Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2022 ❤️

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, for 2 timer siden:

Vi er stadig 5 fra guys ;) der er 8 dage tilbage, til at ændre på det og være en del af spændingen året ud :wub:

Jeg har gjort min del og købt 2 ekstra lodder;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 45 minutter siden:

Så mangler vi kun 2 mere (minimum) for at sætte igang til årskalender :)

Så mangler der 1 for at sikre årskalenderen. 

Fremgangsmåde, regler og vilkår kommer når det er et sikkert tiltag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der tilmeldte nok til i har sikret jer en årskalender, med trækning hver måned.

Det vil for de tilmeldte koste 25 kr om måneden, fortsat at være med. ELLER 100kr som giver dig ekstra lod + tilmelding. (Ellers kan det økonomisk set på ingen måde hænge sammen for mig) og på denne måde sikre jeg også, at i som deltagere faktisk er aktive og klar med en tilbagemelding ved gevinst, for ikke at vende tilbage til tidsspild. Dog er det muligt, hvis ønsket at forudbetale for hele året, så længe du derved husker fristen for tilbagemelding ved gevinst i så fald.  Finder i det helt urimeligt og uretfærdigt så må i skrive.  så skal jeg regne på det sammen med jer, så i kan skifte mening, da der simpelthen desværre ikke er nok der bidrager økonomisk til mit årlige tiltag ;) Tilgengæld får i af mig, januar uden beregning. Så der skal først overføres fra februar af. Skal dog modtage beløbet inden d.20. måneden før. (1. gang senest d.20/1-23) HUSK BRUGERNAVN I KOMMENTAR!

Til info vil det af samme årsag, komme til at koste et mindre beløb (25-30) at deltage i min adventskalender fra næste år. Dette er altså sidste år det er gratis.  Jeg bruger 2 måneder (nov/dec) HVER dag af min fritid på mine kalendere og derfor finder jeg dette rimeligt. Og så ligger bolden ellers hos jer, hvorvidt i vil fortsætte eller ej :wub:

Jeg er dog lidt ked af, først at skrive det nu. Men sandheden er, at jeg faktisk forventede mere interesse og derved flere tilmeldinger. Derfor var det et must, selvom det ikke hure mig. 

 

Jeg glæder mig dog til at forkæle nogle heldige vindere igen i år <3

 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

Jeg bruger 2 måneder HVER dag...

Jamen kæreste Tanja. To måneder hver eneste dag :eek: Ja så kan jeg godt se at det slet ikke hænger sammen :biggrin:

Sorry, det er let at blive til grin, men det var altså lidt sjovt. LoL

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 4 minutter siden:

Jamen kæreste Tanja. To måneder hver eneste dag :eek: Ja så kan jeg godt se at det slet ikke hænger sammen :biggrin:

Sorry, det er let at blive til grin, men det var altså lidt sjovt. LoL

Min pointe er at det er voldsomt meget tid, hvor mit fokus er på jer. Og der er meget arbejde i det. Men fordi jeg elsker at gøre det, er dette min måde at kunne fortsætte det på :mellow:

Og man kan sige, at hvis det ikke var mere tidskrævende og hårdt arbejde, end økonomisk givende, så var jeg næppe den eneste der gjorde det :)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 8 minutter siden:

Min pointe er at det er voldsomt meget tid, hvor mit fokus er på jer. Og der er meget arbejde i det. Men fordi jeg elsker at gøre det, er dette min måde at kunne fortsætte det på :mellow:

Og det er så vildt hyggeligt med din adventskalender, tak <3

Øget pris er naturligvis ok, når du indfører det til næste år, selvom jeg vil foretrække at det kan betales af en gang. Jeg kan dog godt forstå at du gerne vil sikre dig at der rent faktisk er nogen der holder øje når det bliver udtrukket.

Naturligvis skal det også hænge sammen økonomisk for dig.

Jeg vil dog gerne vide om @Hans69 har tænkt sig at rydde de fleste gevinster med ét lod eller om han planlægger at rydde bordet med flere :D

Kram til dig, din julegodte :x

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 4 minutter siden:

Og det er så vildt hyggeligt med din adventskalender, tak <3

Øget pris er naturligvis ok, når du indfører det til næste år, selvom jeg vil foretrække at det kan betales af en gang. Jeg kan dog godt forstå at du gerne vil sikre dig at der rent faktisk er nogen der holder øje når det bliver udtrukket.

Naturligvis skal det også hænge sammen økonomisk for dig.

Jeg vil dog gerne vide om @Hans69 har tænkt sig at rydde de fleste gevinster med ét lod eller om han planlægger at rydde bordet med flere :D

Kram til dig, din julegodte :x

Okay den får du. Det er nu også muligt at betale det hele ved første betaling. Vælger man løsningen på 100kr +ekstra lod. Sørger jeg hver måned for at tilføje et lod til dig. 

Hvad Hans har af lodder må han besvare. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 49 minutter siden:

@AB455 jeg kan dårligt huske hvad jeg har købt, men mon ikke det er nok:D

Mon ikke det er ét lod. Fætter Hans Højben køber ikke, han vinder :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der 6 dage tilbage, at tilmelde sig/ opgradere til årskalender i :wub:

(Der trækkes kun vindere fra ekstralodderne, i årskalender en)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 19.11.2022 at 17:29:

Så er der 6 dage tilbage, at tilmelde sig/ opgradere til årskalender i :wub:

(Der trækkes kun vindere fra ekstralodderne, i årskalender en)

5 dage tilbage af tilmeldingsfristen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 11/11/2022 at 10:06 PM:

Hello all you lovely men. 

Then it is once again time for the year's calendar. ;)

Registration is free from now until 25 November. A registration gives you a free draw in the pool. If you want to increase your chances of winning, extra lottery tickets can be purchased in the pool for DKK 100 each. 

Do you want to register after the 25th November it costs DKK 100 and DKK 100 per Additional lot. 

Every Sunday in Advent, a lucky winner is drawn from the pool, who can look forward to 30 minutes, with all the gentleness, in my fantastic company :woof:

Write a PM with the heading: "advent 22" and a message saying you want to register, where you want to redeem and any number of extra lottery tickets, and I will send the number to be transferred to :)

IT CAN BE REDEEMED IN: VALBY, SVALEREDEN, HADSTEN, STÖVRING. IF YOU CANNOT REDEEM ONE OF THESE PLACES, THEN THIS COMPETITION IS NOT FOR YOU..

I have been unlucky enough to fall down my stairs and have hit my knee, so it is a bit uncertain when I will be back on the spot, with nice company for the lordship. But as soon as I'm back on top, cheeky Advent gifts can be redeemed. (Hopefully soon) <3

Get started so we can all have something to look forward to this Christmas :D

Many Christmas hugs from your cheeky Tanja. 

Would like to register and try my luck 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er gratis tilmelding slut. Har man først set opslaget nu og ønsker at tilmelde sig er prisen 100kr. Er du allerede tilmeldt gratis og ønsker at købe ekstra lod(der) og være med i årskalenderen. Så er prisen som før 100kr pr lod eller 6 lodder for 500. Der skal som bekendt betales 25kr pr måned i deltagelse i årskalenderen (jeg giver januar) hvilket bliver 275 pr mand. Nogle har betalt. Og kan se det bliver for besværligt med betaling hver måned at holde styr på hvem der har betalt, så for at gøre det nemmere bedes jer der ønsker at deltage i årskalenderen, betale 275,- på samme nr som i købte lodder ved, senest d.20. januar  Husk jeres brugernavn i kommentar, så noterer jeg, at der er betalt. 

Jeg glæder mig til en masse trækninger, som er følgende:

1. Advent = adventsbøtten 

2. Advent = -//-

3. Advent = -//-

4. Advent = -//-

Juleaften = ekstralodsbøtten 

Samt d.1. I hver måned = Ekstralodsbøtten.

Kan næsten ikke vente. :wub:

Mht mit knæ, så er jeg blevet forlænget 4 uger med den dumme skinne. Da de mener at både ledbånd og menisken er beskadiget. Jeg er indkaldt til MR-scanning d.12/12 og ved endeligt mere om hvad min dom er, når der er gået 4 uger. Skal nok give jer besked <3

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...