Hop til indhold

Recommended Posts

Penk skrev, den 21.9.2020 at 21:09:

De parkere næsten ved siden af din bil og sidder og kigger imens du får hvad du har betalt for.

Hver sin lyst :angry:

Aldrig oplevet det. Du må være mere populær.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, den 30.9.2020 at 21:38:

Er det ikke bare at tage hende med over på hotellet?

Hun tager gerne med på hotel. Eller med hjem. Men ikke med alle siger hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spinderiet skrev, for 4 timer siden:

Så hun står på ase's parkeringsplads, eller?

Hvis du holder inde på p pladsen, så går hun ind til dig ellers kan du bare holde ude på vejen ved busstoppestedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Spinderiet skrev, for 16 timer siden:

Så hun står på ase's parkeringsplads, eller?

Det hvor du har taget billedet, blot ca. 20/30 meter til højre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DoctorLove

Har selv været der mange gange hos vores Sigøjnerpige i bil -men mon hun er til Ladcykel sex :P efter jeg ikke har bil mere :huh: sidst jeg var forbi i bil -blev vi opdaget af en vagt-han smilede bare  :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DoctorLove skrev, for 53 minutter siden:

Har selv været der mange gange hos vores Sigøjnerpige i bil -men mon hun er til Ladcykel sex :P efter jeg ikke har bil mere :huh: sidst jeg var forbi i bil -blev vi opdaget af en vagt-han smilede bare  :biggrin:

Ja hverken politiet eller vagterne genere hende, hun er en sød og køn pige. Ifølge hende selv arbejder hun selvstændigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
xazia skrev, for 58 minutter siden:

Hej. Ja hun var ude ved vejen igår. :-) @johannes

hva tid ? og hva tar hun for det egenligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kørte forbi i forgårs , kl ca 1930 , hun stod samme sted , og fuck hun så fræk ud , vi fik øjekontakt men havde desværre en anden aftale med Mona Crazy i Valby...

Efter hvad jeg kunne spotte var hun i Lårkort nederdel og sorte støvler , :-)

da jeg kørte retur ved 21 tiden var hun væk....måske med en kunde...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
pdrhan skrev, for 1 time siden:

men havde desværre en anden aftale med Mona Crazy i Valby...

Hvor kan vi læse den beretning? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
pdrhan skrev, for 5 timer siden:

Ja!

pris ? :-) og er mega fransk også på tapetet ?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 12.11.2020 at 16:37:

pris ? :-) og er mega fransk også på tapetet ?

Nogen som kan svare på om hun tilbyder megafransk, som troublemaker1968 også har spurgt om? tak på forhånd.

Redigeret af Kami

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik et glimt af hende på vej hjem fra Fields i går. Hun var lidt mere afdæmpet i sin påklædning, men man er ikke i tvivl om at det er hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kami skrev, for 19 timer siden:

Nogen som kan svare på om hun tilbyder megafransk, som troublemaker1968 også har spurgt om? tak på forhånd.

Det har hun da gjort tidligere i hvert fald.
Jeg tror faktisk ikke jeg har besøgt af hende uden at mega indgik.  
Mod behørig ekstra betaling naturligvis, og muligvis også inden for hvad man betegner som "at discretion" - altså ikke som standard, men i de tilfælde hun har lyst og føler sig tryg ved det. 
 

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hende i aftes ved 19tiden, og bliver som sædvanlig mega tændt over hendes frække udseende.
Sort læder jakke, støvler, netstrømper, rød nederdel, og så det lange sorte hår, mørke øjne, med makeup og glimmer.

Tog forbi hende ved 1tiden om natten, og fortalte hende hvor frækt hendes udseende er, og hvor meget en fryd det er at se hende, og hvor mange som værdsætter hende. Det blev hun glad for at høre, og spurgte om vi skulle bolle. Jeg vidste med mig selv at jeg ville være for ængstelig til at kunne gennemføre noget der på gaden, men gik alligevel med hende om i lidt skjul, og fik et blow og en spiller, men som hun skuffet sagde til mig, hvis jeg havde drukket bare lidt, duede jeg ikke til noget, og hun havde ret, min stivert forsvandt hurtigt, og var for slap til at kneppe.
Tanken om hende gør mig stadig liderlig, og håber jeg kan gennemføre noget med hende på et tidspunkt, da hun er alt for hot, men skal nok bruge en bil eller hotelværelse til formålet.

Hun fortalte hun havde været på ferie i 10måneder, og tager afsted i næste uge. Så gutter i har chancen til at kneppe dene enestående perle af en gp (gadepige/glædespige).
Pas på hende, for hun er fucking sød :-*

Så hende i aftes ved 19tiden, og bliver som sædvanlig mega tændt over hendes frække udseende.
Sort læder jakke, støvler, netstrømper, rød nederdel, og så det lange sorte hår, mørke øjne, med makeup og glimmer.

Tog forbi hende ved 1tiden om natten, og fortalte hende hvor frækt hendes udseende er, og hvor meget en fryd det er at se hende, og hvor mange som værdsætter hende. Det blev hun glad for at høre, og spurgte om vi skulle bolle. Jeg vidste med mig selv at jeg ville være for ængstelig til at kunne gennemføre noget der på gaden, men gik alligevel med hende om i lidt skjul, og fik et blow og en spiller, men som hun skuffet sagde til mig, hvis jeg havde drukket bare lidt, duede jeg ikke til noget, og hun havde ret, min stivert forsvandt hurtigt, og var for slap til at kneppe.
Tanken om hende gør mig stadig liderlig, og håber jeg kan gennemføre noget med hende på et tidspunkt, da hun er alt for hot, men skal nok bruge en bil eller hotelværelse til formålet.

Hun fortalte hun havde været på ferie i 10måneder, og tager afsted i næste uge. Så gutter i har chancen til at kneppe dene enestående perle af en gp (gadepige/glædespige).
Pas på hende, for hun er fucking sød :-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harvaeretder skrev, for 2 timer siden:

Det skal prøves, nu man bare keder sig på hotellet. 

Hvad er jeres erfaring med pris ved hende? 

Har hun gummi eller skal man selv medbringe, eller hvordan? 

Hun har hvad der skal bruges, ufatteligt hvad hun kan have i sin lille taske, inkl. vand, vådservietter, makeup, kondomer osv. 

Og hun gør meget ud af at rydde pinligt op bilen efterfølgende, pakke brugte servietter osv. pænt ind i små affaldsposer - faktisk lidt kæresteagtigt. 

Mht. priser, alle mine ture med hende har indeholdt nogle lidt udvidede elementer, men ender meget rimeligt .
Men første gang startede hun med at nævne 500,- hvilket man nok ikke kommer langt med (vist nok hurtigt BJ - hæng mig ikke op på det). Jeg er dog aldrig endt med under det dobbelte og lidt mere til. Men der har godt nok også været godt med dug på ruderne hver gang ! 
Og for nogle af de ting jeg har gentaget med hende har hun nævnt skiftende priser pr. gang. Så det er muligvis også lidt impulsivt, og skifter efter situation og humør.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...