Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2022 ❤️

Recommended Posts

Ståpik skrev, for 13 minutter siden:

Jeg syns simpelthen bare der skal lyde et KÆMPE tillykke til den heldige vinder.

Gu skal der ej. Det bliver naturligvis et kor af Øv! :biggrin:

Ja, ja da, måske er kærligt kor ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 1 time siden:

Rygtet siger da at @AB455 har vundet rigtig meget på det seneste :biggrin:

Overhovedet ikke... nok ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, den 28.11.2022 at 13:46:

Jeg syns simpelthen bare der skal lyde et KÆMPE tillykke til den heldige vinder.

Hvor må han være stolt og meget beæret over han nu skal møde den helt igennem lækre og frække @Frække Tanja..........;);):P:P

Jeg siger mange tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-use-me skrev, for 6 minutter siden:

Er sikker på at heldet nok også tilsmiler dig. 

 

Tanja ER bare fræk. 

Nej......Hun trækker ALT for lave tal.......:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-use-me skrev, for 3 minutter siden:

Tror dog ikke på mit nummer trækkes igen. Der stopper heldet sgu nok !

Det ville da godt nok blive din bedste December hvis det skulle ske......WAUW siger jeg bare....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just-use-me skrev, for 2 timer siden:

Tror dog ikke på mit nummer trækkes igen. Der stopper heldet sgu nok !

Du har ikke købt ekstra lodder og det lod du har tilmeldt dig med er trukket og derved ikke længere i bøtten. Så heldet kan ikke ramme dig mere uden ekstra lodder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Du har ikke købt ekstra lodder og det lod du har tilmeldt dig med er trukket og derved ikke længere i bøtten. Så heldet kan ikke ramme dig mere uden ekstra lodder :D

Heldet rammer mig, når du overmander mig :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først starter hun 1 søndag med nummer 15, så anden weekend med nummer 29........altså først i 10'erne, så i 20'erne, så er det satme op af bakke hvis de to næste søndage bliver i 30'erne og 40'erne, når man selv er i besiddelse af et nummer der er OVER de 100.......:shock::shock::shock:

Og bliver der så heller ingen julekalender NÆSTE år, ja så er alle mine håb da bare ude.....:wacko::wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, for 2 timer siden:

Åhr hold nu op … det går da fint …<3 Tanja skal da bare blive lige omkring de tal<3 .. har nr 24 smiler …. Håbet lever :D

NEJ hun skal ikke.

Det så mega snyd..griner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 9 timer siden:

Først starter hun 1 søndag med nummer 15, så anden weekend med nummer 29........altså først i 10'erne, så i 20'erne, så er det satme op af bakke hvis de to næste søndage bliver i 30'erne og 40'erne, når man selv er i besiddelse af et nummer der er OVER de 100.......:shock::shock::shock:

Og bliver der så heller ingen julekalender NÆSTE år, ja så er alle mine håb da bare ude.....:wacko::wacko:

Der kommer en årskalender. Der ER nok tilmeldte så rolig. Alle med EKSTRALODDER kan glæde sig over masser af chancer :D

Og kig videoen. Jeg ryster bøtten inden hver gang. Numrene er helt tilfældigt. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...