Hop til indhold
peterbrusebad

Er GP"ER blevet arrogante ?

Recommended Posts

Jeg har haft hobbyen " besøg en flot GP " en del år efterhånden. Jeg husker jeg fulgte EG (uden at være medlem) en periode en del år tilbage. Er selv begyndt på min hobby igen for en 8 måneders tid siden. Er nyoprettet herinde og har læst en del tråde efterhånden. 

Jeg føler en del GP"er som holder til herinde (kun dem jeg er faldet over) har udvist meget den der . "være taknemmelig" attitude. Jeg er glad for GP"er men føler mere og mere jeg får indtrykket at GP"er (især de dansktalende) har en lidt arrogant holdning til en del ting.

Regler skal overholdes, og man skal vise jer/dem respekt, JA helt sikkert. Men ud fra nogle tråde jeg har læst nu virker det som om i glemmer vi kunder giver imellem 1500-2000 kr for 1 time, nogle gange mere. Det giver ikke nogle ret til at være fjolser eller behandle nogle som helst dårligt, og man skal respektere alt det GP"en siger MEN som jeg kan læse er der en del Kommunikations regler og en del "ikke spild min tid " regler.

Jeg kan godt forstå det er træls at få mange useriøse beskeder, men måske 1 af de 20 useriøse beskeder er en person som kun har råd til 1 besøg om måneden og vil være sikker på han vælger den rigtige. Er det ikke værd at skrive "hej" til en del personer hvis nogle faktisk er seriøse. Og hvis de kommer med et "hvad laver du", eller lign efterfølgende så Ignorere dem, men hvad nu hvis nogle bare vil starte samtalen på en civiliseret måde men er lidt genert ang. piger. 

Være venlig overfor potentielle kunder, lige så vel som kunder skal være venlige over for jer. Og alle respektløse beskeder skal selvfølelig ignoreres.

Og den her "besked" gælder måske kun til 2 procent af GP"er herinde. DERFOR jeg laver dette opslag. Har jeg været uheldig og læst tråde med de "forkerte" GP"er ??? siden jeg har fået dette indtryk eller har andre tænkt nogenlunde det samme. 

Jeg risikere nok at blive  meget upopulær efter dette opslag, men det er mit indtryk, og vil gerne høre hvorfor jeg tager fejl hvis folk mener jeg gør det. 

 

 

  • Synes godt om 7
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 13 minutter siden:

men måske 1 af de 20 useriøse beskeder er en person som kun har råd til 1 besøg om måneden og vil være sikker på han vælger den rigtige. Er det ikke værd at skrive "hej" til en del personer hvis nogle faktisk er seriøse.

Det er da muligt, at du har ret. Men hvis jeg fik en masse useriøse henvendelser, så ville jeg heller ikke ofre resurser på dem, heller ikke selvom der måtte være en enkelt eller to imellem, som rent faktisk ikke var useriøs, men bare dårlig til at formulere sig. For hvordan skulle man kunne vide, hvem den seriøse var i bunken af useriøse? Nej, så hellere fokusere på dem, som man har indtryk af er seriøse.

Jeg deler i øvrigt ikke din holdning med, at GPerne herinde virker arrogante.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du selv oplevet en arrogant adfærd fra en GP, eller er det en hypotese, du har, udelukkende ud fra indlæg og måske annoncetekster? 

Måske pigerne der er meget konsekvente i deres “optagelse” af ny kunder, kan tillade sig at være konsekvente (måske det du læser som arrogant), fordi kundeskaren er til, at de sagtens kan grovsortere?

Havde jeg en tæppebutik, og en kunde kom ind og ikke kunde finde ud af at tiltale mig eller mit personale ordentligt, kom ind og efterspurgte maling eller bare virkede fuldstændig useriøs i forhold til tæppeindkøb og spildte min tid med 1.000 ligegyldige spørgsmål, ville jeg da også sige pænt farvel og tak til den kunde - og min tålmodighed ville da være endnu mindre hvis jeg havde 10 målrette kunder stående i kø ved kasse 1…
Kom der dagligt kunder ind i min tæppebutik og spurgte om maling, skulle jeg måske overveje hvor vidt min skiltning og reklame er tydelig nok - men bruger man meget energi på reklame og annoncering og er skiltningen tydelig, så bliver man lidt træt af at afvise de samme kunder der er gået forkert dagligt..

Nu ved jeg ikke helt hvilke GP’er du hentyder til - og kan selvfølgelig kun svare ud fra mit eget perspektiv… vi er måske nogle der kan lyde meget direkte og afklarede i indlæg, men måske giver vi egentlig rigtig lang snor i den private korrespondance… og den service vi giver når vi så faktisk mødes, er muligvis en helt anden.. det ved du jo i realiteten ikke, hvis det blot er dine observationer her fra siden du bygger hypnosen på ^_^ 

Jeg har opgivet at opdrage kunderne i sexbranchen - men måske skal man som kundegruppe også se indad? Hvorfor er det overhoved nødvendigt at skrive “nej, du skal ikke spørge om uden kondom”, efter man allerede har skrevet med fed “ALT SEX MED KONDOM”? og hvorfor skal vi bruge tid på at skrive prislister, hvis i alligevel ikke respekterer dem? Vi undres, og det er måske den frustration der kommer til udtryk i vores indlæg fra tid til anden ;)

Redigeret af SweetKisses
  • Synes godt om 15
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 minutter siden:

Havde jeg en tæppebutik, og en kunde kom ind og ikke kunde finde ud af at tiltale mig eller mit personale ordentligt, kom ind og efterspurgte maling eller bare virkede fuldstændig useriøs i forhold til tæppeindkøb og spildte min tid med 1.000 ligegyldige spørgsmål, ville jeg da også sige pænt farvel og tak til den kunde - og min tålmodighed ville da være endnu mindre hvis jeg havde 10 målrette kunder stående i kø ved kasse 1…

OK, men hvad med ham med en ordentlig tæppebanker? Får han rabat i din tæppebutik??

  • Haha 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

OK, men hvad med ham med en ordentlig tæppebanker? Får han rabat i din tæppebutik??

Hvis nu tæppebankeren ville have nye tæpper i hele huset hver måned, og hvis nu jeg synes tæppebankeren var lidt sød og hvis nu jeg vidste at han kunne give et ordentligt klap (han skulle jo komme igen flere gange før jeg kunne vide hvordan hans klap var) - så kunne rabatter godt komme på tale. Men rabatter er kun forbeholdt faste elskere… host host… loyale kunder i min tæppebutik - lige som mange andre steder der handles. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvordan eller hvad du mener med “arrogante”.? Hvis du kun mener i dit tænkte eksempel hvor man vælger at ikke svarer på beskeder som “Hej” så handler det for mig personligt om at jeg få 30 beskeder dagligt med “Hej” oveni alle de andre laaaangt mere seriøse henvendelser hvor gæsten har valgt at skrive som om han er ældre end 6 år gammel.. Hvis man vil i kontakt med en kvinde i byen så gå man jo heller ikke bare over til hende siger “hej,” og stirrer på hende indtil hun svarer.. Man præsenterer sig vel med navn og evt et kompliment eller en forklaring til hvorfor man kom over.. Alt andet er sku da mystisk og i hvertfald ikke sådan man scorer.. Jeg har mænd der i 3 år nu hver måned har sendt et “Hej” af sted men aldrig noget som helst andet.. Det er for mig “mærkeligt” at man ikke opdager sin manglende succes og så prøver noget andet.. 

  • Synes godt om 10
  • Tak 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker tydeligt, hvad min gamle psykiater fortalte om sine erfaringer med glædespiger: 'De er utroligt søde og rare, men det er stenhårde forretningskvinder.'

Ingen tid til pjat.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Det er for mig “mærkeligt” at man ikke opdager sin manglende succes og så prøver noget andet.. 

Enig. Det er simpelt hen topmålet af arrogance, at man ikke ændrer sin fremgangsmåde hvis den ikke giver success og i stedet giver andre skylden for den manglende success. Så det er ikke alene "mærkeligt", det er også arrogant

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver tråd starter 100 % ret. Jeg startede med at besøge piger for over 25 år siden.  Boede i København fra 1998 til 2006. 

Dengang var der ikke så mange udenlandske piger i København.

Når der blevet lavet en aftale med en glædespige, danske som udenlandsk, blev aftalen holdt. Det kunne sagtens være at pige var en måske 5 min forsinket men aftalen blev holdt. Der var en gensidig respekt imellem kunde og pige.

Nu drejer det hele om MIG.  Kunder der spørger om den forkerte ting og bliver ghosted. Tider bliver ikke overholdt. Forkert formuleret besked bliver man ghosted. Det drejer sig kun om at påpege hvad man har gjort forkert.

  • Synes godt om 2
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jeg ved ikke hvordan eller hvad du mener med “arrogante”.? Hvis du kun mener i dit tænkte eksempel hvor man vælger at ikke svarer på beskeder som “Hej” så handler det for mig personligt om at jeg få 30 beskeder dagligt med “Hej” oveni alle de andre laaaangt mere seriøse henvendelser hvor gæsten har valgt at skrive som om han er ældre end 6 år gammel.. Hvis man vil i kontakt med en kvinde i byen så gå man jo heller ikke bare over til hende siger “hej,” og stirrer på hende indtil hun svarer.. Man præsenterer sig vel med navn og evt et kompliment eller en forklaring til hvorfor man kom over.. Alt andet er sku da mystisk og i hvertfald ikke sådan man scorer.. Jeg har mænd der i 3 år nu hver måned har sendt et “Hej” af sted men aldrig noget som helst andet.. Det er for mig “mærkeligt” at man ikke opdager sin manglende succes og så prøver noget andet.. 

Men forskellen er vel at den person som prøver at score dig i byen får knaldet gratis ?. Du kan da ikke forvente kunder skal prøve at score dig og stadigvæk give dig 2-3000 kr for at være sammen med dig i et par timer ?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 1 minut siden:

Men forskellen er vel at den person som prøver at score dig i byen får knaldet gratis ?. Du kan da ikke forvente kunder skal prøve at score dig og stadigvæk give dig 2-3000 kr for at være sammen med dig i et par timer ?

Jeg forventer et lavmål af respekt hvilket jeg synes det er at præsenterer sig på samme måde som man ville til alle andre mennesker.. Og har man SÅ lidt respekt for mig at man ikke engang kan formår det så er det ikke gæster jeg ønsker i min nærhed^_^.. 

Og nej manden i byen få ikke noget som helst selvom han faktisk præsenterer sig osv.. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 38 minutter siden:

Har du selv oplevet en arrogant adfærd fra en GP, eller er det en hypotese, du har, udelukkende ud fra indlæg og måske annoncetekster? 

Måske pigerne der er meget konsekvente i deres “optagelse” af ny kunder, kan tillade sig at være konsekvente (måske det du læser som arrogant), fordi kundeskaren er til, at de sagtens kan grovsortere?

Havde jeg en tæppebutik, og en kunde kom ind og ikke kunde finde ud af at tiltale mig eller mit personale ordentligt, kom ind og efterspurgte maling eller bare virkede fuldstændig useriøs i forhold til tæppeindkøb og spildte min tid med 1.000 ligegyldige spørgsmål, ville jeg da også sige pænt farvel og tak til den kunde - og min tålmodighed ville da være endnu mindre hvis jeg havde 10 målrette kunder stående i kø ved kasse 1…
Kom der dagligt kunder ind i min tæppebutik og spurgte om maling, skulle jeg måske overveje hvor vidt min skiltning og reklame er tydelig nok - men bruger man meget energi på reklame og annoncering og er skiltningen tydelig, så bliver man lidt træt af at afvise de samme kunder der er gået forkert dagligt..

Nu ved jeg ikke helt hvilke GP’er du hentyder til - og kan selvfølgelig kun svare ud fra mit eget perspektiv… vi er måske nogle der kan lyde meget direkte og afklarede i indlæg, men måske giver vi egentlig rigtig lang snor i den private korrespondance… og den service vi giver når vi så faktisk mødes, er muligvis en helt anden.. det ved du jo i realiteten ikke, hvis det blot er dine observationer her fra siden du bygger hypnosen på ^_^ 

Jeg har opgivet at opdrage kunderne i sexbranchen - men måske skal man som kundegruppe også se indad? Hvorfor er det overhoved nødvendigt at skrive “nej, du skal ikke spørge om uden kondom”, efter man allerede har skrevet med fed “ALT SEX MED KONDOM”? og hvorfor skal vi bruge tid på at skrive prislister, hvis i alligevel ikke respekterer dem? Vi undres, og det er måske den frustration der kommer til udtryk i vores indlæg fra tid til anden ;)

Fint eksempel og et fint synspunkt så jeg kan se det fra en anden vinkel. Som jeg sagde fra start af, Jeg skriver ud fra hvad jeg har læst på siden. Jeg har ikke haft dårlige oplevelser med piger i virkeligheden fordi jeg netop overholder jeres regler til punkt og prikke MEN mener bare at det måske ikke er alle sammen som tror at hæve 2000 kr for at blive forkælet i 1 time skal være lige så hårdt som at score en pige nede i byen (ifølge jennifer). Du skriver som eksempel med folk der spørge uden kondom og prislister osv. Jeg har nævnt at sådanne spørgesmål skal ignoreres så der er jeg på din side. Din holdning til et "hej" derimod er jeg meget uenig i.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der bliver ofte snakket om, at mange ikke kan forstå at vi har sex med fremmede, og at det ikke er normalt at overskride sine egne grænser på den måde - men nu skal vi altså ikke længere sortere i de mere eller mindre useriøse henvendelser? 

Min grænse er helt sikkert ved at tilbyde mig selv til en der skriver “hej skal vi knep’?” - fremfor ham der faktisk viser at han har læst min annoncetekst ved at præsentere sig selv. 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 1 minut siden:

Fint eksempel og et fint synspunkt så jeg kan se det fra en anden vinkel. Som jeg sagde fra start af, Jeg skriver ud fra hvad jeg har læst på siden. Jeg har ikke haft dårlige oplevelser med piger i virkeligheden fordi jeg netop overholder jeres regler til punkt og prikke MEN mener bare at det måske ikke er alle sammen som tror at hæve 2000 kr for at blive forkælet i 1 time skal være lige så hårdt som at score en pige nede i byen (ifølge jennifer). Du skriver som eksempel med folk der spørge uden kondom og prislister osv. Jeg har nævnt at sådanne spørgesmål skal ignoreres så der er jeg på din side. Din holdning til et "hej" derimod er jeg meget uenig i.

Jeg blanede dig og jennifer sammen, beklager, Du brokkede dig IKKE over folk der skrev "hej". Undskyld. Jeg giver dig ret i Dumme spørgesmål. Forstår bare ikke et "hej" er et problem

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 46 minutter siden:

Er det ikke værd at skrive "hej" til en del personer hvis nogle faktisk er seriøse. Og hvis de kommer med et "hvad laver du", eller lign efterfølgende så Ignorere dem, men hvad nu hvis nogle bare vil starte samtalen på en civiliseret måde men er lidt genert ang. piger. 

Kan kun svare på egne vegne. Og svaret er nej det er ikke det værd. Som du selv er inde på er måske en ud af de 20 seriøse. 
Jeg startede med din holdning. Og har spildt uberegnede mængder af tid på de 19 x antal dage useriøse kunder. Så strammer man langsomt mere og mere tøjlerne og styrer showet. Samtidig med gruppen af stamkunder stiger og det ikke er nødvendigt, at spilde sin tid på alle henvendelser. For der er rigeligt stamkunder og nye tydeligt seriøse. 
Den dag i dag står det tydeligt på forsiden af min hjemmeside hvilke oplysninger jeg som minimum skal have. Og får de alligevel udeladt nogen oplysninger, får alle en reminder via autosvar. Har henvendelsen ikke det minimum af info jeg beder om, må de tilbage til tegnebrættet. Så selv den mest generte, kan ikke undgå at vide hvad der skal stå og at hej ikke er nok. Nogen info er ganske enkelt praktisk nødvendige for overhovedet at kunne kigge i kalenderen og sige ja eller nej. Så kan ydeligere detaljer komme på plads efterfølgende. Hvis gæsten har brug for uddybende info, bekræftelse af detaljer etc. Det er en service ydelse, og selvfølgelig skal vi være almindeligt høflige. Men prøv at ringe til frisøren og kun sige dig: hej, frisør: hej, dig: har du tid, frisør: hvornår, til hvad? Dig: bare i løbet af dagen, frisør gentager: hvad ønsker du klipning, farve, krøller? Dig: hvad anbefaler du? Frisør: jamen du bestemmer jo selv hvad du vil ha gjort ved dit hår, dig: ved det ikke kan vi finde ud af det når jeg kommer, frisør: jeg skal jo vide hvor lang tid jeg skal afsætte til dig, dig: jamen jamen jamen bla bla bla…. Også sådan fortsætter det. På et tidspunkt mister selv den bedste tålmodigheden. Og siger henvend dig når du ved hvad du vil!

  • Synes godt om 3
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 minutter siden:

Kan kun svare på egne vegne. Og svaret er nej det er ikke det værd. Som du selv er inde på er måske en ud af de 20 seriøse. 
Jeg startede med din holdning. Og har spildt uberegnede mængder af tid på de 19 x antal dage useriøse kunder. Så strammer man langsomt mere og mere tøjlerne og styrer showet. Samtidig med gruppen af stamkunder stiger og det ikke er nødvendigt, at spilde sin tid på alle henvendelser. For der er rigeligt stamkunder og nye tydeligt seriøse. 
Den dag i dag står det tydeligt på forsiden af min hjemmeside hvilke oplysninger jeg som minimum skal have. Og får de alligevel udeladt nogen oplysninger, får alle en reminder via autosvar. Har henvendelsen ikke det minimum af info jeg beder om, må de tilbage til tegnebrættet. Så selv den mest generte, kan ikke undgå at vide hvad der skal stå og at hej ikke er nok. Nogen info er ganske enkelt praktisk nødvendige for overhovedet at kunne kigge i kalenderen og sige ja eller nej. Så kan ydeligere detaljer komme på plads efterfølgende. Hvis gæsten har brug for uddybende info, bekræftelse af detaljer etc. Det er en service ydelse, og selvfølgelig skal vi være almindeligt høflige. Men prøv at ringe til frisøren og kun sige dig: hej, frisør: hej, dig: har du tid, frisør: hvornår, til hvad? Dig: bare i løbet af dagen, frisør gentager: hvad ønsker du klipning, farve, krøller? Dig: hvad anbefaler du? Frisør: jamen du bestemmer jo selv hvad du vil ha gjort ved dit hår, dig: ved det ikke kan vi finde ud af det når jeg kommer, frisør: jeg skal jo vide hvor lang tid jeg skal afsætte til dig, dig: jamen jamen jamen bla bla bla…. Også sådan fortsætter det. På et tidspunkt mister selv den bedste tålmodigheden. Og siger henvend dig når du ved hvad du vil!

Jeg forstår din pointe og jeg forstår dig endda endnu mere hvis du fortæller i dine annonce at folk skal uddybe og et simpelt "hej" ikke er godkendt. Men det er langt de fleste hvor annonceejer IKKE fortæller det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 minutter siden:

Der bliver ofte snakket om, at mange ikke kan forstå at vi har sex med fremmede, og at det ikke er normalt at overskride sine egne grænser på den måde - men nu skal vi altså ikke længere sortere i de mere eller mindre useriøse henvendelser? 

Min grænse er helt sikkert ved at tilbyde mig selv til en der skriver “hej skal vi knep’?” - fremfor ham der faktisk viser at han har læst min annoncetekst ved at præsentere sig selv. 

Jeg er enig med dig. Jeg har på intet tidspunkt sagt jeg mener det er ok. Jeg nævnte i starten at respektløse beskeder skal ignoreres. Men der er forskel på et "hej" og et "hej skal vi kneppe uden kondom" . 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forventer et lavmål af respekt hvilket jeg synes det er at præsenterer sig på samme måde som man ville til alle andre mennesker.. Og har man SÅ lidt respekt for mig at man ikke engang kan formår det så er det ikke gæster jeg ønsker i min nærhed^_^.. 

Og nej manden i byen få ikke noget som helst selvom han faktisk præsenterer sig osv.. 

Nej men du er vel blevet scoret i byen før. Det som jeg mente. Er godt klar over det ikke er nok at lægge an på dig. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså drenge, hvad der skete for 25 år siden i sexbranchen kan i ikke blive ved med at hive frem som argument for at i føler at tiderne har ændret sig, for JA SGU tiderne har ændret sig.

Sexbranchen er langt nemmere tilgængelig end for 25 år siden, det er bare at hive mobillos op af lommen og Google og vupti bum så er mulighederne foran dig. Det betyder at mange mænd henvender sig af nysgerrighed/impulshandling/kedsomhed find selv på flere og derfor får vi useriøse henvendelser.

Det er også super nemt i dag at være anonym på nettet og svine os til i vores private indbakker, bare fordi....:huh:

Men du synes altså at vi stadig skal svare på "Hej" uanset hvad vi har beskrevet som kontaktform i vores annonce? Ellers er vi arrogante?

 

 

  • Synes godt om 4
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, Lige nu:

Jeg er enig med dig. Jeg har på intet tidspunkt sagt jeg mener det er ok. Jeg nævnte i starten at respektløse beskeder skal ignoreres. Men der er forskel på et "hej" og et "hej skal vi kneppe uden kondom" . 

Okay - jeg har et eksempel på hej-tilfældet, for jeg er enig med Jennifer.. Hvis du solgte en vare, der skulle specialfremstilles til hver kunde - og du fik 20 henvendelser (fiktivt tal) om dagen med et “hej”, og du med tiden opdager at disse “hej”-kunder, sjældent faktisk køber noget, ville du så fortsat bruge tid på disse “hej”-kunder, især hvis der står på din hjemmeside at de skal skrive lidt info om hvad de ønsker ved første henvendelse? Du vil jo også gerne bibeholde den gode service til de faktiske kunder.. 

det kan måske sammenlignes med de kunder der går ind i en butik og siger “jeg kigger bare” til den ellers hjælpsomme ekspedient, og 19 ud af 20 af de kunder forlader butikken uden at købe noget… så bliver man ikke ved med at forsøge at sælge noget til dem der “bare kigger”, hvis der faktisk er nogen der gerne vil købe. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Én ting er hvordan sexbranchen har ændret sig på 25 år - en anden ting er hvordan kvinders position i samfundet har ændret sig. :rolleyes: men det er vist en anden snak. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

Altså drenge, hvad der skete for 25 år siden i sexbranchen kan i ikke blive ved med at hive frem som argument for at i føler at tiderne har ændret sig, for JA SGU tiderne har ændret sig.

Ja tiderne har ændret sig.  Det er sku derfor jeg skriver hvad gjorde. 

Du understøtter lige nøjagtig min pointe.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrollingJennifer1 skrev, Lige nu:

Ja tiderne har ændret sig.  Det er sku derfor jeg skriver hvad gjorde. 

Du understøtter lige nøjagtig min pointe.

 

 

 

Men er det kun GP’erne der har ændret sig eller også kunderne? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 minutter siden:

Altså drenge, hvad der skete for 25 år siden i sexbranchen kan i ikke blive ved med at hive frem som argument for at i føler at tiderne har ændret sig, for JA SGU tiderne har ændret sig.

Sexbranchen er langt nemmere tilgængelig end for 25 år siden, det er bare at hive mobillos op af lommen og Google og vupti bum så er mulighederne foran dig. Det betyder at mange mænd henvender sig af nysgerrighed/impulshandling/kedsomhed find selv på flere og derfor får vi useriøse henvendelser.

Det er også super nemt i dag at være anonym på nettet og svine os til i vores private indbakker, bare fordi....:huh:

Men du synes altså at vi stadig skal svare på "Hej" uanset hvad vi har beskrevet som kontaktform i vores annonce? Ellers er vi arrogante?

 

 

Hvis du nævner i din kontaktform at du ikke vil acceptere et "hej" bare, så har du gjort alt rigtigt ifølge mig. Og at du bliver truet i private indbakker osv, det kan jeg ikke svare på, det har intet med mit spørgemål at gøre. Jeg går ikke udfra du vælger at tage min "debat starter" så personligt som du vil tage en trussel. 

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, Lige nu:

Men er det kun GP’erne der har ændret sig eller også kunderne? 

Da jeg kunde, kan jeg kun udtale mig om glædespiger.  Da det er dem jeg har kontakt med.

Jeg har ikke kontakt med andre kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...