Hop til indhold
Administrator

Nyt design og forumsoftware

Recommended Posts

Gæst

Men hvad sker der, hvis du søger efter anmeldelser?

 

Der er ikke en funktion, som hedder: "Anmeldelser" i søgefeltet, så det er desværre ikke muligt at søge på de anmeldelser, hvor "Liv" indgår i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke en funktion, som hedder: "Anmeldelser" i søgefeltet, så det er desværre ikke muligt at søge på de anmeldelser, hvor "Liv" indgår i.

Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden ;) Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden ;) Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv ;)

 

Ingen resultater fundet for 'liv'.   :cry: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du ikke bare tage navneforandring til: "Liva", så er vi ovre det lavpraktiske problem ;-)

Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden ;) Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden ;) Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv ;)

 

Man kan heller ikke søge på "Bly" :)

 

Boarddes design kræver nok, at der skal være mindst 4 tegn...

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg har ikke læst hele tråden, men det nye software / template fungerer ikke ideelt. I dag kunne jeg ikke finde citer knappen, 

Et indlæg jeg lige har svaret på, er endt inde midt i den gamle tekst. Osv osv. Jeg er imponeret over så meget tid og penge I bruger på projektet, men det nyeste forsøg er ikke ret godt. Det første var langt bedre, men det kunne måske ikke klare den store traffik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg slås utroligt meget med, at hvis jeg skal rette i et indlæg/redigere, at få cursoren, til at flytte sig.

Især slemt hvis jeg har postet et indlæg, og jeg så opdager en fegl, og vil rette, så tager det en krig at få feks. værktøjslinje og cursoren til at arbejde,

ventetid er mange gerne op til ½ min eller mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har spurgt om det før, det med online / vis som offline...

Var der en løsning ? - det er da lidt underligt at man kan markere en profil og så se hvilken tråd vedkommende kigger i, eller om vedkommende skriver en pm.

Altså jeg mener, er det noget på min computer som jeg skal ændre ?

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har spurgt om det før, det med online / vis som offline...

Var der en løsning ? - det er da lidt underligt at man kan markere en profil og så se hvilken tråd vedkommende kigger i, eller om vedkommende skriver en pm.

Altså jeg mener, er det noget på min computer som jeg skal ændre ?

 

​Nej det ligger i softwaren på sitet her, for det gør min PC også.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...