Hop til indhold
Danskeblondeemma

Sex uden kondom

Recommended Posts

Guest AmagerStang
Danskeblondeemma skrev, for 13 minutter siden:

Du glemte….. redde er med to d’er

Mon ikke i to eller tre skulle ta’ og mødes i stedet? Tænker I har en del negativt i kan diskutere ……. JEG må vel ligesom være færdig “behandlet”. 
 

Vi er alle enige om ALDRIG, at mødes så hvorvidt jeg skriver det ene eller det andet er vel ligegyldigt. En ting er sikkert, at uanset hvad jeg skriver så vil I komme med en negativ kommentar …., and so be it!

 

Undskyld, redde med to d´er, hvor har jeg skrevet/glemt det ? Jeg er nok træt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Danskeblondeemma skrev, for 13 timer siden:

Du glemte….. redde er med to d’er

Mon ikke i to eller tre skulle ta’ og mødes i stedet? Tænker I har en del negativt i kan diskutere ……. JEG må vel ligesom være færdig “behandlet”. 
 

Vi er alle enige om ALDRIG, at mødes så hvorvidt jeg skriver det ene eller det andet er vel ligegyldigt. En ting er sikkert, at uanset hvad jeg skriver så vil I komme med en negativ kommentar …., and so be it!

Hvad er det jeg har skrevet som er negativt?

Bortset fra det har jeg faktisk besøgt dig flere gange før Corona og besøger dig sandsynligvis også igen på den anden side af Corona hvis du ellers arbejder i branchen på det tidspunkt. Min oplevelse er at du er en helt anden person når man besøger dig end man får indtryk af her på boardet. Det er lidt en dr. Jekyll og Mr. Hyde oplevelse at læse dine skriv når man har besøgt dig tidligere. Jeg håber ikke du har forandret dig så meget som dine skriv her antyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmagerStang skrev, for 13 timer siden:

Undskyld, redde med to d´er, hvor har jeg skrevet/glemt det ? Jeg er nok træt :lol:

Tror hun hentyder til min letter ordblindhed, som gør at jeg ofte laver stavefejl. Jeg havde skrevet "Hvis det kan rede din dag....."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
nørden skrev, for 5 timer siden:

Tror hun hentyder til min letter ordblindhed, som gør at jeg ofte laver stavefejl. Jeg havde skrevet "Hvis det kan rede din dag....."

ok, kunne heller ikke forstå det .

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Danskeblondeemma skrev, for 18 timer siden:

Du glemte….. redde er med to d’er

Mon ikke i to eller tre skulle ta’ og mødes i stedet? Tænker I har en del negativt i kan diskutere ……. JEG må vel ligesom være færdig “behandlet”. 
 

Vi er alle enige om ALDRIG, at mødes så hvorvidt jeg skriver det ene eller det andet er vel ligegyldigt. En ting er sikkert, at uanset hvad jeg skriver så vil I komme med en negativ kommentar …., and so be it!

 

Jeg vælger at tro at du er ganske sød irl og denne tråd er kørt for langt, jeg vil gerne ønske dig godt nytår og sige jeg stopper her .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 26.12.2021 at 13:22:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Orker ikke lige læse denne tråd igennem - men bliver desværre bekræftet i DanskeEmma's glimrende skriv - da en anden skribent i en anden tråd, udtalte, at der desværre er en del trash, blandt de danske mænd!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Jeg slutter her og vil afslutningsvis gerne sige undskyld til dig Emma, hvis nogen at mine kommentar har været for hårde, det har absolut ikke været min hensigt at sætte dig i et dårligt lys, tror desværre der er sket mange misforståelser, det er ulempen ved at skrive og man ikke har mødt personen irl, tror faktisk du er rigtig sød og attraktiv kvinde ude for dette forum, indimellem glemmer vi at der rent faktisk sidder et andet menneske på den anden side af skærmen, og håber stadig mange mænd vælger at besøge dig i det nye år <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 6 minutter siden:

Jeg slutter her og vil afslutningsvis gerne sige undskyld til dig Emma, hvis nogen at mine kommentar har været for hårde, det har absolut ikke været min hensigt at sætte dig i et dårligt lys, tror desværre der er sket mange misforståelser, det er ulempen ved at skrive og man ikke har mødt personen irl, tror faktisk du er rigtig sød og attraktiv kvinde ude for dette forum, indimellem glemmer vi at der rent faktisk sidder et andet menneske på den anden side af skærmen, og håber stadig mange mænd vælger at besøge dig i det nye år <3

Tak og godt nytår

Redigeret af Danskeblondeemma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har godt bemærket tildensen her på forumet. Der er åbenbart mange som ønsker sex uden kondom og der lader til at være massere af piger som tilbyder det. Altså jeg er da enig i at det er så meget dejligere uden kondom men om jeg fatter at man vil risikere en masse ubehagelige dygsomme for lidt hygge.

Personligt hopper jeg videre til næste pige når jeg ser at hun tilbyder sex uden, for selvom jeg altid vil bruge kondom, så kan det jo gå i stykker eller falde af og så er det trods alt fedest at der ikke er 100 andre mænd der har været der uden kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nonametom skrev, den 29.12.2021 at 23:06:

Jeg har godt bemærket tildensen her på forumet. Der er åbenbart mange som ønsker sex uden kondom og der lader til at være massere af piger som tilbyder det. Altså jeg er da enig i at det er så meget dejligere uden kondom men om jeg fatter at man vil risikere en masse ubehagelige dygsomme for lidt hygge.

Personligt hopper jeg videre til næste pige når jeg ser at hun tilbyder sex uden, for selvom jeg altid vil bruge kondom, så kan det jo gå i stykker eller falde af og så er det trods alt fedest at der ikke er 100 andre mænd der har været der uden kondom. 

Måske der er en trend om sex uden kondom?

Selv skelner jeg mellem samleje/analsex og oralsex

Der er en risiko ved alt og vi har alle forskellige grader af risiko villighed

For mig er oralsex uden gummi acceptabel hvorimod samleje/analsex uden er NO GO

Jeg har 3 kriterier som skal være opfyldt før jeg besøger en GP

1) Dansk/skanninavisk

2) giver BJ uden kondom

3) jeg må komme i hendes mund

Disse krav begrænser meget de muligheder jeg har, men hellere få gode oplevelser end mange som ikke giver mig tilfredsstillelse

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
nonametom skrev, den 29.12.2021 at 17:06:

Personligt hopper jeg videre til næste pige når jeg ser at hun tilbyder sex uden, for selvom jeg altid vil bruge kondom, så kan det jo gå i stykker eller falde af og så er det trods alt fedest at der ikke er 100 andre mænd der har været der uden kondom. 

Har du slet ikke noget problem med at knalde en GP som knalder uden gummi, men ikke annoncer med det? Det er desværre ganske ofte tilfældet da mange piger ikke gider den hetz eller dobbelt moral som følger med hvis de annoncer åbent med at de knalder uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 26.12.2021 at 13:22:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Hvis den eneste grund til du ikke tilbyder "uden" er pga det nævnte, så bare rolig, det smitter ikke gennem sæd, eller urin for den sags skyld :) God fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone
nørden skrev, den 26.12.2021 at 20:44:

 

Bortset fra det vil jeg heller have AIDS end blive ramt af corona senfølger. 

Pas på, hvad du ønsker dig. Kender MANGER der har haft C og ikke en eneste har betydelige senfølger. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Like a Stone skrev, for 5 timer siden:

Pas på, hvad du ønsker dig. Kender MANGER der har haft C og ikke en eneste har betydelige senfølger.

Statistik er en dejlig ting. Man kan altid tolke det så det passer ens argument. Hvor mange kender du som er smittet med HIV? Sandsynligheden for at du kender nogen er mindre end sandsynligheden for at du kender en som er ramt af Corona senfølger.

Det er heldigvis langt under 1 promille af de Corona smittede som bliver ramt af senfølger, men der er flere i DK som er hårdt ramt af Corona senfølger end der er personer som er smittet med HIV. Kigger vi kun på den gruppe som typisk vil gå til en prostitueret så ser det lidt bedre ud, men i den gruppe er der også flere som er hårdt ramt af Corona senfølger end der er smittet med HIV. Oven i det viser de seneste studier at dem som idag bliver hårdt ramt af Corona senfølger typisk kun har haft et mildt Corona forløb og sjældent har været indlagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er lidt spøjst at mange af de mandlige skribenter herinde, føler en voldsom trang til at skrive at de aldrig ville besøge en pige som tilbyder sex uden kondom. "Nu ville jeg aldrig selv blablabla..." Jeg ved ikke hvorfor (måske fordi jeg selv er en mand), men jeg har sq lyst at kalde bullshit på 70% af dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg synes det er lidt spøjst at mange af de mandlige skribenter herinde, føler en voldsom trang til at skrive at de aldrig ville besøge en pige som tilbyder sex uden kondom. "Nu ville jeg aldrig selv blablabla..." Jeg ved ikke hvorfor (måske fordi jeg selv er en mand), men jeg har sq lyst at kalde bullshit på 70% af dem.  

Jeg er en af dem - dine 70 eller 30 procent.

Jeg ville aldrig besøge en pige som tilbyder sex uden kondom. Derimod har jeg økoknaldet mange af de piger som ikke tilbyder sex uden kondom. Men det er piger som ikke tilbyder andre end mig det, så der føler jeg mig tryg og sikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg fornemmer nogle gange herinde i forskellige tråde, at udviklingen er kommet dertil, at folk ikke opfatter fransk uden kondom som “sex uden” ? 

“Sjovt” at tænke på for 20 år siden udbrød der borgerkrig på VL hvis bare der kom en efterlysning om fransk uden. 

Der er sket noget siden dengang :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 10 minutter siden:

udbrød der borgerkrig på VL

Jeg ærgrer mig gentagne gange over af VL var død da jeg trådte ind i denne verden. Lyder til at have været festlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 30 minutter siden:

Jeg fornemmer nogle gange herinde i forskellige tråde, at udviklingen er kommet dertil, at folk ikke opfatter fransk uden kondom som “sex uden” ? 

“Sjovt” at tænke på for 20 år siden udbrød der borgerkrig på VL hvis bare der kom en efterlysning om fransk uden. 

Der er sket noget siden dengang :D 

 

20 år siden?? Jeg husker det som var det igår.

Shit hvad gammel du må have blevet nu Aros.:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 35 minutter siden:

Jeg fornemmer nogle gange herinde i forskellige tråde, at udviklingen er kommet dertil, at folk ikke opfatter fransk uden kondom som “sex uden” ? 

“Sjovt” at tænke på for 20 år siden udbrød der borgerkrig på VL hvis bare der kom en efterlysning om fransk uden. 

Der er sket noget siden dengang :D 

 

Du kan vel se mig som det næste trin i udviklingen... Jeg bliver hellere hjemme og onanerer end at have sex med kondom.

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 26.12.2021 at 13:22:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Fornuftigt. Mange er desværre dummere end lort. Jeg går selv langt udenom dem som tilbyder uden kondom, da jeg tænker at de nok ikke har meget at miste på at gøre det(allerede er smittet med HIV).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 12 timer siden:

Fornuftigt. Mange er desværre dummere end lort. Jeg går selv langt udenom dem som tilbyder uden kondom, da jeg tænker at de nok ikke har meget at miste på at gøre det(allerede er smittet med HIV).

Men du har ikke noget problem med at knalde dem som tilbyder sex uden gummi i det skjulte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 9 timer siden:

Men du har ikke noget problem med at knalde dem som tilbyder sex uden gummi i det skjulte?

Hvis de gør det i det skjulte ved jeg jo ikke at de gør det. Jeg foretrækker at der er gummi på ved alt sex med alle kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Orgasmic skrev, for 5 timer siden:

Hvis de gør det i det skjulte ved jeg jo ikke at de gør det. Jeg foretrækker at der er gummi på ved alt sex med alle kunder.

Så du er på det hold som støtter at der ikke skal tales om sex uden gummi her på boardet og forbudt at annoncer med sex uden gummi som i Tyskland, for så har i flere i kan knalde med god samvitighed.

Moral er godt, men dobbelt moral er ikke dobbelt så godt. Lad os nu frit tale om hvem der tilbyder sex uden gummi, uden at hver eneste indlæg som nævner sex uden gummi skal afspores med ligegyldige kommentar om at man aldrig knalder piger som tilbyder sex uden gummi eller moralske opstød mod sex uden gummi.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...