Hop til indhold

Recommended Posts

Guest DejligPerversM
HyggeKrig skrev, den 4.6.2022 at 03:48:

Har hun et sted eller kun i bilen ?

Hun har et sted, men så skal du transportere, hende dertil og min en time til 1500,- 

Og det er enten Vanløse, eller Amager. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DejligPerversM skrev, den 14.6.2022 at 17:47:

Hun har et sted, men så skal du transportere, hende dertil og min en time til 1500,- 

Og det er enten Vanløse, eller Amager. ;) 

I forrige uge, omkring midnat, meldte en pludselig trang (overspringshandling fra noget job-relateret) og jeg kørte omkring "kontoret. Det var ellers kun 8-9 dage siden seneste session med hende i bilen. 
Da hun, glad for at se mig igen (jeg ved det godt: relateret til min tegnebog selvfølgelig), foreslog en lidt længere hyggestund, kørte vi til Vanløse. Jeg kendte ellers kun hendes tidligere sted på Amager. 
Det blev til måske det længste blowjob jeg nogensinde har fået! Vi knaldede også en del, men da jeg - sikkert med det jobrelaterede i baghovedet- havde lidt svært ved den endelige finale gav hun sig al tid i verden til at imødekomme mig med hvad jeg nærmest vil kalde "cock worship". Og med tid til snak ind imellem, intet hastværk overhovedet. 
Det var første gang jeg har oplevet en så sensitiv side af hende. 
Da vi kørte tilbage til Sydhavnen sent på natten fortsatte stemningen. Vi sad faktisk og flettede fingre under køreturen gennem et mennestetomt København, og hun guidede på sin mobil-GPS, da politiet havde afspærret hele kvarteret omkring Borgbjergvej (banderelateret drab viste det sig). 
Jeg kyssede hende farvel, en anden bil holdt og ventede. Jeg sagde "take care baby" - følte mig lidt småforelsket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 44 minutter siden:

Er det ved Cirkle K i Sydhavnsgade eller på Sydhavns plads hun er , hun skal snart have et besøg

På de første sider i tråden er både billeder og koordinater på stedet… 

God jagt og fornøjelse B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 21 timer siden:

Er der nogle som har set hende de sidste dage ? var forbi der Torsdag aften efter 22 vente næsten to timer hun dukke ikke op.

Stenbukken4700 skrev, for 21 timer siden:

Er der nogle som har set hende de sidste dage ? var forbi der Torsdag aften efter 22 vente næsten to timer hun dukke ikke op.

Hun var der  i går aften omkring kl 23

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stenbukken4700 skrev, for 9 timer siden:

Håber en dag hun er der når man kommer forbi og lægge hende en visit

Så skal du have fart på, for hun tager hjem om 1 uge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DejligPerversM
Direktøren15 skrev, den 4.8.2022 at 21:29:

Nogle der er friske på en trekant med hende i aften?

Hvis du er sikker på hun har lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DejligPerversM
Masterfelix000 skrev, for 2 timer siden:

Ved I om hun er til anal ?

Kør ind og spørg, hende og gir gerne besked herinde bagefter, er sikke på andre også vil vide det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jonea1959
Masterfelix000 skrev, for 9 timer siden:

Ved I om hun er til anal ?

Nu har ræven mange udgange; men der er nok grænser for hvor mange kunder "sigøjneren" kan betjene. Hun er nok den der topper med antal af indlæg på EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr85 skrev, for 28 minutter siden:

Er der nogle der ved om hun er tilbage ?

Mødte hende i lørdags på parkeringspladsen bag Busstoppestedet overfor Circle K så det burde hun være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 16.8.2022 at 21:53:

Mødte hende i lørdags på parkeringspladsen bag Busstoppestedet overfor Circle K så det burde hun være. 

Så skal jeg satme på aftentur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...