Hop til indhold
Administrator

Nyt design og forumsoftware

Recommended Posts

Gæst

Hej Line.

Hos mig findes der en enkelt smiley øverst i brugerlinjen. Når jeg klikker der, dukker der lidt flere muligheder forneden i billedet.

Med små bogstaver står der allernederst "vis alt".. Et klik mere og de dukker op til venstre, derefter bladere du ned i bunden, og der findes den mest brugte smiley sørme.. :)

Mon ikke vi med tiden bliver lidt bedre navigatører.. ;)

Tillykke med den nye stil.

VH Ludvig.

Hey Ludvig. Desvære kan jeg ikke se dem på min iPhone... Men tak for svar og hjælpen. Line er vist også træt og må heller hoppe i jogging bukserne og sove og så se på det igen i morgen ( smiler) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg kigget mig noget mere om herinde, og siden vinder med større fortrolighed.

 

Funktionen "anonym bruger" virker ikke. Jeg står stadig som aktiv på listen, selvom jeg logger ud og atter ind som anonym.

 

En alvorligere anke synes jeg dog det er, at man meget tæt kan følge den enkelte brugers færden herinde.

Læser jeg et indlæg, kan jeg følge med i, hvem der også læser det, og andre kan følge med i, hvad jeg læser. Det finder jeg faktisk ubehageligt. Af en eller anden uforklarlig grund.

Er der andre, der har det som mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

 

En alvorligere anke synes jeg dog det er, at man meget tæt kan følge den enkelte brugers færden herinde.

Læser jeg et indlæg, kan jeg følge med i, hvem der også læser det, og andre kan følge med i, hvad jeg læser. Det finder jeg faktisk ubehageligt. Af en eller anden uforklarlig grund.

Er der andre, der har det som mig?

 

Jeg er helt enig med BX.

 

Kan det ikke lade sig gøre, at slå denne funktion fra..?

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Admin.

Jeg vil gerne spørge om en enkelt lille ting: Der har i længere tid været rumlen om, at en version 2.0 af EG var på vej.

Er det, vi nu sidder med resultatet på skærmen, eller er det nye design "blot" en konsekvens af, at det gamle kørte dårligt? Forstået på den måde, at version 2.0 stadig er på tegnebrættet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zodiac

Hej Admin.

Jeg vil gerne spørge om en enkelt lille ting: Der har i længere tid været rumlen om, at en version 2.0 af EG var på vej.

Er det, vi nu sidder med resultatet på skærmen, eller er det nye design "blot" en konsekvens af, at det gamle kørte dårligt? Forstået på den måde, at version 2.0 stadig er på tegnebrættet?

 

Administrator skrev i allerførste indlæg:

 

Den nye forumsoftware vi nu køre på er meget bedre modul opbygget, så vinderudvikling på den er super nemt i forhold til den gamle. Hvilket bl.a. er en god ting, nu hvor den nye version er tættere på en nogensinde.

 

BX, jeg troede egentlig at du læste alt, hvad der blev skrevet herinde! :cool: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrator skrev i allerførste indlæg:

 

Den nye forumsoftware vi nu køre på er meget bedre modul opbygget, så vinderudvikling på den er super nemt i forhold til den gamle. Hvilket bl.a. er en god ting, nu hvor den nye version er tættere på en nogensinde.

 

BX, jeg troede egentlig at du læste alt, hvad der blev skrevet herinde! :cool: 

 

Beklager, men den er så smuttet :oops: :oops: .

Og nej, jeg læser bestemt ikke alt herinde (Tysklandsforum, ladyboys, bdsm m.m.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved hvordan man sætter det op så nyeste kommentar vises først i en streng?

 

Det kunne jeg godt sætte op i det gamle. Kan ikke finde et sted at ændre det i det nye.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En alvorligere anke synes jeg dog det er, at man meget tæt kan følge den enkelte brugers færden herinde.

Læser jeg et indlæg, kan jeg følge med i, hvem der også læser det, og andre kan følge med i, hvad jeg læser. Det finder jeg faktisk ubehageligt. Af en eller anden uforklarlig grund.

Er der andre, der har det som mig?

Fuldstændig enig med BX - Lidt for meget BigBrother over det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu opdaget noget andet ved et nye design, som jeg heller ikke finder særligt hensigtsmæssigt.

Allernederst er der et par menuer med "dagens topdabattør" og "topdebattører".

 

De tiltaler mig ikke, for de opfordrer implicit til en konkurrence om, hvem der kan skrive mest, og det er vel ikke meningen?

Det væsentlige må vel være at levere kvalitative indlæg?

 

Og ja, så er jeg godt klar over, at nogen herinde nok vil fnise lidt ad, at det er netop mig, der påpeger dette forhold :wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Så er grænsen for antallet af billeder i et indlæg blevet forhøjet (specielt henvendt til dem der bruger annonceforaet). Alle brugere kan nu også de billeder som er vedhæftet annoncer.
 
Det er også slut med at lege Big Brother. Nu kan andre brugere og gæster ikke længere følge med i hvor den enkelte bruger er på siden.
 
Med hensyn til BBkoder, så er de ikke helt de samme som på det gamle system, og der er nogle koder der ikke virker mere. Læs eventuelt mere på vores hjælpe side:
 
 
Der er nogle login problemer for brugere med æ, ø eller å i deres brugernavn, som kun kan logge ind ved brug af deres e-mail. Jeg arbejder på at finde en løsning, indtil da må de leve med at skulle logge ind med deres e-mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser også ud som om det er blevet nemmere at lave en sjovere opsætning af indlæg

:-P

Hvorfor er værktøjslinien blevet nedtonet, så man ikke længere kan lave en sjovere opsætning af indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg givet det nye design en chance, og dommen er klar: I´m Loving It!

 

Både Forum og Chat er en forbedring efter min ydmyge mening - Godt arbejde Admin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig der synes at noget af teksten er utydeligt ?

 

fx. tid og dato fo hvornår et indlæg er skrevet....som ovenfor af Montezi

"skrevet i går 09:36"

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig der synes at noget af teksten er utydeligt ?

 

fx. tid og dato fo hvornår et indlæg er skrevet....som ovenfor af Montezi

"skrevet i går 09:36"

Tror det er meningen, fordi tid og dato, mm. er en underordnet information i forhold til indholdet i teksten - og du kan jo bare markere det og få det fremhævet i blåt og hvidt, hvis de kniber med de små blå.

Men jeg kunne nu generelt godt have tænkt mig at få de gamle farver igen - og at værktøjslinien fungerede igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke lige om det er i det rigtige emne jeg skriver i....

Men jeg var lige inde i min post / brev indbakke....

 

Men samtalerne hænger ikke sammen længere ?!

altså hvis jeg nu skriver til x

så svarer x tilbage, men i indbakken er det vist som et nyt brev og man kan ikke se mit svar i hans brev.....

 

Dog skal det siges at det er breve fra før det nye design kom i luften....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke forstå, hvorfor:

Husk mig

Dette er ikke anbefalet for delte computere

i login menuen

som udgangspunkt er udfyldt med et V

og at man ikke som tidligere efter et par timer uden aktivitet, automatisk bliver logget af, idet, hvis min computer falder i hænderne på de forkerte, incl. min kone, så kan de nemt gå ind og se alle mine indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Men samtalerne hænger ikke sammen længere ?!

altså hvis jeg nu skriver til x

så svarer x tilbage, men i indbakken er det vist som et nyt brev og man kan ikke se mit svar i hans brev.....

 

 

Enig, og præcis lige det jeg påpegede for 3 dage siden men endnu ingen kommentarer/forklaring til dette.  :???:

 

Og noget,helt andet. Det undrer mig, at på  nogen tråde kan man vælge at gå til første ulæste indlæg mens man på andre må scrolle ned og så finde det sidste, man allerede har læst, det virker ulogisk med denne forskel.. 

Kan det ha' noget at gøre med hvor mange indlæg, der er på en tråd? :???:

Og er det noget, som vil blive rettet?

 

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt kommentarer til den nye opdatering:

  1. Synes faktisk godt om det nye look, selvom det krævede lidt tilvænning og irritationer i starten. Man er vel vanemenneske som de fleste  :geek:
  2. Jeg er enig med flere andre herinde at de private beskeder bør hænge sammen i en tråd, det er svært at få overblik over samtalen som det er nu.
  3. Hvorfor skal man bruge minimum 4 bogstaver i søgefeltet? Ville søge på Kia fra Mansiongirls, men kunne ikke få lov at søge på bare "Kia". Det kunne jo være at en bruger havde lavet en anmeldelse hvor der ikke stod "Mansiongirls", men måske bare "Rødovre" eller andet, men den vil jeg ikke fange når nu jeg ikke må søge på Kia. Nu søger jeg så på kia mansion, men søgningen bliver kun udført på ordet "mansion" og ikke på kia, da det er under 4 bogstaver...!?!: :mad:

image-FEA8_52928EDB.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå for søren, havde ikke set at du havde skrevet det samme nærmest

Enig, og præcis lige det jeg påpegede for 3 dage siden men endnu ingen kommentarer/forklaring til dette. :???:

Og noget,helt andet. Det undrer mig, at på nogen tråde kan man vælge at gå til første ulæste indlæg mens man på andre må scrolle ned og så finde det sidste, man allerede har læst, det virker ulogisk med denne forskel..

Kan det ha' noget at gøre med hvor mange indlæg, der er på en tråd? :???:

Og er det noget, som vil blive rettet?

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...