Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
johannes skrev, for 13 timer siden:

Hvordan ved du det 

tjaaaa, vejret er blevet varmere ?  solen skinner ? alle de rette parametre for at en pige kan stå ved et busstoppested og vente på mænd der gerne vil have en tur med hende er altså ved at være opfyldt.

Men ok.... det er bare et gæt ;-)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torpedoen
troublemaker1968 skrev, for 9 timer siden:

tjaaaa, vejret er blevet varmere ?  solen skinner ? alle de rette parametre for at en pige kan stå ved et busstoppested og vente på mænd der gerne vil have en tur med hende er altså ved at være opfyldt.

Men ok.... det er bare et gæt ;-)

Tror desværre også at de nuværende indrejserestriktioner får indflydelse på hvornår hun dukker op. P.t. i kræves der “anerkendelsesværdigt formål” for at kunne indrejse i Danmark som udlænding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
torpedoen skrev, for 2 timer siden:

Tror desværre også at de nuværende indrejserestriktioner får indflydelse på hvornår hun dukker op. P.t. i kræves der “anerkendelsesværdigt formål” for at kunne indrejse i Danmark som udlænding.

Jeg syntes sku det er et meget anerkendelsesværdigt formål, at vi brødre skal have noget f.... er ikke sikker på, at regeringen deler den opfattelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, for 2 minutter siden:

Hun er tilbage

Dejligt.. kan være mit dejlige stykke Koreanske Industry Affald skal ud at trille en tur med sine nye fælge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyLife! skrev, for 14 timer siden:

Dejligt.. kan være mit dejlige stykke Koreanske Industry Affald skal ud at trille en tur med sine nye fælge :-)

Kan den holde til dig og hende på bagsædet?? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 2 minutter siden:

Var forbi de seneste aftener uden at se hende (kan selvfølgelig være travlhed i butikken)

Har læst i en anden tråd at hun nok er taget hjem, men om det er

rigtigt ved jeg ikke.

 

fraekmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så hende heller ikke på vej hjem fra Fields i går. Hun er ellers noget af et syn når hun står der, og sidst jeg så hende tror jeg min kone opdagede at jeg gloede lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg så hende heller ikke på vej hjem fra Fields i går. Hun er ellers noget af et syn når hun står der, og sidst jeg så hende tror jeg min kone opdagede at jeg gloede lidt.

Du ved vel godt, at det er ok at få appetit ude, når bare du spiser hjemme - og hvis konen tror, du gør det, er der fred og ingen fare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 timer siden:

Du ved vel godt, at det er ok at få appetit ude, når bare du spiser hjemme - og hvis konen tror, du gør det, er der fred og ingen fare.

Fuck, så har jeg misforstået noget :( Jeg troede det var ok at spise ude, bare man ikke smasker så højt, at det kan høres hjemme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vist ikke i cirkulation pt. Har været forbi de sidste to aftener 29./30. juli omkring midnat. Hun var ikke at se, nogen af de to aftener, så hun er nok væk for nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i lørdags - usædvanlig lækre bryster, bare trist at hun aktivt holder en på afstand af dem.

Midt i det hele stopper hun op og spørger, hvorfor jeg ikke vil knalde hende i hendes lejlighed …….. og så er man tilbage i virkeligheden *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH-M skrev, den 6.10.2021 at 14:02:

Jeg besøgte hende i lørdags - usædvanlig lækre bryster, bare trist at hun aktivt holder en på afstand af dem.

Midt i det hele stopper hun op og spørger, hvorfor jeg ikke vil knalde hende i hendes lejlighed …….. og så er man tilbage i virkeligheden *gg*

Hvis man siger ja til det, trækker hun så transport tiden til og fra lejligheden fra din tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joneleth skrev, for 25 minutter siden:

Hvis man siger ja til det, trækker hun så transport tiden til og fra lejligheden fra din tid?

Nu sagde jeg jo nej, så det har jeg svært ved at svare på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH-M skrev, for 1 minut siden:

Nu sagde jeg jo nej, så det har jeg svært ved at svare på :-)

Fair nok, jeg fik indtrykket af du var stamkunde hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joneleth skrev, Lige nu:

Fair nok, jeg fik indtrykket af du var stamkunde hos hende.

Det var første gang - oplevelsen var fræk nok og babserne overlækre, men når man ikke må lege Max med dem, så skal jeg andre steder hen - det er my thing :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...