Hop til indhold
Danskeblondeemma

Sex uden kondom

Recommended Posts

Alle vil vel gerne vide, hvilke af kvinderne der tilbyder knep uden gummi. De som vil kneppe uden, vil vide det for lettere at kunne finde den ydelse. De om ikke vil kneppe uden, vil vide det for lettere at kunne undgå en evt. smittefare.

Så hvorfor kan vi ikke bare skrive om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 3 timer siden:

Så du er på det hold som støtter at der ikke skal tales om sex uden gummi her på boardet og forbudt at annoncer med sex uden gummi som i Tyskland, for så har i flere i kan knalde med god samvitighed.

Moral er godt, men dobbelt moral er ikke dobbelt så godt. Lad os nu frit tale om hvem der tilbyder sex uden gummi, uden at hver eneste indlæg som nævner sex uden gummi skal afspores med ligegyldige kommentar om at man aldrig knalder piger som tilbyder sex uden gummi eller moralske opstød mod sex uden gummi.

Nej da. Det er fint nok med en advarsel, så man ved hvem man skal undgå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 47 minutter siden:

Nej da. Det er fint nok med en advarsel, så man ved hvem man skal undgå.

Den bitterhed og indestængthed, som ofte gennemsyrer indlæg fra modstanderne af sex uden gummi, emmer ofte af noget selvretfærdigt og undertrykt. 
Jeg tror simpelthen, at mange af dem er superkede af, at de ikke tør dyrke sex uden gummi og ville ønske, at de turde; i stedet må de nu retfærdiggøre dette fravalg over for sig selv og hævde sig ved at være nedladende og giftige over for andre. 

Denne analyse må frit benyttes og citeres i fremtidige diskussioner (både offentlige og dem, som foregår i egne hoveder mellem id’et og over-jeg’et).

mvh Svendsen; lommefilosof og uhyre sjælden bruger af købesex uden gummi (jeg tør desværre ikke bare give los; og det er noget pis:)).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
wag skrev, for 3 timer siden:

Alle vil vel gerne vide, hvilke af kvinderne der tilbyder knep uden gummi. De som vil kneppe uden, vil vide det for lettere at kunne finde den ydelse. De om ikke vil kneppe uden, vil vide det for lettere at kunne undgå en evt. smittefare.

Så hvorfor kan vi ikke bare skrive om det?

Fordi der er så mange skinhellige hykler på dette board som ikke ønsker at nogen skal vide at de knalder uden gummi alt hvad de kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænk bare hvis Danmark havde været en halvø/øgruppe mellem Filippinerne og Thailand... så havde vi aldrig haft brug for den her slags tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 9 timer siden:

Den bitterhed og indestængthed, som ofte gennemsyrer indlæg fra modstanderne af sex uden gummi, emmer ofte af noget selvretfærdigt og undertrykt. 
Jeg tror simpelthen, at mange af dem er superkede af, at de ikke tør dyrke sex uden gummi og ville ønske, at de turde; i stedet må de nu retfærdiggøre dette fravalg over for sig selv og hævde sig ved at være nedladende og giftige over for andre. 

Denne analyse må frit benyttes og citeres i fremtidige diskussioner (både offentlige og dem, som foregår i egne hoveder mellem id’et og over-jeg’et).

mvh Svendsen; lommefilosof og uhyre sjælden bruger af købesex uden gummi (jeg tør desværre ikke bare give los; og det er noget pis:)).

Ingen bitterhed her. Det er godt at vide om en kvinde tilbyder det uden gummi hvis man vil undgå den ekstra risiko. Jeg har før prøvet at kondomet sprang og jeg kunne virkelig ikke mærke at det var sprunget, så det er nok ikke fordi med eller uden gør den helt store forskel, i hvert fald for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, den 13.1.2022 at 07:11:

Ingen bitterhed her. Det er godt at vide om en kvinde tilbyder det uden gummi hvis man vil undgå den ekstra risiko. Jeg har før prøvet at kondomet sprang og jeg kunne virkelig ikke mærke at det var sprunget, så det er nok ikke fordi med eller uden gør den helt store forskel, i hvert fald for mit vedkommende.

Men om man ser till forskningen (jag har skrivit om det tidigare med referenser) så är det viktigare att veta om en GP (eller annan kvinna man har sex med) regelbundet testar sig än att veta om hon har haft sex utan kondom med andra. Den stora risken är med de som inte testar sig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nøddehaven skrev, den 12.1.2022 at 23:54:

Tænk bare hvis Danmark havde været en halvø/øgruppe mellem Filippinerne og Thailand... så havde vi aldrig haft brug for den her slags tråde.

Det havde sgu været dejligt. Så havde vi også haft en chance for godt vejr ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
møgsvinet skrev, for 4 timer siden:

Det havde sgu været dejligt. Så havde vi også haft en chance for godt vejr ...

Der findes ikke dårligt vejr. Kun forkert påklædning. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 4 timer siden:

Der findes ikke dårligt vejr. Kun forkert påklædning. ;)

Förutom när man besöker en bordell eller en GP! Då behövs ingen påklädning alls (förutom, kanske, en kondom om man har sådana preferenser) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
nørden skrev, for 4 timer siden:

Kun forkert påklædning.

Så sandt- så sandt, så husk kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 6 timer siden:

Så sandt- så sandt, så husk kondom.

Skal vi nu ikke lade det være op til den enkelte at vælge hvad den rigtige påklædning er uden moralske opstød. Det er trods alt de færreste af os som har brug for at vores mor fortæller os hvordan vi skal opføre os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
nørden skrev, for 4 timer siden:

Skal vi nu ikke lade det være op til den enkelte at vælge hvad den rigtige påklædning er uden moralske opstød. Det er trods alt de færreste af os som har brug for at vores mor fortæller os hvordan vi skal opføre os.

Den eneste grund til at jeg skrev det, var at dit indlæg om vejret, var en afsporing af tråden, men det forstod du åbenbart ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Den flittige skrev, for 7 timer siden:

Den eneste grund til at jeg skrev det, var at dit indlæg om vejret, var en afsporing af tråden, men det forstod du åbenbart ikke.

Lad nu være med at være skinhellig. Det indlæg du svarede på var det andet/trejde i den del af tråden som du kalder afsporingen. Hvis du var utilfreds med afsporingen, så burde du have svaret på det første i den del af tråden, men så kunne du jo ikke lufte din kæphest om altid at bruge gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 16.1.2022 at 04:19:

Der findes ikke dårligt vejr. Kun forkert påklædning. ;)

Det er bare slet ikke sjovt at kneppe på stranden i skitøj - hverken med eller uden kondom...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, den 13.1.2022 at 07:11:

Ingen bitterhed her. Det er godt at vide om en kvinde tilbyder det uden gummi hvis man vil undgå den ekstra risiko. Jeg har før prøvet at kondomet sprang og jeg kunne virkelig ikke mærke at det var sprunget, så det er nok ikke fordi med eller uden gør den helt store forskel, i hvert fald for mit vedkommende.

Hvis det er vådt og frækt nok, så kan jeg heller ikke mærke forskellen. Jeg har haft er kondom der var gledet af, og ingen af os opdagede det før vi skiftede stilling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 29.12.2021 at 11:01:

Tror hun hentyder til min letter ordblindhed, som gør at jeg ofte laver stavefejl. Jeg havde skrevet "Hvis det kan rede din dag....."

Det er du ikke ene om, hun skriver selv

"Skal ikke ligge op til yderligere debat her" det skulle have været lægge med æ - ligger er noget hun gør på ryggen når hun bliver kneppet:lol:

Jeg kan godt blive lidt irriteret over dem der altid skal rette ordblinde for ubetydelige fejl. Specielt når de selv laver tilsvarende fejl...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, den 17.1.2022 at 09:33:

Hvis det er vådt og frækt nok, så kan jeg heller ikke mærke forskellen. Jeg har haft er kondom der var gledet af, og ingen af os opdagede det før vi skiftede stilling.

Ved mig sprang det to gange samme aften. Begge gange efter at hun havde suttet med kondom, hvor jeg så var begyndt at hygge mig med de nederste huller. Måske man burde skifte kondom efter oralsex(tænder der kommer imod). Meget tilfældigt at vi opdagede det.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den 11.1.2022 at 15:01:

Jeg elsker kondomet. Når det kommer på, skal der kneppes. 

Helt enigt faktiskt. Synes kondom er frækt og lidt sexet. Jeg går jo uden kondom hele tiden ellers, så når kondomet kommer frem så ved både jeg og bananen at begivenheder nærmer sig. Det er lidt som at klæde sig til fest.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 6 timer siden:

Ved mig sprang det to gange samme aften. Begge gange efter at hun havde suttet med kondom, hvor jeg så var begyndt at hygge mig med de nederste huller. Måske man burde skifte kondom efter oralsex(tænder der kommer imod). Meget tilfældigt at vi opdagede det.

Jeg tror ganske simpelt ikke på de mænd som påstår at de ikke opdager når et kondom springer. Hvergang et kondom er sprunget for mig (er sket flere gange) så har jeg tydeligt kunne mærke det. Enten i det øjeblik det sprang eller hvis det opløses p.gr.af det olie som blev brugt ved massagen, den ændrede føelse når man ikke længere knalder med gummi. Pigen har sjældent opdaget noget, men man vil være et svin hvis man fortsatte uden at fortælle hende at gummiet er sprunget.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror ganske simpelt ikke på de mænd som påstår at de ikke opdager når et kondom springer.

Who cares, hvad du tror på? Det er også sket for mig, selvom jeg også har oplevet at opdage det.

Ikke alle andre er ligesom dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror ganske simpelt ikke på de mænd som påstår at de ikke opdager når et kondom springer. Hvergang et kondom er sprunget for mig (er sket flere gange) så har jeg tydeligt kunne mærke det. Enten i det øjeblik det sprang eller hvis det opløses p.gr.af det olie som blev brugt ved massagen, den ændrede føelse når man ikke længere knalder med gummi. Pigen har sjældent opdaget noget, men man vil være et svin hvis man fortsatte uden at fortælle hende at gummiet er sprunget.

Hvis jeg havde opdaget det, havde jeg sandsynligt ikke haft nogle børn. Jeg var nemlig en af de der drengene, der aldrig syntes jeg var klar til at blive far.

Men jeg opdagede det ikke, og har fem børn. Kun med to mødre heldigvis, så lidt heldig der - det kunne været langt værre.

Så nej, det er ikke altid man opdager det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 22 timer siden:

Who cares, hvad du tror på? Det er også sket for mig, selvom jeg også har oplevet at opdage det.

Ikke alle andre er ligesom dig selv.

Lidt sjovt at du aldrig har skrevet sådan til dem som påstår det modsatte. Men det betyder vel bare at hvis man skriver at man ikke kan mærke et kondom springe så er man en helt og taler sandt. Men hvis man skriver det modsatte, så er man en løgner.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...