Hop til indhold
Just-for-once

Fået trussel på mobilen fra Rumænsk nummer.

Recommended Posts

Just-for-once skrev, for 37 minutter siden:

Jeg brænder aldrig GP'ere af, hvis jeg ikke kommer så skriver jeg til dem at jeg ikke kan. At brænde af betyder at man ikke giver besked. Så nej ... sådan er jeg ikke.

Læg mærke til mit . """" over "brændt af ". Giver dig skam ret i du ikke skal vente 2-3 timer på et svar. Jeg finder også en ny hvis de ikke svare indenfor 1 time ihvertfald. Men måske er det den GP som MENTE du brændte hende af (formulere mig bedre) som er skyld i det :) og selvom du giver besked har hun stadigvæk følte sig "brændt" af måske. Det er hvad der giver bedst mening

Redigeret af peterbrusebad
glemte at skrive et par ting :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, den 23.1.2024 at 10:46:

Okey, and whats so funny?

 

Just-for-once skrev, den 23.1.2024 at 10:36:

Beskeden er stadigvæk ikke gået igennem på Whatsapp. Tænker at det er fordi jeg blokerede nummeret og samtidigt anmeldte nummeret til Whatsapp.

 

Nu lægger jeg beskeden op her som jeg modtog på mobilen.

 

 

trussel.PNG

Jeg har selv netop modtaget præcis samme besked. Er der sket yderligere i din situation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, den 23.1.2024 at 10:36:

Beskeden er stadigvæk ikke gået igennem på Whatsapp. Tænker at det er fordi jeg blokerede nummeret og samtidigt anmeldte nummeret til Whatsapp.

 

Nu lægger jeg beskeden op her som jeg modtog på mobilen.

 

 

trussel.PNG

Jeg har selv netop modtaget præcis samme besked . Er der sket yderligere i din situation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsifn skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har selv netop modtaget præcis samme besked . Er der sket yderligere i din situation?

Nej intet er sket. Jeg har på PB snakket med lidt andre om det, som også har fået den besked. Der er heller ikke sket noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gik den ikke længere!

Alle her i tråden står nu over for to veje: Den nemme måde eller den hårde, smertefulde og grusomme måde. Vi ved alle, at den sidste mulighed ikke er den mest behagelige.

Alle mine bedste mænd er allerede positioneret, klar til at udføre min vilje. Det er ikke personligt, det er bare forretning. Vælg visdommens sti, samarbejd med mig.

Skatmat, røvhuller.

Venlig hilsen, Mr Mikey <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Mikey skrev, den 27.1.2024 at 12:24:

Så gik den ikke længere!

Alle her i tråden står nu over for to veje: Den nemme måde eller den hårde, smertefulde og grusomme måde. Vi ved alle, at den sidste mulighed ikke er den mest behagelige.

Alle mine bedste mænd er allerede positioneret, klar til at udføre min vilje. Det er ikke personligt, det er bare forretning. Vælg visdommens sti, samarbejd med mig.

Skatmat, røvhuller.

Venlig hilsen, Mr Mikey <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-for-once skrev, den 15.1.2024 at 23:11:

(…)

Det korte og lange er, at jeg har modtaget en trussels besked om at der vil ske mig noget. De siger at jeg aflyser aftaler og chikanerer pigerne. Ja, jeg har da aflyst aftaler hvis jeg skriver til en pige og får svar 2-3 timer efter. Så har jeg jo fundet ud af noget andet eller så er min dagligdag gået videre ikke!? Men at jeg bevidst chikanerer er bestemt ikke mit formål.

Jeg har screenshot af beskeden, men syntes ikke jeg bør lægge den op her. Måske senere ... men for nu ... nej.

Jeg vil egentlig blot høre om jeg er den eneste der har fået en trussel besked her de seneste par dage??

Tak for dit indlæg. Det kan desværre ske, at både GP’er og klienter kan modtage trusler. Fra hvilket land etc. er nok forskelligt – du skriver fra et rumænsk nummer. Det lyder som en lidt mærkelig ting at få en trussel for at aflyse aftaler, hvor du ikke har fået svar – det lyder som om, at der så overhovedet ikke har været nogen aftaler. Om du så har ventet en halv dag eller ej. Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på, om du har chikaneret nogle piger, men det lyder måske lidt mærkeligt hvis du skulle det ud fra din tråd her og dine øvrige beskrivelser.

 

Jeg tror desværre altid, at det er en risiko, at man kan blive truet. Jeg vil hælde til, at det nok desværre er GP’er, der oftest bliver udsat for den slags med f.eks. trusler, vold etc. Men risikoen er der desværre også for klienter – her ville det typisk nok være fra en pimp eller bagmænd. Jeg tror, det bedste jeg kan sige til dig er, at du nok kan risikere det fra mange lande – og ikke bare fra et rumænsk nummer.

 

Jernsvinet skrev, den 16.1.2024 at 09:31:

Ja, det er det eneste  der er at gøre - hvis politiet får flere anmeldelser på samme - vil politiet forhåbentlig vælge at efterforske pigerne og bagmændende, så de kan få nogle lange fængselsstraffe og blive hældt ud af landet.

Det er så nemt at tjene penge på prostitution, at man ikke forstår, folk ikke kan finde ud af at gøre det på en anstændig måde.

Jeg tror desværre ikke, at det er den slags, at der får de største fængselsstraffe. Jeg ved for øvrigt heller ikke, hvor nemt det er at tjene penge på at være glædespige.

 

Man kan også vende det om på hovedet og stille spørgsmålet: Hvis man er GP, har man så interesse i at skræmme sine kunder væk? Omvendt kan der vel sagtens desværre netop være en pimp eller nogle bagmænd, der ser sig sure på nogle kunder/klienter og så er den gal. Men igen Danmark er netop måske et af de bedre lande for en GP nu hvor du nævner det med muligheden for at tjene lidt. Uanset hvad er risikoen nok størst for den slags med udenlandske piger.

 

Jeg kan også se, at tråden lidt er ved at ende i klip fra blodige film :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Just-for-once skrev, den 23.1.2024 at 10:46:

Okey, and whats so funny?

Altså nu skal jeg ikke svare for JenniferRomantica - men jeg synes også den er decideret latterlig = til grin / for dum / noget jeg ikke kan tage seriøst...

Den er ikke "sjov" og det er ikke en sjov situation at stå i.. Jeg bliver faktisk lidt indigneret over det. Harm...

Det er kun sølle og usle mennesker der gør den slags ting - og de har somregel intet at have deres trusler i :rolleyes:

Få sendt den videre til politiet og få rystet den der frygt ud af dig.. Du kan tage det ganske roligt *kram* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Mr Mikey skrev, den 27.1.2024 at 12:24:

Så gik den ikke længere!

Alle her i tråden står nu over for to veje: Den nemme måde eller den hårde, smertefulde og grusomme måde. Vi ved alle, at den sidste mulighed ikke er den mest behagelige.

Alle mine bedste mænd er allerede positioneret, klar til at udføre min vilje. Det er ikke personligt, det er bare forretning. Vælg visdommens sti, samarbejd med mig.

Skatmat, røvhuller.

Venlig hilsen, Mr Mikey <3

Du burde få dig et job i Hollywood med de bombastiske beskeder du skriver.

Du kan jo komme forbi med dit hold, så kam vi se hvem der bliver skakmat

Foretrækker du vaselinen med eller uden sand i?

Redigeret af Slagelsepik4220

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelsepik4220 skrev, for 37 minutter siden:

Du burde få dig et job i Hollywood med de bombastiske beskeder du skriver.

Du kan jo komme forbi med dit hold, så kam vi se hvem der bliver skakmat

Foretrækker du vaselinen med eller uden sand i?

Håber ved gud du kan se, at det er en joke :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...