Hop til indhold
Danskeblondeemma

Sex uden kondom

Recommended Posts

AmagerStang skrev, for 5 timer siden:

Kunne måske være at opslaget var en slags " skjult " reklame pga manglende kunder, blot en tanke .

Ih ja…… det var sgu en vidunderlig tanke! 
 

En GP’er ytrer sin mening, og straks må det være skjult reklame, manglende indtjening eller hjælp til tandlægeregningen :-) Ha ha 

Skriver du så herinde fordi du ikke kan få em aftale eller ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kim Madsen skrev, for 4 timer siden:

Hvis man ikke læser Sex uden har mange tilbøjelighed til at sprøge frem via sms incl mig selv.  Hvis der klart ikke står nået skal man ikke forventet sex uden. Det kan diskuteres om det er godt eller skidt med syntes det er en fortrolig sag mellem kvinden og manden hvis de ønsker at prøve lykken uden.

Sikkert fordi at det er ret alm. at man kan få sex uden gummi medmindre der direkte står at man ikke kan. Mange piger gider ikke den hetz det medføre hvis de skriver at de tilbyder sex uden gummi, så hvis de tilbyder det undlader de at skrive det og kommer først med tilbudet når man står hos dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 15 minutter siden:

Ih guder skal jeg virkelig pensle alt ud for at være i denne branche.,

Ja, jeg troede sgu mange var klogere 

Man kan sige at med din attitude er det nok ikke mange brugere, der læser dine indlæg på Eroguide, der kimer dig ned.

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Danskeblondeemma skrev, for 16 minutter siden:

Ih guder skal jeg virkelig pensle alt ud for at være i denne branche.,

Ja, jeg troede sgu mange var klogere 

Hvor længe er det lige du har været i denne branche?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Danskeblondeemma skrev, for 29 minutter siden:

Ih guder skal jeg virkelig pensle alt ud for at være i denne branche.,

Ja, jeg troede sgu mange var klogere 

ja det skal du for ikke at skabe misforståelser... og adskillige af dine "veninder" kan overtales til andre ydelser end de annoncerede - ingen grund til al den drama ! du er i et ureguleret erhverv - lev med det :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 6 minutter siden:

ja det skal du for ikke at skabe misforståelser... og adskillige af dine "veninder" kan overtales til andre ydelser end de annoncerede - ingen grund til al den drama ! du er i et ureguleret erhverv - lev med det :-)

 

Det kan jo være, at hun slår et slag for at gøre erhvervet bare lidt mere reguleret…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
warmgun skrev, Lige nu:

Det kan jo være, at hun slår et slag for at gøre erhvervet bare lidt mere reguleret…

haha good one :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Danskeblondeemma skrev, for 8 timer siden:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Evigt relevant emne. Hvor er det lækkert uden. Men risikoen? Jeg skal kende pigen meget godt for at bolle uden, selv om min ven som regel surmuler, når han bliver pakket ind i gummi. Liderlighed kontra lærdom. Men hvis pigen er fræk nok, kan hun gøre ham stiv og glad igen trods kondomet.

Varm hilsen og godt nytår fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 55 minutter siden:

 

 

Hvortil han svare. "Gør ikke noget. Det har vi allerede, ligesom Klamydia, Gonore og Syfilis."

 

Viser bare, at din slutbemærkning på din profil “mod tåber kæmper guder forgæves”, må referere til, at du er tåben…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Tjae er emnet ikke ved at være belyst indtil flere gange fra alle sider ?

Vi er ved være ovre i mudderkastning og gentagelser. :( 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 55 minutter siden:

Man kan sige at med din attitude er det nok ikke mange brugere, der læser dine indlæg på Eroguide, der kimer dig ned.

Og tak for det! 

Jeg har kloge og fornuftige gæster, og dem passer jeg på….. 

Godt nytår til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu engang blev jeg mindet om, at Eroguide er et battlefield for de få! 
 

Jeg prøver, at belyse et emne der berører mig særdeles, og straks bliver kommentarerne nedladende, personlige og dybt sarkastiske …. Hvor er det dog pinligt! 
 

Som DU har jeg også en mening, og den er vel ligeså velkommen som DIN. 
 

Godt nytår til jer. 
 

OG til de interesserede ….. Jeg klager ikke over manglende indtjening - er det svar nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, for 34 minutter siden:

Viser bare, at din slutbemærkning på din profil “mod tåber kæmper guder forgæves”, må referere til, at du er tåben…

Jeg har en fortid som dørmand på div. natklubber, så hvis det kan redde din dag at kalde mig en tåbe, så stiller jeg mig gerne til rådighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ledte jeg efter sex uden gummi ville jeg nok også skrive til dig @Danskeblondeemmafor "specielle ønsker" kunne godt dække over gummiløs sex. Der er nogle som direkte skriver det i annoncen med der er også flere som skiver det lidt fordækt.

Du kunne med fordel skrive "penetration kun med kondom" f.eks så kan det være du ville modtage færre forespørgsler, det er da værd at prøve.

Godt nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Danskeblondeemma 

Husk at se tingene også lidt fra vi liderlige mænds side. Vi har brug for firkantede beskrivelser. ;)

Har også tjekket din annonce. Og er absolut interesseret. Men falder over et tvivlsskabende udtryk i annoncen:

“Superfransk med et tvist”

Med et tvist ?

Hvad betyder det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 2 minutter siden:

“Superfransk med et tvist”

Med et tvist ?

 

Det fik også mig til at spekulerer lidt på hvad det kunne være, tænker Megafransk umiddelbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 1 minut siden:

Det fik også mig til at spekulerer lidt på hvad det kunne være, tænker Megafransk umiddelbart.

Præcist. Eller københavnerfransk. 
Kunne være rart at få præciseret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, Lige nu:

Præcist. Eller københavnerfransk. 
Kunne være rart at få præciseret. 

Det aner jeg ikke hvad er :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Det aner jeg ikke hvad er :shock:

Det er når superfransk ikke helt er superfransk. Gummi på alligevel. På toppen. 
Men håber da på din version. ;)

Redigeret af Statham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Danskeblondeemma skrev, for 9 timer siden:

Endnu engang blev jeg mindet om, at Eroguide er et battlefield for de få! 
 

Jeg prøver, at belyse et emne der berører mig særdeles, og straks bliver kommentarerne nedladende, personlige og dybt sarkastiske …. Hvor er det dog pinligt! 
 

Som DU har jeg også en mening, og den er vel ligeså velkommen som DIN. 
 

Godt nytår til jer. 
 

OG til de interesserede ….. Jeg klager ikke over manglende indtjening - er det svar nok!

Du vinder intet med din attitude, tværtimod så tror jeg desværre at det har modsat effekt og giver dig bagslag .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 30 minutter siden:

 

@DanskeblondeemmaSarkasme er bare en måde at uddybe pointen. Det behøver ikke være negativt ladet. Jeg har kun en holdning til dem der prøver at argumentere med hjernedøde argumenter og det gjorde jeg klart med sarkasme. Når det så er sagt, så ville jeg nok også råde dig til at skrive det utvetydigt på din profil, så du ikke bliver spammet med beskeder, om du gør det uden kondom. 

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Sweex2 skrev, for 2 minutter siden:

Sarkasme er bare en måde at uddybe pointen. Det behøver ikke være negativt ladet. Jeg har kun en holdning til dem der prøver at argumentere med hjernedøde argumenter og det gjorde jeg klart med sarkasme. Når det så er sagt, så ville jeg nok også råde dig til at skrive det utvetydigt på din profil, så du ikke bliver spammet med beskeder, om du gør det uden kondom. 

øhhh det er ikke mig du skal skrive til :D det må du lige redigere om igen ...

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 8 minutter siden:

øhhh det er ikke mig du skal skrive til :D det må du lige redigere om igen ...

Fik sku lige citeret den forkerte kilde, men rigtige tekst. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 18 timer siden:

Som Advarsel er inde på, undrer det også mig at du kobler covid sammen med sex uden gummi, især når du under den sidste store nedlukning, hvor der var total forbud, også for massage piger, gik mod strømmen og holdt åbent alligevel som det fremgik tydeligt af din annonce på daglig basis dengang, så hvorfor skrive at det er nok at tænke på nu, også med covid ?

Hmmm sjovt som du ved hvad jeg foretog mig i marts 2021 ??? 
 

Din profil er oprettet i oktober 21!!! 
 

Ved ikke hvem du er, og det er egentlig også uinteressant , men der tegner sig et billede af, at du for enhver pris blot skal hetze på ALT jeg skriver! 
 

Sørgeligt! Jeg håber du hygger dig med dine sure opstød, og vælger at lade dette være mit sidste svar til dine kommentarer. 
 

Godt nytår til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...