Hop til indhold
Administrator

Nyt design og forumsoftware

Recommended Posts

Jeg vil bare gerne have en samlet oversigt over alle nye indlæg, siden mit sidste besøg på siden, som tidligere.

 

Håber det lader sig gøre.

 

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man har sendt en pm / brev eller Hva i nu kalder set, kan man så ikke se om brevet er blevet læst ?

Edit: Nå jeg var hurtigt på aftrækkeren... Hø hø

Jeg fandt svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er værktøjslinien blevet nedtonet, så man ikke længere kan lave en sjovere opsætning af indlæg?

 

Vi bruger den standard værktøjslinie som følger med forumsoftwaren.

 

Jeg ved ikke lige om det er i det rigtige emne jeg skriver i....

Men jeg var lige inde i min post / brev indbakke....

 

Men samtalerne hænger ikke sammen længere ?!

altså hvis jeg nu skriver til x

så svarer x tilbage, men i indbakken er det vist som et nyt brev og man kan ikke se mit svar i hans brev.....

 

Dog skal det siges at det er breve fra før det nye design kom i luften....

 

Gamle beskeder fra den gamle system står desværre ikke i tråde, hvilket jeg desværre intet kan gøre ved. Men nye beskeder står i hvertfald hos mig, samlet i en tråd.

 

Hvorfor skal man bruge minimum 4 bogstaver i søgefeltet? Ville søge på Kia fra Mansiongirls, men kunne ikke få lov at søge på bare "Kia". Det kunne jo være at en bruger havde lavet en anmeldelse hvor der ikke stod "Mansiongirls", men måske bare "Rødovre" eller andet, men den vil jeg ikke fange når nu jeg ikke må søge på Kia. Nu søger jeg så på kia mansion, men søgningen bliver kun udført på ordet "mansion" og ikke på kia, da det er under 4 bogstaver...!?!: :mad:

 

Jeg har sat antallet af bogstaver man minimum skal bruge i søgefeltet ned til 3 nu.

 

Jeg vil bare gerne have en samlet oversigt over alle nye indlæg, siden mit sidste besøg på siden, som tidligere.

 

Hvis du klikker på menupunktet "NYT INDHOLD", som er lige under søgefeltet. Så har du den oversigt du søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bruger den standard værktøjslinie som følger med forumsoftwaren.

Hvis du klikker på menupunktet "NYT INDHOLD", som er lige under søgefeltet. Så har du den oversigt du søger.

??? i starten kunne jeg godt bruge værktøjslinien og lave lidt sjovere indlæg - men nu er den nedtonet og jeg kan ikke bruge den til noget som helst. Har jeg evt. indstillet noget forkert - eller kan andre heller ikke få adgang til værktøjslinien?

Mht. "NYT INDHOLD", Bemærk at du evt. også skal justere dine indstillinger i menuen i venstre side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin.

Jeg påpegede forleden, at funktionen "anonym bruger" ikke fungerede, da mit navn stod på listen, selvom jeg loggede anonymt ind.

Nu har jeg opdaget, at der undertiden bag mit brugernavn står en Asterix, altså en: *

Har den noget med sagen at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter lige at have tjekket op på det, så betyder den Asterix at du er logget anonymt på, det er derfor kun dig selv (og så lige os i administrationen) der kan se dig på online listen. 

 

Tak, Admin, så er det mysterium løst :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er smiley'erne og alt det andet advancerede gejl henne, når jeg er på denne side på min mobil ?

 

altså vel at mærke vises fuld version af EG på min mobil telefon....

 

tillægspørgsmål....

jeg fik forvildet mig ind på noget der hedder sexdebat.dk

de brugte samme layout, men der kunne man bruge app'en tapatalk til android, er det et tillægs modul til layoutet som I ikke har valgt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og noget,helt andet. Det undrer mig, at på  nogen tråde kan man vælge at gå til første ulæste indlæg mens man på andre må scrolle ned og så finde det sidste, man allerede har læst, det virker ulogisk med denne forskel.. 

Kan det ha' noget at gøre med hvor mange indlæg, der er på en tråd? :???:

Og er det noget, som vil blive rettet?

 

 

Mvh

smo

 

Admin, du har svaret på stort set alle spørgsmål omkring det nye og udmærkede design, dog søger jeg stadig et svar på ovenstående.

I den tidligere version var der en gul sticker på hver tråd som førte til første ulæste indlæg, hvis der var nogen. Denne udmærkede facilitet savner jeg delvis i denne nye version af EG som nævnt ovenfor.

 

Bliver det en mulighed fremover?

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er værktøjslinien blevet nedtonet, så man ikke længere kan lave en sjovere opsætning af indlæg?

Syntes ellers jeg havde fået værktøjslinien til at fungere i Internet Explorer,

men det var vist kun den første dag med det nye design?

 

Nu så jeg så lige en besked, da jeg endnu engang prøvede det af

- det var noget med at værktøjslinien ikke fungerede med gamle browsere

- så jeg ville lige forsøge i Google Chrome, men så skal man logge af Internet Explorer først

 

- men nu spiller klaveret  :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Admin,

 

Var der ikke noget om, at du ændrede søgekriteriet under 'Forum' så man kunne søge på basis af 3 karakterer?

 

Kan det ikke også lade sig gøre at ændre det tilsvarende hvis man søger på 'Medlemmer'? Hvis jeg vil se og ændre i min profil skal jeg bladre frem til side 11 underr 'S' for at finde den og rette i den. Er der en lettere måde at komme til den, som jeg ikke kender/kan gennemskue??

Og problemet er måske nok det samme hvis man vil sende en besked til en person med et 3 bogstavers handle??.

 

Selvfølgelig ikke et uoverskueligt problem, men hvis det kan ændres 'administrativt' vil det da være fint. :-P

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Smo.

På min skærm er det øverst en sort bjælke, og til højre logger man ind/ud. Lige til venstre for loggestedet står mit profilnavn, og hvis jeg trykker på det, kommer den ønskede profilmenu frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej BX,

 

Tak, det havde jeg ikke lige set. :oops:

 

Og enten har jeg sovet gevaldigt i timen, eller også er det blevet rettet siden jeg skrev mit indlæg i aftes for nu kan jeg godt finde profiler med kun 3 bogstaver i handlet. :cool:

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har sat antallet af bogstaver man minimum skal bruge i søgefeltet ned til 3 nu.

 

 

Hej Admin

 

Nu melder den ikke fejl hvis jeg feks søger på Kia, men der kommer ingen resultater ved søgning kun på 3 bogstaver. Der skal nok rettes lidt til fra jeres side? :)

 

Eksempel:

 

Søgning på "pigen" giver 77 resultater

Søgning på "pige" give 106 resultater

Søgning på "pig" giver 0 resultater

 

Pft

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

.... men der kommer ingen resultater ved søgning kun på 3 bogstaver. Der skal nok rettes lidt til fra jeres side? :)

 

Eksempel:

Søgning på "pig" giver 0 resultater

 

 

Det er måske, fordi ordet – i denne sammenhæng – staves med "k" ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et andet spørgsmål:

 

Når jeg vil svare på et indlæg, der indeholder et citat, går jeg ned og trykket på knappen "multicitat", og forklaringen til denne funktion er, at man kan svare på et eller flere citater.

Når jeg forsøger, får jeg kun sidste indlæg frem hos en bruger, der selv citerer et andet indlæg.

Gør jeg noget galt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at udvalget af smilies irriterer mig lidt, idet det ser ud som om flere af dem er dobbelte - og dem jeg bruger mest skal hentes med pilen ude til højre eller ved at trykke på vis alt underneden, så der fremkommer en ny menú i venstre side.

 

Så vidt  jeg kan se burde linien med smilier under teksten være lang nok til at kunne indeholde de væsentligste og sjoveste smilier - mangler dog evt. ham muslimen med bomben i turbanen  :lol: , som dog nok op til jul bør udskiftes med en hyggelig julenisse  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et problem i nyeste Firefox på PC med at "css"(?) ikke fungerer når man kommer ind på søgesiden. Altså efter man har skrevet et søgeord øverst til højre på hovedsiden, så kommer man ind på søgeresultaterne helt uden stylesheet. Har ikke orket (med det dårlige/forkerte layout) at søge eller at læse alle 5 sider igennem ovenfor, så håber der ikke allerede er nogen der har nævnt det ;-)

 

Bortset fra ovenstående, så synes jeg siden fungerer rigtigt godt - både på pc og mobil! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin

 

Nu melder den ikke fejl hvis jeg feks søger på Kia, men der kommer ingen resultater ved søgning kun på 3 bogstaver. Der skal nok rettes lidt til fra jeres side? :)

 

Eksempel:

 

Søgning på "pigen" giver 77 resultater

Søgning på "pige" give 106 resultater

Søgning på "pig" giver 0 resultater

 

Pft

Der kommer stadig ingen resultater hvis man søger på ord med kun 3 bogstaver.

Kan det rettes?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kommer stadig ingen resultater hvis man søger på ord med kun 3 bogstaver.

Kan det rettes?

 

Ja du har ret :) 

En søgning på "sex" gav ingen resultater. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Også lidt ærgerligt at hedder Liv ;)

 

Du dukker op på side 3 i søgeresultaterne, når man søger specifikt på dit navn under sektionen: "medlemmer". 

Genialt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...