Hop til indhold
Gæst

VERI Pigen er Tilbage

Recommended Posts

samt tror hun tilbage.. med et par annonce af de lidt mere vilde annonce inde på AL....

Det må vist være en af dem her:

https://annoncelight.dk/annonce/100029/jeg-leder-efter-en-mand-for-et-vedvarende-forhold

https://annoncelight.dk/annonce/99992/dominatrix-soeger-underdanige-maend

:roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

og man må slet ikke lave en annonce på annoncelight som henviser til eg, for det vil madsemand ikke høre ordet eg.

Og hvorfor må man så ikke det?

Jeg annonceret derinde en overgang....(kan være jeg gør det igen) men da hele siden er dybt useriøs. Derinde må du jo hvad som helst, uden nogen grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Og hvorfor må man så ikke det?

Jeg annonceret derinde en overgang....(kan være jeg gør det igen) men da hele siden er dybt useriøs. Derinde må du jo hvad som helst, uden nogen grænser.

Jeg har ladet mig høre at Mads som ejer annoncelight er søn til ham som ejer VL og VL og eroguide hader vist hinanden. Så eroguide er et fy fy ord og bruge derover. Ihvertfald er disse annoncer ikke velkommen med mindre de køber en reklameplads Redigeret af MushRoom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ladet mig høre at Mads som ejer annoncelight er søn til ham som ejer VL og VL og eroguide hader vist hinanden. Så eroguide er et fy fy ord og bruge derover. Ihvertfald er disse annoncer ikke velkommen med mindre de køber en reklameplads

Kære Mush

Nu er vi vist ved at være langt fra Veri...opretter du ikke en streg om emnet under generel debat....for ellers tror jeg admin kommer efter os med ordene total afsporing....

gider du?....øøøh søde?

:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

VL og Eroguide hader ikke hinanden på ledelsesniveau. Vi har aldrig haft noget udestående eller nogen konflikter overhovedet med Thomas eller den nye ejer. Så ledelsen og ejerne af de to forummer hader ikke hinanden, hvorfor skulle vi da gøre dette. Vi har ikke oplevet noget had eller fjendskab fra Thomas eller den nye ejer

Men at der findes brugere her der ikke bryder sig om VL er en anden snak ligesom der vist også er nogle på VL der ikke er fan af Eroguide, men det har intet at gøre med påstanden om et generelt had mellem stederne.

Måske Mads bare ser Eroguide som en konkurrent. Bare et gæt. Men vi har heller ikke noget udestående med ham overhovedet.

Men ellers har Cherie ret, lad os nu holde os til Veripigen.

I øvrigt tak til alle jer mænd der aktivt og med stor ihærdighed gang på gang har berettet om veripigen og advaret når hun kom med nye annoncer. Det er netop en af ideerne med Eroguide at vi kan advare hinanden, så tak for indsatsen gutter, og forsæt endelig :-)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

VL og Eroguide hader ikke hinanden på ledelsesniveau. Vi har aldrig haft noget udestående eller nogen konflikter overhovedet med Thomas eller den nye ejer. Så ledelsen og ejerne af de to forummer hader ikke hinanden, hvorfor skulle vi da gøre dette. Vi har ikke oplevet noget had eller fjendskab fra Thomas eller den nye ejer

Men at der findes brugere her der ikke bryder sig om VL er en anden snak ligesom der vist også er nogle på VL der ikke er fan af Eroguide, men det har intet at gøre med påstanden om et generelt had mellem stederne.

Måske Mads bare ser Eroguide som en konkurrent. Bare et gæt. Men vi har heller ikke noget udestående med ham overhovedet.

Men ellers har Cherie ret, lad os nu holde os til Veripigen.

I øvrigt tak til alle jer mænd der aktivt og med stor ihærdighed gang på gang har berettet om veripigen og advaret når hun kom med nye annoncer. Det er netop en af ideerne med Eroguide at vi kan advare hinanden, så tak for indsatsen gutter, og forsæt endelig :-)

Så fik vi den på plads. Tilbage til veri pigen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Kære Mush

Nu er vi vist ved at være langt fra Veri...opretter du ikke en streg om emnet under generel debat....for ellers tror jeg admin kommer efter os med ordene total afsporing....

gider du?....øøøh søde?

:-P

Blot et sidespring. Det skal ikke gentage sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor kaldes hun egentlig "Veripigen"?

Veriparken er et boligselskab i århus, var her hun startede hendes karriere som rulle-Marie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er fordi at hun boede tæt på Veri Parken da hun startede hendes karrierre. Dengang operede hun lokalt !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fordi at hun boede tæt på Veri Parken da hun startede hendes karrierre. Dengang operede hun lokalt !

Nå, for pokker.

Her gik jeg og troede, at det var en bøjningsform af det latinske adjektiv "verus", der betyder "sand". Heraf substantivet "veritas", der betyder "sandhed".

En noget ironisk betegnelse for den unge dames moralske dyder og adfærd over for mænd.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En pige med den her beskrevne adfærd er i konstant fare for at komme alvorligt galt afsted. Hun risikerer i heldigste fald at ende som Tanja Rahm, Odile Poulsen, Lita Malmberg, Helene Blixt  og hvad de unge adfærdsforstyrrede kvinder der senere i livet optræder som angrende 'ludere' i prostitutionsdebatten ellers hedder. Der burde for hendes egen skyld være en mulighed for at stoppe hende og evt. få hende i behandling inden hun får fremprovokeret en meget alvorlig reaktion fra en temperamentfuld kunde. 

Skal jeg være meget kynisk - det sidste vi sexkunder har brug for i øjeblikket, det er en lemlæstet sexsælger på forsiden af tabloidpressen...

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Nok bedste indlæg i nærværende tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg kan ikke fatte hun gør dette, det er langt fra den opfattelse jeg har af og have en gæst på besøg og få lidt ud af det.

Men i stedet for vælger hun denne forretning og tror den køre, lige indtil en dag hvor hun møder en som er mere syg i hovedet end hun er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har grundet travlhed først nu kigget dybere på om Veripigen har andet på samvittigheden herinde på forummet.

Så blot til orientering, den eneste der har omtalt Veripigen positivt er brugeren SSØREN, som i øvrigt kun har begået et indlæg, det er ligeledes Veripigen der står bag navnet SSØREN

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Brugernavnet SSØREN er naturligvis også blevet lukket.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg har grundet travlhed først nu kigget dybere på om Veripigen har andet på samvittigheden herinde på forummet.

Så blot til orientering, den eneste der har omtalt Veripigen positivt er brugeren SSØREN, som i øvrigt kun har begået et indlæg, det er ligeledes Veripigen der står bag navnet SSØREN

Brugernavnet SSØREN er naturligvis også blevet lukket.

Kanon arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå at Veri pigen ( Opfandt navnet engang ) igen har været på spil. Utroligt at hun gider. Håber en dag at hun bliver stoppet da hun stadigvæk får mig til at kigge om det næste hjørne af skræk for at hun står der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Pigen i sig selv er jeg ikke utryg/bange for, jeg undgår fuldstændigt de typer som hende. Det som gør mig skeptisk er at der har været en ssøren hen over som viste sig og benytte den samme pc som veripigen brugte. At der findes enkle, måske flere end man aner, som prøver ihærdigt og lave en masse utroværdig reklame for en pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Pigen i sig selv er jeg ikke utryg/bange for, jeg undgår fuldstændigt de typer som hende. Det som gør mig skeptisk er at der har været en ssøren hen over som viste sig og benytte den samme pc som veripigen brugte. At der findes enkle, måske flere end man aner, som prøver ihærdigt og lave en masse utroværdig reklame for en pige.

Hæ hæ. Den var sgu dobbeltbundet. God joke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan forstå at Veri pigen ( Opfandt navnet engang ) igen har været på spil. Utroligt at hun gider. Håber en dag at hun bliver stoppet da hun stadigvæk får mig til at kigge om det næste hjørne af skræk for at hun står der.

Kan du eller andre evt. finde links til de første advarsler omkring hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvorfor er hun blokeret herinde fra? Jeg har lige hentet popcorn ;)

Jeg synes du skal sætte dig ned og bruge tid på at læse de mange indlæg der er om hende herinde og nyde dine popcorn imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...