Hop til indhold

Recommended Posts

bifyr71 skrev, for 11 timer siden:

Ankelstøvler, jeans og bluse ... men lovede at skifte til lårkort og Lårlangestøvler i de dage her hvor varmen kommer

Lækkert , hvor kørte i hen? Den sædvanlige diskrete p-plads ikke langt derfra eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penk skrev, for 44 minutter siden:

Er hun stadig derinde eller skal man sparer tur til sydhavnsgade i aften ?

Hende var jeg også og besøge den omtalte fredag i sidste uge hvor jeg anmelder en anden.

Som sædvanlig dejlig oplevelse.   Hvis til noget hjælp så sige hun ihvertfald var aktiv sidste fredag.  Jeg har ikke været i København siden der, men går da udfra hun stadig står der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, for 8 timer siden:

 

Uhh ? hvordan det 

De parkere næsten ved siden af din bil og sidder og kigger imens du får hvad du har betalt for.

Hver sin lyst :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Penk skrev, for 23 timer siden:

De parkere næsten ved siden af din bil og sidder og kigger imens du får hvad du har betalt for.

Hver sin lyst :angry:

Lyder lidt mærkeligt for mig !

Jeg har taget "en køretur" med hende adskillige gange, og aldrig oplevet nogle forfølgende biler eller ventende taxaer ved hendes foretrukne steder. 
Og i de tidligere tråde hvor vi har delt erfaringer med hende, er det vist heller aldrig blevet nævnt. 

Derudover står det en rimeligt frit at tage bilen og køre et andet sted hen, hvis der skulle være tilskuere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
autobahn skrev, for 11 timer siden:

Lyder lidt mærkeligt for mig !

Jeg har taget "en køretur" med hende adskillige gange, og aldrig oplevet nogle forfølgende biler eller ventende taxaer ved hendes foretrukne steder. 
Og i de tidligere tråde hvor vi har delt erfaringer med hende, er det vist heller aldrig blevet nævnt. 

Derudover står det en rimeligt frit at tage bilen og køre et andet sted hen, hvis der skulle være tilskuere.

hava tid står hun der fra, er det kun de sene aften timer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rødovre skrev, for 2 timer siden:

hava tid står hun der fra, er det kun de sene aften timer ?

Det plejer at være nogenlunde fra først på aften (20-21 tiden) og nogle timer frem, måske lidt tidligere når det begynder at blive tidligere tusmørke  - og altså når hun ikke er "ude at køre". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
autobahn skrev, for 2 timer siden:

Det plejer at være nogenlunde fra først på aften (20-21 tiden) og nogle timer frem, måske lidt tidligere når det begynder at blive tidligere tusmørke  - og altså når hun ikke er "ude at køre". 

tak, var nemlig i bauerhouse i valby i går ved middagstid og prøvede at køre forbi tanken ved busstoppestedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads

  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock skrev, for 10 timer siden:

Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads

Alligevel rimeligt sygt at når man tager en gade GP op i bil, så følger der 4 biler efter en for at lure på action. Var det mig, fik de lov at slippe 200 hver for at kigge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 7 timer siden:

Alligevel rimeligt sygt at når man tager en gade GP op i bil, så følger der 4 biler efter en for at lure på action. Var det mig, fik de lov at slippe 200 hver for at kigge.

Det går nok ikke lang tid til at de også finder ud af at filme med sine mobiler mens du er igang :D  Vers'go så bliver du film star. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Rushton skrev, for 6 minutter siden:

Vers'go så bliver du film star. :D 

Og 25 ad de lange fattigere, hvis du vil have slettet den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock skrev, den 23.9.2020 at 22:44:

Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads

Hvordan mon man får dem til at stoppe? Vil helst forleje dem til at forlade.
Nederdel og røde lårlange lyder frækt, kan godt forstå tilskueriet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hardrock skrev, den 23.9.2020 at 22:44:

Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads

det har jeg aldrig set ske, hverken når jeg har været der eller når jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hardrock skrev, den 23.9.2020 at 22:44:

Jeg var forbi sidste onsdag. Der stod hun i mega kort nederdel og lårlange røde støvler og så fræk ud. Men da hun blev samlet op og kørte afsted, fulgte 3 taxa’er og en privat bil efter - alle anden end dansk etnisk baggrund. Og da hun blev sat sf igen, parkerede de op tanker overfor, og holdt øje med hende. Var fristet da jeg så hende, men helt ærlig var jeg tryg ved at de gutter følger med op på den mørke p plads

Stor sandsynlighed for at hun er handlet. Stakkels pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iwaro skrev, for 1 time siden:

Stor sandsynlighed for at hun er handlet. Stakkels pige. 

det tror jeg bestemt ikke......... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helt Reel skrev, den 22.9.2020 at 18:52:

Føj for den da! Hun lyder fræk. Kan man ikke tage hende med hjem?

Da jeg var sammen med hende spurgte jeg hende, det kan sagtens lade sig gøre . dengang skulle hun have 1000 for en time ,og man skulle selvfølgelig levere hende tilbage igen samme sted bagefter....men det var muligt dengang , om hun har skiftet mening ved jeg ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Persiskhingst

Nogen der har været på hotel med hende hvor man har haft masser af tid til at nyde ?:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...