Hop til indhold
Danskeblondeemma

Sex uden kondom

Recommended Posts

nørden skrev, for 37 minutter siden:

Lidt sjovt at du aldrig har skrevet sådan til dem som påstår det modsatte.

Der er jo ingen andre der påstår det modsatte, så det er nok en væsentlig del af forklaringen. ;)

nørden skrev, for 38 minutter siden:

Men det betyder vel bare at hvis man skriver at man ikke kan mærke et kondom springe så er man en helt og taler sandt. Men hvis man skriver det modsatte, så er man en løgner

Du må have misforstået et eller andet. Prøv at læse det igen: Det kan ske man kan mærke det, det kan også ske man ikke kan. Jeg har personligt prøvet begge dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 19 timer siden:

Der er jo ingen andre der påstår det modsatte, så det er nok en væsentlig del af forklaringen. ;)

Der er nu temmelig mange som løbende har påstået at de ikke kan mærke forskel på om de knepper med eller uden gummi eller om gummiet springer. Men lad nu det ligge. Vi bliver næppe nogensinde enige på dette punkt heller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 16 minutter siden:

Der er nu temmelig mange som løbende har påstået at de ikke kan mærke forskel på om de knepper med eller uden gummi eller om gummiet springer.

Men ingen gør lige som dig: De hævder ikke samtidig, at andre umuligt kan have andre oplevelser end de selv har.

nørden skrev, for 17 minutter siden:

Vi bliver næppe nogensinde enige på dette punkt heller.

Det handler ikke om enighed. Du har fundamentalt misforstået, hvad vi taler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 8 timer siden:

Men ingen gør lige som dig: De hævder ikke samtidig, at andre umuligt kan have andre oplevelser end de selv har.

Jo de gør. Måske ikke i denne tråd, men i tidligere tråde, hvilket var hvad jeg referede til. Men som jeg har skrevet før. Du læser mine indlæg som en hvis person læser biblen.

Advarsel skrev, for 8 timer siden:

Det handler ikke om enighed. Du har fundamentalt misforstået, hvad vi taler om.

Ord knepperi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 21.1.2022 at 00:03:

Jo de gør.

Nej, for de fleste andre mennesker kan godt leve sig ind i at andre kan opleve ting anderledes end dem selv. Men hvis jeg stødte på nogen, der var lige så egocentriske som du er og samtidig moralsk fordømmende - så skal jeg nok sige til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 18.1.2022 at 20:10:

Jeg tror ganske simpelt ikke på de mænd som påstår at de ikke opdager når et kondom springer. Hvergang et kondom er sprunget for mig (er sket flere gange) så har jeg tydeligt kunne mærke det. Enten i det øjeblik det sprang eller hvis det opløses p.gr.af det olie som blev brugt ved massagen, den ændrede føelse når man ikke længere knalder med gummi. Pigen har sjældent opdaget noget, men man vil være et svin hvis man fortsatte uden at fortælle hende at gummiet er sprunget.

Tænk over det. Hvilket incitament skulle jeg dog have til at lyve over for en eller anden tilfældig fremmed på internettet som jeg aldrig har mødt og hvis mening jeg er totalt ligeglad med? Hun opdagede da det første kondom sprang imens hun red mig. Jeg opdagede kort tid efter at nummer to sprang da jeg trak pikken ud af hendes røv. Jeg mener ikke at jeg kunne mærke forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...