Hop til indhold

Fuld pakke (FP)

Featured Replies

Skrevet

Tjae potato potato, kørt barn har mange navne.

I gamle dage i Ekstrabladet hed det en 'Cocktail' Og hvad var så det ? Det var såmænd hele paletten, dvs håndjob efterfulgt af blow job efterfulgt af samleje ofte i flere forskellige stillinger. Dengang var der ikke tradition for at købe 'tid' feks 15 minutter, ( hvad man ellers kan nå på så kort tid) 30 minutter osv.

Så vel vidende at det er startet som et Thai fænomen der har bredt sig, er det vel et meget godt udtryk for det jeg har skrevet ovenfor ( med den tilføjelse at der hos Thai'erne indgår et element af massage.)

Så SweetieDK, det er muligt at udtrykket ikke behager dig, men for mig er det et dækkende udtryk for hvad jeg skal forvente. Jeg gør dog noget ud af at forventningsafstemme med den enkelte dejlige kvinde det helt eksakte indhold af udtrykket, nogle kan ikke lide fingre i deres huller, nogle ( de fleste) mener ikke det omfatter anale lege osv osv.

Det famøse gummi eller ej dækkes heller ikke af udtrykket, men som regel er 'med gummi' det der er inkluderet. Vil man gå all-in :rolleyes: så er det enten efter forhandling, eller håbe på en gratis merydelse til som regel faste kunder, eller den enkelte thai ladys dagsform/humør. :P

Og det er så her Thai'erne adskiller sig på godt og ondt fra danske eller andre udenlandske kvinder.

Jeg er blevet totalt voldtaget i ordets bedste forstand i en time 1. gang hos en thai kvinde. Egentlig og ærligt kom jeg bare for massage. Kom jeg igen? Ja i den grad og blev voldtaget endnu en gang. Und so weiter und so weiter som dirigenten siger til nytårskoncerten. Massagen får jeg andre steder.

På ondt, ja hvis stemningen og humøret og sproget ikke er i orden, så er pengene skrevet på tabskontoen og tråddet ikke så fjedrene derfra som da man kom.

• Svar 79
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Gynækologen fra Aarhus har som sædvanligt fat i det. Som jeg plejer at sige: Forventninger er alle skuffelsers moder. Så forventningerne levner jeg hjemme. Det som sker det sker, og hvis man bare

• Hvad du tager dig af i denne tråd, er noget af det sværeste som findes; du prøver at opdrage sexkøbere. Jeg er ked af at sige det, men tilmed Sisyfos havde en langt nemmere opgave. Du skriver at d

• Præcis, god sex kan ikke planlægges i detaljer og antal stillinger….

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 13 timer siden:

definere rimming forkert.

Det kan jeg faktisk godt se du har ret i. (Google)
Utroligt jeg har kørt med den definition i flere år nu uden andre har rettet mig. 

Jeg kendte i forvejen udtrykket sorte kys. Og derfor var jeg overbevist om sk og rim var forskellige ting. Men kært barn mange navne åbenbart. 
Jeg tjekker som regel kun op på ting jeg ikke ved, så i og med jeg troede jeg vidste det har det stået som det har gjort. 
Bliver rettet når jeg kommer hjem til pc. Hjemmesiden kan kun redigeres fra pc ikke mobil. 
Tak. ;)

Skrevet

Det ? har jeg dog aldrig fået. Har spurgt 2 kollegaer som også er aktive og de siger det samme. Jeg forstår godt hvis de bliver lidt forvirret over din prisliste. Måske det er derfor du får de spørgsmål? 

Skrevet

Når du selv tilbyder pakke-løsninger, så forstår jeg godt forvirringen hos kunderne. I mit hoved kunne guldpakke og fuldpakke, nok godt gå under samme kategori.

Med det in mente, så er der (desværre) ikke mange mænd, der faktisk læser hele annoncen igennem, inden de tager kontakt. Emnet har været oppe i flere tråde, og vi må nok bare erkende, at det ikke bliver anderledes.. Man kan vælge at blive irriteret over det, eller blot acceptere dét og fokusere på de, der faktisk læser det og ønsker at være velinformeret omkring den pågældende pige ^_^ Om ikke andet kan man opfordre til, at teksten læses igennem, inden dialogen fortsættes.. 

Desuden - hvordan skal mændene vide om de må efterspørge en fuldpakke, cocktail eller andet, når de må det hos andre - især hvis det det har været dét de har efterspurgt de sidste 15 år.. 

Hos mig er et møde meget tæt på at være en "fuldpakke" i manges øjne, så måske det er derfor jeg aldrig rigtig har fået de henvendelser..  

Skrevet
SweetKisses skrev, for 16 minutter siden:

Med det in mente, så er der (desværre) ikke mange mænd, der faktisk læser hele annoncen igennem, inden de tager kontakt. Emnet har været oppe i flere tråde, og vi må nok bare erkende, at det ikke bliver anderledes.. Man kan vælge at blive irriteret over det, eller blot acceptere dét og fokusere på de, der faktisk læser det og ønsker at være velinformeret omkring den pågældende pige ^_^ Om ikke andet kan man opfordre til, at teksten læses igennem, inden dialogen fortsættes.. 

Så basalt set kunne I nøjes med at skrive "jeg har en fisse"? ^_^

Jeg læser altid annoncen, og de fleste kvinder har faktisk en form for pakke-system, om ikke andet så en grundpakke, og en række tillægsydelser. 

Faktisk synes jeg at for mange tillægsydelser "skræmme" mig, man ved aldrig hvad man skal betale ekstra for, og derfor bliver det oftest en kvinde som inkluderer de fleste ting jeg godt kan li' i fp eller hvad nu dem hedder, også selv om jeg ikke benytter mig af det hele. 

/North

Skrevet
North skrev, for 34 minutter siden:

Så basalt set kunne I nøjes med at skrive "jeg har en fisse"? ^_^

Jeg læser altid annoncen, og de fleste kvinder har faktisk en form for pakke-system, om ikke andet så en grundpakke, og en række tillægsydelser. 

Faktisk synes jeg at for mange tillægsydelser "skræmme" mig, man ved aldrig hvad man skal betale ekstra for, og derfor bliver det oftest en kvinde som inkluderer de fleste ting jeg godt kan li' i fp eller hvad nu dem hedder, også selv om jeg ikke benytter mig af det hele. 

/North

Det er tæt på :lol: Selvom jeg skriver i min annonce at jeg kun laver aftaler på 1 times varighed - så får jeg alligevel hurtige BJ-henvendelser eller "knep nu?" beskeder løbende. Og når jeg så skriver at jeg sagtens kan sutte deres pik, men at de stadig skal bestilles et møde af en times varighed, så synes de alligevel det bliver lidt for dyrt... 

Ja, de fleste har pakke løsninger, og det fungerer helt sikkert godt for dem - jeg tilbyder en bred vifte, og så må de fortælle hvad de ønsker. Men prisen bliver tæt på den samme, det har jeg vurderet er det der passer bedst for mig og mine kunder, så jeg ikke behøver stå klar med lommeregneren når vi laver en aftale, og heller ikke skal bede om ekstra betaling, hvis han fx vil have en ekstra stilling eller CIM... Men vi er heldigvis alle forskellige ^_^ Men det er rigtigt, man behøver jo ikke benytte sig af det hele, selvom det hele tilbydes :rolleyes:

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
  • Author
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Det ? har jeg dog aldrig fået. Har spurgt 2 kollegaer som også er aktive og de siger det samme. Jeg forstår godt hvis de bliver lidt forvirret over din prisliste. Måske det er derfor du får de spørgsmål? 

Må indrømme jeg ikke lige forstår forvirringen. Groft sagt kan de få “dagens ret” (kartofler, bøf, med sovs) eller (kartofler, bøf, med sovs og dessert). Det kan umuligt være svært at forstå. 
Og skal jeg nu blive i mad kategorien som sammenligning. Så får man også nogen gange serveret noget man ikke kan lide og efterlader på tallerknen eller får bestilt for meget. Det ændrer ikke på prisen. Man kan også på forhånd  oplyse man ikke ønsker xxx på sin tallerken det ændrer heller ikke prisen.
De kan frit bruge ydelser fra den pakke de vælger. Og udlade dem de ikke ønsker. Men de får ikke noget de ikke har bestilt. 
Har haft den menu i flere år nu uden problemer. Problemet er nu tiltagende derfor, jeg skriver om det.

Skrevet
  • Author

Tak for alle bidrag i debatten. 
De bedste råd er skriv til gæsterne de skal læse annoncen(hjs) og vælge og er også præcist det jeg gør. 
Synes jeg egentligt var tydeligt i mit første skriv. Jeg vælger at skrive om det herinde, for at nå et bredere publikum, nogen gæster som ikke læser annoncerne igennem, læser flittigt med herinde. 
En af de ting i verden der er sværest at styre er sine følelser. Og man kan slet ikke styre andres handlinger. Men nu har gæsterne en chance for at vide, det giver en dårlig start hos mig at bede om noget jeg ikke tilbyder. Gentager mig selv, det sender nemlig et tydeligt signal om de ikke har læst og eller forstået hvad jeg tilbyder og at komme derfra og i mål med jeg stoler på de efterfølgende har læst og lavet en booking på et velinformeret grundlag. Det er svært. 
Tvivlen har sat sig. Jeg er i groft sagt i alarm beredskab overfor om jeg møder en der tror der er frit valg på alle hylder. Med alt hvad der forskellige steder tilbydes af ydelser. 
Så for mig handler det om at undgå misforståelser, og ikke bruge for meget tid på sekretær arbejde. 
Nogen når simpelthen ikke gennem nåleøjet med den start på samtalen og det er jo ærgerligt vist de rigtig gerne ville og blot strør om sig med et begreb de blot har hørt og læst og fejlagtigt tror er gangbart alle steder. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 7 timer siden:

Nogen når simpelthen ikke gennem nåleøjet.

Det gælder selvfølgelig i lige så høj grad når vi sexkunder vælger en prostitueret. F.eks. synes jeg, at din beskrivelse af alle dine pakker er TLDR. Så jeg ville ikke rette henvendelse hos dig, fordi jeg ville være bange for at du ville være ligeså pendantisk når jeg mødte dig.

Nu kommer jeg ikke så tit i Vejen at det gør noget - så du kan jo være helt ligeglad med mit indlæg. Eller du kan overveje om sexkunder i det midtjyske har det på samme måde.

Skrevet
wag skrev, for 2 minutter siden:

F.eks. synes jeg, at din beskrivelse af alle dine pakker er TLDR.

Hvad betyder det?

Skrevet
Liv skrev, Lige nu:

Hvad betyder det?

TLDR: Too long, didn't read :)

Skrevet
wag skrev, for 1 minut siden:

TLDR: Too long, didn't read :)

Tak, den vil jeg huske til en anden tråd ;) 

Skrevet
  • Author
wag skrev, for 46 minutter siden:

Så jeg ville ikke rette henvendelse hos dig

Og det er jo så det helt korrekte valg du har taget. Bare rolig har rigeligt kunder. Så de der tænker sådan er netop helt fri til at søge videre. Ikke desto mindre vil jeg gerne give de som gerne vil møde mig. De bedste chancer. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
  • Author
wag skrev, for 48 minutter siden:

Eller du kan overveje om sexkunder i det midtjyske har det på samme måde.

Skulle lige til at skrive det kunne være sjovt at sætte på prøve ved at lave min annoncering om. Men det behøver jeg ikke, har gennem tiden annonceret med både korte og lange, skæve og skrå annoncer. Og det endte altid med meget længere skriv før aftale, så det ganske enkelt hurtigere for begge parter at læse om ydelserne. For når alt gælder det om at kun de gæster vi ønsker når til døren. Og det har jeg alle annonceringsformer til trods lykkedes ret godt med. Meget få uheldige oplevelser. Så den type jeg ønsker er dem der gider udvælge sig det helt rigtige og ikke bare kigger billedet og tænker jeg skal ha fisse nu. Hvad alle der klikker videre tænker om mig er urelevant for mig. Så længe jeg kan hygge med netop den type mand jeg ønsker. 

Skrevet

Ja på den måde er din annonce konkret ærlig.

Du udstråler at du har brug for kontrol og systemer. Der er helt sikkert kunder der har det på samme måde. 

så kan kunder der ikke ønsker at holde regnskab med antal stillinger mm i sexagten vælge andre kvinder hvor sexen kan være mere impulsiv. 

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, for 24 minutter siden:

så kan kunder der ikke ønsker at holde regnskab med antal stillinger mm i sexagten vælge andre kvinder hvor sexen kan være mere impulsiv. 

Eller de kan vælge guld pakken uden antals begrænsning. Hvis man googler “dansk” som sex udtryk. Så er det missionær, en stilling bum færdig. Det synes jeg var lige stramt nok. Så derfor 2. 
Alternativet er at alt igen koster det samme og kun tiden tæller. Men det tænker jeg ærligt talt, de kunder der bruger sølv pakken vil være lidt kede af. Jeg har valgt det på den måde for især de ældre herre som ikke har brug for det er så avanceret ikke betaler kassen for noget de ikke gør brug af. Eller de som har en lidt stram økonomi stadig kan få en dejlig oplevelse. Samme med da jeg begyndte at sælge 15 min. for at tilgode se dem som reelt kun holder 5 min. De kan både nå af- og påklædning på 15 min. Så er dem som udnytter 15 min tiderne for at spare og egentligt havde brug for 20, 25, 30 min. Og tror de så lige kan lokke til lidt mere tid. 
Jeg har givet muligheder så alle kan få dækket netop deres individulle behov. 
Og uanset hvordan man sætter det op kan man ikke gøre alle tilfreds. 

Men kontrol ja, for det er ingen hemmelighed at der findes en masse knapt så hyggelige typer af begge køn og alle de nye kønsidentiteter.

Hvis man i denne branche slipper kontrollen bliver man løbet om hjørner med. Og så kommer de ubehagelige oplevelser. En pige skrev det så fint i et andet indlæg for få dage siden. “Vi skal have større balls end de mænd vi mødes med”. Ellers bliver det en glidebane hvor vi får overtrådt vores grænser. 
Jeg er nok bare mere up front omkring det end andre. 
Og det tiltrækker også mænd. Har flere gange i forskellige formuleringer fået at vide de pågældende gæster synes det var rart at vide jeg havde den respekt for mig selv og det var tydeligt jeg ikke fandt mig i noget bullshit. 

Men sjovt at se dem som bliver lidt tøse fornærmet over indlægget lige skal vende den rundt og hate i stedet for blot at hoppe videre. 

Jeg kunne godt ligge screen shot af den samtale der simpelt hen fik bægeret til at flyde over og udløste denne debat/tråd. Men det gavner ingen. 
Det korte af det lange i denne sammenhæng. Han var så frembrusende med sin booking, og fattede ikke en disse af mine svar, at han helt overså jeg endte med at sige nej til aftalen. En times tid før det ønskede klokkeslæt, var jeg så blevet bombarderet med send adressen, hvorfor svare du ikke og …. Han skulle jo bare have en fp. Som I det skulle han bare!!!! Og helt ignoreret hvad jeg skrev retur. 

Skrevet

Er denne tråd om FP ikk en skind diskussion? Jeg syns at problemet er større med alle de forkortelser hvor man osse skal tænke engelsk hvis man ikk er så stiv i det sprog.

Skrevet
Jogge skrev, for 10 timer siden:

Du udstråler at du har brug for kontrol og systemer.

Ikke helt enig. I min optik handler det om, at @SweettieDK gør en del ud af at forsøge at være præcis med, hvad hun tilbyder og dermed også hvor hendes grænser går. At hun lander på to valgmuligheder er for mig overskueligt og enkelt at forholde sig til.

SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

En pige skrev det så fint i et andet indlæg for få dage siden. “Vi skal have større balls end de mænd vi mødes med”. Ellers bliver det en glidebane hvor vi får overtrådt vores grænser. 

På en del mænd vil denne holdning nok i første omgang virke lidt for bestemmende, men jeg tror, at det er en fornuftig tilgang på den længere bane. Hvor meget pigen behøver at udtrykke det eksplicit, eller med sin væremåde blot indirekte signalere det, er nok meget individuelt.

Skrevet
  • Author
jensen jr. skrev, for 3 timer siden:

skind diskussion

Ved ikke hvad du mener med det?

Min tråd var ment meget specifik. Er så blevet godt og grundigt afsporet til en drejning over i hvad jeg selv kan gøre anderledes. 
Vi har alle hver vores personlighed. Min skinner igennem, såvel som personligheden på de som henvender sig. 
Hvis du ønsker en debat om andre forkortelser må jeg opfordre dig til selv at starte en. 

Skrevet
  • Author

Ja undskyld mig. Kan ikke lige lade være, jeg er åbenbart ikke den eneste der er i tvivl. Nu hvor udtrykket breder sig. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/174170-hvad-er-full-service/

Men selvfølgelig er det mig det skal annoncere anderledes for at undgå det begreb :lol:

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Men selvfølgelig er det mig det skal annoncere anderledes for at undgå det begreb :lol:

Du skal ikke gøre noget du ikke vil - tænker blot folk har ment det som en eventuel løsning på din problemstilling.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 12 timer siden:

Ved ikke hvad du mener med det?

Jeg mener, at det er totalt lige gyldigt hvad man kalder ting i denne sammen hæng. FP betyder på dansk Fuld Pakke og det betyder samleje med fuld penetration. Længere er den vel ikk?

Redigeret af jensen jr.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 3.9.2023 at 18:18:

Må jeg vist ikke reklamere med her. Fang mig i pb. 

På et spørgsmål må du godt - men jeg synes det er utidigt at spørge om i denne tråd og spørgeren burde istedetfor have skrevet til dig i en PB, hvis han undervejs overser at se det under din profil.

Skrevet
jensen jr. skrev, for 4 minutter siden:

FP betyder på dansk Fuld Pakke og det betyder samleje med fuld penetration. Længere er den vel ikk?

Oprindeligt betød det vel: fransk, dansk og græsk ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Oprindeligt betød det vel: fransk, dansk og græsk ;-)

Det ved jeg ikk. Jeg opfatter det som fulbyrdigt samleje med javertussen oppe i kvinden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.