Hop til indhold
yrghh

De piger svarer jo aldrig!!

Recommended Posts

Man ser gentagende gange masser af brødre, som klager over, at de ikke kan få kontakt til pigerne, selv om de skriver igen og igen.
Det undrer mig, for jeg tror at der i min aktive tid har været en enkelt, som ikke har svaret - og senere fandt jeg ud af, at hun var taget hjem dagen før...

For nyligt fik jeg et lille indblik i, hvad mænd skriver for at booke tid. Her er et par eksempler:

  • "Hey"
    De fleste vil kunne gennemskue, at den besked er lidt for kort for nogen at forholde sig til
  • "Fuck in 15 minutes?"
    En pige som har travlt har ikke tid til at svare på den slags beskeder - og sjældent tid til at gøre sig klar
  • "Hello. 30 minutes for 600?"
    Det er dårlig stil at forhandle priser - især i første besked
  • "Anal how much?"
    Hele sætninger virker bedre. Men hvis pigen i sin annonce frabeder sig spørgsmål om analsex, skal man slet ikke spørge
  • "Hey, where are you from?"
    De færreste piger har lyst til at starte en "dating"-samtale med udveksling af personlige oplysninger

Det var ret chokerende læsning. På den ene side er jeg forarget. På den anden side kan jeg godt se, at jeg selv får større chance for at slippe gennem nåleøjet med så mange fjolser derude.

Så for min skyld: Bliv endelig ved!
For pigernes skyld: Tag jer lidt sammen og kommuniker ordentligt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan tilføje til eksemplerne ovenover at hvis pigen i annoncen annoncerer at hun er hobby GP, at det er en side beskæftigelse man kun gør nogen gange eller at man kun svarer på henvendelser når annoncen er oppe så burde det ikke overraske at der ikke svares døgnet rundt eller mens annoncen er nede selv om man har lokket nummer eller en mail ud af andre brugere. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på PM blevet spurgt om, hvordan mine egne henvendelser ser ud når jeg skriver til en pige, og jeg tænker, at flere ville være interesseret i svaret.

Som udgangpunkt indeholder min første besked følgende - nogle gange i varierende rækkefølge:

  • Høflig hilsen + kompliment
  • Kort præsentation af mig selv (især til de piger, der specifikt beder om det)
  • Ønsker til tidspunkt og varighed (altid indenfor hendes åbningstider og ofte med et alternativt tidspunkt)
  • Ønsker til eventuelle ekstra services (udelukkende services hun skriver, at hun tilbyder)
  • Høflig opfordring til svar

Et eksempel kunne være:

Dear [navn],
I saw your ad on [site] and I find you very attractive. I would love to meet you tomorrow afternoon if you have time.
I am xx years old, polite and gentle and I live quite close to your current location, so it would be very easy for me to visit you.
I would like to spend NN minutes with you with the addition of [extra 1] and [extra 2].
Please let me know if you have time tomorrow XX:XX or alternatively at YY:YY. I am looking forward to hearing from you.

Ordvalg og tone afhænger i høj grad af pigens annoncetekst. Er den f.eks. intelligent og nuanceret, forsøger jeg at svare i samme tone.
Bærer annonceteksten præg af at være kørt igennem Google translate, skriver jeg så simpelt som muligt, så der er større chance for at det bliver oversat korrekt.

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et opråb til mændene. På et tidspunkt var der mange “lyserøde” opslag om det. Tror vi bare er stoppet med at brokke os over det. Og samtidig stoppet med at svare på dem. 
Så ja seriøse henvendelser eller ingen aftale. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrollingJennifer1 skrev, Lige nu:

@yrghhDu er sku min helt.  Fortæl andre hvor dygtig du er og hvor store jubelidioter vi andre er.

 

Jeg går lige ud og brækker mig. :razz:

 

Jeg håber ikke at du følte dig så hårdt ramt, at det er værre end lidt opkast :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Jeg håber ikke at du følte dig så hårdt ramt, at det er værre end lidt opkast :D

Nej. Min holdning er til dette emne er :

 

Hvis en GP ikke svare på min besked, må hun have kunder nok og derfor har hun ikke brug for mine hårdt tjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har adskillige gange oplevet der ikke svaret på trods af høflige forespørgsler, så din tese holder ikke helt.

Specielt der hvor priser ikke er angivet og man spørger til dem har jeg oplevet fuldstændig stilhed.
Det er muligt netop de piger er trætte af at svare samme spørgsmål igen og igen, men så kan de saftsuseme se at få knaldet de priser på, hvor svært kan det være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 17 minutter siden:

Trolling: Uanset hvor tumpet din besked er ? 

Jeg genbruger  lige et svar jeg tidligere har skrevet i denne tråd:

"Du er sku min helt.  Fortæl andre hvor dygtig du er og hvor store jubelidioter vi andre er."

Redigeret af TrollingJennifer1

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har adskillige gange oplevet der ikke svaret på trods af høflige forespørgsler, så din tese holder ikke helt.

Specielt der hvor priser ikke er angivet og man spørger til dem har jeg oplevet fuldstændig stilhed.
Det er muligt netop de piger er trætte af at svare samme spørgsmål igen og igen, men så kan de saftsuseme se at få knaldet de priser på, hvor svært kan det være.

Ja, jeg er nok også ret kritisk i forhold til hvem jeg skriver til. Hvis der ikke er priser og kun en kort tekst, så skal der meget til, før jeg skriver. Men jeg har da uden problemer fået kontakt og prislister, når det endelig er sket og gerne ved at følge nogenlunde samme model med tilføjelse af "Would you please tell me the total price, and if you offer any other services i might consider". 

Det er desuden ikke en tese. Det er min erfaring, men jeg er da overbevist om, at det ikke gælder for alle.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrollingJennifer1 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg genbruger  lige et svar jeg tidligere har skrevet i denne tråd:

"Du er sku min helt.  Fortæl andre hvor dygtig du er og hvor store jubelidioter vi andre er."

Der er ingen i denne tråd, der kalder nogen for jubelidioter.
(men det er da på overvejelsesstadiet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 timer siden:

På den ene side er jeg forarget. På den anden side kan jeg godt se, at jeg selv får større chance for at slippe gennem nåleøjet med så mange fjolser derude.

Så for min skyld: Bliv endelig ved!

Jubelidiot / fjols , same shit 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrollingJennifer1 skrev, for 2 minutter siden:

Jubelidiot / fjols , same shit 

Okay.. You win...

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, 1 time siden:

Jeg har adskillige gange oplevet der ikke svaret på trods af høflige forespørgsler, så din tese holder ikke helt.

Ved der er nogen piger som har givet sig selv en tidsramme til, at svare i. Har de ikke nået det svarer de ikke. Af diskretions hensyn. Måske er det klokkeslæt der blev spurgt til passeret osv. så der er mange forklaringer. Men vi får også mange tossede beskeder. Plus folk skriver gladelig til mig på både engelsk, tysk, svensk etc. trods jeg kun modtager dansktalende. Jeg tænker for det meste kun læs annoncen. Hvis jeg endelig svarer fordi det samtidig er en lang og højst sansynligvis udførlig besked. Så svarer jeg på dansk, så bliver der ofte tavst. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrVonKnoblauch skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved hvor ofte man egentlig har kontakt direkt med GP'en? Det synes mig som om det næsten altid er med pimp/manager/hvad det nu må hedde...

Det kommer nok meget an på, hvilket segment du spørger til. Jeg har indtryk af, at langt de fleste danske GPer selv styrer deres kommunikation med de potentielle gæster.

For de udenlandske GPer er det mere blandet. Om det er 50/50, ved jeg ikke, men jeg har før troet ud fra svarene at dømme, at det måske kunne være en manager, som stod for at svare, men da jeg så besøgte pigen, viste hun mig vores SMS korrespondance, så det var alligevel hende selv, som svarede.

Blandt thaipigerne tror jeg, at det mest almindelige er, at man får fat i mamasan, og ikke de piger, som arbejder hos hende. Heller ikke selvom de har “eget” mobilnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrVonKnoblauch skrev, for 14 timer siden:

Nogen der ved hvor ofte man egentlig har kontakt direkt med GP'en? Det synes mig som om det næsten altid er med pimp/manager/hvad det nu må hedde...

Jeg kan kun svare på egne vegne, som selvfølgelig er præget af hvilke piger, jeg er tiltrukket af.
INGEN har en pimp/manager til at varetage booking udover piger på klinikker, som nogle gange har en telefondame/booker.

Jeg har dog besøgt nogle få piger, som tydeligvis har haft en bagmand. Bagmændene hjælper med transport, visum, bolig, oprettelse af annonce, rådgivning, information om selskaber med taletidskort og links til annoncesites osv. Derefter kræver de et ret stort gebyr for al deres hjælp. Men de sidder altså ikke og styrer kommunikationen. Piger der svarer hurtigt og på godt engelsk, men viser sig ikke at kunne et ord, når man møder dem, bruger Google Translate. 

Jeg udelukker ikke at der findes et segment af piger, hvor der sidder en manager/pimp/mama og styrer og fordeler, men det er ikke noget, jeg har stiftet bekendtskab med eller har haft mistanke om, men de gammeldags bordeller, hvor pigerne var tvangsimporteret og deres tid blev styret med hård hånd er forbi. Bagmændende kræver deres penge uanset hvordan og hvor meget pigen tjener, og de gider ikke blande sig den daglige forretning

(et andet sted her på EG har jeg en beretning om en pige, der har været i kløerne på den slags bagmænd, så jeg har en lille smule indblik i hvordan det kan foregå)

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...