi jeg var sku da begyndt at tro på at det jeg skrev var noget værre volapyk:lol:.. 

@JenniferRomantica der er afgjort volapyk i denne tråd -men du har aldrig været afsenderen, tværtimod.
 

tvr skrev, for 6 timer siden:

Åh gud, og så kan de ikke forstå man drikker

@tvr forhåbentlig ikke af en McDonald kop…;-)

Ærbødigst, DrMabuse

 

 

 

Redigeret af drmabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg er glad for andre tog teten fordi jeg var sku da begyndt at tro på at det jeg skrev var noget værre volapyk:lol:.. 

Det er fordi du er kvinde. :ph34r::lol:

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Der har været mange kommentarer nu.

 

For mig var det vigtige med tråden netop at åbne op for en debat.

 

Ud fra de kommentarer der har været, der både er kommet til at handle om personer, og hvor det også er endt med at stikke i en del retninger/måske også med lidt afsporinger, så tror jeg, at det er et aktuelt spørgsmål at stille i forhold til netop nogle anmeldelser af GP’er, her med Monica top model. Spørgsmålet er netop, om vi er gået for vidt, når det ender med at handle om sådan ting som McDonald’s kopper etc. – her endda med en fin 19-årig pige. 

 

Det er samtidig vigtigt for mig at sige, at der selvfølgelig netop skal være plads til kritik inden for rimelighedernes grænser.


 

Det er altid godt at se, at så mange har budt ind i debatten.


 

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på f.eks. nogle af de kommentarer og sangtekster, der også har været til nogen af pigerne gennem tiden.


 

En anden diskussion der også har været i tidligere tråde er hvor mange piger der er i byen.

 

Nu må vi se, hvad fremtiden byder :)

 


/TheLion

 

 

* Og egoer skulle jeg selvfølgelig have skrevet tidligere, ikke ego’er.

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 21 minutter siden:

Nu må vi se, hvad fremtiden byder :)

Jeg gætter på, at vi kommer til at se flere gentagelser af nedenstående:

TheLion skrev, for 22 minutter siden:

så tror jeg, at det er et aktuelt spørgsmål at stille i forhold til netop nogle anmeldelser af GP’er, her med Monica top model. Spørgsmålet er netop, om vi er gået for vidt, når det ender med at handle om sådan ting som McDonald’s kopper etc. – her endda med en fin 19-årig pige. 

At det er gentaget 6-8 gange efterhånden, er jo slet ikke nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...