Hop til indhold
Just-for-once

Fået trussel på mobilen fra Rumænsk nummer.

Recommended Posts

Just-for-once skrev, for 10 minutter siden:

Beskeden er stadigvæk ikke gået igennem på Whatsapp. Tænker at det er fordi jeg blokerede nummeret og samtidigt anmeldte nummeret til Whatsapp.

 

Nu lægger jeg beskeden op her som jeg modtog på mobilen.

 

 

trussel.PNG

Wow. Han er intet mindre end chefmorder og han har 8 af sine bedste mænd i nærheden af dig.... Den tror jeg ikke du skal tage alvorligt. Jeg må indrømme jeg klukkede lidt af grin da jeg så den. "den smertefulde og grusomme måde"..... "henrette", "chefmorder"...  Fantastisk besked

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, for 5 minutter siden:

Okey, and whats so funny?

Mr. Mickey.? Det er bare grinagtigt.. Hvis det virkelig var sandt hvad han skriver så burde man have hørt om alle de likvideringer eller bortførelser som han burde have stået for i løbet af 8 år:lol:.. Faktisk finder jeg hele beskeden utrolig komisk:ph34r:..

Det selvfølgelig aldrig sjovt at modtage trusler.. Men derfor kan truslen stadig være "komisk".. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@tvr Jooo set i det lys som du siger. Jeg har da også tænkt, det må være scam eller en form for hustler. Men hvor ved de fra at jeg går til GP'ere, det er der filmen knækker for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg klukkede altså også lidt da jeg så den besked - men jeg kan virkelig godt forstå det har givet et sug i maven da du lige modtog den. 

Det kan sagtens være en bagmand, der spiller med musklerne, og han derfor har dit nummer fra en GP. Men jeg tror helt ærligt heller ikke du skal tage den så alvorligt. (Dog bliver screenshot af beskeden formentlig slettet, da deres nummer står der - just so you know) Det er næsten 100% sikkert at Google Translate har været indeover, og så bliver det altså lidt komisk og falder lidt til jorden...

Jeg tænker bare at "MR MIKEY" håber at du bliver så bange at du vil løse det på "den nemme måde", som sikkert indebære at du skal betale en masse penge... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tænker bare at "MR MIKEY" håber at du bliver så bange at du vil løse det på "den nemme måde", som sikkert indebære at du skal betale en masse penge... 

Det kommer ikke til at ske! :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, for 14 minutter siden:

@tvr Jooo set i det lys som du siger. Jeg har da også tænkt, det må være scam eller en form for hustler. Men hvor ved de fra at jeg går til GP'ere, det er der filmen knækker for mig.

Det kan jo også være et vildt gæt.... jeg får fx jævnligt en SMS om at min pakke fra PostNord er forsinket.... Selv hvis det ikke er et gæt, kan det jo godt være en glædespiges pimp, der liiiiige prøver lykken. Går den så går den. Men det er jo under alle omstændigheder dårligt for forretningen at slå sine kunder ihjel. Selv hvis man er chefmorder med et bijob som pimp, og måske især hvis man er pimp med et bijob som chefmorder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 16 minutter siden:

(Dog bliver screenshot af beskeden formentlig slettet, da deres nummer står der - just so you know)

Det er så åbenbart ikke i orden at offentliggøre beskeden, men det er i orden at få trusler :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Det kan jo også være et vildt gæt.... jeg får fx jævnligt en SMS om at min pakke fra PostNord er forsinket.... Selv hvis det ikke er et gæt, kan det jo godt være en glædespiges pimp, der liiiiige prøver lykken. Går den så går den. Men det er jo under alle omstændigheder dårligt for forretningen at slå sine kunder ihjel. Selv hvis man er chefmorder med et bijob som pimp, og måske især hvis man er pimp med et bijob som chefmorder.....

Bestemt. Tænker på meteforen, Hønen med guldægget ... Jeg behøver vist ikke at sige mere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nøjagtig samme besked jeg har fået.

Og tænker de gør det da der måske er mangel på kunder her efter julen.

Men de ødelægger jo deres egen forretning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hrkofoed skrev, for 2 minutter siden:

Det er nøjagtig samme besked jeg har fået.

Og tænker de gør det da der måske er mangel på kunder her efter julen.

Men de ødelægger jo deres egen forretning 

Jeg skriver lige til dig på PB. Måske har vi besøgt samme kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, for 29 minutter siden:

Det er så åbenbart ikke i orden at offentliggøre beskeden, men det er i orden at få trusler :wacko:

Selvfølgelig er det ikke ok med truslerne - men det var mere EG's regler jeg henviste til ;)

Just-for-once skrev, for 37 minutter siden:

Det kommer ikke til at ske! :roll:

Nej - men der er nok nogen der panikker og handler knap så rationelt som du. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 24 minutter siden:

Nej - men der er nok nogen der panikker og handler knap så rationelt som du. 

I princippet måske.

I det specifikke tilfælde med chefmorderen, Mr Mikey og hans 6 bedste mænd, der henretter på den hårde, smertefulde og grusomme måde er der nok flere der dør af grin end af at blive taget til Mr Mikey's lejlighed på den hårde måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HAHA ja beklager, det er selvfølgelig ikke sjovt at få sådan en besked, men må sige jeg fik lidt af et grineflip da jeg læste den. Enten et barn, eller en temmelig svagt begavet person der har skrevet det, så du kan være helt rolig. Chefmorder? :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

I princippet måske.

I det specifikke tilfælde med chefmorderen, Mr Mikey og hans 6 bedste mænd, der henretter på den hårde, smertefulde og grusomme måde er der nok flere der dør af grin end af at blive taget til Mr Mikey's lejlighed på den hårde måde. 

8... det var 8 af de bedste mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

8... det var 8 af de bedste mænd. 

Oh ja. 8. Så er de 9 i alt. 8 mordere og en chefmorder. Nej vent, de er jo flere.... det 8 af de bedste, så har der nok været både nogen "mellem" og nogle "dårlige". Og det var jo ikke bare "de 8 bedste",  det var "8 af de bedste", så hvis vi siger der er 10 af de bedste, 10 gode, 10 mellem og 10 dårlige, så går der 41 rumænske mordere rundt og myrder danske bordelgæster.....

Uha, jeg tror jeg går op og lægger mig. Og holder pause med glædespigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Oh ja. 8. Så er de 9 i alt. 8 mordere og en chefmorder. Nej vent, de er jo flere.... det 8 af de bedste, så har der nok været både nogen "mellem" og nogle "dårlige". Og det var jo ikke bare "de 8 bedste",  det var "8 af de bedste", så hvis vi siger der er 10 af de bedste, 10 gode, 10 mellem og 10 dårlige, så går der 41 rumænske mordere rundt og myrder danske bordelgæster.....

Uha, jeg tror jeg går op og lægger mig. Og holder pause med glædespigerne

Husk vinen! :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 minutter siden:

Husk vinen! :biggrin:

Det bliver den lilla bols. Med mayonnaise. Og jeg låser døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, for 6 minutter siden:

Måske er jeg død i morgen, så hvis jeg ikke skriver. Ja så er likvideret :huh::lol:

Skynd dig ud og nyd livet inden det måske skulle ske - bestil en GP og drik lidt champagne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, for 4 minutter siden:

Måske er jeg død i morgen, så hvis jeg ikke skriver. Ja så er likvideret :huh::lol:

Vi kender nummeret på chef morderen, så vi skal nok få det opklaret

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Skynd dig ud og nyd livet inden det måske skulle ske - bestil en GP og drik lidt champagne ;)

Du siger noget !! Et sidste knald !!

 

tvr skrev, for 1 minut siden:

Vi kender nummeret på chef morderen, så vi skal nok få det opklaret

 

Fedt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Men lilla bols er jo bare sød, der jo slet ikke alkohol i... :rolleyes:

Hahaha. Jeg var i tvivl om det blev forstået - men du forstod den ihvertfald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, for 3 timer siden:

@tvr Jooo set i det lys som du siger. Jeg har da også tænkt, det må være scam eller en form for hustler. Men hvor ved de fra at jeg går til GP'ere, det er der filmen knækker for mig.

Jeg tænker da det er GP"en som du har "brændt" af som har fået nogle til at skrive da hun faktisk er den eneste der ved du går til "GP" da du har haft kontaktet hende ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker da det er GP"en som du har "brændt" af som har fået nogle til at skrive da hun faktisk er den eneste der ved du går til "GP" da du har haft kontaktet hende ???

Jeg brænder aldrig GP'ere af, hvis jeg ikke kommer så skriver jeg til dem at jeg ikke kan. At brænde af betyder at man ikke giver besked. Så nej ... sådan er jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...