Hop til indhold
peterbrusebad

Er GP"ER blevet arrogante ?

Recommended Posts

TrollingJennifer1 skrev, for 1 minut siden:

Ja tiderne har ændret sig.  Det er sku derfor jeg skriver hvad gjorde. 

Du understøtter lige nøjagtig min pointe.

 

 

 

Jeg overholder mine aftaler, mine gæster får 100% den tid de betaler for, jeg ghoster ikke nogen ved at undlade at svare på "hej" - det står tydeligt i min annonce hvordan man skal henvende sig samt at jeg ikke svare på ufuldstændige henvendelser.

Hvordan kan jeg så understøtte din pointe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrollingJennifer1 skrev, for 1 minut siden:

Da jeg kunde, kan jeg kun udtale mig om glædespiger.  Da det er dem jeg har kontakt med.

Jeg har ikke kontakt med andre kunder.

Men som kunde kan man vel godt kigge indad - ud fra de oplevelser der deles her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 minutter siden:

Men er det kun GP’erne der har ændret sig eller også kunderne? 

Det svar giver næsten sig selv....Alene arrogancen i at man mener man skal fortælle andre hvordan de skal drive deres forretning - og hvis de ikke "gør som der bliver sagt", er de arrogante..... 

Og så kan de ikke forstå man drikker

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Hvordan kan jeg så understøtte din pointe?

At tingene har ændret sig.

Kender dig ikke og har aldrig mødt dig. Jeg skriver ud fra mine erfaringer. Jeg er helt sikker på du er 100 % ærlig og gør alt rigtigt og til tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du nævner i din kontaktform at du ikke vil acceptere et "hej" bare, så har du gjort alt rigtigt ifølge mig. Og at du bliver truet i private indbakker osv, det kan jeg ikke svare på, det har intet med mit spørgemål at gøre. Jeg går ikke udfra du vælger at tage min "debat starter" så personligt som du vil tage en trussel. 

 

 

Nej nej slet ikke :lol: jeg prøver at indvie dig og andre i at mængden at mærkelige henvendelser inklusiv "Hej" (selv om min kontaktform er tydeligt beskrevet) er enorm og let tilgængelig og kan være årsag til at pigen ikke længere orker at svare på "Hej" for hvad nytte gør det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Har du selv oplevet en arrogant adfærd fra en GP, eller er det en hypotese, du har, udelukkende ud fra indlæg og måske annoncetekster? 

Måske pigerne der er meget konsekvente i deres “optagelse” af ny kunder, kan tillade sig at være konsekvente (måske det du læser som arrogant), fordi kundeskaren er til, at de sagtens kan grovsortere?

Havde jeg en tæppebutik, og en kunde kom ind og ikke kunde finde ud af at tiltale mig eller mit personale ordentligt, kom ind og efterspurgte maling eller bare virkede fuldstændig useriøs i forhold til tæppeindkøb og spildte min tid med 1.000 ligegyldige spørgsmål, ville jeg da også sige pænt farvel og tak til den kunde - og min tålmodighed ville da være endnu mindre hvis jeg havde 10 målrette kunder stående i kø ved kasse 1…
Kom der dagligt kunder ind i min tæppebutik og spurgte om maling, skulle jeg måske overveje hvor vidt min skiltning og reklame er tydelig nok - men bruger man meget energi på reklame og annoncering og er skiltningen tydelig, så bliver man lidt træt af at afvise de samme kunder der er gået forkert dagligt..

Nu ved jeg ikke helt hvilke GP’er du hentyder til - og kan selvfølgelig kun svare ud fra mit eget perspektiv… vi er måske nogle der kan lyde meget direkte og afklarede i indlæg, men måske giver vi egentlig rigtig lang snor i den private korrespondance… og den service vi giver når vi så faktisk mødes, er muligvis en helt anden.. det ved du jo i realiteten ikke, hvis det blot er dine observationer her fra siden du bygger hypnosen på ^_^ 

Jeg har opgivet at opdrage kunderne i sexbranchen - men måske skal man som kundegruppe også se indad? Hvorfor er det overhoved nødvendigt at skrive “nej, du skal ikke spørge om uden kondom”, efter man allerede har skrevet med fed “ALT SEX MED KONDOM”? og hvorfor skal vi bruge tid på at skrive prislister, hvis i alligevel ikke respekterer dem? Vi undres, og det er måske den frustration der kommer til udtryk i vores indlæg fra tid til anden ;)

"og hvorfor skal vi bruge tid på at skrive prislister, hvis i alligevel ikke respekterer dem?"

Så fik samtlige kunder den.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 10 minutter siden:

Okay - jeg har et eksempel på hej-tilfældet, for jeg er enig med Jennifer.. Hvis du solgte en vare, der skulle specialfremstilles til hver kunde - og du fik 20 henvendelser (fiktivt tal) om dagen med et “hej”, og du med tiden opdager at disse “hej”-kunder, sjældent faktisk køber noget, ville du så fortsat bruge tid på disse “hej”-kunder, især hvis der står på din hjemmeside at de skal skrive lidt info om hvad de ønsker ved første henvendelse? Du vil jo også gerne bibeholde den gode service til de faktiske kunder.. 

det kan måske sammenlignes med de kunder der går ind i en butik og siger “jeg kigger bare” til den ellers hjælpsomme ekspedient, og 19 ud af 20 af de kunder forlader butikken uden at købe noget… så bliver man ikke ved med at forsøge at sælge noget til dem der “bare kigger”, hvis der faktisk er nogen der gerne vil købe. 

Jeg kan sagtens se det fra din side, især i dette eksempel. Men hvis du så vil vende den om. En person som måske er flov over sin krop, har ikke været sammen med nogle i meget lang tid evt. De skal måske have lidt længere linje end et ungt par som vil købe en kaffemaskine i en butik. For GP"er er det et job og mange elsker jobbet. Mener bare det er vigtigt at huske på alle kunder ikke er folk med passer penge og talegaverne iorden og i også giver rum til generte folk og folk som måske ikke ved hvordan man taler med en kvinde. Så mit svar til dig og alle andre som har stille spørgesmålet. "skal vi så bare svare alle som skriver "hej" ellers er vi arrogante " osv. Mit svar er.. "JA" MEDMINDRE i fortæller i annoncen i ikke vil godkende det. og jeg støtter ikke dumme spørgesmål som "skal vi knep" osv. Jeg snakker om ALMEN høflighed som et "hej". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Men som kunde kan man vel godt kigge indad - ud fra de oplevelser der deles her. 

Jeg skriver kun om ting jeg har oplevet.

Hvad jeg læser herinde er andres fortællinger.

Et af mine mottoer er : Der er 3 sider af en sag. Min, din og sandheden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, for 1 minut siden:

"og hvorfor skal vi bruge tid på at skrive prislister, hvis i alligevel ikke respekterer dem?"

Så fik samtlige kunder den.

Jeg er ked af at det er det eneste du hæftede dig ved, trods al den tekst du citerede. 
Jeg håber alligevel mit skriv satte andet igang hos dig og andre, og håber at du forstår at det var henvendt til de kunder som ikke kan læse, og ikke “I” der godt kan. <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er ked af at det er det eneste du hæftede dig ved, trods al den tekst du citerede. 
Jeg håber alligevel mit skriv satte andet igang hos dig og andre, og håber at du forstår at det var henvendt til de kunder som ikke kan læse, og ikke “I” der godt kan. <3


Jeg forstår det og er ikke provokeret af det ;)

Dog kunne andre være det - du ved, vi lever i en krænkelsesparat tid :lol:

Redigeret af KapowSti
Tekst
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 10 minutter siden:

Det svar giver næsten sig selv....Alene arrogancen i at man mener man skal fortælle andre hvordan de skal drive deres forretning - og hvis de ikke "gør som der bliver sagt", er de arrogante..... 

Og så kan de ikke forstå man drikker

Ja for jeg fortæller dem hvad de skal gøre og hvis ikke de gør det jeg skriver så er de arrogante. Det er derfor jeg har været så hård og uhøflig over for alle sammen i denne tråd fordi jeg er en idiot. bla bla bla. Drop nu det pjat . 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan sagtens se det fra din side, især i dette eksempel. Men hvis du så vil vende den om. En person som måske er flov over sin krop, har ikke været sammen med nogle i meget lang tid evt. De skal måske have lidt længere linje end et ungt par som vil købe en kaffemaskine i en butik. For GP"er er det et job og mange elsker jobbet. Mener bare det er vigtigt at huske på alle kunder ikke er folk med passer penge og talegaverne iorden og i også giver rum til generte folk og folk som måske ikke ved hvordan man taler med en kvinde. Så mit svar til dig og alle andre som har stille spørgesmålet. "skal vi så bare svare alle som skriver "hej" ellers er vi arrogante " osv. Mit svar er.. "JA" MEDMINDRE i fortæller i annoncen i ikke vil godkende det. og jeg støtter ikke dumme spørgesmål som "skal vi knep" osv. Jeg snakker om ALMEN høflighed som et "hej". 

Men, hvis den generte der gerne vil have en kaffemaskine, har svært ved at fremstamme “kaffemaskine” til ekspedienten, er det så ekspedientens ansvar at hive det ud af ham? 
jeg forstår godt din perspektivering - og jeg siger ikke at alle yder den bedste service. (Jeg er selv typen der direkte glemmer at svare, hvilket er et af mine nytårsfortsæt at blive bedre til…) men det er altså ikke fordi jeg er arrogant.. 

jeg synes bare arrogance er et forkert, og negativt ladet ord.. kunden har også selv et ansvar, lige gyldigt hvilken historik han/hun/de kommer med. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
KapowSti skrev, for 3 minutter siden:


Jeg forstår det og er ikke provokeret af det ;)

Dog kunne andre være det - du ved, vi lever i en krænkelsesparat tid :lol:

Så er jeg glad for du lige gav mig chancen for at forklare - gud forbyde at nogen (jeg skrev ikke I ;)) skulle blive krænket herinde. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Men, hvis den generte der gerne vil have en kaffemaskine, har svært ved at fremstamme “kaffemaskine” til ekspedienten, er det så ekspedientens ansvar at hive det ud af ham? 
jeg forstår godt din perspektivering - og jeg siger ikke at alle yder den bedste service. (Jeg er selv typen der direkte glemmer at svare, hvilket er et af mine nytårsfortsæt at blive bedre til…) men det er altså ikke fordi jeg er arrogant.. 

jeg synes bare arrogance er et forkert, og negativt ladet ord.. kunden har også selv et ansvar, lige gyldigt hvilken historik han/hun/de kommer med. 

Også derfor jeg skriver "2 procent", jeg hentyder slet ikke til alle pigerne . Jeg har bare læst i nogle tråde at folk skriver negativt om folk der skriver "hej" , og alle i tråden snakker ned til dem og lægger "hej" skriverne i samme kasse som folk der prutter om priser og truer. Alt jeg mener er bare ALMEN høflighed. Hvis du ikke svare altid, fred være med det. Men jeg får indtrykket at du er en af dem som ikke går amok når du får en besked fra en som ikke ved hvad han vil have, du svare måske bare ikke. Jeg snakker om arrogance er hos de folk som mener de er for gode til at overhovedet skulle modtage sådanne beskeder. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 34 minutter siden:

Nej men du er vel blevet scoret i byen før. Det som jeg mente. Er godt klar over det ikke er nok at lægge an på dig. :D

Nej faktisk ikke men det er en helt anden historie:P:lol:.. 

Jeg skriver skam tydeligt i min annonce at beskeder med “Hej” og lignende ikke vil blive besvaret og jeg beder også ALLE om at læse min annonce til fulde, men jeg modtager stadig spørgsmål om pris, vagtplan, uden kondom OG hej-beskeder.. Det har ikke noget at gøre med arrogance men en hel del at gøre med at man egentlig bare gerne vil respekteres og tages seriøs som en forretningsindehaver.. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hvis man vil i kontakt med en kvinde i byen så gå man jo heller ikke bare over til hende siger “hej,” og stirrer på hende indtil hun svarer.. Man præsenterer sig vel med navn og evt et kompliment eller en forklaring til hvorfor man kom over.. Alt andet er sku da mystisk og i hvertfald ikke sådan man scorer.. 

For hulan da, det forklarer hvorfor jeg aldrig har scoret - altså udover mig knap så pæne ydre..

Nu glæder jeg mig til næste lørdag når jeg skal i byen, når jeg så finder den attraktive kvinde, vil jeg fluks springe over til hende, sige davs, Claes her, du har nogle flotte øjne og en pæn figur, den primære årsag til jeg henvender mig, er som følger - jeg har lige lagt rent sengetøj på, og det ville med dig nøgen ovenpå være et fuldendt mesterværk :ph34r:B)

  • Synes godt om 1
  • Haha 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

Også derfor jeg skriver "2 procent", jeg hentyder slet ikke til alle pigerne . Jeg har bare læst i nogle tråde at folk skriver negativt om folk der skriver "hej" , og alle i tråden snakker ned til dem og lægger "hej" skriverne i samme kasse som folk der prutter om priser og truer. Alt jeg mener er bare ALMEN høflighed. Hvis du ikke svare altid, fred være med det. Men jeg får indtrykket at du er en af dem som ikke går amok når du får en besked fra en som ikke ved hvad han vil have, du svare måske bare ikke. Jeg snakker om arrogance er hos de folk som mener de er for gode til at overhovedet skulle modtage sådanne beskeder. 

Tak fordi du præciserer - vi er nemlig nogle GP’ere der er trætte af at forklare og forsvare vores valg af job og ikke mindst måden vi driver forretning… så det kan ikke undgåes at vi er nogle der måske ser en smule rødt og og reagerer når der igen bliver peget fingre og generaliseret. 

i min optik må man som sælger helt selv vælge og vrage mellem hvem man ønsker som kunde og hvordan man vælger at håndtere disse. Så kan man som kunde være ærgerlig over måden det bliver gjort, men så er der heldigvis andre muligheder for at få sine ønsker opfyldt andre steder. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 48 minutter siden:

Men forskellen er vel at den person som prøver at score dig i byen får knaldet gratis ?. Du kan da ikke forvente kunder skal prøve at score dig og stadigvæk give dig 2-3000 kr for at være sammen med dig i et par timer ?

Hvorfor kan de egentlig ikke det? Hvis de kan finde kunder der gider flirte / gøre det godt for dem, hvorfor skal de så ikke vælge dem? Nu kan mange GP'er jo fint fylde deres arbejdskalender op, så selvfølgelig vælger de da dem der giver den bedste oplevelse, også for GP'en.

Synes nogle gange folk herinde på EG har et eller andet underligt syn på denne industri, som om at de har en rettighed til at være kunde hos hvem end de vil. De har man altså ikke. Hvis en GP har for høje forventninger til dig som kunde, så er det bare ikke det rigtige match. Du kan finde en masse GP'er uden forventninger som du kan besøge.

  • Synes godt om 2
  • Tak 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, 1 time siden:

Jeg husker tydeligt, hvad min gamle psykiater fortalte om sine erfaringer med glædespiger: 'De er utroligt søde og rare, men det er stenhårde forretningskvinder.'

Ingen tid til pjat.

Forretningskvinder ja,, men det plejer sgu at være mig der stenhård :D

Har nu for øvrigt, mødt flere søde, varme, menneskelige kvinder, der også gerne giver lidt personlighed.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Tak fordi du præciserer - vi er nemlig nogle GP’ere der er trætte af at forklare og forsvare vores valg af job og ikke mindst måden vi driver forretning… så det kan ikke undgåes at vi er nogle der måske ser en smule rødt og og reagerer når der igen bliver peget fingre og generaliseret. 

i min optik må man som sælger helt selv vælge og vrage mellem hvem man ønsker som kunde og hvordan man vælger at håndtere disse. Så kan man som kunde være ærgerlig over måden det bliver gjort, men så er der heldigvis andre muligheder for at få sine ønsker opfyldt andre steder. 

Ja det er altid ens eget valg hvem man vil være sammen med. Det er hellere ikke hvad jeg har prøvet at debattere for der er jeg da enig. :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 8 minutter siden:

For hulan da, det forklarer hvorfor jeg aldrig har scoret - altså udover mig knap så pæne ydre..

Nu glæder jeg mig til næste lørdag når jeg skal i byen, når jeg så finder den attraktive kvinde, vil jeg fluks springe over til hende, sige davs, Claes her, du har nogle flotte øjne og en pæn figur, den primære årsag til jeg henvender mig, er som følger - jeg har lige lagt rent sengetøj på, og det ville med dig nøgen ovenpå være et fuldendt mesterværk :ph34r:B)

Det fungerer garanteret bedre end hvis du sagde “Hej” og derefter stirrede:ph34r::lol:..

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 25 år siden var der ikke sms og mails som i dag. Folk skriver og skriver i dag, som om det ikke koster noget? Jo, det koster den andens tid!

Jeg skal selv ofte svare på navlepillende folks gentagne beskeder om ingenting? Folk, som ikke tager sig tid til at formulere sig! Folk som skriver ik og el og hvor komma og punktum er en by langt østpå! Folk som skriver inden de læser og tænker sig om! 

Jeg ringer altid til en GP, præsenterer mig, spørger til en pris, hvis denne ikke er angivet, laver evt. en tid og tropper op som aftalt nyvasket og med en skuret mund.

Jeg ved godt at det er business. Og jeg har ingen intention om at blive behandlet som andet end endnu en kunde. Og det er jeg helt afklaret med.

Skulle jeg skrive til en GP, så ville jeg kontakte hende på samme måde som ovenstående. Ikke så meget pjat her.

 

 

 

 

  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Det fungerer garanteret bedre end hvis du sagde “Hej” og derefter stirrede:ph34r::lol:..

Ved godt der bliver lavet sjov og ballade. Men du forstår tydeligvis ikke sammenhængen af mit "argument" . Jeg siger ikke man score en GP eller en pige i byen ved at sige "hej". Jeg siger man måske skal sætte sig lidt i at personen ikke er god til at score/kommunikere på den rigtige måde.  Og at man som GP vel også har et ansvar for at være ordentligt overfor alle sine potentielle kunder som ikke har gjort noget respektløst. Medmindre et "hej" er et fy fy ord. 

Og ja jeg ved godt du har i din annonce du ikke acceptere et "hej" , og derfor er jeg helt enig med dig i du ikke behøver at svare. Jeg snakker bare almen høflig og forståelse. 

  • Synes godt om 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Det fungerer garanteret bedre end hvis du sagde “Hej” og derefter stirrede:ph34r::lol:..

Hmm det kan du ha en pointe i :D

Jeg havde ellers regnet med at prøve det der med at stirre og når kvinden så spørg hvad jeg har gang i eller fejler, så gå tak for i aften på situationen og sige,, Jeg er handicappet :ph34r: men måske din måde alligevel er bedre :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 56 minutter siden:

mig. Og at du bliver truet i private indbakker osv, det kan jeg ikke svare på, det har intet med mit spørgemål at gøre.

Det har alt med dit spørgsmål at gøre, den med trusler og svinere i indbakken er nogen gange hvordan det på få sekunder eskalerer, når en GP henviser til sin annonce eller at “Hej” ikke er nok til en aftale.

Og det er derfor en af grundene til at nogen lærer og efterfølgende ændrer deres praksis til kun at svare på de seriøse henvendelser fra de kunder som viser de har læst annoncen og følger den. 

 

Det kortere svar på dit spørgsmål er at GPerne har prøvet oftest i starten at imødekomme “Hej” eller “Knep om en halv time” beskederne med venlighed og instrukser men så er der kunderne der reagerer med svinere og trusler som svar efter det. 

 

Derfor få meget rådne æg har muligvis ødelagt det for en lille håndfuld generte men det er ikke anderledes end få butikstyve der er skyld i vagter og sluser hvor man skal bruge bon for at komme ud eller hooligans der er skyld i at alle hjemmepublikummer bortvises fra en kamp bagefter og holdet må spille for tomt stadion eller uden egne støtter. 

 

Der er grænser for hvad GPerne skal finde sig i og de har erfaringen og sat grænsen derud fra, alternativet er at de er venlige overfor alle får for mange rigtig dårlige ubehagelige oplevelser og hopper ud af branchen for det er ikke det værd. 

Redigeret af Dillermand Junior
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...