Hop til indhold
Just-for-once

Fået trussel på mobilen fra Rumænsk nummer.

Recommended Posts

Hej alle.

Først vil jeg gerne sige, at denne profil er lavet da jeg har fået en trussel på mobilen. Og vil ikke genkendes evt af personerne med mit oprindelige alias. Jeg er simpelthen nød til at gøre det på denne måde.

Det korte og lange er, at jeg har modtaget en trussels besked om at der vil ske mig noget. De siger at jeg aflyser aftaler og chikanerer pigerne. Ja, jeg har da aflyst aftaler hvis jeg skriver til en pige og får svar 2-3 timer efter. Så har jeg jo fundet ud af noget andet eller så er min dagligdag gået videre ikke!? Men at jeg bevidst chikanerer er bestemt ikke mit formål.

Jeg har screenshot af beskeden, men syntes ikke jeg bør lægge den op her. Måske senere ... men for nu ... nej.

Jeg vil egentlig blot høre om jeg er den eneste der har fået en trussel besked her de seneste par dage??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg også fået samt, at der angiveligt var video fra min lejlighed hvor damen angiveligt skulle have placeret hendes mobil..
Så den kunne optage fornøjelserne i sengen!
Opfordring send det svar til politiet !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2023 skrev, for 10 timer siden:

send det svar til politiet !!

Ja, det er det eneste  der er at gøre - hvis politiet får flere anmeldelser på samme - vil politiet forhåbentlig vælge at efterforske pigerne og bagmændende, så de kan få nogle lange fængselsstraffe og blive hældt ud af landet.

Det er så nemt at tjene penge på prostitution, at man ikke forstår, folk ikke kan finde ud af at gøre det på en anstændig måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 41 minutter siden:

Ja, det er det eneste  der er at gøre - hvis politiet får flere anmeldelser på samme - vil politiet forhåbentlig vælge at efterforske pigerne og bagmændende, så de kan få nogle lange fængselsstraffe og blive hældt ud af landet.

Det er så nemt at tjene penge på prostitution, at man ikke forstår, folk ikke kan finde ud af at gøre det på en anstændig måde.

FULDSTÆNDIG enig !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2023 skrev, for 11 timer siden:

Det har jeg også fået samt, at der angiveligt var video fra min lejlighed hvor damen angiveligt skulle have placeret hendes mobil..
Så den kunne optage fornøjelserne i sengen!

Hold da op. Ved du hvem pigen er? Hvis du ved det, kan du jo ret målrettet gøre de ting der skal gøres - og enten involvere politiet eller klare det selv. Under alle omstændigheder må den slags jo ikke gå ustraffet hen

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 21 minutter siden:

Hold da op. Ved du hvem pigen er? Hvis du ved det, kan du jo ret målrettet gøre de ting der skal gøres - og enten involvere politiet eller klare det selv. Under alle omstændigheder må den slags jo ikke gå ustraffet hen

Det skete i september 2022 så jeg har ingen anelse om hvem hun er.
Angående politiet så lød betjenten, som jeg talte med nærmest ligeglad.
Han bad dog om nummer osv. hvilket jeg gav ham. Han siger så, at hvis der kommer flere anmeldelser på dette nr. så vil politiet tage affære.
Jeg spørger så (måske et dumt spørgsmål) Jamen jeg er meget presset her og da jeg ikke har hemmeligt nr. adresse osv. Så fared tankerne runde i hovedet på mig. 
SÅ det må jo være sket før den slags - har du et råd til hvad jeg skal gøre da jeg faktisk panikker pt.

Svaret ja du kan jo lade være med, at få besøg, af den slags damer!
Samt jeg har ikke tid til mere snak nu.
Så farvel også blev røret lagt på!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, for 12 timer siden:

Jeg har screenshot af beskeden, men syntes ikke jeg bør lægge den op her. Måske senere ... men for nu ... nej.

Jeg vil egentlig blot høre om jeg er den eneste der har fået en trussel besked her de seneste par dage??

Du er nok nødsaget til at gengive hele eller dele af ordlyden af beskeden, da det ellers er svært at vurdere, om der er tale om trussel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2023 skrev, for 39 minutter siden:

Det skete i september 2022 så jeg har ingen anelse om hvem hun er.
Angående politiet så lød betjenten, som jeg talte med nærmest ligeglad.
Han bad dog om nummer osv. hvilket jeg gav ham. Han siger så, at hvis der kommer flere anmeldelser på dette nr. så vil politiet tage affære.
Jeg spørger så (måske et dumt spørgsmål) Jamen jeg er meget presset her og da jeg ikke har hemmeligt nr. adresse osv. Så fared tankerne runde i hovedet på mig. 
SÅ det må jo være sket før den slags - har du et råd til hvad jeg skal gøre da jeg faktisk panikker pt.

Svaret ja du kan jo lade være med, at få besøg, af den slags damer!
Samt jeg har ikke tid til mere snak nu.
Så farvel også blev røret lagt på!!

Ja, det var faktisk lige hvad jeg mistænkte..... Det er ikke ulovligt at have besøg af "den slags damer", men afpresning er ulovligt. Alligevel tillader betjenten sig at sige du skal undlade din LOVLIGE handling, mens han adviser at gå efter de der fortsætter deres Ulovlige handlinger..... Deri kan kan faktisk godt lægge at vi har et (mindst delvist) udueligt politi samt at han direkte opfordrer dig til selv at tage affære. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bloker nummeret og lad være med at reagere mere på det. Har selv oplevet at efter skriveri med udenlandske piger, er begyndt at modtage beskeder sendt fra mails, samt div spam. Har valgt at se stort på det. Lader du dig kue ar “tosserne” så føler de, at du er en fisk i deres net. Brig fremadrettet taletidskort hvis du ønsker at slippe fra deres trusler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 14 minutter siden:

Bloker nummeret og lad være med at reagere mere på det. Har selv oplevet at efter skriveri med udenlandske piger, er begyndt at modtage beskeder sendt fra mails, samt div spam. Har valgt at se stort på det. Lader du dig kue ar “tosserne” så føler de, at du er en fisk i deres net.

Og det er et rigtig godt råd. Ihvertfald hvis det er en trussel der kommer ud af det blå. Men jeg havde fandme ikke ladet den ligge dér, hvis der var blevet filmet i mit hjem og den film blev brugt til at (prøve at) afpresse mig. Skete dét, var de (inkl pigen) kommet til at betale. På den ene eller anden måde. Jeg er jo en lovlydig borger, så politiet havde fået at vælge om de ville løse problemet. Men havde de svaret som ovenstående, og intet gjort, havde jeg selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Og det er et rigtig godt råd. Ihvertfald hvis det er en trussel der kommer ud af det blå. Men jeg havde fandme ikke ladet den ligge dér, hvis der var blevet filmet i mit hjem og den film blev brugt til at (prøve at) afpresse mig. Skete dét, var de (inkl pigen) kommet til at betale. På den ene eller anden måde. Jeg er jo en lovlydig borger, så politiet havde fået at vælge om de ville løse problemet. Men havde de svaret som ovenstående, og intet gjort, havde jeg selv.

Undskyld, men jeg kan ikke læser at der er blevet der er blevet filmet i hjemmet, er dette sket, så må pigen jo havde været der og sikkert også fået sine penge. Sjovt nok, så går den kun en vej. Hvor mange har ikke prøvet at troppe og til en bestilt tid, og 10 min før fremmøde aflyser pigen. Eneste ubehagelige oplevelse jeg har haft (hvis det er ubehageligt) Dansk pige tjekker mig ud på MobilePay og sendte it fulde navn i besked, og siger jeg har spildt hendes tid og kunne have taget anden kunde samt mener jeg skal betale. Nu havde jeg slet ikke aftalt en fast tid med hende, så det følte jeg mig ikke forpligtet til at betale hende. I øvrigt orkede jeg slet ikke at svare hende.

 

Fremadrettet  bruger jeg taletidskort og bestiller aldrig piger til private møder hjemme, andet end dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 2 timer siden:

Sindssygt. Bed om navnet så du kan klage. 

Da det er noget tid siden - så er det desværre for sent, at klage.
Men hvis noget lignende skulle ske en anden gang.
Hvilket det forhåbentlig ikke gør og en politi betjent er sådan - ja så tak for rådet mht., at klage !

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 20 minutter siden:

Undskyld, men jeg kan ikke læser at der er blevet der er blevet filmet i hjemmet, er dette sket

Her:

Anders2023 skrev, for 15 timer siden:

Det har jeg også fået samt, at der angiveligt var video fra min lejlighed hvor damen angiveligt skulle have placeret hendes mobil..
Så den kunne optage fornøjelserne i sengen!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Ja, det var faktisk lige hvad jeg mistænkte..... Det er ikke ulovligt at have besøg af "den slags damer", men afpresning er ulovligt. Alligevel tillader betjenten sig at sige du skal undlade din LOVLIGE handling, mens han adviser at gå efter de der fortsætter deres Ulovlige handlinger..... Deri kan kan faktisk godt lægge at vi har et (mindst delvist) udueligt politi samt at han direkte opfordrer dig til selv at tage affære. 

Præcis det er nemlig ikke ulovligt og afpresning er YDERST ulovligt. 
Den betjent gav slet ikke en "god service".
Jeg besluttede mig så for, at gøre følgende, at skrive følgende da jeg tænkte, at de måske ville poste det på facebook til min venne liste eller noget lignende. "Da mine venner udmærket ved, at jeg fra tid til anden har besøg, af damer så lægger i det bare online og sender til dem. 
P.S min familie vil ikke blive overrasket over, at jeg var havnet i sådan en situation!!!

Det skal dog siges, at jeg havde brugt et par dage før, at jeg sendte den sms. 
Da jeg ikke anede hvad jeg skulle gøre samt lige sunde mig først!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jeg tror heldigvis der er meget langt fra truslen til der rent faktisk sker noget. Så det bedste bud er nok at glemme det, og så blokere hvad man kan.

Men ubehageligt er det da. Politiet gør næppe noget ved sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror heldigvis der er meget langt fra truslen til der rent faktisk sker noget. Så det bedste bud er nok at glemme det, og så blokere hvad man kan.

Enig i, at der næppe sker noget. Til gengæld er jeg ikke sikker på, om jeg ville blokere. Jo flere trusler, jo mere bevismateriale.

Det er derudover værd at huske, at hvis afpresserne rent faktisk foretager sig yderligere, så er der bare endnu flere elektroniske spor til at fælde dem.

Og afpresning straffes hårdt, samtidigt med at hvis de identificeres og anholdes, så sættes de jo så også ud af spillet i forhold til at fortsætte deres nuværende attraktive indtjening på købesex.

Så er det umagen værd for afpresserne at tage yderligere skridt til at afpresse eller gøre alvor af det, de truer med? Jeg tror, at selvom man er en skurk, er man ikke dum, så min konklusion er, at det vil være yderst sjældent, at de grumme typer foretager sig mere end at afgive de indledende trusler. Det er ikke umagen og risikoen værd for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Igen alle.

Jeg har ikke kunne skrive tilbage i 24 timer da det er en ny konto.

Jeg har i går talt med en ven som også går til GP'ere og som sagde at jeg burde svare på beskeden. Det har jeg gjort men kan se på whatsapp at beskeden ikke er afleveret. Jeg skrev at det de påstår at jeg gør med at spørge pigerne om informationer og aflyse tider ikke er helt sandt. Og jeg tror de har misforstået noget. Misforstået på denne måde, at når man skriver til en GP feks. klokken 9 om morgenen og får svar 2-3 timer efter, så har jeg fundet på noget andet eller kommet videre i min dagligdag. Det er jo ikke aflysning som sådan, men jeg kan jo ikke sidde hele 2-3 timer og kun vente på svar.

Status lige nu er, at beskeden ikke er gået igennem. Enten er deres mobil lukket eller også er jeg blokeret.

Hvad angår at gå til politiet, så bliver man desværre ikke taget alvorligt kan jeg se i kommentarerne. Yderligere tænker jeg, at hvis jeg anmelder det og politiet ville gøre noget. Så ville jeg måske alligevel komme i klemme. At tro at ALLE bagmændene ville blive taget er jo utopi. Der vil altid være én der tager over, og de derved ville nakkke mig.

Jeg har også tænkt på, at det kunne være en hustler med tomme trusler. Én der blot prøver at få noget ud af mig. Men nu må jeg se tiden an. Indtil videre har jeg ikke fået svar, da de ikke har læst mit svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 16.1.2024 at 12:04:

Ja, det var faktisk lige hvad jeg mistænkte..... Det er ikke ulovligt at have besøg af "den slags damer", men afpresning er ulovligt. Alligevel tillader betjenten sig at sige du skal undlade din LOVLIGE handling, mens han adviser at gå efter de der fortsætter deres Ulovlige handlinger..... Deri kan kan faktisk godt lægge at vi har et (mindst delvist) udueligt politi samt at han direkte opfordrer dig til selv at tage affære. 

Det kunne være at man skulle fremstille det som om at der er nogle syrere involveret, det har en tendens til at få ihvertfald sønderjyllands politi op af stolene ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså… som der skrives. 
Der er meget langt fra trusler til handling. Tror mest af alt, at du skal se det som rent spam. De kaster en line ud og så er der nogen der er dumme nok til at bide på. 
Ignorer lortet. 

Politiet…. De har travlt med at fortælle alt og alle at de underbemidlede… jeg mener underbemandet…. Dem kan du sq ikke bruge….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg spørge hvad der er sket videre? Jeg er selv lige blevet truet men tænker også det er tomme trusler.

Ville bare gerne høre hvad der er sket for andre der har modtaget trusler.

Jeg har sovet allerede fat i politiet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hrkofoed skrev, for 1 time siden:

Må jeg spørge hvad der er sket videre? Jeg er selv lige blevet truet men tænker også det er tomme trusler.

Ville bare gerne høre hvad der er sket for andre der har modtaget trusler.

Jeg har sovet allerede fat i politiet 

Beskeden er stadigvæk ikke gået igennem på Whatsapp. Tænker at det er fordi jeg blokerede nummeret og samtidigt anmeldte nummeret til Whatsapp.

 

Nu lægger jeg beskeden op her som jeg modtog på mobilen.

 

 

trussel.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Nu skal min grinesmiley ikke tages som andet end at jeg synes at trussel beskeden er latterlig:lol:..

Okey, and whats so funny?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...