Hop til indhold

Fuld pakke (FP)

Featured Replies

Skrevet

Jøsses hvor jeg hader de ord. 
Jeg er udemærket klar over det er et helt standard udtryk især i thai miljøet (måske også andre udlændinge) massage, massage med Happy end og FP. 
Selv der er det et udefinerbart udtryk. Hvad får I i en fuld pakke, jo det pigen tilbyder, det hun den dag kan overtales til. 

Jeg og andre piger har navngivet hvad vi tilbyder. Tydeligt angivet til den pris får du xxx. Så må I vælge mellem det der er på menuen. 

Når mulige gæster skriver FP til mig, så ryger evt booking totalt på pause. Indtil de enten har 100% overbevist mig om de har læst hvad jeg tilbyder og er indforstået med mine ydelser. Eller til jeg opgiver at blive enige og stopper samtalen helt.

Jeg aner ikke hvad I forventer er inkl i en FP. Og kan umuligt være den eneste pige, der har det problem. Og som ønsker total forventnings afstemning inden besøget. 
Så plz brug udtrykket der hvor det er relevant og udlad venligst at bruge det, ved de piger som har udspecificeret sine ydelser. 

Har oplevet et par enkelte gange ved booking at gæsten skriver. “Jeg mister lysten hvis jeg for nej midt i akten”. Det er helt fair både at oplyse om det og have det sådan. Men det kan opfattes på flere måder enten at han også ønsker go forventnings afstemning eller “så jeg forventer du er med på alt”. Mit svar er altid, “så må du sikre dig, du ikke gør noget hvor jeg er nødt til at sige nej.”  
Lad os nu hjælpes af med go voksen kommunikation, som giver alle involverede, de bedste oplevelser. 

Go fræk aften til alle. :wub:

• Svar 79
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Gynækologen fra Aarhus har som sædvanligt fat i det. Som jeg plejer at sige: Forventninger er alle skuffelsers moder. Så forventningerne levner jeg hjemme. Det som sker det sker, og hvis man bare

• Hvad du tager dig af i denne tråd, er noget af det sværeste som findes; du prøver at opdrage sexkøbere. Jeg er ked af at sige det, men tilmed Sisyfos havde en langt nemmere opgave. Du skriver at d

• Præcis, god sex kan ikke planlægges i detaljer og antal stillinger….

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Jeg aner ikke hvad I forventer er inkl i en FP. Og kan umuligt være den eneste pige, der har det problem. Og som ønsker total forventnings afstemning inden besøget

Det er det der gør besøg hos thaipiger så spændende. Man ved aldrig helt hvad der sker, heller ikke selv om man er tilbagevendende gæst. 
Når man specificeret FP eller Full Service så fortæller man egentlig blot at der indgår samleje i mødet. 
Jeg synes at møder hvor alt er specificeret på forhånd er totalt glædesløse. Ingen overraskelser, man venter bare på næste programpunkt eksekveres. 
Når besøget er afsluttet, kan man så lige checke at man fik fuld tid, og krydse alle punkterne af.  Gab. 

Skrevet

ingen anelse har stadig den første thai til gode :rolleyes: om det så er godt eller skidt

Skrevet

Tror ikke du vil få det rigtige svar, da mange blander tingene sammen, og hvad er fp hos en indeholder og hvad er den indeholder hos en anden…. I er jo også meget forskellige jer gp - nogle har alle stillinger med i dansk, andre 2 stillinger og nogle kun 1 stilling… ellers skal det hedde luksus dansk.

trist at læse du sætter folk på pause, ved de spørg om noget, det er jo netop for ikke at overskride din grænse iforhold til hvad gæsten ønsker - en lidt kort lunte, du udgiver at have, mange gp bliver kort for næsen, hvis man spørger om noget der ikke passer ind i deres program.

jeg opleve ofte gp vil langt mere end de annoncerer, enten for de ikke vil skrive alt i en annonce, men også for at kunne vælge noget fra og til.

Skrevet

Fuld pakke er og bliver en thai ting, så forstår ikke du lad dig gå på af det udtryk .

Hvor kan man se din annonce ? 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Jeg synes at møder hvor alt er specificeret på forhånd er totalt glædesløse. Ingen overraskelser, man venter bare på næste programpunkt eksekveres. 

Det er jo fantastisk, vi alle er forskellige. Og ja som jeg skriver. Ved godt det er helt alm i den del af sexbranchen. 

Skrevet
  • Author
fræk6 skrev, for 21 minutter siden:

sætter folk på pause,

Bookingen er på pause. Ikke samtalen. Fortsætter såment i en ordentlig tone. Men spørger ind til hvad de ønsker fra min menu. Det er blot frusterende at spilde tid på det. 

fræk6 skrev, for 23 minutter siden:

Tror ikke du vil få det rigtige svar, da mange blander tingene sammen, og hvad er fp hos en indeholder og hvad er den indeholder hos en anden….

Var egentlig heller ikke er spørgsmål jeg forventede svar på. Blot en illustration af, hvad indeholder fp… det kan jeg netop ikke vide. Derfor mine kunder må være mere specifikke. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Når besøget er afsluttet, kan man så lige checke at man fik fuld tid, og krydse alle punkterne af.  Gab. 

Gynækologen fra Aarhus har som sædvanligt fat i det.

Som jeg plejer at sige: Forventninger er alle skuffelsers moder. Så forventningerne levner jeg hjemme. Det som sker det sker, og hvis man bare følger med og spiller sine kort når de skal spilles, så får man næsten altid noget sjovt med sig til erfaringstasken. Især fra thaimiljøet.

Det er i min optik det største problemet med EG. Folk læser anmeldelser som hvis det var varedeklarationer, og stiller ind sig på at opleve eksakt det samme. Der er mindst to problemer med det; 1 Du er ikke ham som anmeldte og selv om du får eksakt det samme som ham, så ved du ikke hvis du oplever det på samme måde. 2. Du er ikke ham som anmeldte så hvorfor regne med at du og pigen får samme kemi som ham og pigen?

Det tror jeg er grunden til at den samme pige kan roses den ene dag og rises den anden. Og den ene dag kommenterer brugerne med "Tak, det må jeg prøve", og den anden dag "Tak for advarslen, så er hun strøget fra listen".

EG har medført at sexkøbere er blevet aldeles for uselvstendige.

Skrevet
  • Author
EnsomSjæl skrev, for 16 minutter siden:

Fuld pakke er og bliver en thai ting, så forstår ikke du lad dig gå på af det udtryk .

Hvor kan man se din annonce ? 

Det går mig på gæster bruger et thai begreb overfor en ikke thai. Skriver netop jeg “udemærket ef klar over….” 
Må jeg vist ikke reklamere med her. Fang mig i pb. 

Skrevet

FP gradbøjes og misbruges -hvad den indholder er fuldstændigt op til pigen den dag... -men som Å.e. er det minimum samleje. Jeg forventer intet før jeg er kommet, og har forventningsafstemt både i forhold til dagsprisen og ydelsen med pigen selv... Det er nærmest blevet et princip, da man overhoved ikke kan regne med noget som er aftalt på forhånd længer.

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Når mulige gæster skriver FP til mig, så ryger evt booking totalt på pause.

udlad venligst at bruge det, ved de piger som har udspecificeret sine ydelser. 

Helt fair, at det er din holdning. Så er det vel bare at skrive det med ind i din annonce, er det ikke?

SweettieDK skrev, for 30 minutter siden:

Må jeg vist ikke reklamere med her

Nej, men du må gerne tilføje en henvisning til din hjemmeside under din profil. ^_^

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Så er det vel bare at skrive det med ind i din annonce, er det ikke?

Hjælper ikke så meget på dem der ikke læser annoncen/hjemmesiden. Men bare lige skal have en fp. :D

Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

Nej, men du må gerne tilføje en henvisning til din hjemmeside under din profil. ^_^

Rettet nu, min fejl var der før rebrand. Havde udfyldt min annonce profil ikke min EG profil. 

Skrevet

Fullpackage har jeg stort set kun set brugt i Thaimiljøet. Det betyder at der tilbydes både massage og sex. 

Skrevet

Åhhh alle de forkortelser og navne. Gp miljøet er selv med til at skabe det indforståede sprog. Lidt træls hvis det bliver taget ilde op hvis man rammer forkert med sin forespørgsel. 

Skrevet

Elsker det spændingsmoment ved Thai.

Nogle afviser sex på det bestemteste, når man så er der og de kan lide én eller de bare synes man er okay, er der pludselig ofte muligheder.
Tænder man ikke selv på pigen kan man nemt takke nej, den dagsorden holder jeg meget af. 
Har flere gange oplevet at pigen måske ikke helt var hvad jeg forestillede mig, så kan jeg nøjes med 30 massage hvilket har været udmærket.  

Skrevet
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Gynækologen fra Aarhus har som sædvanligt fat i det.

Som jeg plejer at sige: Forventninger er alle skuffelsers moder. Så forventningerne levner jeg hjemme. Det som sker det sker, og hvis man bare følger med og spiller sine kort når de skal spilles, så får man næsten altid noget sjovt med sig til erfaringstasken. Især fra thaimiljøet.

Det er i min optik det største problemet med EG. Folk læser anmeldelser som hvis det var varedeklarationer, og stiller ind sig på at opleve eksakt det samme. Der er mindst to problemer med det; 1 Du er ikke ham som anmeldte og selv om du får eksakt det samme som ham, så ved du ikke hvis du oplever det på samme måde. 2. Du er ikke ham som anmeldte så hvorfor regne med at du og pigen får samme kemi som ham og pigen?

Det tror jeg er grunden til at den samme pige kan roses den ene dag og rises den anden. Og den ene dag kommenterer brugerne med "Tak, det må jeg prøve", og den anden dag "Tak for advarslen, så er hun strøget fra listen".

EG har medført at sexkøbere er blevet aldeles for uselvstendige.

Svaret är rätt!

;)

Skrevet
pacer skrev, 1 time siden:

den dagsorden holder jeg meget af. 

Præcis, netop hvilket gør forskellen, hvis man ikk lige kan lide lugten, kan man nøjes med bageren uden at købe FP,  dog er det til tider lidt lige som om i danske GP sender bolden i luften om hvorvidt det ku være anderledes, åh jo, tiderne ændre sig hele tiden, hvilket de også gør for feks. Thai, de leverer blot et andet koncept end feks. Danske GP, hvilket ikk nødvendigvis gør dem dårligere, blot de anvender FP som udtryk, der findes dog rådne kar over alt i denne branche, uanset udtryk, hvor end du befinder dig i denne verden men sku da lige hilse fra Thai, Vi smiler altid trodsalt :)

Skrevet
  • Author

Lige et par ting:

Jeg er ikke ude på at fjerne fp fra jeres ordforråd. 
Jeg anfægter ikke spændings momentet eller måden at lave aftaler med f.eks thai på. 
Jeg ved ikke hvor mange der tager det ilde op, indtil videre står jeg jo ret alene om den mening. 
Men mht til at tage det ilde op er det jo ikke så meget anderledes end andre snakke herinde om hvordan man bedst henvender sig. 
Nogen piger laver aftaler med mænd hvor samtalen starter med “skal vi knep”, andre tænker “NEJ!” og svare slet ikke. Henvendelser skal sådan generelt gerne vise I er i den målgruppe pigen laver aftaler med. Og det kræver altså man læser annoncen. 

For mig er fp er lille rødt flag. Både fordi det viser, den mulige gæst i hvert fald ikke har læst hvad jeg tilbyder. Og som sagt fordi det er så udefinerbart, thai er en ting. Andre udlandske piger annoncere også med fp. Og det vist ingen hemmlighed at nogen den af egen nød, eller tvang tilbyder meget blot der er penge nok. 

Jeg kører intet mekanisk skemalagt sex. 

Men ønsker f.eks at vide om det er pakken med/uden anal for at være korrekt forberedt. Det er også ting jeg ikke tilbyder, og som slet ikke er til diskussion. Et eksempel er Deep  Throat  og det er slet ikke ualmindeligt andre piger tilbyder det  

Er jeg utryg ved om gæsten ved hvad han betaler for. Så bliver der ingen aftale. 
Om det så betyder jeg “har kort lunte” så må det være sådan. Jeg vil hellere fravælges på forhånd inden aftalen laves, som skulle være skrap under besøget. Måske med en meget insisterende gæst som 100% er af opfattelsen det var blevet lovet xxx.

Og en helt anden ting er ydelser som jeg siger nej til er nogengange, et ufravigeligt krav fra gæsten. Også er det jo super træls for dem at køre forgæves, plus jeg ville få en masse spild tid. Det finder vi kun ud af ved at jeg spørger ind til ønsker og kommer væk fra “skal bare ha fp”, dem som undviger mine spørgsmål og blot gentager sig selv mener de har oplyst hvad de vil have. Ja så slipper min tålmodighed op. 

Så lang forklaring kort. FP er et udtryk det giver mening der hvor alle ved hvad der menes eller pigen blot siger ja for at tjene mest mulig penge. 
Men når det bruges i en helt forkert sammenhæng, så vil det som med andre helt almindelige ord give unødvendig forvirring. 

Skrevet
  • Author

Og glemte lige. Det er logisk min overskrift tilttækker dem som køber fp ved hvad det er og hvor og hvordan det bruges. 
Jeg tror egentlig en del af det problem er oplever er, at nogen har taget “begrebet” til sig uden helt selv at vide hvad det betyder og bare vil have en standard pakke med sex. Men der er ingen standarder.

Skrevet

Hej Seeetie

Misforstå mig ikke, jeg har det selv anstrengt med den der fuldpakke
Er du ikke selv med til at skabe misforståelser, du bruger jo selv pakker?
Det er sikkert velment, men i min verden er det same same

Vh

Skrevet

Jeg er personligt meget genert så lader mig ofret overtale i nuet hvis jeg kan mærke lysten er der, så for mig kan de være svært 100% Udspecificere hvad jeg har løst til udover at FP for mig betyder at vi har altså har tænk så begge at være nøgne og en for for samleje vil forgå… jeg kan så godt lide at pigen spøger  undervejs om jeg har lyst til dit og dat 

ofte Booker jeg en times olie massage efter 30 min spøger de ofte om jeg ønsker en HJ også når hun så kan  Mærke min hånd Kærtegner hendes røv lidt spøger hun om det skal være på B2B .. når nu så mærke mine Insisterende men respektfulde beregninger på hendes krop kan hun forslå vil du havde FP ig der det fint for mig bare at sige ja og så ser vi hvad der sker… et nej kan også være Ok undervejs fordi så bekræfter det mig jo i at hun kun hør de ting hun har lyst til

Skrevet
  • Author
Funktionæren skrev, for 3 timer siden:

Hej Seeetie

Misforstå mig ikke, jeg har det selv anstrengt med den der fuldpakke
Er du ikke selv med til at skabe misforståelser, du bruger jo selv pakker?
Det er sikkert velment, men i min verden er det same same

Vh

Forskellen er der er beskrevet hvad der er i mine pakker. Før hed de cocktails. Det lød også forkert i mine ører. Men er også et sex udtryk så vel som “en drik”.

Jeg kunne også skrive det hele op i mange flere linier 

15 min (alle ydelser nævnt) pris

30 min ….. pris. osv. 

Det tror jeg ærligt ville være mere uoverskueligt for alle. Og folk ville nærmest skulle kopiere fra hjemmesiden for at oplyse mig hvad de vil ha. 

Har haft spørgsmålet rundt ved daværende gæster for år tilbage. Hvad vil i helst få “pakker”/priskategorier… eller en basis pris og priser på xtra’s. Der var ingen tvivl hellere “fast pris” som for mange extra ydelser. 

Og gentager I må gerne bruge fp så tosset i vil andre steder. Men den mulighed er ikke på min menu. 

Skrevet

Synes at du får gjort noget problematisk, som ikke er det. 
Hvis dine kunder skriver om du tilbyder FB, så skriv nej og at de må kigge på din annonce? 
Hvis du er tydelig omkring hvad du tilbyder, så giver det jo lidt sig selv. 
For mig virker det til at du måske har en annonce som kan være svær at gennemskue, at du måske har for mange tilvalg. 
Så måske kan grunden være at de spørger… “Hvad koster en time med det hele?”

Da dit link i din profil ikke at gjort klikbart, gider jeg ikke lige at kigge den igennem.

Skrevet
Kubrick skrev, for 18 minutter siden:

For mig virker det til at du måske har en annonce som kan være svær at gennemskue, at du måske har for mange tilvalg. 

Jeg synes nu hendes menu virker let overskuelig, om end jeg mener at hun definere rimming forkert.

Kubrick skrev, for 19 minutter siden:

Da dit link i din profil ikke at gjort klikbart, gider jeg ikke lige at kigge den igennem.

Det er og har været klikbart for mit vedkommende siden det blev lagt op, men du kan lige få det her: https://sweettiedk.wixsite.com/sweettiedk/ydelser-og-priser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.