Hop til indhold

Bedrag eller kloster?

Featured Replies

Skrevet

Når kvinden i et ellers godt ægteskab hverken kan eller vil mere sex, er det så et kritisabelt bedrag, hvis manden, som stadig har lyst,  i hemmelighed går til GP en gang imellem?

Hvis ja  - hvad er jeres råd til manden?

Gå i kloster?

• Svar 179
  • Visninger 15.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg ser først denne tråd nu. Disse tråde får altid rigtigt mange indlæg og er sommetider rigtigt interessante at læse.   Der er mange flere tråde med samme eller lign. emne.  Det er et af de em

• Der kan selvfølgelig være mange årsager til hun mister lysten. Alt efter alder.  Men min personlige erfaring er, at trods mit store sexdrive. Så har jeg mistet lysten længe før vi endte de fejlslagn

• Det er alligevel dejligt at de hele er så nemt for så mange. Man ønsker indimellem at verden kun var befolket af mennesker med den slags uantasteligt moralskt højtstående kvalitet. Når i alligevel er

Postede billeder

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Når kvinden i et ellers godt ægteskab hverken kan eller vil mere sex, er det så et kritisabelt bedrag, hvis manden, som stadig har lyst,  i hemmelighed går til GP en gang imellem?

Ja, hvis det er et monogamt forhold.

Signor Cuoco skrev, for 1 minut siden:

Tag dialogen op. Fortæl om dit behov og find en løsning. Måske er det et kompromis hvor i mødes på midten, måske er det et åbent ægteskab, måske er det en skilsmisse eller måske er det noget helt 4.

Skrevet

Antallet af klostre er desværre for begrænset til at løse sådan et samfundsproblem.

Skrevet

hvordan ville du have det hvis din kone gjorde det samme ?

har i snakket sammen om det ? hvorfor har hun ikke lyst mere ?

hvis du havde god sex med din kone jævntligt , ville du stoppe med at besøge gper ?

Skrevet

Du siger det meget godt selv, hvis man i al hemmelighed går til GP, uden konens viden, er det for mig at bedrage hende.

Som @Eventyrmanden nævner, så tag dialogen med hende. 

Jeg ville under ingen omstændigheder være min partner utro, så hellere stoppe forholdet/ægteskabet helt hvis man er kommer derud.

Men igen vi er hver især forskellige, og har hver sin mening. :) 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Gå i kloster?

Der kan selvfølgelig være mange årsager til hun mister lysten. Alt efter alder. 
Men min personlige erfaring er, at trods mit store sexdrive. Så har jeg mistet lysten længe før vi endte de fejlslagne forhold. Hvis kvinder inderst inde går og surmuler over et eller andet. Så er lysten der bare ikke til at være intimme. Så trods forholdet måske ser velfungerende ud på overfladen. Så er der ikke andet at gøre end tage snakken. Måske kan tingene løses måske ikke. 

Eller blive ved at lade som om alt er godt og se hvornår hun måske selv indrømmer noget er galt. Og ja så er gp nok nødvendig, hvis det ellers kan skjules her tænker jeg især på enten det ekstra gode humør efter er besøg og/eller den dårlige samvittighed, penge der forsvinder alt efter hvordan økonomien er strikket sammen. 

Utroskab er aldrig godt og en 99% sikker afslutning på forholdet hvis det opdages. Ofte er det bedre at tage snakken og konsekvensen af det, som blive det “dumme svin” der har været utro. 

Når alt det så er sagt er de fleste GP’er ret ligeglade med om gæsten er i forhold. Jeg afviser i hvert fald ikke med en lang snak om rigtigt og forkert. Det er jeres eget valg. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 15 minutter siden:

Utroskab er aldrig godt og en 99% sikker afslutning på forholdet hvis det opdages. O

Er du selv blandt de 99 % ?

Skrevet
sweetstone skrev, for 15 minutter siden:

Er du selv blandt de 99 % ?

Ikke hvad jeg ved af, hvis nogen af de mange ekser har været utro har de skjult det godt. Og nej aldrig selv været utro. 
Forhold kan gå i stykker af mange andre årsager. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 minutter siden:

Ikke hvad jeg ved af, hvis nogen af de mange ekser har været utro har de skjult det godt. Og nej aldrig selv været utro. 
Forhold kan gå i stykker af mange andre årsager. 

Men hvis du greb dem på fersk gerning i utroskab, var de fyret på gråt papir.?

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, 1 time siden:

hvordan ville du have det hvis din kone gjorde det samme ?

har i snakket sammen om det ? hvorfor har hun ikke lyst mere ?

hvis du havde god sex med din kone jævntligt , ville du stoppe med at besøge gper ?

1) ok 2) ja 3) alder/hormonelle ændringer 4) ja

Skrevet
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

ja 3) alder/hormonelle ændringer

Har du snakket med hende om en eventuel løsning på det problem som jeres forskellige behov/lyst medfører?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Gå i kloster?

Nogle læser ikke hvad du skriver - jeg opfatter når du skriver Når kvinden i et ellers godt ægteskab hverken kan eller vil mere sex, citat slut

så er der snakket alle mulighedder afprøvet

så svaret til dig : jeg ser ingen problem i at du besøge gpèr - hellere det end at flirte med andre og risikerer der bliver kærlighed mellem jer - min opfattelse er du savner sex - det ville jeg ikke lade mig skilles af - i et ellers godt fungerende ægteskab 

et ægteskab er langt mere end sex - og den der ikke får sex, er bestemt også den med lige så stort et hjerte - der fastholder ægteskabet

Skrevet
sweetstone skrev, 1 time siden:

Men hvis du greb dem på fersk gerning i utroskab, var de fyret på gråt papir.?

Ja, jeg ville sikkert godt kunne forstå deres årsag til utroskaben. Men tilliden ville være brudt, jeg ville i al evighed spekulere på hvad der ellers blev løjet om og holdt skjult. 
Omvendt er jeg så også typen der ville give lov hvis jeg blev spurgt og alt efter hvor godt forholdet måtte være derfra overveje om det er den bedste løsning for begge parter at blive sammen. Men så ville et evt brud i det mindste foregå mere roligt og respektfuldt. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden:

Gå i kloster?

Du lever 400 år for sent! ...... Afladsbreve blev afskaffet i 1500 tallet.

"Aflad er et begreb i den romersk-katolske kirke der betyder eftergivelse af timelig straf for synd, det vil sige af bodsstraf. Begrebet forudsætter den katolske opfattelse af synd og tilgivelse: når man har syndet, bør man bekende det for sin præst, som kan give én syndernes forladelse."

Jeg tænker ikke at du er fair over for din kone, når hendes sygdom ikke giver hende mulighed for at have sex. Hun har sikkert været dig tro hele livet og født dine børn. 

Så tag dig sammen og få en samtale med hende og spørg om det er okay for hende at du går til GP? Du har igennem flere år misbrugt hendes tillid og kærlighed.....er det okay? 

Hun fortjente at få muligheden for at sige, nej jeg vil skilles. Det skylder du hende! 

Vi her på EG kan ikke give dig aflad for at du misbruger din kones tillid.

Skrevet

Siden du laver dette opslag, må en vis dårlig samvittighed nære dig ? 

Jeg forstår udemærket dit dilemma/frustration .

Din sult/lyst/begår er der absolut intet galt med, det er et sundhedstegn og stadig masser mod på livet .

Der hvor jeg stejler lidt, er løgnen og bedraget, jeg ville blive fuldstændigt ødelagt hvis mit ægteskab var passeret på en løgn og det er der ingen mennesker der fortjener, ej heller ikke dig .

Vi skal respekterer hinanden uanset lyst/sygdom .

Hvad er det som gør at du ikke fortæller ærligt til din kone, at du stadig har lyst til sex og masser af det ? Er det frygten for at hun vil skilles fra dig, eller hvad ? 

Tror du ikke også at du måske også lyver lidt for dig selv, da du tidligere har nævnt, at have sex med unge/yngre kvinder får dig til at føle dig ung og levende ? Dvs har du oprigtig lyst til sex med din kone ? 

Hvis hun kunne og ville have lyst, ville det så afholde dig fra unge smukke GP piger alligevel ? Det tror jeg ikke .

Jeg prøver at lade være med at dømme dig, da ingen er perfekte, syntes bare ikke noget menneske fortjener at blive bedraget, uanset hvad der måtte ligge til grund for det .

Hvis dit ægteskab er stærkt nok, må i kunne tale om det ? 

Skrevet

Siden det foregår i al hemmelighed, antager jeg, at hun ikke har været indforstået med det. 
Hun har i så fald ret til skilsmisse. 

Jeg er ikke i en position hvor jeg kan give gode ægteskabsråd, da jeg ikke har været gift. Men min tilgang ville være nok være at tale med ægtefællen om det.

Skrevet

Der er ingen undskyldninger for at være utro. Du skal som det mindste give hende chancen for enten at blive skilt, eller acceptere det. 
men den mulighed fratager du hende ved at gøre det bag hendes ryg. 

det er kujon artigt at gøre det uden partnerens viden. 
det mindste man kan gøre er at stå ved sine handlinger, hvis man bare har en smugle respekt tilbage i ægteskabet. 

Skrevet

Er jeg mon den eneste, som sidder med en fornemmelse af, at de mange EG-medlemmer, som i denne tråd byder ind med skarp fordømmelse af utroskab, alle er singler? Det virker lidt til, at nogle nuancer går tabt med så markante fordømmelser, når man ikke selv har noget i klemme.

Anderledes forholder det sig selvfølgelig, hvis man HAR været i forhold, men afbrudt det, fordi man hellere ville gå til GP end “nøjes med” konen/kæresten, og alene af den grund afsluttede forholdet. Dem er der til gengæld nok ikke mange af.

Jeg er selv i forhold og er ikke stolt af, at jeg fra tid til anden besøger en GP eller et massagested, men jeg kom efter et langt tilløb frem til, at det var den mindst dårlige løsning. Er det bedrag? Ja, det er det. Men jeg har valgt, at den dårlige samvittighed må jeg leve med og bære selv.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 13 minutter siden:

Er jeg mon den eneste, som sidder med en fornemmelse af, at de mange EG-medlemmer, som i denne tråd byder ind med skarp fordømmelse af utroskab, alle er singler? Det virker lidt til, at nogle nuancer går tabt med så markante fordømmelser, når man ikke selv har noget i klemme.

Anderledes forholder det sig selvfølgelig, hvis man HAR været i forhold, men afbrudt det, fordi man hellere ville gå til GP end “nøjes med” konen/kæresten, og alene af den grund afsluttede forholdet. Dem er der til gengæld nok ikke mange af.

Jeg er selv i forhold og er ikke stolt af, at jeg fra tid til anden besøger en GP eller et massagested, men jeg kom efter et langt tilløb frem til, at det var den mindst dårlige løsning. Er det bedrag? Ja, det er det. Men jeg har valgt, at den dårlige samvittighed må jeg leve med og bære selv.

Har kun en ting at sige til det. 
Og det illustrer dette foto meget godt. 

det er lumsk og høre ingen steder hjemme hvis man har respekt for et andet menneske. 
lige meget årsagerne. 

IMG_2690.jpeg

Skrevet

Grundlæggende er jeg imod utroskab, virkeligheden er dog ikke altid så enkel. Selvfølgelig skal man tale med konen om det. Men jeg tror også at sex kan tales ihjel og der kommer sjældent noget godt ud af det. Problemet er mere grundlæggende.

GP'er kan være en udemærket løsning, mens man prøver at rette op på det derhjemme. Og nej, det bliver aldrig ok at bedrage.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 31 minutter siden:

Havd er grunden til du besøger GP er, når du er i forhold egenligt ? 

Skrevet
EnsomSjæl skrev, for 7 minutter siden:

Havd er grunden til du besøger GP er, når du er i forhold egenligt ? 

En meget stor forskel i vores sexlyst herhjemme, men at de mange andre ting, som også er væsentlige i et parforhold faktisk fungerer ganske godt. Samtale af flere omgange om vores lystforskelle bragte intet, udover tristhed og at min såkaldt bedre halvdel følte sig presset.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

En meget stor forskel i vores sexlyst herhjemme, men at de mange andre ting, som også er væsentlige i et parforhold faktisk fungerer ganske godt. Samtale af flere omgange om vores lystforskelle bragte intet, udover tristhed og at min såkaldt bedre halvdel følte sig presset.

Men det retfærdiggøre ikke du gå i byen og for stillet din lyst. Uden hendes viden.  
Så må du sige til hende fair nok men så må vi lave en aftale om jeg gå i byen. 
så har du givet hende muligheden for selv at bestemme om hun synes det er ok. 
lige nu gør du det uden hendes viden. 
og det er det der gør det ikke er ok. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

Men det retfærdiggøre ikke du gå i byen og for stillet din lyst. Uden hendes viden.  
Så må du sige til hende fair nok men så må vi lave en aftale om jeg gå i byen. 
så har du givet hende muligheden for selv at bestemme om hun synes det er ok. 
lige nu gør du det uden hendes viden. 
og det er det der gør det ikke er ok. 

Er du single?

Det er en ret naiv tilgang du beskriver. Det er der ikke mange kvinder der vil acceptere.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden:

Det er fair nok, men hvorfor fortæller du hende ikke at du så besøger GP er i stedet ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.