Hop til indhold
Danskeblondeemma

Sex uden kondom

Recommended Posts

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Her er en ide til et standart svar på dette dumme spørgsmål.
 

Sex uden kondom, ingen problem, men så er der to valgmuligheder, enten bliver det uden tissemand, eller også bliver det sex med dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du helt sikker? 

Jeg ser godt ud, er gift, har ikke haft sex i 2 år, 100% sygdomsfri og har en pik på 24 cm...

Jeg giver gerne mindst Ca. Omkring 200 ekstra. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 5
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 27 minutter siden:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Hold det for dig selv - bare fordi du og jeg ikke er til det - behøver du ikke nedgøre andre

du kan jo også startet med at opdaterer din annonce med du ikke tilbyder uden kondom - du skriver jo selv følgende tekst: Specielle ønsker er velkomne - så alle må vel spørge til deres lyster, og bør vel forvente et høfligt svar fra dig!!!!! 

 

Redigeret af fræk6
  • Synes godt om 4
  • Tak 3
  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 36 minutter siden:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Mange mænd tænker med deres lille hoved, og overvejer ikke  konsekvenserne ved deres handlinger. 

Personligt kan jeg ikke forestille mig at, være ubeskyttet med en fremmed, da jeg ikke kender til mange faktorer vedrørende personen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Danskeblondeemma

Følgende fremgår af din annonce;

“Lad mig være din “kæreste” … Specielle ønsker er velkomne”. 
 

Derudover er der ikke nævnt, at sex uden kondom frabedes.

Umiddelbart kan dette give anledning til, at der efterspørges om sex uden kondom i dit konkrete tilfælde. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Du har det sørme hårdt hva ? 

Hvorfor ikke bare ignorere det eller skriv det i din profil at du kun tilbyder sikker sex, så er den ligsom lukket .

Forstår ikke du har behov for at lave et opslag op dette .

I øvrigt har du jo skrevet specielle ønsker er velkomme .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 10 minutter siden:

@Danskeblondeemma

Følgende fremgår af din annonce;

“Lad mig være din “kæreste” … Specielle ønsker er velkomne”. 
 

Derudover er der ikke nævnt, at sex uden kondom frabedes.

Umiddelbart kan dette give anledning til, at der efterspørges om sex uden kondom i dit konkrete tilfælde. 
 

Lige præcis. Der vil nok være mange der spørger alligevel, men de der vitterligt spørger fordi det "lidt virker som om..." de kan nok sorteres fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mange år var det almindeligt, at serøse piger og seriøse kunder ikke dyrkede sex uden gummi. Der er åbenbart kommet en glidebane, hvor tilsyneladende helt almindelige mænd efterspørger sex uden. Jeg forstår godt nødråbet mod de tider, hvor det ikke var noget, man behøvede at tydeliggøre.

 

En lidt gammel historie reelt om det samme: En mand samler en gadepige op i Skelbækgade. Han får presset hende til sex uden kondom. De kører afsted og får ordnet forretningen. Da han sætter hende af i Skelbækgade igen, slutter hun med at sige: “Husk at fortælle konen, at I nu har hepatitis i familien…”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Kunne måske være at opslaget var en slags " skjult " reklame pga manglende kunder, blot en tanke .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 1 time siden:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

Som allerede nævnt i tråden: Skriv det i din annonce, at spørgsmålet er uønsket - det vil fjerne nogle af de henvendelser.

Men jeg svarer, fordi det undrer mig, at du sammenkobler det med covid? Hvad er din pointe med det egentlig? Ville det ikke være lige så rimeligt at andre brokker sig over, at duholder åbent, velvidende der er brug for mundbind og afstand, fordi coronavirussen er her mere end nogensinde? Din risiko for at bidrage til spredningen af den er jo statistisk set meget større end dit bidrag til at sprede sexsygdomme gennem sex uden gummi?

Jeg har ikke selv den holdning, at du skulle holde lukket pga. covid, og generelt synes jeg selv, at købesex uden gummi er en uheldig trend. Jeg spørger dig kun, fordi du selv kobler de to ting sammen i dit indlæg, og det virker umiddelbart selvmodsigende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Som Advarsel er inde på, undrer det også mig at du kobler covid sammen med sex uden gummi, især når du under den sidste store nedlukning, hvor der var total forbud, også for massage piger, gik mod strømmen og holdt åbent alligevel som det fremgik tydeligt af din annonce på daglig basis dengang, så hvorfor skrive at det er nok at tænke på nu, også med covid ?

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 7 minutter siden:

Som Advarsel er inde på, undrer det også mig at du kobler covid sammen med sex uden gummi, især når du under den sidste store nedlukning, hvor der var total forbud, også for massage piger, gik mod strømmen og holdt åbent alligevel som det fremgik tydeligt af din annonce på daglig basis dengang, så hvorfor skrive at det er nok at tænke på nu, også med covid ?

Fordi moral er godt. Dobbeltmoral er bedre. 

Jeg har ikke noget issue med, at man er modstander af ubeskyttet sex. Det er også pissetræls at modtage beskeder herom, når man ikke er til det, tænker jeg.

Meeeen, der er nogle koblinger her, der vist ikke er helt nødvendige for at få sit budskab igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 3 timer siden:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Syntes desværre der er mange der ikke lige læser annonce hos glædespigerne. 

Hvis man ikke læser Sex uden har mange tilbøjelighed til at sprøge frem via sms incl mig selv.  Hvis der klart ikke står nået skal man ikke forventet sex uden. Det kan diskuteres om det er godt eller skidt med syntes det er en fortrolig sag mellem kvinden og manden hvis de ønsker at prøve lykken uden. 

Er selv blevet bundefanget omkring dette og fik uden selv jeg ikke ønskede dette da mere betaling fremkom efter bolletiet.

Er klar til sex uden..men kun med dem jeg har et tæt besøg hos hvis de kan fremvise sygdom papirer og negativ corona tester eller holder jeg mig til kondom.

Sex er lækker naturel...men tænk jer om!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en del piger der tilbyder det, for at tjene ekstra mønt, men de reklamere ikke med det. Alene det giver jo et ekstra incitament til at spørge, for hvordan skulle dem med disse lyster ellers finde ud af det. Hvis du ønsker at reducere (Tror ikke du helt ville kunne undgå det) antallet af de spørgsmål, vil jeg forslå du skriver det tydeligt i dine annoncer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 4 timer siden:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Heldigvis har ordet “nej” kun et bogstav mere end ordet “ja”.

Men de “stakkels” mænd må vel også blive træt af at få et “nej”. Jeg kan ikke forestille mig, at der er mange, der siger “ja”. Tror iøvrigt at det i mange tilfælde bare er “mande-scam”.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
OldGentlemann skrev, for 10 minutter siden:

Heldigvis har ordet “nej” kun et bogstav mere end ordet “ja”.

Men de “stakkels” mænd må vel også blive træt af at få et “nej”. Jeg kan ikke forestille mig, at der er mange, der siger “ja”. Tror iøvrigt at det i mange tilfælde bare er “mande-scam”.

ja den stakkels GP har brugt ca 7 min på at svare sms'er... hvad er der at blive så sur over ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 6 timer siden:

Hold det for dig selv - bare fordi du og jeg ikke er til det - behøver du ikke nedgøre andre

du kan jo også startet med at opdaterer din annonce med du ikke tilbyder uden kondom - du skriver jo selv følgende tekst: Specielle ønsker er velkomne - så alle må vel spørge til deres lyster, og bør vel forvente et høfligt svar fra dig!!!!! 

 

Hvem siger de ikke får et høfligt svar!!

Hvorfor skulle jeg holde det for mig selv? Jeg har min mening og du din ….. På intet tidspunkt nedgør jeg nogen eller DIG 

GODT NYTÅR 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
warmgun skrev, for 6 timer siden:

I mange år var det almindeligt, at serøse piger og seriøse kunder ikke dyrkede sex uden gummi. Der er åbenbart kommet en glidebane, hvor tilsyneladende helt almindelige mænd efterspørger sex uden. Jeg forstår godt nødråbet mod de tider, hvor det ikke var noget, man behøvede at tydeliggøre.

Jeg er selv +60 og har været aktiv kunde i branchen i mindst 30 år. Den eneste forskel på gamle dage og nutiden er at der annonceres mere med sex uden gummi idag, men mængden af stedder jeg har fået det tilbudt er ca. den samme. Da AIDS bredte sig blev det tabubelagt at købe sex uden gummi, og man skulle spørge efter det hvis man havde de lyster og ofte skulle man besøge pigen flere gange før hun sagde ja. Før AIDS blev der knaldet rask væk uden gummi og hos flere piger var prisen den samme hvad enten det var med eller uden gummi.

 

warmgun skrev, for 6 timer siden:

En lidt gammel historie reelt om det samme: En mand samler en gadepige op i Skelbækgade. Han får presset hende til sex uden kondom. De kører afsted og får ordnet forretningen. Da han sætter hende af i Skelbækgade igen, slutter hun med at sige: “Husk at fortælle konen, at I nu har hepatitis i familien…”

Hvortil han svare. "Gør ikke noget. Det har vi allerede, ligesom Klamydia, Gonore og Syfilis."

 

Lad nu folk have deres lyster i fred i steddet for at stå som en anden liderbuk med pikken i hånden og moraliser over dem som knalder på den anden side af det vindue du kigger ind af. Er det ikke bedre at der åbent tales om hvem der tilbyder sex uden gummi og at pigerne annoncer med det end at det sker i det skjulte så du ikke kan fravælge pigerne.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Danskeblondeemma

Som mange har skrevet, så synes jeg faktisk du burde skrive det i din annonce, selvom det burde være sådan som standard.

Jeg vælger helt at se bort fra kvinder der tilbyder uden. Nu skriver du jo i ny og næ herinde, så jeg tænker at jeg kendte din holdning i forvejen. Hvis jeg ikke kendte dig andre steder fra, så ville jeg kunne finde på at fravælge din annonce alene fordi der ikke står eksplicit at du ikke dyrker ubeskyttet sex.

Jeg ved at kondomet yder god beskyttelse, men jeg ville alligevel være utryg ved at være sammen med en som jeg vidste - eller mistænkte for - at dyrke ubeskyttet sex med mange mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 6 timer siden:

@Danskeblondeemma

Følgende fremgår af din annonce;

“Lad mig være din “kæreste” … Specielle ønsker er velkomne”. 
 

Derudover er der ikke nævnt, at sex uden kondom frabedes.

Umiddelbart kan dette give anledning til, at der efterspørges om sex uden kondom i dit konkrete tilfælde. 
 

Ih guder skal jeg virkelig pensle alt ud for at være i denne branche.,

Ja, jeg troede sgu mange var klogere 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 5 timer siden:

Som Advarsel er inde på, undrer det også mig at du kobler covid sammen med sex uden gummi, især når du under den sidste store nedlukning, hvor der var total forbud, også for massage piger, gik mod strømmen og holdt åbent alligevel som det fremgik tydeligt af din annonce på daglig basis dengang, så hvorfor skrive at det er nok at tænke på nu, også med covid ?

Er vi nu der igen!!!! 
 

Hvem siger jeg holdt åben? Samme svar som alle de forrige …….. min annonce blev opdateret dagligt OG det gør den stadig! 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Danskeblondeemma skrev, for 7 timer siden:

Som om vi ikke har nok, at tænke på lige nu ….. mundbind, afstand, kviktest/PCR test 

Ja, Covid-19 er her stadig 

HVAD SKER DER SÅ LIGE FOR ALLE DE HENVENDELSER JEG FÅR!!! 
 

Tilbyder du sex uden? Jeg betaler gerne ekstra !!! 
 

NEJ, NEJ, NEJ OG NEJ!! 

Kommer ALDRIG til at ske…. og er i mine øjne dummere end dumt 

I skrivende stund har jeg modtaget hele 4 forespørgsler på samme samme dag ØV

Du kunne jo prøve at skrive i dinne annoncer at du ikke tilbyder sex uden gummi. Så kunne det være at du ikke fik så mange spørgsmål om det.

Bortset fra det vil jeg heller have AIDS end blive ramt af corona senfølger. Med den rette medicinering kan man leve nogenlunde normalt med AIDS. Det seneste studie af corona senfølger viser at mange her 2 år efter fortsat ikke er kommet tilbage til et nogenlunde normalt liv og at det langtfra kun er personer i risikogruppen som er ramt. Faktisk er der flere som ikke har været indlagte og som normalt ikke betragtes som værende i en corona risikogruppe som lider af de sværeste corona senfølger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...