Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2022 ❤️

Recommended Posts

så er der 12 dage tilbage til at få aktiveret årskalenderen, til dem der mangler. 

Eller for dig at få købt lodder og blive aktiveret, hvis du har fortrudt og alligevel gerne vil deltage <3

aktiveringspris: 275,- (for hele året)

Lodder: 100,- pr stk eller 6 for 500,- :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 8.1.2023 at 08:48:

så er der 12 dage tilbage til at få aktiveret årskalenderen, til dem der mangler. 

Eller for dig at få købt lodder og blive aktiveret, hvis du har fortrudt og alligevel gerne vil deltage <3

aktiveringspris: 275,- (for hele året)

Lodder: 100,- pr stk eller 6 for 500,- :wub:

10 dage tilbage og 6 mangler at aktivere sig hvis lodderne skal kunne indbringe gevinst :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 21 timer siden:

10 dage tilbage og 6 mangler at aktivere sig hvis lodderne skal kunne indbringe gevinst :D

Altså Tanja. Jeg synes ikke du skal snydes. Hvis du ikke kan få indløst lodderne melder jeg mig frivilligt til at indkassere en af gevinsterne.  :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 4 timer siden:

Altså Tanja. Jeg synes ikke du skal snydes. Hvis du ikke kan få indløst lodderne melder jeg mig frivilligt til at indkassere en af gevinsterne.  :D

 

Hehe. Tænker ikke jeg mangler frivillige til netop dette. 

Men dog er det nemt løst. Der trækkes bare en anden vinder blandt de betalende deltagere :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Hehe. Tænker ikke jeg mangler frivillige til netop dette. 

Men dog er det nemt løst. Der trækkes bare en anden vinder blandt de betalende deltagere :o

Ok. Det er så dit tab. Nu tilbød jeg ellers lige at du kvit og frit kunne forlyste dig med mon far-krop en times tid. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det din ABSOLUT sidste chance/mulighed for, at tilmelde og aktivere dig til konkurrencen, med *gevinsten over ALLE gevinster*  hvis du ønsker, at ha del i de ALLER bedste og største vinder chancer, i Frække Tanjas årskalender, , så SKAL du NU sikre dig, og købe det ønskede antal lodder og samtidig betale for aktivering af din deltagelse, der skal være købt og betalt inden kl.15 idag d.20. jan, hvis du ønsker at være med allerede fra 1. Feb. 

den måde kan DU med dit lod/dine lodder, blive den heldige vinder af, *PRÆMIEN OVER ALLE PRÆMIER* !

Min vigtigste opgave/mission, når en gæst besøger mig/indløser en gevinst er, at du som gæst, får en oplevelse af, at du føler dig, som en VINDER!  Det er nemlig PRÆCIST det der er det vigtigste for mig, hvis du VINDER en af præmierne, her i MIN årskalender, . Og Bliver DIT lod udtrukket som vinder, så vil du nemlig være: DEN HELDIGE VINDER, af 30 min med det blide  i mit SEXelskende, PIVfrække, DRIVvåde  selskab og univers.

Dette vil jeg gøre i det blide univers, hvor jeg forkæler dig, lige præcist, på den måde, som du fortjener det. 

(fristen for tilmelding og aktivering heraf,  er sat til  IDAG fredag d.20/1 før kl.15

 

Køb af Lodder:

1 stk - 100,-

6 stk - 500,-

Ønsker du at købe lodder eller har du lodder allerede og mangler at aktivere din deltagelse, så kan du enten gøre det idag til kl.15 og ellers efter idag, så skal det ske fra d.2. og senest d.20. i måneden 
Køb af lodder og betaling af  aktivering, kan ske mellem d.2. og senest d.20. i hver måned. Det er et krav, at betaling for aktivering af deltagelse, er på plads,fra den måned du ønsker, at deltage fra, og året ud. (25,- pr måned)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

!Opdatering på knæet!

det er desværre stadig tosset og gør stadig FOR ondt til, at arbejde. Og vil hellere være HELT sikker på, at det er helet end at forhaste mig og starte for tidligt. 

jeg er igang med genoptræning og gør alt jeg kan. 

og derudover skal i vide at jeg næsten ikke kan vente, med at komme tilbage til lagenet :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

!Opdatering på knæet!

det er desværre stadig tosset og gør stadig FOR ondt til, at arbejde. Og vil hellere være HELT sikker på, at det er helet end at forhaste mig og starte for tidligt. 

jeg er igang med genoptræning og gør alt jeg kan. 

og derudover skal i vide at jeg næsten ikke kan vente, med at komme tilbage til lagenet :wub:<3

Det er ikke rart at høre. Du har godt nok været uheldig, men hold modet oppe for selvom det føles som om det har varet for evigt, så tager den slags bare tage lang tid at hele en gang imellem. Så forhast ikke og giv kroppen den tid den behøver:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
monkeydome skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke rart at høre. Du har godt nok været uheldig, men hold modet oppe for selvom det føles som om det har varet for evigt, så tager den slags bare tage lang tid at hele en gang imellem. Så forhast ikke og giv kroppen den tid den behøver:)

Mange tak. Det er præcis hvad jeg har tænkt mig :wub: og så vælger jeg at tænke på at jeg har noget at glæde mig til, når jeg på et tidspunkt er klar :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 13 timer siden:

!Opdatering på knæet!

det er desværre stadig tosset og gør stadig FOR ondt til, at arbejde. Og vil hellere være HELT sikker på, at det er helet end at forhaste mig og starte for tidligt. 

jeg er igang med genoptræning og gør alt jeg kan. 

og derudover skal i vide at jeg næsten ikke kan vente, med at komme tilbage til lagenet :wub:<3

ikke rart at høre god bedring knus ps tænker også din kæreste har en hård tid med at opfylde dine frække behov

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, for 4 timer siden:

ikke rart at høre god bedring knus ps tænker også din kæreste har en hård tid med at opfylde dine frække behov

Jeg tør slet ikke have sex. Er bange for, at ødelægge mere. Så jeg udskyder mit comeback. ;) så ja der er nogle mænd der kan forvente at blive ÆDT LEVENDE når jeg er tilbage :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 19 timer siden:

Jeg tør slet ikke have sex. Er bange for, at ødelægge mere. Så jeg udskyder mit comeback. ;) så ja der er nogle mænd der kan forvente at blive ÆDT LEVENDE når jeg er tilbage :lol:

uha så vil jeg håbe at du tager trykket af på en anden måde også på ham knus jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 21.1.2023 at 16:38:

 ;) så ja der er nogle mænd der kan forvente at blive ÆDT LEVENDE når jeg er tilbage :lol:

Kan du så ikke vente lidt med at komme til Nordjylland ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan sgu snart ikke vente mere på at komme tilbage :wub: og nu går der ikke så længe som der har gået, får jeg igen kan nyde jeres selskab <3 kæft jeg glæder mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 17 timer siden:

kan sgu snart ikke vente mere på at komme tilbage :wub: og nu går der ikke så længe som der har gået, får jeg igen kan nyde jeres selskab <3 kæft jeg glæder mig :D

jeg tror du for meget travlt når du vender tilbage der er mange der glæder sig knus jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
jan j skrev, den 16.2.2023 at 15:55:

jeg tror du for meget travlt når du vender tilbage der er mange der glæder sig knus jan

Det håber jeg for jeg TRÆÆÆÆNGER :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøger at tage en vagt i svalereden d.5. og 6. April og kan først herefter sige om knæet er med på fuld opstart alle steder eller om jeg må bide i det sure æble og vente  tålmodigt yderligere :)

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forsøger at tage en vagt i svalereden d.5. og 6. April og kan først herefter sige om knæet er med på fuld opstart alle steder eller om jeg må bide i det sure æble og vente  tålmodigt yderligere :)

lyder godt for dig der bliver nok kø for at være den første til at gi dig en tur i kanen knus jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 3 timer siden:

Jeg forsøger at tage en vagt i svalereden d.5. og 6. April og kan først herefter sige om knæet er med på fuld opstart alle steder eller om jeg må bide i det sure æble og vente  tålmodigt yderligere :)

Jeg forsøger før svalereden i næste måned.

Nemlig i Sandved sammen Med lina d. 21. Og 22. Marts 

Håber nogle vil prøve knæet af sammen med mig (og med Lina også måske?)

Lægger vagtplan op på annoncelight og på siden her, så i kan følge med og bestille tid. 

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...