Hop til indhold
Frække Tanja

❤️ Frække Tanjas adventskalender 2022 ❤️

Recommended Posts

@Frække Tanja

God stil at give de folk der har vundet en chance for stadig at få indløst deres gevinst. Man kan jo kun være ked af at man ikke nåede at være med, men ønsker dig al mulig held og lykke med dine fremtidige bedrifter uden for branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 13 minutter siden:

ER DU ÉN AF DEM, SOM IKKE KAN AFSPILLE OG/ELLER HØRE MIN VIDEO? 

SÅ FÅES DEN HER PÅ SKRIFT, DA DET ER RELEVANT OG VIGTIG INFO, HVID DU ER DELTAGENDE I ÅRSKALENDEREN :wub: ELLER BARE INTERESSERET I ELLER NYSGERRIG OMKRING INFO OG VIDEN OM FRÆKKE TANJA:

Sagen er den, at mit privatliv har ændret sig en del på det sidste. I den forbindelse har jeg efter noget tid i tænkeboks, kommet frem til, at jeg stopper i branchen. 

Det er med blandede følelser jeg melder dette ud, da jeg er evigt taknemmelig over hvert eneste besøg jeg er blevet beriget med gennem tiden af hver og en af mine gæster. Jeg tager alle minderne og oplevelserne herfra, med mig i mine gode og lærerige minder i livet, og det takker jeg alle der har besøgt mig for, at give mig mulighed for at gøre. 

 Og trods en tårer fra mit øje, blødt og nænsomt rammer tøjet

Vil jeg ku se tilbage på disse tider, som minder, kun fyldt med positive sider <3

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

ER DU ÉN AF DEM, SOM IKKE KAN AFSPILLE OG HØRE MIN VIDEO? OG ER DU STADIG EN AKTIV OG DELTAGENDE PART I ÅRSKALENDEREN? SÅ VÆR SØD AT GØRE MIG OPMÆRKSOM PÅ DETTE! DA DEN INDEHOLDER MEGET VIGTIG INFO. 

hej tanja vil du være sød at skrive om det vigtige info knus jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

@Frække Tanja

God stil at give de folk der har vundet en chance for stadig at få indløst deres gevinst. Man kan jo kun være ked af at man ikke nåede at være med, men ønsker dig al mulig held og lykke med dine fremtidige bedrifter uden for branchen.

Ja min empati og medfølelse kender ingen grænser til i stakler, som aldrig nåede forbi for,  at give jer selv det bedste af det bedste :lol: eej spøg til side. 

Mange tusind tak for din lykønskning. Jeg tror det er den rigtige beslutning for mig nu. :D

Men rørt og påvirket af situationen, ville jeg lyve, hvis jeg sagde jeg ikke var :wacko:

Men ind imellem skal man jo gennem livet vælge mellem pest eller kolera. Thats how it is :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 7 minutter siden:

Ja min empati og medfølelse kender ingen grænser til i stakler, som aldrig nåede forbi for,  at give jer selv det bedste af det bedste :lol: eej spøg til side. 

Mange tusind tak for din lykønskning. Jeg tror det er den rigtige beslutning for mig nu. :D

Men rørt og påvirket af situationen, ville jeg lyve, hvis jeg sagde jeg ikke var :wacko:

Men ind imellem skal man jo gennem livet vælge mellem pest eller kolera. Thats how it is :)

Det er da godt jeg ikke er en af de stakler du omtaler @Frække Tanja:wub:

Tak for dejlige oplevelser både til fredagsbaren, samt i Hadsten <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 16 minutter siden:

Det er da godt jeg ikke er en af de stakler du omtaler @Frække Tanja:wub:

Tak for dejlige oplevelser både til fredagsbaren, samt i Hadsten <3

 

Selv tusind tak for vores hygge tider sammen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
monkeydome skrev, for 2 timer siden:

@Frække Tanja

Ud fra et rent egoistisk synspunkt er jeg selvfølgelig ked af du stopper. Jeg ville nemlig gerne have mødt dig :D

Jeg ønsker dig alt held og lykke fremover :)

Det forstår jeg godt :D det er heller ikke småting du har snydt dig selv for :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør voldsomt ondt at en stjerne som dig takker af. 
Tak for nogle rigtig dejlige timer. 
Du vil blive husket og savnet. 
knus 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 4 timer siden:

Det gør voldsomt ondt at en stjerne som dig takker af. 
Tak for nogle rigtig dejlige timer. 
Du vil blive husket og savnet. 
knus 
 

Jeg er så glad for jeg har de dejlige minder om vores hyggestunder sammen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tanja

Selvom jeg kun har haft fornøjelsen af dine evner på lagenet gennem andres beretninger, så har jeg nydt at deltage i din adventskalender - den vil jeg savne. Det var simpelthen så hyggeligt med den frække kalender.

Jeg har også mødt dig en enkelt gang til Evas fredagsbar og sikken et dejlig frisk pust. Du er jo bestemt ikke en kvinde der går i et med tapetet :wub:

Jeg vil ikke fortryde at jeg ikke nåede at besøge dig, men glædes over at jeg nåede at møde dig og nyde dit store engagement både til jul og fredagsbar.

Jeg ønsker dig god vind fremover.

Knus og kram, AB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tanja

Du ønskes al mulig held og lykke fremadrettet, og tusinde tak for det ene besøg som det blev til, det var ret fantastisk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 16.7.2023 at 08:43:

Kære Tanja

Selvom jeg kun har haft fornøjelsen af dine evner på lagenet gennem andres beretninger, så har jeg nydt at deltage i din adventskalender - den vil jeg savne. Det var simpelthen så hyggeligt med den frække kalender.

Jeg har også mødt dig en enkelt gang til Evas fredagsbar og sikken et dejlig frisk pust. Du er jo bestemt ikke en kvinde der går i et med tapetet :wub:

Jeg vil ikke fortryde at jeg ikke nåede at besøge dig, men glædes over at jeg nåede at møde dig og nyde dit store engagement både til jul og fredagsbar.

Jeg ønsker dig god vind fremover.

Knus og kram, AB

Fornuftig tilgang med positivt sind. Dejligt at læse og er os glad for jeg trods alt har kunne gøre indtryk på dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 35 minutter siden:

Kære Tanja

Du ønskes al mulig held og lykke fremadrettet, og tusinde tak for det ene besøg som det blev til, det var ret fantastisk :wub:

Selv tak og dejligt du nød tiden med mig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 15.7.2023 at 16:36:

ER DU ÉN AF DEM, SOM IKKE KAN AFSPILLE OG/ELLER HØRE MIN VIDEO? 

SÅ FÅES DEN HER PÅ SKRIFT, DA DET ER RELEVANT OG VIGTIG INFO, HVID DU ER DELTAGENDE I ÅRSKALENDEREN :wub: ELLER BARE INTERESSERET I ELLER NYSGERRIG OMKRING INFO OG VIDEN OM FRÆKKE TANJA:

Sagen er den, at mit privatliv har ændret sig en del på det sidste. I den forbindelse har jeg efter noget tid i tænkeboks, kommet frem til, at jeg stopper i branchen. 

Det er med blandede følelser jeg melder dette ud, da jeg er evigt taknemmelig over hvert eneste besøg jeg er blevet beriget med gennem tiden af hver og en af mine gæster. Jeg tager alle minderne og oplevelserne herfra, med mig i mine gode og lærerige minder i livet, og det takker jeg alle der har besøgt mig for, at give mig mulighed for at gøre. 

 Og trods en tårer fra mit øje, blødt og nænsomt rammer tøjet

Vil jeg ku se tilbage på disse tider, som minder, kun fyldt med positive sider <3

Jeg har anmodet huset "pure-passion" om, at få en afskedsvagt i Valby d.7. august. Således at vindere fra Sjælland kan indløse gevinst. Men også så gæster, der ønsker det. Kan besøge mig der, for en første eller en sidste gang. 

og så krydser jeg fingre for, at en masse har lyst til at kneppe mig godt på vej :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Men også så gæster, der ønsker det. Kan besøge mig der, for en første eller en sidste gang. 

Og hvad nu hvis vi jyder kunne tænke os en chance? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 9 minutter siden:

Og hvad nu hvis vi jyder kunne tænke os en chance? :lol:

11 Aug i Hadsten, har jeg ladet mig fortælle :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 40 minutter siden:

Og hvad nu hvis vi jyder kunne tænke os en chance? :lol:

9. Og 10. August i svalereden og 11. August i hadsten <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 8 timer siden:

Jeg har anmodet huset "pure-passion" om, at få en afskedsvagt i Valby d.7. august. Således at vindere fra Sjælland kan indløse gevinst. Men også så gæster, der ønsker det. Kan besøge mig der, for en første eller en sidste gang. 

og så krydser jeg fingre for, at en masse har lyst til at kneppe mig godt på vej :D:wub:

Har noteret datoen har ikke besøgt dig men haft lyst til det siden fredagsbaren så måske burde jeg koble et første besøg med det sidste nu muligheddn er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...