Hop til indhold
Administrator

Nyt design og forumsoftware

Recommended Posts

Mangler en marker alt som læst, og ikke kun i individuelle fora's 

 

Og bare for at være flabet ;-) 
Måske en opdatering af eroguide's logo, til at følge med det nye fora?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at man nu kan gå kronologisk tilbage i nye indlæg, uden at skulle gå ind i de enkelte boards.

 

Det er også smart det med pilen, der kommer frem, så man kan lave en hurtig

forhåndsvisning og se første og sidste indlæg på en gang

 

Det ser også ud som om det er blevet nemmere at lave en sjovere opsætning af indlæg

 

:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor står der 0 advarsels point under mit nick ??

 

Et godt gæt: Du er (endnu) ikke blevet taget i kraven af Førerbunkeren :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kongw

Super lækkert ! thumps up

 

 

Ville være lækkert vis du fjernede den standard valgte din Gravatar profil - Jeg var næsten ved at sende et billed med mig selv på :mrgreen: Nu er jeg jo en flot fyr så det er intet problem men mere til fremtidig brug vis folk ikke opdager det

 

Men lækkert !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede, at den tog billedet fra min Google+ konto, fremfor det billede jeg tidligere havde.

 

Nu ved jeg godt, at de fleste herinde ikke bruger deres rigtige mail (jeg bruger også min gamle), men bare lige et heads up.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplevede, at den tog billedet fra min Google+ konto, fremfor det billede jeg tidligere havde.

 

Jeg kan se jeg ved en fejl havde tilladt at man kunne bruge sit profilbillede fra Gravatars, den indstilling har jeg skyndt mig at få ændret nu. Der er dog aldrig blevet hentet billeder fra Google+, da forumsoftwaren som vi benytter og Google+ på ingen måde taler sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se jeg ved en fejl havde tilladt at man kunne bruge sit profilbillede fra Gravatars, den indstilling har jeg skyndt mig at få ændret nu. Der er dog aldrig blevet hentet billeder fra Google+, da forumsoftwaren som vi benytter og Google+ på ingen måde taler sammen.

 

Det er også Gravatars.

Jeg er sådan en idiot der bruger samme avarat over alt, så jeg er ret nem at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er smileys henne? Sikke en opgave jeg fik her med at finde rundt, men pyt det godt for hovedet... Flot og godt arbejde ( smiler) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

tillykke med det nye design, men hvordan går man til sidste ulæst indlæg som man kunne på den gamle side ved at klikke på den gule firkant mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de gode kvinder i chatten bad mig se på en annonce. Det tyder måske på at der er en øvre grænse på 6 billeder i en forum post? Hun har umiddelbart brug for 11. Kan grænsen hæves eller skal hun lave annoncen om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@knallert

Ikke for at lege administrator, men jeg tror, at svaret på dit spørgsmål gemmer sig til højre for avatar'en, hvor der fx. står "i dag kl. 19.49"

 

Til teamet bag Euroguide skal der herfra lyde et thumbs up for det nye design, selvom det i starten er skide irriterende, når makrelsalaten i Bilka pludselig ligger et nyt sted :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

tillykke med det nye design, men hvordan går man til sidste ulæst indlæg som man kunne på den gamle side ved at klikke på den gule firkant mvh

Hej Knallert

Tryk på 'Nyt Indhold' og derefter på den lille runde blå plet ud for den streng, du vil læse. Det sender dig direkte til første ulæste indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin

Jeg fik det råd på tjatten fra en at jeg skulle prøve at poste annonce på ny....altså lavede jeg en test...det er alt der står....det kan jeg ikke slette eller redigere i der får jeg beskeden:Beklager, men du har posted flere beskeder end du har rettigheder til

og prøver jeg at poste en hel ny annonce får jeg beskeden :Beklager, men du har posted flere beskeder end du har rettigheder til...

Tror der ligger en fejl derover, siden man ikke kan slette eller redigere i indhold

Hvad gør jeg?

Glemte selvfølig at sige: flot ny tjat....at jeg så ikke har fundet log ud knappen endnu...det kommer nok, (fik loggget mig helt ud.....)

Fino tjat :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knallert

Tryk på 'Nyt Indhold' og derefter på den lille runde blå plet ud for den streng, du vil læse. Det sender dig direkte til første ulæste indlæg.

takker for svaret mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at det generelt ser meget fint ud. Selvfølgelig kræver det lidt tid at vænne sig til et nyt og vel egentlig også meget anderledes lay out. :-P

 

Jeg synes dog at når jeg ser på private beskeder, så står de ikke længere som en tråd, der var til at følge fra begyndelse til slut; nu står de som enkeltbeskeder, alle med '0 svar'.

Det gør det lidt vanskeligt at overskue sammenhængen. Noget der vil blive rettet, så beskederne kommer til at stå som en sammenhængende tråd som tidligere og som også gælder på de enkelte tråde?

 

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Hvor er smileys henne? Sikke en opgave jeg fik her med at finde rundt, men pyt det godt for hovedet... Flot og godt arbejde ( smiler) knus Line

 

Hej Line.

 

Hos mig findes der en enkelt smiley øverst i brugerlinjen. Når jeg klikker der, dukker der lidt flere muligheder forneden i billedet.

Med små bogstaver står der allernederst "vis alt".. Et klik mere og de dukker op til venstre, derefter bladere du ned i bunden, og der findes den mest brugte smiley sørme.. :)

 

Mon ikke vi med tiden bliver lidt bedre navigatører.. ;)

 

Tillykke med den nye stil.

 

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...