Hop til indhold
Mogensem

Hot sexy rosy - hold jer LANGT VÆK, føj for helvede!

Recommended Posts

Jeg var her til aften på besøg hos de her FUCKING LATTERLIGE SNYDETAMPERE 

hold kæft hvor er jeg dog sjældent blevet mere skuffet end idag, hende på billederne er jo SYGT LÆKKER. Og hende der åbner døren er måske køn nok i det fede fjæs men hendes krop har ca vammelt løst hud nok til 70 kg endnu. Kæft så tarvelig en krop ser man sjældent.

men jeg tog en for holdet da jeg nu var der, men det har jeg godt nok fortrudt.

hun tilbød så at hendes veninde ku komme ind (det viste sig så mere at minde om hendes pensionerede mormor) fy for satan spred budskabet for det er satme snyd i Aller højeste grad. 
sted 03

pige - eller sigøjner, krøbling eller noget 03

alt i alt en kæmpe lorte oplevelse

link her - https://annoncelight.dk/showad/396998

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Tja, havde du nu Googlet billederne havde du opdaget af de er af modellen Simone Henderson fra AtlantaB)

Screenshot_20240302_221931_Instagram.jpg

Screenshot_20240302_222120_Instagram.jpg

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha det fatter jeg ik og gøre sådan noget der desværre

men hun er ikke bare en anden lækker mørk pige så ihvertfald - hun er sku faktisk vammel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mogensem skrev, for 9 minutter siden:

Haha det fatter jeg ik og gøre sådan noget der desværre

men hun er ikke bare en anden lækker mørk pige så ihvertfald - hun er sku faktisk vammel

1993741578_Screenshot_20240302_223453_Photos2.thumb.jpg.4d57e52d1e718708ba5da51fe473c7b2.jpg

Screenshot_20240302_223509_Google.jpg

Screenshot_20240302_223515_Google~2.jpg

Screenshot_20240302_223521_Google.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag et screenshot af billedet.

Når du åbner det i dit album dukker der et "søg" felt op - tryk på det

Derefter kan du indsætte tekst hvis du vil fx 'hot latina' whatever og ellers bare søg.

Så spørger den om du vil se eksakte match, dem trykker du på og så viser Google dig hvor billederne findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 9 minutter siden:

Tag et screenshot af billedet.

Når du åbner det i dit album dukker der et "søg" felt op - tryk på det

Derefter kan du indsætte tekst hvis du vil fx 'hot latina' whatever og ellers bare søg.

Så spørger den om du vil se eksakte match, dem trykker du på og så viser Google dig hvor billederne findes.

Det er ikke alle mobiler der gør ligesom sådan:P<3.. Jeg holder normalt bare inde på billedet på skærmen og så kommer der valgmuligheder frem.. Men det vist forskelligt fra telefon til telefon.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt være det er snyd og bedrag, men hvis hun så i det mindste er sød og rar, kan det måske opveje noget af det tabte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 time siden:

Tag et screenshot af billedet.

Når du åbner det i dit album dukker der et "søg" felt op - tryk på det

Derefter kan du indsætte tekst hvis du vil fx 'hot latina' whatever og ellers bare søg.

Så spørger den om du vil se eksakte match, dem trykker du på og så viser Google dig hvor billederne findes.

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Det er ikke alle mobiler der gør ligesom sådan:P<3.. Jeg holder normalt bare inde på billedet på skærmen og så kommer der valgmuligheder frem.. Men det vist forskelligt fra telefon til telefon.. 

Tusind tak for forklaringen det var sødt. 
NEJ det opvejer intet når man regner med en gudesmuk model type og der kommer en der ligner Shrek. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Mogensem skrev, for 2 timer siden:

Haha det fatter jeg ik og gøre sådan noget der desværre

men hun er ikke bare en anden lækker mørk pige så ihvertfald - hun er sku faktisk vammel

Du kan os blot højre klikke på billedet, og vælge Kopier, indsætte på http://www.yandex.com/image  . 

Hvis du gør det via mobilen, så gør som @JenniferRomantica skriver, hold inde på billedet og vælg Kopier --> Indsæt på ovenstående 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog et lidet smagfuldt ordvalg du bruger dig,Krøbling,sigøjner etc.

Hav dog lidt respekt for individet,ville du synes om at blive talt til på den måde,det er trods alt et menneske du står over for,det er fandeme tydeligt at dit menneskesyn er lige til

rendestenen.Desuden kneppede du hende alligevel, så er det sgu da dig der står idiot i panden på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr.klam skrev, for 16 minutter siden:

Det var dog et lidet smagfuldt ordvalg du bruger dig,Krøbling,sigøjner etc.

Hav dog lidt respekt for individet,ville du synes om at blive talt til på den måde,det er trods alt et menneske du står over for,det er fandeme tydeligt at dit menneskesyn er lige til

rendestenen.Desuden kneppede du hende alligevel, så er det sgu da dig der står idiot i panden på.

Siger spaden der bruger ordet klam om sig selv haha 

Altså når nu jeg knepper hende fordi jeg synes det ville være synd for hende at komme ind og sige hej og nej fy for helvede jeg smutter igen. 
så er det i mine øjne bare bedre og ytre min frustration herinde men sådan er vi jo så forskellige. 
altså du skal ihvertfald på ingen måde bestemme hvad jeg må og ikke må når du jo tydeligvis ik er en skid bedre selv Max muldjord man;) 

men så tag du da ned og knep hende og “i mine øjne spild dine penge fordi hun lyver om hvem hun er)  så hun kan komme sig over den utrolig ubehagelige oplevelse jeg åbenbart har udsat hende for

kan du sove rigtig godt og ha det  skønt  fremadrettet 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter har fået en advarsel for nedladende sprogbrug. Hvis nogle kan bidrage yderligere om GP ( i en respektfuld tone naturligvis), så er de velkomne. Jeg har aldrig prøvet før at banne en trådstarter fra sin egen tråd, men denne gang var det nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...