Hop til indhold

Fuld pakke (FP)

Featured Replies

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Men så blev min pointe i det mindste vist. Et forkert ord, eller et ord brugt i en forkert sammenhæng støder folk. 

Jeg mener ikke du kan sammenligne at kalde folk for pøblen med at blive spurgt om FP - og selvfølgelig vil det blive taget ilde op når der bliver talt nedladende om folk. 

Du ville vel heller ikke være tilfreds hvis vi mænd omtalte jer piger som nogle kællinger?

• Svar 79
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Gynækologen fra Aarhus har som sædvanligt fat i det. Som jeg plejer at sige: Forventninger er alle skuffelsers moder. Så forventningerne levner jeg hjemme. Det som sker det sker, og hvis man bare

• Hvad du tager dig af i denne tråd, er noget af det sværeste som findes; du prøver at opdrage sexkøbere. Jeg er ked af at sige det, men tilmed Sisyfos havde en langt nemmere opgave. Du skriver at d

• Præcis, god sex kan ikke planlægges i detaljer og antal stillinger….

Skrevet
  • Author

Kælling, Luder, Trunte, kran, kært barn mange navne. Nej det rører mig faktisk ikke. 
Ganske som pøblen oprindeligt blot var er en betegnelse for folket. “People” = Pøblen. Det er gennem årene blevet negativ ladet ligesom luder er nu til dags. Og jo jeg sammenligner det for at spørge efter fp viser mig noget om personen der spørger ligesom jeg føler han anser mig på en forkert måde. 
Ord kan give forvirring hvis de bruges forkert, eller opfattes forkert (og egentlig ef der ingen rigtig eller forkert men kun den enkeltes opfattelse) og der er ligeså mange meninger som der er mennesker på denne jord. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

"Pøblen" betyder ikke bare folk - Det er og har altid været en nedladende måde at snakke om den lavtstående del af befolkningen.

Skrevet
Funktionæren skrev, for 13 timer siden:

Burde denne tråd ikke lukkes nu!

Så længe der holdes en sober og saglig tone, uden direkte person angreb i indlæggene, er ingen grund til det!

Vi har en "generel debat".

• 2 weeks later...
Skrevet

Spørger man nogle  svarer en del alt uden gummi  eller ægte kæreste sex  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.