Hop til indhold
TheLion

Var det bedre i gamle dage – eller går vi for vidt nu?

Recommended Posts

Skrevet (edited)

De damer, de herrer, brødre m.fl.,



 

På et tidspunkt læste jeg en tråd, der måske også lidt handlede om det samme. At når man ser tilbage på tiden her i GP-branchen i Danmark, så kan man måske få tanken, at det var bedre i gamle dage.


En legende som Matylda babe er lige stoppet. Hun var på mange måder noget særligt ligesom f.eks. veninden sweet Katryna.

Tænk også på en pige som ungarske Kristyn, der ikke er her længere.

 

Sådan kan jeg i hvert fald nogle gange tænke. At måske var det bedre med nogle af de piger, der var her tidligere. Måske var der bedre service, bedre forhold.

 

Men så møder jeg nye, fine piger, der forsøger at gøre deres bedste. Jeg har indtil nu i år mødt naughty Erica, young Ellie og senest Monica top model.

Desværre kan jeg se, at nogle af pigerne får meget hårde ord med på vejen. Senest Monica top model hvor en anmeldelse med titlen: “Monica top model? Næ, egentlig ikke”, decideret har fået mig til at tænke på, om det mon var den samme pige, jeg havde mødt.


Eller tænk på den skønne Milana young babe, der havde et maraton-ophold men fik nogle rimelig hårde ord med på vejen. Hende så vi aldrig igen. Det er også lang tid siden, vi har set 18 y.o. petite Kate.


Det går måske lige vidt nok, når diskussionen går på, om der stod en kop fra McDonalds på et værelse eller om en telefon bipper for meget. Eller lignede billederne nu også 100 %.


Og det er selvom, der er mange ting, jeg selv er træt af, hoteller til incall, piger der ikke ved hvad man har bestilt, er ustabile med aftalerne etc.


Så mit spørgsmål er: Måske var det bedre engang. 

Men kan det ikke også gå lige lidt for vidt med hvad folk slynger ud af bemærkninger nu – og her mener jeg inden for rimelighedernes grænser?


 

God jagt derude :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

The Lion

Det er jo ikke "legender" du der skriver om, med mindre, det er det for dig.

Kom nu frem med de rigtige stjerner!

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg ved ikke om gamle dage var bedre, da jeg ikke var aktiv kunde dengang. Jeg glæder mig bare over, at pigerne ikke er så kræsne med kunderne, som kunderne tilsyneladende er med pigerne nu om dage.

Redigeret af henlan
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 23 minutter siden:

Jeg glæder mig bare over, at pigerne ikke er så kræsne

Pigerne sælger jo en vare, sig selv og har måske ikke altid råd til at være kræsne? Men de er jo altid i deres gode ret til st afvise mænd de ikke vil sælge sig selv til :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

mit indspark fra en helt anden vinkel :

alle piger du har mødt i år kommer fra samme gruppe . erica , milana , monica , ellie , katie og mange andre . jeg elsker den gruppe , i hvert fald gjorde jeg før ultimo sidste år 

hvad skete der ultimo sidste år ? ingen ide . nok har de fået en anden manager eller lignende . men kvaliteten af pigerne er faldet betydeligt , kvaliteten af deres service er faldet betydeligt og pigerne selv udmattes for meget og tager for mange kunder

når de ikke har tid til at rydde op mellem besøg eller skal tage en masse opkald undervejs , ja så er det ikke bare os , der er urimelige . det afspejles i deres services og dermed vores oplevelse . 

så ja , det var bedre for pigerne og for os i gamle dage altså inden ultimo 2023

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, 1 time siden:

Pigerne sælger jo en vare, sig selv og har måske ikke altid råd til at være kræsne? Men de er jo altid i deres gode ret til st afvise mænd de ikke vil sælge sig selv til :)

Det er min opfattelse, at de fleste piger er ret tolerante mht. kunderne.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Dickmand skrev, for 6 timer siden:

The Lion

Det er jo ikke "legender" du der skriver om, med mindre, det er det for dig.

Kom nu frem med de rigtige stjerner!

Tak for din kommentar. Altså nu har jeg måske nævnt nogle piger, der af mange er kendt for at være decideret legender. Hvis vi tager Matylda babe og sweet Katryna, så har der været en ret stor følgerskare gennem årene.

 

Så jeg tror ikke, at det vil være nok, at de bare: “… var det for nogen”.

 

Tænk også på ungarske Kristyn der også var en af “de større”.

 

henlan skrev, for 6 timer siden:

(…)

Jeg glæder mig bare over, at pigerne ikke er så kræsne med kunderne, som kunderne tilsyneladende er med pigerne nu om dage.

Det er vel en påstand. Når jeg har skrevet mit indlæg, er det netop for at stille spørgsmålet, om det måske kan være gået for vidt, når nogle kunder begynder at diskutere, om der f.eks. ligger en eller to McDonalds-koppe på værelser etc. Du kan sikkert helt sikkert også finde “kræsne” GP’er. 
 

Du fortsætter også lidt her:

 

henlan skrev, for 3 timer siden:

Det er min opfattelse, at de fleste piger er ret tolerante mht. kunderne.

Igen det er et godt spørgsmål. Nu skriver @dhnmdst, at en pige til enhver tid også kan fravælge en klient – der skal nok lidt til dog for at de i praksis gør det dog. Det kan hun forhåbentlig. Men piger kan helt sikkert have mange forskellige kriterier f.eks. etnicitet og alder. Jeg tror, en del piger f.eks. også forventer, at klienten har god hygiejne etc. Ligesom at vi nok også forventer hun lige har ordnet sig lidt inden mødet. Så igen jeg ved ikke om pigerne er decideret tolerante eller måske åbne eller om de bør være det. For de har vel også mulighed for at opstille kriterier for deres klienter – jeg kalder dem mere det end kunder.


 

AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

(…)

alle piger du har mødt i år kommer fra samme gruppe . erica , milana , monica , ellie , katie og mange andre . jeg elsker den gruppe , i hvert fald gjorde jeg før ultimo sidste år 

 

(…)

Nu ved jeg faktisk ikke 100 %, om pigerne har været fra den samme gruppe. 
 

Som nævnt har jeg i år besøgt bl.a. Monica top Model og naughty Erica. For øvrigt er det 18 y.o. petite Kate jeg bl.a. nævnte bare så der ikke opstår forvirring – ikke “Katie”. Medmindre det er et nyt navn for hende som Monicie – jeg er nok mere bare til deres “almindelige” navne så.


Når jeg skriver, at de ikke nødvendigvis er fra samme gruppe, er det fordi f.eks. Milana young babe endte et helt andet sted i byen i en lejlighed og virkede til lidt at køre “et projekt” for sig selv.

 

AgentLeman skrev, for 5 timer siden:

(…)

hvad skete der ultimo sidste år ? ingen ide . nok har de fået en anden manager eller lignende . men kvaliteten af pigerne er faldet betydeligt , kvaliteten af deres service er faldet betydeligt og pigerne selv udmattes for meget og tager for mange kunder

(…)

Nu er det jo store ord at konstatere, at du decideret har “elsket” pigerne sidste år. Men det virker som om at du synes bedre om dem der var sidste år end i år.
 

Men det der måske for mig blev det udslagsgivende var f.eks. at se en så fin pige som Monica top model få så hårde ord med på vejen ligesom Milana young babe. Med Monica taler vi en fin lille skønhed, der virkelig er af den højere kvalitet selvom der netop stadig kan nævnes det med hoteller til incall etc. som kritikpunkter. 

 

Jeg ved fortsat ikke noget med, om der er nogle af pigerne der har “en manager” eller en pimp. Heller ikke om der er blevet skiftet ud. Måske har nogen i den gruppe.
 

Nu kom sultry Rita for øvrigt også forbi, selvom jeg aldrig nåede forbi hende denne gang, da hun var her i så kort tid. Jeg har bare stået med en fin pige som Monica, der er her nu og tænkt, at det var da lige godt pokkers. Jeg tror måske også lige, vi er lidt kort tid inde i året til at konstatere at pigerne sidste år var bedre – det er ikke noget jeg har lagt mærke til dog. 

 

For mig er spørgsmålet mere: Skal vi virkelig til at stå og diskutere om der er McDonalds-kopper på værelset og hendes telefon siger “pling” og hun derfor har en en manager. Især med så fine piger som Monica – ej, er vi så ikke gået for vidt, men hvor der stadig selvfølgelig skal være plads til kritik? :)
 

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En bruger her skrev for nogen tid siden, at stort set alle danske gp'er er 'nogle vingeskudte krager.'

Det synes jeg er at gå for vidt og ramt langt forbi målet, når jeg tænker på de søde og dejlige danske gp'er jeg har mødt.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
henlan skrev, for 8 timer siden:

En bruger her skrev for nogen tid siden, at stort set alle danske gp'er er 'nogle vingeskudte krager.'

Det synes jeg er at gå for vidt og ramt langt forbi målet, når jeg tænker på de søde og dejlige danske gp'er jeg har mødt.


Godt med lidt flere ord. Jeg besøger nok selv mest udenlandske piger. Så det er nok mest de tilfælde i f.eks. anmeldelser, som jeg er ude efter her – når folk bliver for grove der.

 

Det kan dog også ske med danske piger. Jeg husker engang, hvor @JenniferRomantica fik en tur i en tråd – hold op hvor var det heller ikke i orden. Det var dog ikke i en anmeldelse og bare mere grimme kommentarer.


Ideen med den her tråd er heller ikke at sige, at gamle dage var bedre. Forhåbentlig skal tingene jo pege fremad. Men vi står måske som nævnt i andre tråde i en lidt sværere tid end ellers med krig og en periode med inflation. Det kan måske give lidt flere udfordringer på GP-markedet end ellers.


Jeg tænker måske bare, at det er gået lige vidt nok med kommentarerne til nogle af pigerne her på det sidste. Med den anmeldelse med Monica top model gik det for mig at se for skævt med beskrivelserne og kritikken – McDonalds-kopper, telefoner der sagde pling og derfor mistanke om en manager eller pimp etc. Og derfor stillede jeg spørgsmålet om det er gået for vidt – hvor der stadig skal være plads til kritik inden for rimelighedernes grænser selvfølgelig? :)



* Og Milana young baby skulle jeg have skrevet tidligere – ikke young babe. Det ligner også det gik galt i overskriften i min anmeldelse af hende i sin tid.

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
TheLion skrev, 1 time siden:

rimelighedernes grænser selvfølgelig?

Hvad er rimelighedens grænser.? Nu nævnes tråden med Monika.. Og der må jeg som pige ærligt give kritikerne ret.. Selvfølgelig skal man have lov til at skrive hvad der var dårligt ved sit besøg.. Alt andet er jo åndssvagt.. Og ALLE i den tråd skriver utrolig sobert men det som om du mener at der slet ikke bør laves anmeldelser af de evt dårlige oplevelser man som sexkøber kan løbe ind i.? 
 

De piger du nævner har jeg alle hørt om så jeg vil ikke betvivle at de var legender for jer mænd, men vi snakker om unge, unge piger der hver måned har knaldet mellem 200 og 300 (her regner jeg med 7-10 gæster dagligt) mænd.. Det skal man blive træt af til sidst.. Det siger noget om hvor mange mænd pigerne booker ind om dagen hvis de er nødt til at ligge aftalerne så tæt at man som gæst engang i mellem løber på den forrige/næste gæst.. 

Jeg kan slet ikke forstår du kan bagatelliserer så voldsomt at pigen er blevet “skamredet” så meget mellem dit og Drmabuse besøg at hendes bryster nu er ømme ved den mindste berøring.? Man må fandemar da aldrig tage imod en gæst hvis man har så ondt at det ikke kan holdes ud.. Det jo ens krop der siger fra.. Havde hun været en væddeløbshest havde du synes det var synd at rytteren tvang hende sådan til at løbe at hun blev øm ved berøring.. 

Jeg personligt tror det er pigernes egen arbejdsform der kører dem trætte imens de stadig er meget meget unge og ikke for hårde ord eller lignende..

De piger du nævner var vel bare færdige med at sparer op og så vil man jo ikke fortsætte i et arbejde man ikke kan lide og så stopper de..

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 8
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 51 minutter siden:

Det kan dog også ske med danske piger. Jeg husker engang, hvor @JenniferRomantica fik en tur i en tråd – hold op hvor var det heller ikke i orden. Det var dog ikke i en anmeldelse og bare mere grimme kommentarer.

Stiller man røven i klaskehøjde så må man forvente et klask:P:lol:.. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh…. Tror ikke tingene var bedre “i gamle dage”…. Men de var anderledes. 
Selvfølgelig er der ting man kan savne eller ønske kom tilbage. Men husk nu at stilstand er det samme som tilbagegang.

Ville da ønske at Grundtvigsvej på Frb stadig eksisterede. Var vild med det sted. Det kunne alt hvad jeg skulle bruge… på det tidspunkt. Ville det så være det samme i dag, hvis det stadig eksisterede? Næppe. 
Sanseklinikken fungerede også fint, for mig….. 

Ting der ikke er i udvikling, er i afvikling.

Så det er fint, at der kommer nye piger, nye steder. Så higer man nemlig efter noget nyt….

Er jeg så enig i at der pt er lavvande af super lækre piger/steder? Jepz… men set ud fra et økonomisk standpunkt og med krige osv…. Så er det ikke sindssygt overraskende at der er nedgang på gp forretningerne…

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

(…)
 

Jeg kan slet ikke forstår du kan bagatelliserer så voldsomt at pigen er blevet “skamredet” så meget mellem dit og Drmabuse besøg at hendes bryster nu er ømme ved den mindste berøring.? Man må fandemar da aldrig tage imod en gæst hvis man har så ondt at det ikke kan holdes ud.. Det jo ens krop der siger fra.. Havde hun været en væddeløbshest havde du synes det var synd at rytteren tvang hende sådan til at løbe at hun blev øm ved berøring.. 

(…)

Tak for din kommentar. Nu ved jeg ikke, hvad udtrykket “skamredet” betyder. Jeg kan starte ud med at sige, at jeg netop har anført en lang række betænkeligheder ved den anmeldelse.

 

At den slags bliver skrevet om en så smuk og skøn, ung 19-årig pige. At så var der lidt med et par McDonalds-kopper, telefonen siger ping og så skal der være en manager eller en pimp etc. Og så har brysterne måske været lidt ømme efter en næsten på det tidspunkt en uges arbejde. Måske ønskede hun ikke berøringen fra anmelderen?

 

Og så taler du om, at jeg bagatelliserer noget. Jeg har gennem tiden set mange ting herinde. Men at anmelde en så fin, ung, smuk 19-pige på den måde. Ej, nej, bare føj. Der vil jeg meget højt og tydeligt sige: Stop. Det ønsker jeg hverken at se på eller tage del i. Ikke her på Eroguide.


 

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Stiller man røven i klaskehøjde så må man forvente et klask:P:lol:.. 

Det er der nogen, der siger. Men den køber jeg heller ikke helt. At stå f.eks. at svine f.eks. GP’er. Eller rakke dem ned i anmeldelser. Nej, der er grænser. Ellers kunne vi alle også bare stå og svine hinanden til for at være uenige. For mig at se var det overhovedet ikke okay i den tråd, hvor der sagt grimme ting om dig – jeg tror det var slut 2022. Men der skal selvfølgelig være plads til sjov og ballede.

 

Kubrick skrev, for 1 time siden:

(…)

Ville da ønske at Grundtvigsvej på Frb stadig eksisterede. Var vild med det sted. Det kunne alt hvad jeg skulle bruge… på det tidspunkt. Ville det så være det samme i dag, hvis det stadig eksisterede? Næppe. 
Sanseklinikken fungerede også fint, for mig….. 

Ting der ikke er i udvikling, er i afvikling.

Så det er fint, at der kommer nye piger, nye steder. Så higer man nemlig efter noget nyt….

Er jeg så enig i at der pt er lavvande af super lækre piger/steder? Jepz… men set ud fra et økonomisk standpunkt og med krige osv…. Så er det ikke sindssygt overraskende at der er nedgang på gp forretningerne…

Også tak for din kommentar. Jeg tror måske ikke helt, du har læst mit indlæg korrekt. Det jeg har skrevet er om det er gået for vidt med f.eks. den måde vi taler til pigerne på.


Der er jeg nødt til klokkeklart at sige, at jeg er nødt til at stille spørgsmålet, om det er gået for vidt.

 

Når vi er i en svær tid som nu. Så er der svært at afgøre med lige udvikling og afvikling. Der vil jeg heller sige, at vi står i en svær periode med krig mellem Rusland og Ukraine og inflation. Der er det måske netop på sin plads at sige inden vi sammenligner alt for meget med hvordan det var – om det måske er gået for vidt når vi står og rakker ned på en så fin 19-årig pige som Monica top model. Så er der lidt McDonalds-kopper, så er der en telefon der siger pling og så skulle der være en manager eller pimp etc.

 

I en periode har det godt nok også set svært ud med antallet af piger i landet for øvrigt.

 

Så mit spørgsmål er: Er vi gået for vidt – men selvfølgelig med plads til kritik inden for rimelighedernes grænser? :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
TheLion skrev, for 35 minutter siden:

Tak for din kommentar. Nu ved jeg ikke hvad udtrykket “skamredet” betyder. Jeg kan starte ud med at sige, at jeg netop har anført en lang række betænkeligheder ved den anmeldelse.

 

At den slags bliver skrevet om en så smuk og skøn, ung 19-årig pige. At så var der lidt med et par McDonalds-kopper, telefonen siger ping og så skal der være en manager eller en pimp etc. Og så har brysterne måske været lidt ømme efter en næsten på det tidspunkt en uges arbejde. Måske ønskede hun ikke berøringen fra anmelderen?

 

Og så taler du om at jeg bagatelliserer noget. Jeg har gennem tiden set mange ting herinde. Men at anmelde en så fin, ung, smuk 19-pige på den måde. Ej, nej, bare føj. Der vil jeg meget højt og tydeligt sige: Stop. Det ønsker jeg hverken at se på eller tage del i. Ikke her på Eroguide.

Google kan hjælpe dig med den første del.. Men kort sagt betyder det at ride en hest hårdere end man burde, eller i denne forstand “når piger presser sig selv for hårdt”.. Nu ved jeg ikke om pigen har en der hjælper hende med forretningen som andre hentyder, men det ville måske forklarer hvorfor pigen tager flere gæster end hvad hendes krop kan holde til.. Altså anden grund end en advanceret form for selvtortur.. Jeg kan se anmeldelsen på Nympho nævner øm ryg, brug af e-cig UNDER SEX og en pige der også så meget almindelig ud da han besøgte hende.. Han er dog villig til et genbesøg på trods af de dårlige ting.. Så den anmeldelse du hentyder til er jo ikke enkeltstående.. 

At du synes hun er en voldsomt fin, smuk og sød pige gør det altså ikke til den endegyldige sandhed, og andre har jo ret til at have andre præferencer end dig uden at være forkert på den, jeg synes f.eks at hendes næse er noget stor helt uden det er ondt ment men min præference er bare en mindre næse.. 

Du har måske evnerne til at fortsætte og bare accepterer at brysterne er ømme men hvis man betaler den pris som pigen kræver så burde man eddermame kunne forvente - som det mindste - at blive advaret om at pigen er øm så gæsten selv kan bestemme, men det gør pigen jo ikke, fordi hvis hun skrev det FØR folk ankom så ville næsten alle jo vælge hende fra, om ikke andet så for hendes egen skyld.. 

Oooog hvis det var fordi hun ikke ville røres af gæsten så burde hun super meget overhoved slet ikke have takket ja til hans besøg, og penge, det da helt sikkert.. Hvad ligner det da.? Hvis det er tilfældet så burde hun godt nok skamme sig.. 

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såååå mit korte af det lange svar er: Nej det er efter min mening ikke gået for vidt.. Det er da godt at se beretninger der ikke bare priser pigen men faktisk tager hensyn til hendes tilstand og som fortæller ærligt om de problematikker det kan være ved et besøg hos den enkle pige.. Så kan man som gæst tage det med i sine beregninger og direkte spørge om pigen er øm inden man booker tid.. 

Som sexkøber har man altså ret til at forvente et minimum af service.. Det jo ikke en kæreste man er sammen med men en ydelse man har betalt for.. Ville du være tilfreds hvis du kom til en massage og massøren sagde “nej jeg kan ikke massere dig som du ønsker fordi jeg har ondt i mine hænder”.? Eller hvis der stod skrald ved din frisør og hun røg imens hun klippede dig.? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Såååå mit korte af det lange svar er: Nej det er efter min mening ikke gået for vidt.. Det er da godt at se beretninger der ikke bare priser pigen men faktisk tager hensyn til hendes tilstand og som fortæller ærligt om de problematikker det kan være ved et besøg hos den enkle pige.. Så kan man som gæst tage det med i sine beregninger og direkte spørge om pigen er øm inden man booker tid.. 

Som sexkøber har man altså ret til at forvente et minimum af service.. Det jo ikke en kæreste man er sammen med men en ydelse man har betalt for.. Ville du være tilfreds hvis du kom til en massage og massøren sagde “nej jeg kan ikke massere dig som du ønsker fordi jeg har ondt i mine hænder”.? Eller hvis der stod skrald ved din frisør og hun røg imens hun klippede dig.? 

Tak for dit svar.

Det er nogle ret sjove bemærkninger fra en GP.

 

Når du skriver, at man som klient har ret til minimumsbehandling hos en pige, så bliver jeg næsten ærgerlig.

For det lyder da ikke som en god oplevelse, hvis det er den måde man tænker det på – det skal jo helst være en god oplevelse? Om man har ret til “en minimumsbehandling” tror jeg heller ikke. Men de fleste klienter ville nok have et sæt af minimumskriterier.

 

I forhold til det med at en GP ikke er ens kæreste så nej. Det at besøge en GP er vel en form for service mere end en ydelse. Det er også noget jeg selv har sagt om GFE. At det måske er en ydelse mere end et skuespil. At date en GP eller endda være kærester med hende er noget andet, der er ret sjældent?



 

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

(…) 

Du har måske evnerne til at fortsætte og bare accepterer at brysterne er ømme men hvis man betaler den pris som pigen kræver så burde man eddermame kunne forvente - som det mindste - at blive advaret om at pigen er øm så gæsten selv kan bestemme, men det gør pigen jo ikke, fordi hvis hun skrev det FØR folk ankom så ville næsten alle jo vælge hende fra, om ikke andet så for hendes egen skyld.. 

(…)

Undskyld men hvad er det du skriver – det er noget som et andet medlem har skrevet.

 

Anmelderen har nævnt at brysterne var ømme. Det var et problem for ham. Det er har ikke noget at gøre med om nogen accepterer det ene eller andet. Jeg ville nok heller ikke kalde det en evne. Man kan have evner i så meget andet.

 

Men hvis en pige ikke har lyst til at blive rørt – så rør man hende ikke. Jeg bliver endog meget overrasket over dit svar nu?

 

Så for måske at opsummere. Man kan forvente en vis service hos en GP. Men en anmeldelse der i små detaljer forsøger at dechifrere en ung, 19-årig pige med den slags bemærkninger om kopper fra Mc-Donalds, billeder der ikke lignede 100 %, en telefon der siger pling og det er måske en manager eller pimp. Ej. 
 

Vi står med den skønneste med professionelle søde unge 19-årlige Monica der er første gang i landet. Og som har de fineste naturlige bryster.
 


Og jeg gentager. Uagtet professionen og at det er en GP:

Hvis en pige ikke har lyst til at blive rørt – så rør man hende ikke.

 

Det har ikke noget at gøre med at acceptere noget. 

Her handler det måske mere om at få sagt noget.

 


Ellers må man finde en anden løsning.

 

Uanset hvad er den pågældende anmeldelse gået for vidt for mig. Det hører for mig at se ikke hjemme på en side som Eroguide. Hvis ens frisør ikke kan klippe ens hår eller salonen er tilrøget ville det selvfølgelig være det der hedder en relevant kritik. Ligesom hvis maden på en restaurant er dårlig eller tjenerne ikke kan finde ud af ordrerne. Som hvis en GP ikke leverer ydelser, det ikke er den samme pige som på billederne, lokationen er sketchy etc. :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

Men hvis en pige ikke har lyst til at blive rørt – så rør man hende ikke.

Hvis en pige ikke har lyst til at blive rørt på en ganske almindelig måde under sex så skal hun i hvertfald ikke være sexsælger.. Mest af alt for hendes egen skyld.. 

Synes ikke noget af det jeg har skrevet er svært at læse eller ikke giver mening så det jeg skriver er jo det jeg har skrevet^_^.. 

Lig mærke til mit “du har MÅSKE evnerne”.. Det jo ikke fordi jeg ved det men du bagatelliserer det i hvertfald som om det ingen betydning har om man må rører ved pigens bryster når man skal have sex med hende.. 

TheLion skrev, for 7 minutter siden:

Vi står med den skønneste med professionelle søde unge 19-årlige Monica der er første gang i landet. Og som har de fineste naturlige bryster.

Du står måske, i dine øjne, med den skønneste.. Men andre har en anden mening end dig og det er du altså bare nødt til at accepterer.. I de tilfælde fortæller de selvfølgelig om de ting der har vægtet for dem om det så er mcdonaldskopper eller rygning under sex eller ømme bryster det kan du da ikke bestemme er fy eller føj af den at føle.. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
TheLion skrev, 1 time siden:

Hvis en pige ikke har lyst til at blive rørt – så rør man hende ikke.

Hvis en pige ikke har lyst til at blive rørt – så skal hun ikke tage penge for at blive rørt. Længere er den næsten ikke, syntes jeg.

Hvis jeg betaler 1.900 kr. for en time med Monica, så forventer jeg kraftedeme også, at jeg må røre hendes bryster. Hvis ikke jeg må det, så skal jeg have det af vide inden jeg har betalt, og helst inden jeg overhovedet har lavet en aftale med hende, så jeg kan holde mig væk.

Hvad så hvis hun har lidt ondt i kæben? Skal jeg så også bare acceptere at jeg lige pludselig ikke kan få blow? Hvis en pige ikke kan udføre sit arbejde, så som at blive berørt, så skal hun ikke tage imod kunder. Færdig, basta. Og hvis hun så gør det alligevel, så er det jo hendes egen skyld når de dårlige anmeldelser dukker op.

Og ifølge dig, må jeg så overhovedet nævne, at jeg pludseligt ikke kunne få et blowjob i en anmeldelse? Det virker helt absurd for mig det du skriver.

Det er i øvrigt også, i mine øjne, MEGET vigtigt info, at skrive hvordan hotelværelset ser ud, og om der er pænt og rent. Hvis værelset ligner lort og er klamt, kan jeg så regne med at hun også er det? Og hvis hun bliver distraheret af telefonen under vejs, så er fokusset ikke på kunden. At hun har fokus på ham der lige har betalt 1.900 kr. for at bruge en time sammen med hende, er da det mindste man kan forvente. At suge i en e-smøg under akten virker også helt forket i mit hoved. Om ikke andet, så kan hun da lige vente til kunden ikke har sin penis oppe i hende. Endnu bedre, så skal hun spørge først inden hun overhovedet hiver den frem.

Jeg syntes også, det er mærkeligt, hvor optaget du er over, hvordan andre beskriver hendes udseende, og om de er tilfredse med det eller ej. Det er jo så subjektivt som noget kan være. Hvordan er det så svært for dig, at acceptere andre ikke har samme mening som dig? Det er også mærkeligt, at du hele tiden skal have hendes alder med i det. Om hun er 19 eller 43 kan sgu da være fuldstændig ligegyldigt. Så længe hun ikke helt lever op til billederne, og hun ikke kan udføre det hun bliver betalt for, så må man acceptere dårlige anmeldelser og kommentarer omkring hende, og hendes udseende.

Redigeret af Guffel
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 49 minutter siden:

Hvis ens frisør ikke kan klippe ens hår eller salonen er tilrøget ville det selvfølgelig være det der hedder en relevant kritik. Ligesom hvis maden på en restaurant er dårlig eller tjenerne ikke kan finde ud af ordrerne. Som hvis en GP ikke leverer ydelser, det ikke er den samme pige som på billederne, lokationen er sketchy etc. :)

Det er jo netop det de har gjort i anmeldelsen.. Fortalt om røg, dårligere service end forventet og en pige der ikke heeelt lever op til sine billeder.. Jeg er imponeret over den gæst der har anmeldt på nympho at han har kunne holde gejsten oppe imens pigen ligger og ryger på sin e-cig er fandemar flot:lol:.. Tror jeg var begyndt at grine hvis en af mine gæster hev sådan en frem imens og begyndte at ligge og ryge på den.. Hun beskriver sig selv som “uhæmmet” hvilket vel er løgn når der er en del hæmninger f.eks en øm ryg (så missionær ikke var muligt) og ømme bryster så det ikke engang er muligt at rører ved dem.. Så hvad er det der er galt med anmeldelsen andet end at du havde en anden oplevelse.? 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 5 timer siden:

Også tak for din kommentar. Jeg tror måske ikke helt, du har læst mit indlæg korrekt. Det jeg har skrevet er om det er gået for vidt med f.eks. den måde vi taler til pigerne på.


Der er jeg nødt til klokkeklart at sige, at jeg er nødt til at stille spørgsmålet, om det er gået for vidt.

 

Når vi er i en svær tid som nu. Så er der svært at afgøre med lige udvikling og afvikling. Der vil jeg heller sige, at vi står i en svær periode med krig mellem Rusland og Ukraine og inflation. Der er det måske netop på sin plads at sige inden vi sammenligner alt for meget med hvordan det var – om det måske er gået for vidt når vi står og rakker ned på en så fin 19-årig pige som Monica top model. Så er der lidt McDonalds-kopper, så er der en telefon der siger pling og så skulle der være en manager eller pimp etc.

 

I en periode har det godt nok også set svært ud med antallet af piger i landet for øvrigt.

 

Så mit spørgsmål er: Er vi gået for vidt – men selvfølgelig med plads til kritik inden for rimelighedernes grænser? :)

 

 

/TheLion

Selv tak, da…. 
Jeg synes straight up, at folk er blevet ALT for krænkelses parate… både på egne, men også på andres vegne. Det synes jeg personligt er til at kaste op af. 
Der er selvfølgelig forskel også i landsdelene… synes ærligtalt at mange jyder sidder og fedter med at få sagt tingene direkte. Det er jo til at blive idiot af. 
Så nej… når man sætter røven i klaskehøjde, så skal man ikke brokke sig over at det niver når der klaskes… 
Pigerne udstiller hver en millimeter af deres krop og sætter det til salg for lidt mønt, så må man også forvente at blive målt og vejet. Til sidst skal lige huske at hvad der bliver sagt/skrevet herinde…. Ikke nødvendigvis er det samme som de siger når de står foran pigen….

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Kubrick skrev, for 1 time siden:

(…)


Jeg synes straight up, at folk er blevet ALT for krænkelses parate… både på egne, men også på andres vegne. Det synes jeg personligt er til at kaste op af. 
Der er selvfølgelig forskel også i landsdelene… synes ærligtalt at mange jyder sidder og fedter med at få sagt tingene direkte. Det er jo til at blive idiot af. 
Så nej… når man sætter røven i klaskehøjde, så skal man ikke brokke sig over at det niver når der klaskes… 
Pigerne udstiller hver en millimeter af deres krop og sætter det til salg for lidt mønt, så må man også forvente at blive målt og vejet. Til sidst skal lige huske at hvad der bliver sagt/skrevet herinde…. Ikke nødvendigvis er det samme som de siger når de står foran pigen….

Tak for dit svar. Det virker som om, at der kommer mange forskellige holdninger her til debatten. Nu også med om der er forskel på landsdele. Nu ved jeg ikke, om noget er decideret straight up det ene eller andet. Jeg må dog indrømme, at jeg synes jyderne er meget ligefremme.

 

Jeg ved ikke, om jeg synes, at folk er blevet for krænkelsesparate heller.

 

Jeg har skrevet tråden her fra at tage afstand fra at decideret sidde og gå op i for mig at se små detaljer på nogle utrolig fine piger. 

 

Det at være GP er et hårdt job/erhverv. Man skal nok finde sig i en ekstra berøring eller to. Så det ikke bliver alt for kontant sagt med det jeg sagde med berøringer i min tidligere kommentar.
 


Den seneste anmeldelse af Monica top model gik simpelthen for mig at se for vidt. For en GP bliver måske målt og vejet lidt mere end den almindelige pige. Men på hvert enkelt millimeter kan da godt nok ikke være en del af jobbeskrivelsen og får lidt ærgerlige undertoner for mig at se – nu citerer jeg lidt groft. Du skriver at de udstiller hver millimeter og så bliver målt og vejet.

 

Så er nogle mennesker måske blevet for krænkelsesparate. Det er måske ikke helt skævt. Men at se sådan en behandling af en 19-årig pige. Ellers tak. Og ja, folk blander sig for meget i andres liv enig – men det er da ikke når andre bliver krænket. Der er vi nok lidt uenige. Det er mere typisk bare for at komme med f.eks. uønskede råd. Dem får man sgu nok af hjemmefra. Næh, der er desværre historier om folk der falder om på gaden uden at få en hånd.

 

Det er ikke det samme som, at man ikke kan komme med en kritik, hvis den er helt gal med pigen. Hun leverer ikke ydelser, ser frygtelig ud, det sejler på stedet etc. Det er mere det med at sidde og skrive om McDonalds-kopper, at telefonen siger “pling” og at så er der en manager eller pimp eller at billederne ikke lige ligner 100 % etc. Kunne vi dog ikke bruge nogle pænere udtryk end til at kaste op af forresten, men whatever…


 

Man må da for øvrigt håbe, at folk er nogenlunde konsistente med hvad de siger til en pige og hvad de skriver herinde. Og omvendt.

 

Personligt er jeg selv træt af hoteller til incall, piger der ikke ved hvilke ydelser der er bestilt – det sker sjældent, piger der er ustabile med at overholde møderne, hvilket sker forholdsvis sjældent etc.

 

Spørgsmålet bliver fortsat for mig: Er vi gået for vidt? – men der skal som nævnt selvfølgelig være plads til en kritik inden for rimelighedernes grænser. Det er ligesom ideen med at anmelde – både ris og ros :)


 

/TheLion


 

* Og til en tidligere kommentar aner jeg heller ikke, hvad ideen var med at man kunne “google” sig til ting.

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 23 minutter siden:

* Og til en tidligere kommentar aner jeg heller ikke, hvad ideen var med at man kunne “google” sig til ting.

Jeg forklarede hvad begrebet betød i forlængelse med mit velmenende råd om at bare Google “skamredet betydning”.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deler din opfattelse om, at det er blevet sværere at finde gode, og især nye, oplevelser. Synes det ofte er de samme annoncer man ser på EG, Nympho etc. og der er en del som efterhånden har været i branchen i et årti.   

Jeg tror der er flere årsager til dette. Bl.a. har flere piger som før rejse ind og ud af landet, valgt at bosætte sig permanent i Danmark, hvilket også har gjort behovet for "nye" piger udefra mindre. 

Vi må også erkende at vi bevæger os mere og mere mod et kontantløst samfund, og at det er blevet sværere for pigerne at veksle større beløb danske kr. om til euro når de kommer hjem igen.

Desuden tror jeg at flere yngre piger satser mere på betalt content i form af sider som Onlyfans. 

Jeg ved selvfølgelig ikke hvor langt vi er tilbage i tiden når du snakker om "gamle dage" men for mig var tiden omkring 2017-2018 fantastisk. I fbm. Corona gik det lidt i stå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 2.3.2024 at 09:55:

Hvad er rimelighedens grænser.? Nu nævnes tråden med Monika.. Og der må jeg som pige ærligt give kritikerne ret.. Selvfølgelig skal man have lov til at skrive hvad der var dårligt ved sit besøg.. Alt andet er jo åndssvagt.. Og ALLE i den tråd skriver utrolig sobert men det som om du mener at der slet ikke bør laves anmeldelser af de evt dårlige oplevelser man som sexkøber kan løbe ind i.? 
 

De piger du nævner har jeg alle hørt om så jeg vil ikke betvivle at de var legender for jer mænd, men vi snakker om unge, unge piger der hver måned har knaldet mellem 200 og 300 (her regner jeg med 7-10 gæster dagligt) mænd.. Det skal man blive træt af til sidst.. Det siger noget om hvor mange mænd pigerne booker ind om dagen hvis de er nødt til at ligge aftalerne så tæt at man som gæst engang i mellem løber på den forrige/næste gæst.. 

Jeg kan slet ikke forstår du kan bagatelliserer så voldsomt at pigen er blevet “skamredet” så meget mellem dit og Drmabuse besøg at hendes bryster nu er ømme ved den mindste berøring.? Man må fandemar da aldrig tage imod en gæst hvis man har så ondt at det ikke kan holdes ud.. Det jo ens krop der siger fra.. Havde hun været en væddeløbshest havde du synes det var synd at rytteren tvang hende sådan til at løbe at hun blev øm ved berøring.. 

Jeg personligt tror det er pigernes egen arbejdsform der kører dem trætte imens de stadig er meget meget unge og ikke for hårde ord eller lignende..

De piger du nævner var vel bare færdige med at sparer op og så vil man jo ikke fortsætte i et arbejde man ikke kan lide og så stopper de..

Et klogt indlæg med mange informationer.

2-300 kunder pr måned. 7-10 gæster dagligt. Antallet overrasker vel ikke, når man tænker ordentligt og ærligt efter.  Alligevel er det chokerende at forestille sig, hvordan nogle meget unge piger kan klare den belastning af deres krop og sjæl, hvad de så heller ikke kan i nogle tilfælde. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 41 minutter siden:

Et klogt indlæg med mange informationer.

2-300 kunder pr måned. 7-10 gæster dagligt. Antallet overrasker vel ikke, når man tænker ordentligt og ærligt efter.  Alligevel er det chokerende at forestille sig, hvordan nogle meget unge piger kan klare den belastning af deres krop og sjæl, hvad de så heller ikke kan i nogle tilfælde. 

 

Altså jeg aner det jo sådan set ikke.. Jeg synes bare tit jeg ser i anmeldelser at gæsterne løber på hinanden og det burde vel kunne undgås hvis man ikke presser sine gæster ind og disse piger arbejder jo ofte fra 10.00-22.00.. Så det mange mænd der kan nåes.. 

Jeg kan da også have arbejdsdage med op til 6-7 gæster på en dag hvilket jo på 12 timer gør at jeg har tid til stadig at have i hvertfald 30 min imellem hver gæst selv hvis de alle vælger en time (hvilket er sjældent, normalt er det mest halve timer) så ville ingen jo støde på hinanden.. Det er dog nok mest fordi jeg kun arbejder 5-7 dage om måneden så mine vagter er rimelig eftertragtet men tror ikke det er mere eftertragtet end de unge nye piger er ved at være netop unge nye piger, tilbyde fransk uden og deres favorable priser.. Ved ikke om det giver mening:lol:..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...