Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2022 ❤️

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 7 timer siden:

 

Mht mit knæ, så er jeg blevet forlænget 4 uger med den dumme skinne. Da de mener at både ledbånd og menisken er beskadiget. Jeg er indkaldt til MR-scanning d.12/12 og ved endeligt mere om hvad min dom er, når der er gået 4 uger. Skal nok give jer besked <3

 

Rigtig god bedring Tanja og håber at dit knæ snart er frisk <3

Redigeret af Pussyboy
Ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 timer siden:

Jeg glæder mig til en masse trækninger, som er følgende:

1. Advent = adventsbøtten 

2. Advent = -//-

3. Advent = -//-

4. Advent = -//-

Juleaften = ekstralodsbøtten 

Samt d.1. I hver måned = Ekstralodsbøtten.

Kan næsten ikke vente. :wub:

 

 

 

 

 

Jeg glæder mig sgu osse for at sige det rent ud! Som relativ ny her på sitet, synes jeg det er en fantastisk ide du har fået og er glad for at støtte op om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 12 timer siden:

Så er gratis tilmelding slut. Har man først set opslaget nu og ønsker at tilmelde sig er prisen 100kr. Er du allerede tilmeldt gratis og ønsker at købe ekstra lod(der) og være med i årskalenderen. Så er prisen som før 100kr pr lod eller 6 lodder for 500. Der skal som bekendt betales 25kr pr måned i deltagelse i årskalenderen (jeg giver januar) hvilket bliver 275 pr mand. Nogle har betalt. Og kan se det bliver for besværligt med betaling hver måned at holde styr på hvem der har betalt, så for at gøre det nemmere bedes jer der ønsker at deltage i årskalenderen, betale 275,- på samme nr som i købte lodder ved, senest d.20. januar  Husk jeres brugernavn i kommentar, så noterer jeg, at der er betalt. 

Jeg glæder mig til en masse trækninger, som er følgende:

1. Advent = adventsbøtten 

2. Advent = -//-

3. Advent = -//-

4. Advent = -//-

Juleaften = ekstralodsbøtten 

Samt d.1. I hver måned = Ekstralodsbøtten.

Kan næsten ikke vente. :wub:

Mht mit knæ, så er jeg blevet forlænget 4 uger med den dumme skinne. Da de mener at både ledbånd og menisken er beskadiget. Jeg er indkaldt til MR-scanning d.12/12 og ved endeligt mere om hvad min dom er, når der er gået 4 uger. Skal nok give jer besked <3

 

 

 

 

er allerede spændt på imorgen knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, 1 time siden:

er allerede spændt på imorgen knus 

Det kan du så gange med 100 på vi er flere der er........wauw siger jeg bare, og vil misunde den heldige for VILDT.....:wub::wub::P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 6 timer siden:

...og vil misunde den heldige for VILDT.....

@Hans69, der er ikke mere mælk til kaffen. Henter du ikke noget i Brugsen... i Nuuk? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 52 minutter siden:

@Hans69, der er ikke mere mælk til kaffen. Henter du ikke noget i Brugsen... i Nuuk? :)

Er da sikker på at @Hans69 er en gentleman, så når han har vundet en gang, trækker han sig da :biggrin: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ikke så sure  drenge, lad Fortuna afgøre sagen<3

og nej M12, det skal du ikke regne med :lol:

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 5 timer siden:

Selv om jeg ikke deltager, ser jeg dagligt video klippet ,hvor vinder bliver trukket, waw en stemme Tanja har.:)

Du har så meget ret, det går simpelthen direkte i understellet på en....:P;):wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels123 skrev, for 50 minutter siden:

Altså, hvornår trækker du en vinder? 
Tror vi er mange der venter spændt:huh:

ja du er nærmest ond ved os tanja knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, for 3 minutter siden:

Åhr prøv nu med lidt tillid … og husk vi venter vel alle på noget godt/frækt,  der er værd og vente på ;)

jeg har tillid til tanja men har det som en lille dreng juleaften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, for 4 minutter siden:

Er det bare mig, eller virker videoen ikke?

Den virker fint på min PC samt min android tlf

Redigeret af Mister12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 2 timer siden:

Øv, os med iPad kan ikke følge med, men vi får vel pm, hvis vi er heldige eller???

Er man heldig modtager man en pb. 

Jeg er ikke teknisk men ved fra de andre år der er nogle der bliver drillet og ikke kan se videoerne. Men det skulle virke på pc. 

Ps. Har hørt fra en fugl, at det er iPhones der driller mest, så måske nogle skal ha sig en rigtig telefon :lol: julegaven til dig selv....

Husk nu en fugl sagde det, det er ikke min skyld :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...