Hop til indhold

Er GP"ER blevet arrogante ?

Featured Replies

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 9 minutter siden:

Ved godt der bliver lavet sjov og ballade. Men du forstår tydeligvis ikke sammenhængen af mit "argument" . Jeg siger ikke man score en GP eller en pige i byen ved at sige "hej". Jeg siger man måske skal sætte sig lidt i at personen ikke er god til at score/kommunikere på den rigtige måde.  Og at man som GP vel også har et ansvar for at være ordentligt overfor alle sine potentielle kunder som ikke har gjort noget respektløst. Medmindre et "hej" er et fy fy ord. 

Og ja jeg ved godt du har i din annonce du ikke acceptere et "hej" , og derfor er jeg helt enig med dig i du ikke behøver at svare. Jeg snakker bare almen høflig og forståelse. 

Når jeg så tydeligt har skrevet i min annonce at sådan skal man ikke kontakte mig, så synes du ikke det er respektløst at “skide på det” og så alligevel kontakte mig på en uønsket måde.? Selvom man er genert så skal man jo stadig følge andres ønsker og grænser for kommunikation.. 

Nu ved jeg godt du har givet mig “carte blanche” fordi det står i min annonce men det er bare for lige at sætte den på spidsen.. 

Jeg har mange henvendelser der faktisk, selvom de skal betale, bruger tid på deres beskeder og prøver “at scorer” mig.. Hvis man vil have en kæresteoplevelse så må man også selv opfører sig som en “kæreste”.. 

Redigeret af JenniferRomantica

• Svar 118
  • Visninger 10.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SweetKisses
    SweetKisses

Har du selv oplevet en arrogant adfærd fra en GP, eller er det en hypotese, du har, udelukkende ud fra indlæg og måske annoncetekster?  Måske pigerne der er meget konsekvente i deres “optagelse”

• Nogle år tilbage sad jeg med en thaipige, drak kaffe og sludrede. Hendes tfn plingede igen og igen, hun tjekkede og lagde den ifra sig. Når jag til sidst spurgte hvorfor hun ikke svarede, sagde hun at

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg ved ikke hvordan eller hvad du mener med “arrogante”.? Hvis du kun mener i dit tænkte eksempel hvor man vælger at ikke svarer på beskeder som “Hej” så handler det for mig personligt om at jeg få 3

Skrevet
peterbrusebad skrev, 1 time siden:

Jeg forstår din pointe og jeg forstår dig endda endnu mere hvis du fortæller i dine annonce at folk skal uddybe og et simpelt "hej" ikke er godkendt. Men det er langt de fleste hvor annonceejer IKKE fortæller det.

Uanset om det står i annoncen eller ej, er det ikke arrogance ikke at svare. Det står altid i alle sammenhænge folk frit for om de vil svare. Nogen gange må folk også gerne tænke selv og som andre siger virker end metode ikke må man jo prøve noget andet. Nu er der mange steder sammenlignet med at score i byen. Den lækre tøs i baren som ikke værdiger bejleren et blik eller svar. Står da heller ikke og forklarer du burde gøre sådan og sådan. Nej man må lære af sine fejl. Og jeg har mere end mange gange fået at vide at man ikke kan opdrage sexkøbere (andre voksne generelt). Og at for lange annoncer med for mange regler, no goes og negative vibes skræmmer folk væk. Du har et ønske om hvad vi bør skrive. Andre en anden holdning. Vi kan ikke gøre alle tilfreds. Kun ramme og modtage den målgruppe vi hver især ønsker. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 6 minutter siden:

Det har alt med dit spørgsmål at gøre, den med trusler og svinere i indbakken er nogen gange hvordan det på få sekunder eskalerer, når en GP henviser til sin annonce eller at “Hej” ikke er nok til en aftale.

Og det er derfor en af grundene til at nogen lærer og efterfølgende ændrer deres praksis til kun at svare på de seriøse henvendelser fra de kunder som viser de har læst annoncen og følger den. 

Det kortere svar på dit spørgsmål er at GPerne har prøvet oftest i starten at imødekomme “Hej” eller “Knep om en halv time” beskederne med venlighed og instrukser men så er der kunderne der reagerer med svinere og trusler som svar efter det. 

Derfor få meget rådne æg har muligvis ødelagt det for en lille håndfuld generte men det er ikke anderledes end få butikstyve der er skyld i vagter og sluser hvor man skal bruge bon for at komme ud eller hooligans der er skyld i at alle hjemmepublikummer bortvises fra en kamp bagefter og holdet må spille for tomt stadion eller uden egne støtter. 

Der er grænser for hvad GPerne skal finde sig i og de har erfaringen og sat grænsen derud fra, alternativet er at de er venlige overfor alle får for mange rigtig dårlige ubehagelige oplevelser og hopper ud af branchen for det er ikke det værd. 

hvis folk som ender med at true starter med et "hej" , well så giver det mere mening man ikke vil svare, og godt eksempel med fodboldfans .

Skrevet

Jeg tog det lidt op i denne post, og siden har jeg set endnu flere fantastiske eksempler.

Pigen som har givet mig et indblik, har listet prislister og services og beder eksplicit om, at man læser hele teksten, siger hvad tid man ønsker og hvor lang tid man ønsker at blive, men alligevel er det ca 19 ud af 20 beskeder, som udelukkende indeholder "Hello",  "Anal?", "Deepthroat?" eller "How much for 15 minutes?"

Jeg kan ærligt talt godt forstå, at nogle af pigerne bliver en lille smule irriterede og efterhånden begynder at svare lidt mere kontant (arrogant).

En anden ting, jeg har bemærket er, at Google translate forvansker budskabet. Oversætter man "Hvad mener du?" fra russisk til engelsk kan det, afhængigt af dialekt, ende med "What is wrong with you?". Det er lidt uhensigtsmæssigt for at sige det mildt, så nogle gange må man lade tvivlen komme dem tilgode.

Og så er der nye annoncører... En ny annonce giver nemt 100 henvendelser i løbet af den første halve time. Så kan selv den mest ihærdige pige have svært ved at svare alle...

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 2 timer siden:

Jeg risikere nok at blive  meget upopulær efter dette opslag

100% skal du gerne være sikker på at det er fra min side ! 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 5 minutter siden:

Uanset om det står i annoncen eller ej, er det ikke arrogance ikke at svare. Det står altid i alle sammenhænge folk frit for om de vil svare. Nogen gange må folk også gerne tænke selv og som andre siger virker end metode ikke må man jo prøve noget andet. Nu er der mange steder sammenlignet med at score i byen. Den lækre tøs i bare som ikke værdiger bejleren et blik eller svar. Står da heller ikke og forklarer du burde gøre sådan og sådan. Nej man må lære af sine fejl. Og jeg har mere end mange gange fået at vide at man ikke kan opdrage sexkøbere (andre voksne generelt). Og at for lange annoncer med for mange regler, no goes og negative vibes skræmmer folk væk. Du har er ønske om hvad vi bør skrive. Andre en anden holdning. Vi kan ikke gøre alle tilfreds. Kun ramme og modtage den målgruppe vi hver især ønsker. 

Kan følge dig i meget du skriver. Men bejleren som kigger i baren skal jo ikke betale 2000 kr for at være sammen med dig i 1 time. Man kan vel ikke forvente at man skal have sit "score game" i top for at få lov til at betale 2000 kr for at være sammen med dig. Hvis man er høflig burde det vel være nok når man har pengene og du sælger dig selv (lyder hårdt men hvad skal jeg ellers skrive ?. Og selv skal man da have hygiejnen også. Og hvem ved, måske et "hej" tilbage vil åbne ham op og du vil kunne lide ham. Men ja kan godt se når det er så få der er "good guys" af dem der skriver "hej".  at det er svært at spotte de "gode". Så det er en loose loose. 

Skrevet

Nogle år tilbage sad jeg med en thaipige, drak kaffe og sludrede. Hendes tfn plingede igen og igen, hun tjekkede og lagde den ifra sig. Når jag til sidst spurgte hvorfor hun ikke svarede, sagde hun at det kun var dumme sms - ikke nogen som var seriøs. Jeg bad at få kigge - nogle var virkelig kun spild af tid, men ikke alle. Jeg svarede i hendes stede på cirka 10 sms'er. Det resulterede til sidst i 5-6 aftaler med sandsynligt helt normale og venlige kunder.
Jeg prøvede den gang at forklare at mænd er forskellige, og at man nogle gange måske skal prøve at hjælpe dem videre med kommunikationen og ikke altid tro det værste. 

Jeg ved ikke hvis det hjalp i hendes sms-adfærden fremdeles, formentlig ikke. Men som mand og potentiel kunde skal man også huske at pigerne er forskellige og at nogle ikke er ørne til dansk. Sms er ikke en perfekt kommunikationsform.

Keep it simple. Prøv at være venlig og stil ikke al verdens spørgsmål på sms. 
Er du den slags mand som har behov for at vide alt i forvejen, så skal du måske finde danske kvinder med stor tålmodighed.

Dårlig eller trættende kommunikation på sms umuliggør sandsynligt mange gode møder - både for kvinderne og deres kunder. Personligt aftaler jeg bare en tid, og venter med mere kommunikation til vores møde. Det fungerer næsten altid.

Vedrørende hvad pigerne skriver herinde: 1. Måske er EG for pigerne, ligesom for mænden herinde, et sted at få sin frustration ud fra kroppen. Det er vel ikke så mærkeligt endda? Det synes jeg ikke man skal tage så hårdt, men måske istedet prøve at lære noget af.

2. Måske er det også lige præcis det; at pigerne håber vi kunder kan lærer noget af deres skriv herinde. Jeg oplever ikke nogen af kvinderne herinde som særligt arrogante eller beklagende, men derimod generøse med at dele med sig af sin hverdag og sine oplevelser.

Det kan man jo tage som arrogant hvis man mener at også EG skal være et fora hvor de jagter nye kunder og ikke et sted hvor de har lov at snakke åbent om hvad de oplever. Personligt er jeg glad for alt jeg kan lære om et erhverv som jeg aldrig rigtigt kommer at kunne forstå det hele af. 

Der er ikke rigtigt nogen grund synes jeg, at gøre det sværere eller mere kompliceret end hvad det er.

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 1 minut siden:

Kan følge dig i meget du skriver. Men bejleren som kigger i baren skal jo ikke betale 2000 kr for at være sammen med dig i 1 time. Man kan vel ikke forvente at man skal have sit "score game" i top for at få lov til at betale 2000 kr for at være sammen med dig. Hvis man er høflig burde det vel være nok når man har pengene og du sælger dig selv (lyder hårdt men hvad skal jeg ellers skrive ?. Og selv skal man da have hygiejnen også. Og hvem ved, måske et "hej" tilbage vil åbne ham op og du vil kunne lide ham. Men ja kan godt se når det er så få der er "good guys" af dem der skriver "hej".  at det er svært at spotte de "gode". Så det er en loose loose. 

Niks man skal ikke have sit scoregame i top. Men som minimum kunne lave en booking. Ganske som beskrevet. Du ser det som business så må vi også kunne være enige om man som minimum skal kunne oplyse hvad man vil købe. Så i ingen scenarier er “hej” nok. 
Og som beskrevet har prøvet din metode. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 5 minutter siden:

hvis folk som ender med at true starter med et "hej" , well så giver det mere mening man ikke vil svare, og godt eksempel med fodboldfans .

Det er virkeligheden for nogen og i de mindre grelle tilfælde spilder de en masse tid og derfor har de valgt klog af skade ikke at reagere på alle henvendelser. 

Og det er helt fair i min bog at de passer på sig selv først og fremmest. og screeningen i starten er første vigtige skridt. 

Skrevet
  • Author

Efter at have læst en del i denne tråd er jeg kommet frem til. Jeg er nok det man kalder en "optimist". Ud fra diverse oplevelser fra de piger som har skrevet herinde kan jeg godt se det som jeg mener er almen høflighed er en umulig service at yde. I vil gerne yde servicen hvis der var flere positive end negative oplevelser ved at yde den service. (servicen ved at give personen der skriver "hej" en chance ) . Men folk er åbenbart mere useriøse end jeg havde regnet med. Det med trusler kom for eksempel bag på mig. Tak for debatten og tak for andre argumenter, og ærgeligt der var 1 eller 2 som tydeligvis var nogle fjolser ifølge mig men ellers en respektabel stemning. Go aften til de fleste . 

Skrevet
  • Author
TrollingJennifer1 skrev, Lige nu:

Det er sku noget af en påstand.

E-mail har eksisteret i over 50 år ved jeg ihvertfald :D

Skrevet
  • Author
TrollingJennifer1 skrev, for 1 minut siden:

Men de blev ikke brugt på samme måde dog. Meget nemt at lave falske idag. Det var det ikke dengang (har jeg læst)

Skrevet
TrollingJennifer1 skrev, for 4 minutter siden:

Det er fakta, det at mails er blevet næsten allemands eje og at man har en computer i hånden med mail adgang i mobilen og det at flere selskaber droppede betaling per sms og tilbød fri sms har drastisk ændret på brugen af begge medier til langt flere useriøse henvendelser og mere misbrugt til trusler og andet. 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 14 minutter siden:

Niks man skal ikke have sit scoregame i top. Men som minimum kunne lave en booking. Ganske som beskrevet. Du ser det som business så må vi også kunne være enige om man som minimum skal kunne oplyse hvad man vil købe. Så i ingen scenarier er “hej” nok. 

hvis der kommer trusler og diverse efter flere "hej" beskeder og mange "klamme" folk. Så forstår jeg dig. Men er ikke enig i du ikke kunne svare på et "hej" selvom du er en forretnings kvinde. For det er måske et "hej" og personen venter på svar for at få bekræftet du er der og så skriver han så hvad han vil spørge om. Det kan da være træls at skrive alt hvad han kunne tænke sig uden at få et svar. Og det er tit et hej tilbage gør en mere tryg ved at man føler man kommunikere istedet for bare . " jeg vil have 30 min gfe, har du tid kl 16". Det kan virke upersonligt for nogle, og nogle har brug for trygheden. Men igen, hvis du oplever mange "hej" skrivere ikke seriøse og nogle klamme så forstår jeg dig. 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 24 minutter siden:

men jeg har også givet dig ret i at du har gjort alt rigtigt ved at fortælle hvordan du vil kontaktes. 

Skrevet
  • Author

og sweettieDK. Du har prøvet at gøre det på den "rigtige" måde og tænkt det samme som mig. Du har lært af erfaring det ikke virker. Det respektere jeg. For det viser du har hjertet det helt rigtige sted. Og derfor er du det modsatte af arrogant i min bog. Men Alle er måske ikke som dig og mange er. Jeg snakker til den lave procentdel som jeg er faldet over. Har intet imod at give navne men er bange for det er imod reglerne herinde. 

Skrevet

Kan til en hvis grad godt forstå hvor trådstarter kommer fra. Jeg har af samme årsag for rigtig mange år siden efterhånden,søgt mod Tyskland da jeg synes det danske GP markedet simpelthen blev for omstændigt. Det sker jeg prøver engang imellem og fortryder alle gange når jeg efter 30-60 min står på gaden igen med regn og slud og 1-2000 kr. fattigere

Der er skrevet mange indlæg om det, men de tyske klubber levere alt det vi mangler i Danmark og med de danske GP’er. Muligheden for at man kan forsvinde ind i en oase, et frirum med sauna, dampbad, mad og drikke og GP’er i alle aldre og størrelser der hele tiden giver dig et frækt blik og får dig til at føle du er attraktiv. Pigerne (kommer an på klub) henvender sig til dig, man får sig en sludder og mærker efter på hinanden om der er kemi og afsted på værelset i bioen går det får at fortsætte nærværet og lysten til samvær med hinanden.

30 min i dag på den nærmeste FKK oase koster 750 kr, og du skal hverken igennem den ene annonce efter den anden, tænke at billederne nok er 10 år gamle, læse 200km annonce tekst for alligevel at finde ud af du enten er for gammel, for tyk, for lille, for skaldet, for behåret, for stor eller besidder en forkert hudfarve. Jeg er typisk afsted 6-10 årligt og bruger stadigvæk mindre end jeg gjorde i Danmark førhen det blev rutine at køre sydpå. 

Kan anbefale ovenstående hvis man er kørt død i det danske GP koncept. 

God aften

Skrevet

Tænker højt, er det alt for tidligt d 8/1. 24, At nominere årets bedste sangskriver på Eg, Eller er jeg alt for tidlig ude som sædvanligt :D

Skrevet
peterbrusebad skrev, 1 time siden:

det er tit et hej tilbage gør en mere tryg ved at man føler man kommunikere istedet for bare . " jeg vil have 30 min gfe, har du tid kl 16"

De beskeder jeg svarer allerførst er dem der lyder henad “Hejsa Jennifer. Jeg har set din annonce og fandt den interessant. Jeg kunne godt ønske mig et møde af ca *indsæt selv tid* når du er i *indsæt selv by* ville det kunne være muligt?”. Der er faktisk noget i beskeden jeg kan svarer på med andet end “Hej hvad kan jeg hjælpe dig med?”. Samtidig få man startet en let stemning uden det føles forceret og jeg kan udfra beskeden læse at man har i hvertfald skimmet min annonce fordi man ved hvilken by jeg evt er i.. 

Derefter svarer jeg beskeder der lyder henad “Hejsa. Har du tid d. *indsæt selv dato* til *indsæt selv tid* klokken *indsæt selv tidspunkt*?” Igen fordi det er nemt at svarer på og jeg ved vi ikke skal 30 beskeder igennem før aftalen er indgået.. 

Beskeder som “Hej/Hejsa/Hey/Hallo”, “ledig?”, “pris?”, “skal vi kneppe/bolle/elske?”, “vil du sutte uden kondom?” osv osv osv osv osv besvarer jeg bare slet ikke fordi de i 90% af tilfældene spilder min tid og det ødelægger mit humør hvilket ikke er fair overfor alle de dejlige gæster der faktisk besøger mig.. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Kan kun svare på egne vegne. Og svaret er nej det er ikke det værd. Som du selv er inde på er måske en ud af de 20 seriøse. 
Jeg startede med din holdning. Og har spildt uberegnede mængder af tid på de 19 x antal dage useriøse kunder. Så strammer man langsomt mere og mere tøjlerne og styrer showet. Samtidig med gruppen af stamkunder stiger og det ikke er nødvendigt, at spilde sin tid på alle henvendelser. For der er rigeligt stamkunder og nye tydeligt seriøse. 
Den dag i dag står det tydeligt på forsiden af min hjemmeside hvilke oplysninger jeg som minimum skal have. Og får de alligevel udeladt nogen oplysninger, får alle en reminder via autosvar. Har henvendelsen ikke det minimum af info jeg beder om, må de tilbage til tegnebrættet. Så selv den mest generte, kan ikke undgå at vide hvad der skal stå og at hej ikke er nok. Nogen info er ganske enkelt praktisk nødvendige for overhovedet at kunne kigge i kalenderen og sige ja eller nej. Så kan ydeligere detaljer komme på plads efterfølgende. Hvis gæsten har brug for uddybende info, bekræftelse af detaljer etc. Det er en service ydelse, og selvfølgelig skal vi være almindeligt høflige. Men prøv at ringe til frisøren og kun sige dig: hej, frisør: hej, dig: har du tid, frisør: hvornår, til hvad? Dig: bare i løbet af dagen, frisør gentager: hvad ønsker du klipning, farve, krøller? Dig: hvad anbefaler du? Frisør: jamen du bestemmer jo selv hvad du vil ha gjort ved dit hår, dig: ved det ikke kan vi finde ud af det når jeg kommer, frisør: jeg skal jo vide hvor lang tid jeg skal afsætte til dig, dig: jamen jamen jamen bla bla bla…. Også sådan fortsætter det. På et tidspunkt mister selv den bedste tålmodigheden. Og siger henvend dig når du ved hvad du vil!

Kære SweettieDK:)

Herude i mit eget IRL har jeg scammer opkald, og det med bare at få skiftet sit tlf.nr - det er ikke bare noget jeg vil gøre for der er så maaaaaange der skal informeres om det nye nr. Jeg vil nødigt droppe det, jeg har købt det fordi det er et meget nemt nr og med få tal og nemt at huske. Jeg har haft det i omkring 15 år.

Det deles ikke ud til højre og venstre - kun dem som jeg stoler på; men det må på en eller anden måde være "røget af panden" et eller andet sted og endt i de forkerte hænder. For ca 1 år begyndte helved med en masse opringninger fra besynderlige DK tlf.nr. Der var gengangere og så blev de ellers bare blokeret efterhånden som de dukkede og det hjælper for det stopper for så at starte igen efter et par måneder - samme procedure fra min side igen : slå dem ihjel med det samme. Jeg kan simpelthen se på et tlf.nr om det scam. Det er faktisk ikke så slem mere eller faktisk sjældent at der er scammer opkald

Bruger du det med at blokerer eller er det for omfattende ? - - hver gang du blokkerer en eller anden tåbe skal vedkommende jo have et nyt tlf.nr !!! hvis han vil fortsætte galskaben.

Mange hilsner:)

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Bare et lille pip fra den virkelige verden. :P

Udover at besøge dejlige Glædes kvinder så har jeg formastet mig til at have kontaktannoncer (hele 2) på et par kontaktsteder.

Som flere af de dejlige GP'er skriver så er et Hej altså ikke den bedste indledning som henvendelse på en GP eller en kontakt annonce.

Så same same, henvendelser med kun Hej får slet knappen.

Og SÅ mange henvendelser får jeg heller ikke, men det er nok fordi osv osv :D

Skrevet
Nye tider skrev, for 14 minutter siden:

Bruger du det med at blokerer eller er det for omfattende ?

Kære nye tider. 
1. Jeg bruger ikke telefonnummer, men mail. 
2. Hvis jeg brugte telefon, som andre piger, bruger mange gæster taketidskort / bollofon. Det er ikke så omstændigt at skifte. 
3. Ligesom nyt taletidskort er let at skaffe, så tager det også kun få minutter, at oprette en ny mail. 

Men jo bruger bloker. Dette bruges især til folk der har været udeblevet. Dernæst til folk der på andre måder har overtrådt mine grænser. Da jeg svarede på alle beskeder, røg folk også på bloker, når min tålmodighed var opbrugt. 

Nu skal de jo ikke blokeres pga. en ufuldstændig henvendelse. De får blot ikke svar og har alle muligheder, for at prøve igen. 

Så jo efter alle disse år har jeg en meget lang blokerings liste. De der prøver igen, fra en ny mail, bliver af og til fanget. Da man jo ikke sådan lige kan ændre sin personlighed. Andre er knapt så kreative med navnet på deres nye mail. At sidde og påstå jeg fanger alle, ville være løgn. Men jeg gør hvad jeg kan, det er sådan lidt katten efter musen. Især med dem som kun har til hensigt at genere os piger. Og ja de findes også. 
Så jeg har jo egentligt blot taget et bevidst valg, om ikke længere at ville spilde den enorme mængde tid på at efterleve “uskyldig til det modsatte er bevist”. Det er simpelthen for omfattende. Så folk må oppe sig, hvis de virkeligt er seriøse. Og kan ikke vejlede folk bedre eller informere bedre om alt fra booking process til ydelser end jeg allerede gør. 
Så selv om jeg før har fået at vide min annoncering, er for lang og afholder nogen fra at henvende sig. Så er det min måde, at give alle en retfærdig chance. Om folk ønsker den og især om de griber den er op til folk selv.

Er man først blokeret gør jeg alt i min magt, for at undgå at spilde mere tid på den person. 

Skrevet

Det er vel udbud og efterspørgsel i sidste ende?
Hvis der er 2-3-5 gange så mange der gerne vil ha' en plads på balkortet som man har tid og/eller lyst til, så har jeg det da personligt sådan at det er dem jeg allerede i den indledende dialog fornemmer der er bedst potentiale for et godt knald eller et godt match der først får svar. 
Det modsatte ville jo være direkte stupidt omend anti-arrogant? 

Jeg tænder særligt på introverte mænd. Jeg har sågar special-annoncer med andre navne og formuleringer hvor jeg eksperimenterer på Annoncelight.dk for at få lokket de generte mænd ud af busken med ord og vendinger - og vanvittigt lave priser der er så lave at det næsten er for godt til at være sandt - men især med "hooks" jeg ved virker på netop dem der er sky, førstegangs-sexkøbere, introverte, underspillede, generte og er så overtændte at deres ører stritter imens de kæmper imod spontan udløsning når de læser teksten på en annonceside de ofte har pløjet igennem mindst et par gange om ugen måske i årevis, fordi de stadig har et brændende håb om at der en eller anden dag er noget der springer dem så hårdt i møde at de bare MÅ bryde ud af deres "comfort zone" og skrive en sms - altså helst til mig. Sådan noget kan og gør jeg fordi jeg har diplomer på sådan noget psykologisk, sociologisk, sexologisk og antropologisk fisefornemt manipulativt halløj. 
Så udspekuleret, egenkærlig og arrogant er jeg nemlig ;) 

Mit standard svar på "Hej" i sms'erne på det nummer jeg KUN bruger til disse "special-annoncer" er: 
"Selv hej :) 
Hvad kan jeg gøre for dig?"

eller
"Jeg skal nok bruge lidt mere end "Hej" for at kunne hjælpe dig :) 
Jeg hedder Eva <3
Hvad hedder du?"

Min arrogance kommer til udtryk i særdeleshed når jeg (på henvendelser til telefonnummer i mine standard annoncer) ret ofte til alt muligt svarer: 
Det står egentlig allerede i annonceteksten/på hjemmesiden.
(og så sender jeg link til den) 
Læs den gerne igen, og har du stadig spørgsmål er du velkommen til at skrive igen.

Min direkte arrogance kommer til udtryk når folk prøvet at booke en tid selvom de er udeblevet fra en aftale uden så meget som et ord efterfølgende. 
Så svarer jeg ganske enkelt "nej tak" de første par gange de spørger om jeg har tid. Bliver de ved får de at vide at de ikke er velkomne da de er udeblevet fra en aftale.
Det sker også når de igen og igen og igen skriver "hvor er I?" eller "Adressen?" - så svarer jeg
"Flisen længst væk fra kantstenen lige foran kiosken på hjørnet af Rabalderstræde og Vimmersvej - jeg(eller vi) venter på dig helt uden trusser. Er du på vej?"
Den har jeg faktisk liggende som skabelonbesked på min escort-telefon. Der står både i annoncen og på hjemmesiden TYDELIGT at jeg kun har sex-aftaler ved udkørsel (indtil videre) og at man er nødt til at starte med at skrive en sms som fører til en kort telefonsamtale så vi kan forventningsafstemme lidt før vi bruger tid på hinanden. 
Skriver man noget der er så langt fra hvad jeg tilbyder så er forventningsafstemningen sådan set allerede slut for min del.
DET er for mig arrogance, og det har jeg det ret fjong med. Og ja, når jeg svarer sådan, så har jeg faktisk bedre overskud til dem jeg tænker jeg matcher bedre, og i det hele taget en bedre arbejdsdag. Det kommer da helt sikkert alle til gode - også dem der bliver spændt ben for allerede ved startskudet. De fortjener da bedre end en kvinde der allerede fra start er lidt små-irritabel og kan læse dialogen lige før de ringer på døren eller jeg ringer på deres. 
Nogle får først skudt sig selv i foden senere i dialogen. Jeg har vel omtrent 25% ikke-gennemførte potentielle aftaler fordi jeg vurderer at vi begge vil have glæde af nogle andre end hinanden efterhånden som dialogen udvikler sig. Det er nu ikke arrogance, som jeg ser det. Selvom jeg er sikker på at nogle af de forsmåede ser det sådan. Jeg skriver endda "jeg tror du vil have mere glæde af en anden" efterfulgt af et par forslag til kolleger jeg tænker kan være et bedre match. 

Det må da næsten være mig alene der er de arrogante 2% kan jeg regne ud i en snæver vending, eller hvad?
Hvordan man kommer frem til 2% er jeg ikke rigtigt med på. Selvom jeg er lettere talblind og f.eks. har svært ved at kende forskel på 24 og 42 (og nej det er ikke forklaringen på hvorfor jeg har angivet min alder til 45 :D) så er jeg rimelig til hoved- og procentregning.
Hvis der er 25 kvinder relativt aktive kvinder herinde, er det måske i den optimistiske ende, vil jeg mene. Er det så en halv af os der er arrogant?
Hvis man er stødt på 2 stk og mener der er 100 af os... ja så har jeg immervæk fået øje på alt for få af os i løbet af de 3-4 år jeg har været aktiv debattør. I så fald må jeg hellere deltage og læse herinde lidt mere end jeg gør så jeg ikke er bag om dansen når det kommer til statistikker og procentregning. 

Kærligst, 
Eva Arrogantista La-di-dah Pedersen <3

PS: Som en spøjs, halvskør og semi-skræmmende anekdote kan jeg nævne at min skønne kæreste efter cirka et halvt års tid fra vi mødte hinanden læste min kyssebolle-for-penge annoncetekst og ca. 10% af mine debatindlæg her. Det var en skør uge aften :P
Vi mødtes som sexolog (mig) og klient (ham) hvor jeg ved 2. besøg gav ham pengene fra første session retur, så jeg etisk set (på arrogant vis syntes) at jeg så var i stand til at kurtisere ham - og omvendt - idet jeg på bare 4-5 minutter kunne mærke at han skulle da være min kæreste og ikke min klient. ARROGAAANTISTA!
Da han har læst bare lidt af det får han helt krøllet pande, skæve øjenbryn og et sært blik og siger: "Jeg ville aldrig ha' booket dig hvis jeg havde læst det her først" :D 
Så ja - vi jeg bruger vel egentlig bare allermest Eroguide til at debattere og få lettet lidt på ventilen og er her ikke rigtigt for at tækkes folk eller markedsføre os mig. Jeg er for min egen del ret sikker på at jeg alligevel rent markedsføringsmæssigt set, faktisk opnår noget af det jeg gerne vil - nemlig at skræmme dem der for mig er de forkerte VÆK og i stedet have plads og overskud til at tiltrække dem der for mig er de rigtige. 
Skulle nogen stadig være i tvivl om hvorvidt jeg er sexarbejder for min eller for "jeres" skyld, og derfor helt selv kridter banen op og vælger til og fra, så tænker jeg at der må være bred enighed om at den prut vel så er slået HELT fast nu, 'ing? :P 
Hvis jeg er arrogant er det ikke noget jeg er blevet. Så er det noget jeg hele tiden har været. Jeg lagde ud med kun at tilbyde halve timer allerede på min første bordelvagt for flere-end-tyve år siden. Hvis man ikke gad bruge en halv time med mig, så ville man mig ikke nok, og så passede vi da bedre sammen med nogle andre end hinanden. ARROGANT fra Day One :)  

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
SweetKisses skrev, for 15 timer siden:

Der bliver ofte snakket om, at mange ikke kan forstå at vi har sex med fremmede, og at det ikke er normalt at overskride sine egne grænser på den måde - men nu skal vi altså ikke længere sortere i de mere eller mindre useriøse henvendelser? 

Min grænse er helt sikkert ved at tilbyde mig selv til en der skriver “hej skal vi knep’?” - fremfor ham der faktisk viser at han har læst min annoncetekst ved at præsentere sig selv. 

Har en gang i min ungdom fået fis ved at siger "Hej skal vi knep?" til en dame i byen;-) Hun synes det var friskt sagt, og gav hende lyst til pik sagde hun til mig... Jeg var selv rystet over mit held...ggg 

Skrevet

Synes for meget snak kan være "en killer" når først hun ved, hvad jeg vil have -og hun vil give mig det -hvad skal hun så bruge flere oplysninger til? Når en pige spør "hvad vil du have?"/hvad kunne du tænke dig?" og kommer med menukortet -svare jeg "Dig" -nå okay det var heldigt for det står også på menuen;-) (jeg er så gammel, at jeg bruger læsebriller, og god belysning for, at læse, og det er sjældent de steder jeg kommer) Gør ikke noget det hele ikke er aftalt på forhånd.

Arrogance er jo moderne blandt Single piger mm. -og en måde at holde vi mænd på afstand. Og skjule deres egen usikkerhed mm.-Så helle have en attitude af utilnærmelig, uafhængige og fri...

Mange Gp der skriver herinde er i en liga helt for dem selv, de er ophøjet langt over alle andre -de har så mange tilbeder og supporter der kysser alt, hvad de skriver, og siger -og vil gå igennem ild og vand for dem... -i deres stræben efter rosende ord, klap på kinden, liks og måske en rabat/fritur i vente... det kan man åbenbart godt blive arrogant af -det er dog også en del andre der, mener de kan tillade sig at være arrogante, når de skriver herinde -årsagen tjaah... ville jo mene de havde mindst et problem et eller andet sted -men de mener nok slet ikke de har nogen problemer -og det snarre er andre/mig. Og det kan da godt være de har ret. Tror bare Verden + dette lille forum ville blive et bedre sted uden alt det arrogance;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.