Hop til indhold

Fuld pakke (FP)

Featured Replies

Skrevet
  • Author
jensen jr. skrev, for 50 minutter siden:

Det ved jeg ikk. Jeg opfatter det som fulbyrdigt samleje med javertussen oppe i kvinden.

Ja men i hvilket hul. Der er forskel på prisen på de to mange steder. Så at bestille fp, er for mig stadig mangelfuld information. 

• Svar 79
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Gynækologen fra Aarhus har som sædvanligt fat i det. Som jeg plejer at sige: Forventninger er alle skuffelsers moder. Så forventningerne levner jeg hjemme. Det som sker det sker, og hvis man bare

• Hvad du tager dig af i denne tråd, er noget af det sværeste som findes; du prøver at opdrage sexkøbere. Jeg er ked af at sige det, men tilmed Sisyfos havde en langt nemmere opgave. Du skriver at d

• Præcis, god sex kan ikke planlægges i detaljer og antal stillinger….

Skrevet
SweettieDK skrev, for 36 minutter siden:

Ja men i hvilket hul. Der er forskel på prisen på de to mange steder. Så at bestille fp, er for mig stadig mangelfuld information. 

Fp er sex i fisse, præcis som det mest udbredte samleje man har med konen eller kæresten. Måske blow, måske ikke. Igen - præcis som med sex i ægtesengen. Græsk…. Nej næsten aldrig. Heller ikke pisk og bondage mm. 

iøvrigt - et spm til din prisliste. Du skriver græsk i din 15 minutters tid til 600. Er det dig som modtager? 

Redigeret af Jogge

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, for 31 minutter siden:

iøvrigt - et spm til din prisliste. Du skriver græsk i din 15 minutters tid til 600. Er det dig som modtager? 

Konkrete spørgsmål besvares i pb eller på mail. Men svaret er at finde på hjs. 

Skrevet

Hvad du tager dig af i denne tråd, er noget af det sværeste som findes; du prøver at opdrage sexkøbere.
Jeg er ked af at sige det, men tilmed Sisyfos havde en langt nemmere opgave.
Du skriver at du hader udtrykket FP. Had er et stærkt ord og en stærk følelse. Mit gæt er at du egentlig er træt af mænd som henvender sig uden at have læst din tekst om hvad du tilbyder.
Og jeg kan afslørre at mange thai'er har det som dig. FP betyder at der bliver sex - men siger ikke noget om hvor mange stillinger, på eller udenfor briksen. Ikke noget dansk eller luksusdansk her. Det bliver hvad det bliver, grundet hvor godt man har det sammen. Og det kan jeg og mange andre godt lide - jeg har ikke brug for mere information.

Men FP indebærer på den anden side ikke at anal er inkluderet, det betyder ikke megafransk eller komme pigen i håret, det betyder ikke sex uden kondom og det betyder ikke at man har åbent fem timer efter lukketid eller tre timer inden man åbner. Det indebærer ikke at man kører ud eller at kunden må tage sin hund med til seancen. Det betyder heller ikke at man kan få det til halvt pris, eller at man kan betale med en næsten ubrugt slibemaskine.
Og det betyder absolut ikke at man kan få det gratis mod en god anmeldelse på Eroguide, eller for at slippe fra en dårlig anmeldelse. 

Alligevel kommer alle disse kreative forslag til piger med meget simple og letforståelige annoncer.

At spørge dig om FP er latterligt hvis man har læst din annonce; lige så latterligt som det er at spørge thaipigen hvis det er ok at hunden knalder hende imens ejeren kigger og onanerer.

Det er ikke udtrykket FP som er problemet, det er alle tosser derude (herude) som ikke kan læse, ikke gider læse, ikke har som hensigt at aflægge besøg, som elsker at provokere, som keder sig ....

Og til lykke med at opdrage dem.

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

FP betyder at der bliver sex - men siger ikke noget om hvor mange stillinger, på eller udenfor briksen. Ikke noget dansk eller luksusdansk her. Det bliver hvad det bliver, grundet hvor godt man har det sammen. Og det kan jeg og mange andre godt lide - jeg har ikke brug for mere information.

Præcis, god sex kan ikke planlægges i detaljer og antal stillinger….

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 12 timer siden:

prøver at opdrage sexkøbere.

Prøve kan man altid. 
Hverken mere eller mindre svært eller mere eller mindre relevant. End at I intern forsøger at opdrage hinanden til at huske, navn og by k overskrift. Link og klikbart. Selv søge før man spørger. 
Nu har jeg givet min mening tilkende offentligt. 
Folk som måske læser det, har en større chance for en aftale. Mere er der ikke i det. 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 4 timer siden:

Præcis, god sex kan ikke planlægges i detaljer og antal stillinger….

Gentager behøver det heller ikke, men de som ved de kun har brug for missionær og måske lidt andet. Kan betale mindre ved at vælge sølv. Vil de slå sig løs med alt jeg tilbyder er det blot at vælge guld. 
De stillinger jeg har nævnt er blot dem jeg kender. Kan de lære mig nye er det fint. 
Har sex, i badet, på sofaen, køkkenbordet osv. 

Husker stadig første gang jeg blev spurgt til “reversed cowgirl” ah hvad forklar plz.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 53 minutter siden:

men de som ved de kun har brug for missionær

At vælge en stilling på forhånd, er i min bog planlægning…. Hvis en gæst bad om kun missionær, ville jeg personligt takke nej. Hvordan kan jeg vide, om missionær med netop ham vil føles rart for mig? Hvad hvis jeg gerne vil tages bagfra? Hvis han gerne vil rides? Retoriske spørgsmål….

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 20 minutter siden:

At vælge en stilling på forhånd, er i min bog planlægning…. Hvis en gæst bad om kun missionær, ville jeg personligt takke nej. Hvordan kan jeg vide, om missionær med netop ham vil føles rart for mig? Hvad hvis jeg gerne vil tages bagfra? Hvis han gerne vil rides? Retoriske spørgsmål….

Så er det jo godt det står dig frit for at sige nej. Jeg ved hvad der står på min hjs og er træt at af gentage mig selv. 
Hvis mine gæster vil missionær får de det, alderen kan sætte begrænsninger. Hvad jeg ønsker er irrelevant, det kan være den næste tager mig bagfra. 
Vil jeg have sex efter min lyst den dag, og det ikke er opfyldt efter x antal gæster må jeg jo finde en uden betaling. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Hvad jeg ønsker er irrelevant, det kan være den næste tager mig bagfra. 

Det skulle da gerne være til gensidig fornøjelse, selvom det er med betaling….

Skrevet
  • Author
Liv skrev, for 2 timer siden:

Ja men jeg har den fordel at jeg ikke har en favorit stilling nyder alt sex. Så gæstens behov og ønsker er i fokus. Det er jo netop ikke gensidig hvis f.eks doggy ikke fungerer for gæsten og jeg siger det er det eneste jeg har lyst til lige nu.

Men så det jo også godt de har 3 valgmuligheder i sølvpakken og kun skal vælge guld hvis de vil ha endnu flere muligheder og endnu mere avanceret sex ;)

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
SweettieDK skrev, for 14 timer siden:

Det er jo netop ikke gensidig hvis f.eks doggy ikke fungerer for gæsten og jeg siger det er det eneste jeg har lyst til lige nu.

Det er jo noget man sammen finder ud af, hvad der fungerer sammen, ikke alle kroppe er ens….

Skrevet
Liv skrev, for 23 timer siden:

Jeg er enig, at det gerne skulle være dejligt for begge partner, men nu da i yder en service ydelse, så mener jeg at det er gæstens ønsker og behov som er i centrum, inden for de rammer man aftaler .

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 13 timer siden:

Jeg er enig, at det gerne skulle være dejligt for begge partner, men nu da i yder en service ydelse, så mener jeg at det er gæstens ønsker og behov som er i centrum, inden for de rammer man aftaler .

Ja, kundens ønsker og behov er i centrum, men ikke på bekostning af mig.

Debatten gik på, om det var godt at begrænse antallet af stillinger eller bare sælge fx 1/2 time blandet alt inden for det blide. Jeg mener det sidste, fordi det i min optik giver bedre sex (måske passer gæst 1 og jeg bedre i andre stillinger, end den først ønskede) og fordi jeg så ikke ender i en situation, hvor jeg skal bide tænderne sammen, hvis noget fx er ubehageligt (måske har gæst 2 en for stor pik, til at det er rart bagfra. Skal jeg så bare efterkomme hans behov og ønske?). Det var retoriske spørgsmål, jeg er ude af debatten…. 

Skrevet
  • Author
Liv skrev, den 9.9.2023 at 09:14:

Debatten gik på, om det var godt at begrænse antallet af stillinger eller bare sælge fx 1/2 time blandet alt inden for det blide.

Nej faktisk gik debatten på jeg bad kunderne undlade at spørge efter FP med mindre det er på menuen eller i de områder af branchen hvor det er normalt. Indtil Frodige Ida (som selv brokker sig over afsporinger) drejede den til at handle om min annoncering. Hvorefter pøblen fulgte trop. Men du skal gøre som du finder bedst ganske som jeg gør. 

Skrevet
Liv skrev, den 8.9.2023 at 12:16:

Det er jo noget man sammen finder ud af, hvad der fungerer sammen, ikke alle kroppe er ens….

Præcis.. Nu har jeg jo haft fornøjelsen af dig i missionær. Dine lår er perfekt til den stilling.  Jeg har ikke prøvet swettieDK, men på billeder kan jeg se at den stilling nok ikke er optimal for mig at komme til:)

Men pointen er at begge parter, køber som sælger skal respektere hinandens ønsker. Synes af erfaring at de bedste besøg er hvor man bare følger hinanden, og den kemi der nu er i nuet.

Jeg har heller aldrig kommet hos en pige og tænkte hvilken stillinger jeg skal "nå" på den købte tid. Synes det er fedest hvis BEGGE får nydelse.

Nå, men dette var vel også en afsporring? Sikker på "frodige" Ida nok skal sige til, hvis dette er tilfældet :P

Skrevet
SweettieDK skrev, for 11 timer siden:

Nej faktisk gik debatten på jeg bad kunderne undlade at spørge efter FP med mindre det er på menuen eller i de områder af branchen hvor det er normalt. Indtil Frodige Ida (som selv brokker sig over afsporinger) drejede den til at handle om min annoncering. Hvorefter pøblen fulgte trop. Men du skal gøre som du finder bedst ganske som jeg gør. 

Du har godt nok travlt med mit gøren og laden. Du laver en tråd ang fb. Jeg svare så efter andre nævner at din menu muligvis er for lang og at det kunne være derfor du får de spørgsmål. Det er jo ikke en afsporing da du har lagt den op i general debat og jeg svare jeg tænker hvorfor du få de ?. Du blander æbler og pære sammen. Forstår faktisk ikke hvorfor du har set dig sur på mig og mit skriv. Men tak for at nævne mit navn

Skrevet
  • Author
Frodige Ida skrev, for 49 minutter siden:

din menu muligvis er for lang

Nej den del kommer faktisk efter. ;)

Så fordi den ligger i generel debat må alt blandes ind i en tråd. 
Har ikke set mig sur på dig. Men efter de sidste dages debatter i dine tråde, kom jeg ved eftertanke til at synes det var lidt komisk. 
Men har svaret på alle de ting, bla at jeg ikke tænker annonceringen er problemet eftersom den har været sådan i flere år og problemet med Fp er indenfor de sidste par måneder. 

Skrevet
  • Author
John41 skrev, for 10 timer siden:

Jeg har heller aldrig kommet hos en pige og tænkte hvilken stillinger jeg skal "nå" på den købte tid.

Endnu en som ikke har forstået hvad jeg skriver. Har intet med hvad man vil nå. Men nogen ved på forhånd de kun kan xxx og ikke har brug for xxx. Eller ikke har råd til Guld men stadig kan få en go oplevelse ved at vælge sølv. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet

Nej faktisk gik debatten på jeg bad kunderne undlade at spørge efter FP

Ja det var faktisk dit udgangpunkt. Jeg tror det bare er et spørgsmål om tid før det stopper, og det er nok primært din egen fortjeneste her i tråden.

Hvorefter pøblen fulgte trop

"Pøblen"....???

Ganske nedladende ordvalg, og jeg tænker at det er skrevet i frustration og fortvivlelse over at du ikke kan "opdrage" på sex købere, som en anden var inde på.

Selv føler jeg mig ikke ansporet til at besøge dig, dels pga din meget lange og uoverskuelige annonce,(som jeg har læst), og som også før er nævnt, ville jeg være nervøs for at "træde ved siden af", og dels nu din nedladende nævnelse af potentielle kunder. Ved godt, at om jeg vil besøge dig eller ikke, det rager dig en høstblomst.

Dog ønsker jeg dig god vind og håber da at du kommer ud over kanten med dit oprindelige budskab til de der alligevel måtte vælge at besøge dig-_-

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 2 timer siden:

frustration og fortvivlelse

Fortvivlese, nej. 
Frustration, heller ikke nej. 
Men når folk så let hopper med på vognen og finder høtyve og fakler frem så synes jeg ærligt pøblen er et ganske dækkende udtryk. Nu gider jeg ikke lige tælle navne. Men de indlæg der er skrevet af hankøn det er nu så lille en mængde også lille en procentdel af den danske befolkning at jeg lever fint uden de besøger mig. 

Opdrage, det kan være tilfældigheder eller fordi flere læser med uden at kommentere. Men har ikke modtaget en eneste forespørgsel på FP siden opslaget blev skrevet. Min konklusion er opslaget har haft effekt. Og nej, det er ikke fordi indbakken er tom. 
Helt grundlæggende dem som annoncen ikke fanger, kan bladre videre. De som gerne vil besøge mig, men ikke forstår setuppet kan stille uddybende spørgsmål. Men blot at spørge efter FP. Der gentager jeg gerne det kommer jeg aldrig til hovedkulds at sige ja til. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
SweettieDK skrev, for 21 timer siden:

Hvorefter pøblen fulgte trop. Men du skal gøre som du finder bedst ganske som jeg gør. 

Jeg synes du fremstår mere og mere usympatisk. "Pøblen", kalder du os der har deltaget i tråden. Hvor lavt er det lige? Men det passer nu meget godt på den tone du har fremført i hele tråden.

Og det undrer mig, at en forretningsdrivende, som deltager i et forum med potentielle kunder, vil udstille sig selv på den usympatiske måde.

Skrevet

Burde denne tråd ikke lukkes nu!

Skrevet
  • Author
Funktionæren skrev, for 3 timer siden:

Burde denne tråd ikke lukkes nu!

Det bør den måske, og det bliver den nok også. Men så blev min pointe i det mindste vist. Et forkert ord, eller et ord brugt i en forkert sammenhæng støder folk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.