Liv 14371 Skrevet 10. Februar, 2015 Du dukker op på side 3 i søgeresultaterne, når man søger specifikt på dit navn under sektionen: "medlemmer". Genialt Men hvad sker der, hvis du søger efter anmeldelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Men hvad sker der, hvis du søger efter anmeldelser? Der er ikke en funktion, som hedder: "Anmeldelser" i søgefeltet, så det er desværre ikke muligt at søge på de anmeldelser, hvor "Liv" indgår i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 10. Februar, 2015 Der er ikke en funktion, som hedder: "Anmeldelser" i søgefeltet, så det er desværre ikke muligt at søge på de anmeldelser, hvor "Liv" indgår i. Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 10. Februar, 2015 Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv Ingen resultater fundet for 'liv'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Februar, 2015 Kan du ikke bare tage navneforandring til: "Liva", så er vi ovre det lavpraktiske problem Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Februar, 2015 Ingen resultater fundet for 'liv'. Intet Liv ??? uha det er ikke godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 10. Februar, 2015 (edited) Øh nej, men der er en funktion, der hedder Forum, hvor man kan søge på alt muligt her på siden Og der kommer nul resultater, når man skriver et ord med kun tre bogstaver, fx Liv Man kan heller ikke søge på "Bly" Boarddes design kræver nok, at der skal være mindst 4 tegn... Redigeret 10. Februar, 2015 af asspassion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stump Skrevet 25. Maj, 2015 Jeg har ikke læst hele tråden, men det nye software / template fungerer ikke ideelt. I dag kunne jeg ikke finde citer knappen, Et indlæg jeg lige har svaret på, er endt inde midt i den gamle tekst. Osv osv. Jeg er imponeret over så meget tid og penge I bruger på projektet, men det nyeste forsøg er ikke ret godt. Det første var langt bedre, men det kunne måske ikke klare den store traffik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 27. Maj, 2015 Jeg slås utroligt meget med, at hvis jeg skal rette i et indlæg/redigere, at få cursoren, til at flytte sig.Især slemt hvis jeg har postet et indlæg, og jeg så opdager en fegl, og vil rette, så tager det en krig at få feks. værktøjslinje og cursoren til at arbejde,ventetid er mange gerne op til ½ min eller mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Maj, 2015 (edited) Jeg har spurgt om det før, det med online / vis som offline...Var der en løsning ? - det er da lidt underligt at man kan markere en profil og så se hvilken tråd vedkommende kigger i, eller om vedkommende skriver en pm.Altså jeg mener, er det noget på min computer som jeg skal ændre ? Redigeret 27. Maj, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 27. Maj, 2015 Jeg har spurgt om det før, det med online / vis som offline...Var der en løsning ? - det er da lidt underligt at man kan markere en profil og så se hvilken tråd vedkommende kigger i, eller om vedkommende skriver en pm.Altså jeg mener, er det noget på min computer som jeg skal ændre ? Nej det ligger i softwaren på sitet her, for det gør min PC også.Venligst Landsbytossen - nu med tablet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg