Hop til indhold

Recommended Posts

Guest DejligPerversM
Lars den Lykkelige skrev, for 2 timer siden:

Skal det foregå i bil? Var der ikke noget med hun havde et rum?

Scroll tilbage i tråden, der står det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars den Lykkelige skrev, den 8.9.2022 at 21:46:

Skal det foregå i bil? Var der ikke noget med hun havde et rum?

Ikke længere. Denne gang bor hun et andet sted, hvor hun ikke kan have gæster. Men er du god kunde, så kan du (mod behørig betaling af hendes tid selvfølgelig) normalt overtale hende til at tage med på hotel eller hjem. Der ligger scandic hotel lige på den anden side af gaden, i øvrigt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Danskmand22 skrev, den 17.9.2022 at 15:38:

Ikke længere. Denne gang bor hun et andet sted, hvor hun ikke kan have gæster. Men er du god kunde, så kan du (mod behørig betaling af hendes tid selvfølgelig) normalt overtale hende til at tage med på hotel eller hjem. Der ligger scandic hotel lige på den anden side af gaden, i øvrigt. 

 

Jeg kan udemærket godt huske hende, jeg så da hun startede på at lave sin annonce på sexnews69.dk, den gang tog jeg ud på stedet, vi hilste på hinanden, det var den gang hun stod ved Frederiks kaj nr.4 i Sydhavnen, tror jeg det hed, kontakte hende fra Sydhavnen st, sagde at jeg var der om 15min, da jeg kom nærmere,stod hun ude på vejen og vinkede, men jeg var på gåben, gik hen,tog kontakt, vi snakkede om priser og hvad der skulle ske, vi gik om bag og mellem cykelskur, affaldscontainere, da jeg var færdig, skulle til at gå, sagde hun, det var godt, lækkert, hun nyd at få sin fisse slikket og det var første gang hun fik slikket fisse, jeg sagde tak, så fortalte hun mig at jeg var hendes første kunde og jeg gik derfra med godt humør og tom pik. Kunne godt finde på at mødes med hende endnu en gang,når hun er tilbage, hun var sød at snakke med.

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Direktøren15 skrev, den 5.10.2022 at 19:03:

Er vores veninde rejst hjem? 

Der er ikke så meget hjælp når man spør om hun er taget hjem. Man blir henstillet til at læse hele tråden, har jeg tidligere prøvet.. 

Jeg kører forbi i aften så skal jeg nok give  lyd HVIS hun står der ellers hører du intet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, 1 time siden:

Der er ikke så meget hjælp når man spør om hun er taget hjem. Man blir henstillet til at læse hele tråden, har jeg tidligere prøvet.. 

Jeg kører forbi i aften så skal jeg nok give  lyd HVIS hun står der ellers hører du intet. 

Hun er her ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 25.10.2022 at 19:44:

Hun er hjemme pt ! Hilsen fra en lokal 

Ved vi hvornår hun lander i gaden igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, for 14 minutter siden:

Er favoritten landet på pletten igen? 

Regn med en gang i maj måned

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...