Hop til indhold
TheLion

Var det bedre i gamle dage – eller går vi for vidt nu?

Recommended Posts

Skrevet (edited)

8ic7nw.jpg.1196d790811b6867113522404ff86311.jpg

 

Redigeret af Guffel
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Slet.

 

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 56 minutter siden:

Spørgsmålet er netop, om vi er gået for vidt, når det ender med at handle om sådan ting som McDonald’s kopper etc. – her endda med en fin 19-årig pige. 

Og svaret er stadig NEJ fra alle andre i tråden end dig vi er IKKE  gået for vidt og kritikken af Monica er fuldstændig fair og leveret sobert og sagligt. 
 

Det er meget muligt at fordi du @TheLion synes at Monica er så fantastisk så ville du kunne have sex med hende upåvirket på en bunke af skrald og McDonalds emballage mens 30 mobiltelefoner ringer og bipper løs imens. 

 

Men det er der mange af os andre der synes ville være distraherende og hive os ud af øjeblikket og ødelægge oplevelsen og derfor er der så stor støtte og opbakning til @drmabuses anmeldelse og pointer. 

 

Det er helt legitimt og fair at mene at det er distraherende og at det giver mangel på tilstedeværrelse og nærvær hvis der svares på mobilen imens og den ligger og larmer. 

 

Og det er helt legitimt og fair at forholde sig til GPens hygiejne og stedets hygiejne og tilstand som det er for GPerne at afvise en kunde af de samme årsager. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Jeg gætter på, at vi kommer til at se flere gentagelser af nedenstående:

At det er gentaget 6-8 gange efterhånden, er jo slet ikke nok.

Tak for din kommentar.

 

Om det er blevet gentaget 5-7 gange eller 249 gange er vel sådan set lige meget.

 

Kommentarer som denne udstiller måske lidt problemet.

 

For desværre har det på grund af de kommentarer der har været været nødvendigt at gentage.

 

Jeg siger det gerne igen. Jeg har netop spurgt, om vi er gået for vidt med f.eks. en anmeldelse af en fin 19-årig pige der ender med at handle om McDonald’s-kopper, billeder der ikke ligner 100 % og en telefon der siger pling og så er der en manager eller en pimp.

 

Samtidig har jeg nu også nævnt udfordringen med f.eks. kommentarer om piger i det hele taget og sangtekster.

 

Jeg tror netop, at man kan sige tingene mange gange. Nogle gange kan en gang ekstra eller måske flere være nødvendig.

 

Jeg gætter på, at din kommentar her til et seriøst spørgsmål, om vi er gået for vidt, skal ses som sjovt eller lignende.

 

Der har også været tråde og diskussioner om hvor mange GP’er der er i byen.



Nu er der åbnet op for debatten.


 

Nu må netop se hvad fremtiden bringer og som du forhåbentlig kan gætte, så er det nok ikke lige det som du nu har skrevet jeg mener med det.

 

 

Guffel skrev, 1 time siden:

8ic7nw.jpg.1196d790811b6867113522404ff86311.jpg

 

Jeg kan se, at du har lagt et billede op, hvor du nævner et specifikt medlem.

 

Desuden nævner du påstande om at medlemmet skulle dele samme udsagn efter to minutter. Måske tre dage? 
 

Desuden er det her jo ikke en anmeldelse af pigen. Jeg ved ikke hvilken 19-årig pige du refererer til. Nu findes der også piger/kvinder i mange aldre. 20 år, 50 år. Hvis det er Monica top model har du selv været ude og sige et par ting om hende tidligere, så jeg ved ikke om du mener det eller om det er endnu et forsøg på en joke.

 

 

Uanset hvad har spørgsmålet her været om vi er gået for vidt. Især med en netop en fin, smuk, ung 19-årig pige.

 

Samtidig skal der netop selvfølgelig være plads til kritik.


 

Uanset hvad har der også været tråde og diskussioner om hvor mange GP’er der er i byen.

 



Nu er der i hvert fald åbnet op for debatten.


 

Nu må netop se hvad fremtiden bringer :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, Lige nu:

Om det er blevet gentaget 5-7 gange eller 249 gange er vel sådan set lige meget.

 

nej det tangerer trolling og spam af din egen tråd fordi du ikke vil acceptere at ingen andre mener set samme som dig. 

 

TheLion skrev, for 2 minutter siden:

For desværre har det på grund af de kommentarer der har været været nødvendigt at gentage.

Nej det har ikke været nødvendigt du står helt alene med din holdning og intet ændrer sig om du så gentager 1000 gange. 

TheLion skrev, for 4 minutter siden:

Der har også været tråde og diskussioner om hvor mange GP’er der er i byen.

Det betyder ikke at man skal se igennem fingre med hvad som helst som kunde eller ikke anmelde ærligt

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Dillermand Junior skrev, for 51 minutter siden:

nej det tangerer trolling og spam af din egen tråd fordi du ikke vil acceptere at ingen andre mener set samme som dig. 

 

(…)

Tak for din kommentar.

 

Det er en påstand om en person. Jeg ved ikke, om nogen har svært ved at acceptere om andre mener noget andet end dem.

 

Du synes at det ligner trolling… hmm… Ja, det er jo altid at godt spørgsmål, hvordan man håndterer sådan noget, hvis man skulle støde på det. Eller måske bare lidt sådan kommentarer der måske ikke helt forholder sig til emnet?

 

Jeg tror, at det afgørende for mig i hvert fald er at holde mig til emnet. Så spørgsmålet var netop om det var gået for vidt :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 1 minut siden:

Så spørgsmålet var netop om det var gået for vidt 

Og svaret er stadig NEJ det er ikke gået for vidt og du står helt alene med det indtryk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er overbevist om at TheLion er en dårlig AI text bot...

Det kan da umuligt være et menneske bag de svar.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 4 timer siden:

Jeg er overbevist om at TheLion er en dårlig AI text bot...

Det kan da umuligt være et menneske bag de svar.

Jeg har haft de samme tanker:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 4 timer siden:

Jeg er overbevist om at TheLion er en dårlig AI text bot...

Det kan da umuligt være et menneske bag de svar.

Ah, HVIS det er en AI text bot, er den ihvertfald ikke dårlig.  Den er god. Tænk dig hvor mange reaktioner og skribblerier den fik fremprovokeret......

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 7 timer siden:

Om det er blevet gentaget 5-7 gange eller 249 gange er vel sådan set lige meget.

Kommentarer som denne udstiller måske lidt problemet.

For desværre har det på grund af de kommentarer der har været været nødvendigt at gentage.

Jeg tror netop, at man kan sige tingene mange gange. Nogle gange kan en gang ekstra eller måske flere være nødvendig.

Nu må netop se hvad fremtiden bringer og som du forhåbentlig kan gætte, så er det nok ikke lige det som du nu har skrevet jeg mener med det.

Samtidig skal der netop selvfølgelig være plads til kritik.

/TheLion

Nej det er ikke ligemeget hvor mange gange det gentages,  det virker useriøst og tangere til netop som @Dillermand Junior er inde på, spam og trolling, og endda af din egen tråd, hvilket er lidt tragikomisk (slå det op).

Naah, alle dine kommentarer udstiller mere dig, og dine motiver for at oprette den her tråd.
Du havde jo os den frækhed, at antyde at @drmabuse havde skjulte motiver, for at give så ærlig en anmeldelse, og bagefter kom den her tråd. Lidt pudsigt. :rolleyes:
Citerer dig lige "Med manglende link til pigen og disse kommentarer – jeg mistænker kun en ting. Og det er, at anmelderen/trådstarter her gerne vil beholde pigen for sig selv."

Det er mig en gåde, at du ikke blev kylet ud på røv og albuer af den tråd, det er om noget en total afsporing af en af de bedste anmeldelser der er lavet i nyere tid!

"Det er en påstand om en person. Jeg ved ikke, om nogen har svært ved at acceptere om andre mener noget andet end dem."
Nej, det er ikke en person, det er Dig, du kan ikke acceptere at ingen i denne tråd og i anmeldelsen af Monica, ikke deler din holdning.

Igen nej, Du kan bare godt lide at læse hvad du selv skriver. 

Bakker @Den_glade_amatør op , fremtiden bringer fra Dig, bringer kun de samme gentagelser. 

Ja der skal være plads til kritik, hvis det er berettiget,  hvis det ikke er berettiget, så er der netop IKKE plads til kritik. Det er det du lader til ikke at forstå. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...