Hop til indhold
Administrator

Nyt design og forumsoftware

Recommended Posts

Som du sikkert allerede har bemærket, så har Eroguide.dk i løbet af natten skiftet udsende. Dette skyldes at vi også i løbet af natten er skiftet til en anden forumsoftware end den Eroguide.dk hidtil har kørt på.

 

Grunden til skiftet til ny forumsoftware, skal findes i at den gamle desværre var meget besværlig at lave nye funktioner på, uden at skulle skrive en masse linjers kode om. Samtidig var der blevet lavet så mange ændringer i koden til den gamle forumsoftware, at vi hver gang der kom en opdatering, skulle vi bruge en uge eller to på at lave ændringer.

 

Den nye forumsoftware vi nu køre på er meget bedre modul opbygget, så vinderudvikling på den er super nemt i forhold til den gamle. Hvilket bl.a. er en god ting, nu hvor den nye version er tættere på en nogensinde.

 

Samtidig med vi har skiftet forumsoftware er der også komme en ny chat (endnu engang). Denne chat kommer fra samme producent som forumsoftwaren, og køre ligesom på den seneste vi havde også via deres servere. Men giv den en tester, ellers kan jeg altid skifte tilbage til den seneste.

 

Der mangler stadig en masse småting at blive rettet til, bl.a. er der en masse piger der mangler at blive lyserøde igen. Men alle de rettelser bliver lavet hen over den næste dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, alt er væk.

Det ser ellers meget spændende ud, men er, selvfølgelig, lidt uoverskueligt og svært at navigere rundt i endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det ser ud til, der er mange fede detaljer med i det :-P

 

Dog et par spørgsmål.... du kan ikke være online på chatten imens du stadig surfer rundt på siden??? jeg prøvede, og der forsvandt chat historikken

 

Man kan ikke længere se, hvor mange "synes godt om" der er??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu er alle PB'erne der igen. Det bliver spændende at lære det nye design at kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

 

Syntes det ser meget fedt ud. Men er klokken ikke 1 time foran i forhold til dansk tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sweetandhot

hejsa. jeg har åbenbart mistet rettighederne til at oprette annonce efter i har lavet om :-(  ville godt ha lavet en annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

hejsa. jeg har åbenbart mistet rettighederne til at oprette annonce efter i har lavet om :sad:  ville godt ha lavet en annonce

 

Jeg mangler at få flyttet de fleste piger til den korrekte gruppe, så i igen bliver lyserøde og kan lave annoncer.

 

Hvorfor står der "hot" ved nogle indlæg/emner?

 

Det er "populære" tråde, med mange indlæg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gud hihihi

 

Det blev da fint...men noget kritik skal du jo have....

 

var lige inde og tjekke mine annoncer, der er som om nogle af koderne er blevet sat ud af kraft, trods jeg kan se i redigeringen der ikke er forskel på opbygningen af hedder det html-en

 

Eller skal man bare lave annoncen som den gamle, men bruge værkøjslinjen til koderne? (tror ikke jeg kan forklare det anderledes)

 

Eller er der et andet kode-sæt end det gamle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...