Hop til indhold

Hvad er "Full service"?

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes jeg på det seneste er begyndt at se, at nogle piger tilbyder full service.

Hvad dækker det over?

Hos thai dækker full package over, at de også tilbyder sex. Men full service ser jeg nok mest hos ikke-thai, hvor man i forvejen tilbyder sex. Hvad er så full service?

Skrevet

Hvis der ved siden af "full service" er en menu med mindre services ville jeg antage at det inkluderede alle de tilbudte services.

Skrevet

Jeg tør kun gøre antagelser om det begreb, når jeg kigger på thai-annoncer, som du også beskriver. 

Det kan dække over nærmest hvad som helst efter min erfaring, så sørg for at forhøre dig, når du laver aftalen, så i er enige om hvad det dækker over. Særligt hvis der er ydelser, som du umiddelbart ville forvente var inkluderet hos pigen - det er ikke sikkert at hun er af samme opfattelse. 

Man kan sige det samme om begrebet GFE. Umiddelbart vil jeg mene at det inkluderer kys, men jeg har set en del annoncer, der reklamerer med GFE, hvor det også fremgår at pigen ikke kysser.

Så for alle parters skyld er det altid en god ide at have en klar aftale om hvad der skal foregå. God kommunikation er nøglen. 

Skrevet
ensomfyr skrev, for 34 minutter siden:

nogle piger tilbyder full service

spørg dem

Skrevet
ensomfyr skrev, for 39 minutter siden:

full service.

Fuld pakke er bare den danske betegnelse for full service. Same, same. 

Skrevet
ensomfyr skrev, for 16 timer siden:

nogle piger tilbyder full service

og nogle gør ikke

på det seneste

og om 4, 14 eller 40 dage eller uger er det så ændret

ser jeg nok mest hos ikke-thai,

nok mest = ikke altid, dvs alstå nogle gange (hos nogle)

Hos thai dækker full package over, at de også tilbyder sex

og i Polen betyder det, at de samtidig checker lufttryk i dine dæk og giver en suppe, hvis det er koldt udenfor og i Lima og Lagos betyder det wax af dig eller sove sammen.....

Hvad er så full service

at spørge kunder er jo ingen garanti for noget og svarene viser da også allerede, at ingen reelt ved det, hvilket giver mening, da kunden ikke er sælgeren (gp´en).
desuden kan bent, bjarne og bo jo godt få "een form for full service" men du ikke nødvendigvis få det samme.
for nogle og nogle gange mange men ikke alle KAN det måske betyde en seksuel service, hvor der både er blowjob, du må lave oral, man må røre hende og der er penetration med måske med mere end een stilling....kan du se, hvor mange hvis´er og måske´er, der er, når du ikke spørger sælgeren af ydelserne, da det må, bør, skal og er hendes definition, der er gældende ;-) 

men prøv da at finde 5 annoncer og send dem en besked med samme spørgsmål og se, hvad svar du får (smid dem gerne herinde bagefter)

Bigstok skrev, for 16 timer siden:

Jeg tør kun gøre antagelser om det begreb, når jeg kigger på thai-annoncer, som du også beskriver. 

Det kan dække over nærmest hvad som helst efter min erfaring, så sørg for at forhøre dig, når du laver aftalen, så i er enige om hvad det dækker over. Særligt hvis der er ydelser, som du umiddelbart ville forvente var inkluderet hos pigen - det er ikke sikkert at hun er af samme opfattelse. 

Man kan sige det samme om begrebet GFE. Umiddelbart vil jeg mene at det inkluderer kys, men jeg har set en del annoncer, der reklamerer med GFE, hvor det også fremgår at pigen ikke kysser.

for alle parters skyld er det altid en god ide at have en klar aftale om hvad der skal foregå. God kommunikation er nøglen. 

Mere rigtigt, fornuftigt og tydeligt kan det næppe udtrykkes.
FORVENTNINGSAFSTEM
SPØRG SÆLGEREN AF YDELSERNE; altid hendes definition, der gælder!
Full service kan betyde bj og knald i een position og mon ikke du så bliver skuffet, hvis Niels herover sagde, det betyder AAAAAAAAAALT eller du sidste gang hos en gp fik anal, sca, urin, 400 stillinger, gfe, udklædning, bad sammen, massage bagefter.....ligesom GFE (girlfriend) jo naturligvis også kan betyde mange ting med/uden kys, tantekys/rigtige kys udover berøring, bad, nussen, massage osv. 

Man skal vel aldrgi antage og tro kan man gå i kirken med. At vide og viden får man ved at spørge (pigerne!)

• 3 weeks later...
Skrevet

Sydamerikanere=thaier

Nogle af blandet nationalitet bruger det når man må i numsen

Østeuropæere: gæt - der er ingen faste traditioner, men det kan betyde sex uden gummi. Det gælder dog helt sikkert ikke generelt.

Tænk på det som "GFE" - det er også noget mange bruger uden at være enige om betydningen. Fx så jeg en, der ikke engang ville kysse, men for hende betød det bare "indlevelse". GFE kan også betyde "uden gummi", men det er nu meget sjældent. Bare sjovt at sammenligne med her.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.