Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2022 ❤️

Recommended Posts

Dillermand Junior skrev, for 8 timer siden:

Har noteret datoen har ikke besøgt dig men haft lyst til det siden fredagsbaren så måske burde jeg koble et første besøg med det sidste nu muligheddn er der. 

Du er mere end velkommen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 17 timer siden:

Jeg har anmodet huset "pure-passion" om, at få en afskedsvagt i Valby d.7. august. Således at vindere fra Sjælland kan indløse gevinst. Men også så gæster, der ønsker det. Kan besøge mig der, for en første eller en sidste gang. 

og så krydser jeg fingre for, at en masse har lyst til at kneppe mig godt på vej :D:wub:

Afskedsvagten er i hus. Indløsninger af Gevinster for vindere på Sjælland og første og/eller sidste besøg hos mig på Sjælland, foregår i Kbh/Valby d.7. august  fra kl.10-22 <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tanja 

Jeg er ked at høre du stopper.

Men jeg er glad for jeg nåede at møde dig<3

Jeg ønsker dig alt held og lykke med dit fremtidige virke.

og hvis du bringer samme engagement og personlighed med videre, bliver det en succes uanset hvad du vælger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det nu jeg har mine sidste vagter i branchen :D

Idag svalereden 12-22

Imorgen svalereden 10-22

Og fredag Hadsten 10-20 denne dag er der mulighed for trekant med Lina <3

Håber en masse af jer får tid og lyst til at knalde mig godt afsted :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Farvel til dig frække (og søde Tanja). Ønsker dig alt godt og masser af dejlig sex. Du gav os (dine gæster) gode oplevelser. 
Knus 

OT (Der kun besøgte dig to gange + et dejligt GB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uuuuha for satan det var hyggeligt @Frække Tanja med min præmie+ fra fredagsbaren :wub: med søde @Lina_bbw på sidelinien <3

Desvære blev det ikke muligt at indløse sidste lotteriseddel, men alligevel,  god vind fremover<3<3

Kærligst

Hans<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans69 skrev, for 3 timer siden:

Uuuuha for satan det var hyggeligt @Frække Tanja med min præmie+ fra fredagsbaren :wub: med søde @Lina_bbw på sidelinien <3

Desvære blev det ikke muligt at indløse sidste lotteriseddel, men alligevel,  god vind fremover<3<3

Kærligst

Hans<3

Tak for stunderne - mega hyggeligt :wub:

Hav det rigtig dejligt og pas godt på dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 9.8.2023 at 06:53:

Så er det nu jeg har mine sidste vagter i branchen :D

Ha' det godt og på gensyn.. :)

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvis du finder på at lave et cumback, så lad os høre. Der er sikkert en lang række venner herindefra, der vil glæde sig og besøge dig.

Kram og god vind fremover

(håber for dig, at du ikke kommer tilbage og at dit privatliv bliver godt og rigt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 6 timer siden:

Og hvis du finder på at lave et cumback, så lad os høre. Der er sikkert en lang række venner herindefra, der vil glæde sig og besøge dig.

Kram og god vind fremover

(håber for dig, at du ikke kommer tilbage og at dit privatliv bliver godt og rigt)

Du kan tro at hvis ikke det holder så jeg fluks tilbage. 

Men for en gangs skyld har jeg en rigtig god fornemmelse af at det er det helt rigtige, så jeg håber os det holder <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

Du kan tro at hvis ikke det holder så jeg fluks tilbage. 

Men for en gangs skyld har jeg en rigtig god fornemmelse af at det er det helt rigtige, så jeg håber os det holder <3

God vind Tanja krydser fingre for at det holder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Du kan tro at hvis ikke det holder så jeg fluks tilbage. 

Men for en gangs skyld har jeg en rigtig god fornemmelse af at det er det helt rigtige, så jeg håber os det holder <3

Du skal da altid være velkommer hvis du skulle komme til at fortryde at du er stoppet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...