Hop til indhold

Recommended Posts

autobahn skrev, den 3.12.2020 at 01:48:

Hun har hvad der skal bruges, ufatteligt hvad hun kan have i sin lille taske, inkl. vand, vådservietter, makeup, kondomer osv. 

Og hun gør meget ud af at rydde pinligt op bilen efterfølgende, pakke brugte servietter osv. pænt ind i små affaldsposer - faktisk lidt kæresteagtigt. 

Mht. priser, alle mine ture med hende har indeholdt nogle lidt udvidede elementer, men ender meget rimeligt .
Men første gang startede hun med at nævne 500,- hvilket man nok ikke kommer langt med (vist nok hurtigt BJ - hæng mig ikke op på det). Jeg er dog aldrig endt med under det dobbelte og lidt mere til. Men der har godt nok også været godt med dug på ruderne hver gang ! 
Og for nogle af de ting jeg har gentaget med hende har hun nævnt skiftende priser pr. gang. Så det er muligvis også lidt impulsivt, og skifter efter situation og humør.  

Mødte hende for et par uger siden, gav 400 for et BJ inde på parkeringspladsen, no rush og med god tid, fin tøs

 

Og til andre du er ikke i tvivl om når du kører forbi om hun er på arbejde, hun skiller sig ret meget ud 

Har set hende fra kl 19 og fremad 

Del dette indlæg


Link til indlæg
easykid123 skrev, den 5.10.2020 at 12:34:

Ja hverken politiet eller vagterne genere hende, hun er en sød og køn pige. Ifølge hende selv arbejder hun selvstændigt.

Har hørt fra en, at efter han havde talt med hende lidt for ‘længe’ så dukkede hendes venner op og truede ham til at skride. Så nogle bagmænd eller lignende er der altså !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter den store skrev, for 5 timer siden:

Der er sgu grænser for hvad jeg vil betale for gadesex eller bil sex 

Det lugter langt væk af udnyttelse og traficking

Nu igen :o der er ikke noget trafficing med hende.

Det har været debatteret før. Lad nu være med at ødelæg det for hende med usande påstande. Som der ikke er belæg for at bare udgyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderlighed gør åbenbart blind :-) Hvis man ikke tror, at der er sandsynlighed for at hun er handlet, er man simpelthen for naiv. “Jamen, hun er fra Rumænien og hun siger at hun gør det frivilligt!”  Nå ja så må det jo passe... Ingen sandsynlighed for at hun er fra Moldova eller Serbien og afleverer 90% af indtægten til en bagmand i bytte for ikke at blive sendt hjem/få mishandlet sin familie eller lignende. Fair nok man kan være ligeglad, men drop de dumme undskyldninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iwaro skrev, for 12 timer siden:

Liderlighed gør åbenbart blind :-) Hvis man ikke tror, at der er sandsynlighed for at hun er handlet, er man simpelthen for naiv. “Jamen, hun er fra Rumænien og hun siger at hun gør det frivilligt!”  Nå ja så må det jo passe... Ingen sandsynlighed for at hun er fra Moldova eller Serbien og afleverer 90% af indtægten til en bagmand i bytte for ikke at blive sendt hjem/få mishandlet sin familie eller lignende. Fair nok man kan være ligeglad, men drop de dumme undskyldninger. 

jeg har nu også mødt hende et par gange, og må tilslutte mig at hun er her helt frivilligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, den 29.12.2020 at 04:33:

jeg har nu også mødt hende et par gange, og må tilslutte mig at hun er her helt frivilligt

Enig. Jeg har både besøgt hende hos hende selv. Samt haft andre typer af møder med hende. Hun er en speciel kvinde. Men frivilligt i sit sommer-job.

Iwaro skrev, den 28.12.2020 at 16:25:

Liderlighed gør åbenbart blind :-) Hvis man ikke tror, at der er sandsynlighed for at hun er handlet, er man simpelthen for naiv. “Jamen, hun er fra Rumænien og hun siger at hun gør det frivilligt!”  Nå ja så må det jo passe... Ingen sandsynlighed for at hun er fra Moldova eller Serbien og afleverer 90% af indtægten til en bagmand i bytte for ikke at blive sendt hjem/få mishandlet sin familie eller lignende. Fair nok man kan være ligeglad, men drop de dumme undskyldninger. 

Hvis viden er naivt, så overgår det stadig ubehagelige anklager baseret på ingen konkret viden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en af jer som faktisk har mødt hende der vil beskrive hendes udseende og alder? Jeg har søgt og læst en hulens masse om jeres besøg og hvor sød og lækker hun er. Har bare ikke kunnet finde lige præcis den information. Og den er ret vigtig for mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Getlouder skrev, for 13 timer siden:

Er der en af jer som faktisk har mødt hende der vil beskrive hendes udseende og alder? Jeg har søgt og læst en hulens masse om jeres besøg og hvor sød og lækker hun er. Har bare ikke kunnet finde lige præcis den information. Og den er ret vigtig for mig :-)

Hendes udseende er lidt svært at beskrive. Det fortaber sig lidt bag den frække udstråling man oplevet når man først ser hende stå der ved vejen iført sin frække påklædning.

Alder vil jeg tro er først-midt i 30’erne. Ikke så høj, men så alligevel med meget høje hæle. Smukt smilende ansigt med langt sort hår. Og kraftig rød læbestift.

Lidt buttet krop, uden at være fed. Hun er velformet og har en rigtig Latina-røv, som sidder som den skal. Store flotte bryster, som er naturlige. Hun har lidt mave, men det opdager man kin, hvis man tager hende hjem og hun er nøgen. 
Hun har sikkert et sigøjner-look. Uden jeg har nogen at sammenligne med. 

Jeg vil ikke kalde hende lækker på en sød måde. Hun er lækker på en meget sexuel måde. Man skal ville opleve en rigtig ses-vamp, det er hende.
 

Som person er hun dog smilende og snakkende. Meget åben omkring sit liv. Sjovt selskab. Også over længere tid.

En sjov ting. Hun har et lille hemmeligt sted under en busk. Hvor hun gemmer sit normale tøj, som hun har på i bussen på vej til og fra sit arbejdssted til sin lejlighed på Nørrebro.

 

Redigeret af OldGentlemann
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iwaro skrev, den 28.12.2020 at 16:25:

Liderlighed gør åbenbart blind :-) Hvis man ikke tror, at der er sandsynlighed for at hun er handlet, er man simpelthen for naiv. “Jamen, hun er fra Rumænien og hun siger at hun gør det frivilligt!”  Nå ja så må det jo passe... Ingen sandsynlighed for at hun er fra Moldova eller Serbien og afleverer 90% af indtægten til en bagmand i bytte for ikke at blive sendt hjem/få mishandlet sin familie eller lignende. Fair nok man kan være ligeglad, men drop de dumme undskyldninger. 

Bulgarien, Varna ikke Rumænien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, den 24.1.2021 at 21:35:

Ret sikker på hun er taget hjem. Har ikke set hende på de ture jeg har haft på den strækning 

Heller ikke her... så hende for lidt over en måned siden, men havde ikke tid den dag desværre.

Hun stod i lårhøje støvler og meget kort nededel... så tænker at vi nok må vente med at se hende, til når vejret er lidt varmere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iwaro skrev, den 28.12.2020 at 16:25:

Liderlighed gør åbenbart blind :-) Hvis man ikke tror, at der er sandsynlighed for at hun er handlet, er man simpelthen for naiv. “Jamen, hun er fra Rumænien og hun siger at hun gør det frivilligt!”  Nå ja så må det jo passe... Ingen sandsynlighed for at hun er fra Moldova eller Serbien og afleverer 90% af indtægten til en bagmand i bytte for ikke at blive sendt hjem/få mishandlet sin familie eller lignende. Fair nok man kan være ligeglad, men drop de dumme undskyldninger. 

Det kan du godt have ret i, men kan du nævne mig 1 (bare en) pige, som ikke er handlet på en eller anden måde? En 18 årig pige fra Ungarn, som pludselig dukker op i en lejlighed på Nørrebro :) Der er vel ingen, som tror at hun bare har fået en lejlighed gennem den almindelige venteliste. Måneden efter er hun i sydhavnen eller på Østerbro i en lejlighed, som koster spidsen af en jetjæger.  Typisk er det 50% der er til bagmanden :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iwaro skrev, den 28.12.2020 at 16:25:

Liderlighed gør åbenbart blind :-) Hvis man ikke tror, at der er sandsynlighed for at hun er handlet, er man simpelthen for naiv. “Jamen, hun er fra Rumænien og hun siger at hun gør det frivilligt!”  Nå ja så må det jo passe... Ingen sandsynlighed for at hun er fra Moldova eller Serbien og afleverer 90% af indtægten til en bagmand i bytte for ikke at blive sendt hjem/få mishandlet sin familie eller lignende. Fair nok man kan være ligeglad, men drop de dumme undskyldninger. 

Arg stop nu dig selv :(   Snak om naiv tankegang.    Dine forestillinger/fantasier er sgu da mere naiv og næppe gang på jorden.

Ja hvis du forstår handlet, som der er nogle andre der tjener penge på hende, så ja.  Og sådan nok for størstedelen af de østeuropæiske GP´ere.  De finder næppe selv herop, og et sted og bo, og får lavet annoncer.  Ihverfald ikke de første gange de kommer.

Men derfra til at påstå at størstedelen er heroppe under tvang er så håbløst naivt, at selv en B film næppe kunne opdigte noget mere uvirkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
OldGentlemann skrev, den 31.12.2020 at 09:25:

Hendes udseende er lidt svært at beskrive. Det fortaber sig lidt bag den frække udstråling man oplevet når man først ser hende stå der ved vejen iført sin frække påklædning.

Alder vil jeg tro er først-midt i 30’erne. Ikke så høj, men så alligevel med meget høje hæle. Smukt smilende ansigt med langt sort hår. Og kraftig rød læbestift.

Lidt buttet krop, uden at være fed. Hun er velformet og har en rigtig Latina-røv, som sidder som den skal. Store flotte bryster, som er naturlige. Hun har lidt mave, men det opdager man kin, hvis man tager hende hjem og hun er nøgen. 
Hun har sikkert et sigøjner-look. Uden jeg har nogen at sammenligne med. 

Jeg vil ikke kalde hende lækker på en sød måde. Hun er lækker på en meget sexuel måde. Man skal ville opleve en rigtig ses-vamp, det er hende.
 

Som person er hun dog smilende og snakkende. Meget åben omkring sit liv. Sjovt selskab. Også over længere tid.

En sjov ting. Hun har et lille hemmeligt sted under en busk. Hvor hun gemmer sit normale tøj, som hun har på i bussen på vej til og fra sit arbejdssted til sin lejlighed på Nørrebro.

 

Er der mulighed for at tage hende med hjem eller på hotel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Mme skrev, for 2 timer siden:

Hun er ude i dag, hvis nogen spørger :)

Troede kun hun var aktiv efter mørkets frembrud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 49 minutter siden:

Troede kun hun var aktiv efter mørkets frembrud.

Jeg har spottet hende en del gange i dagslys sidste år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mme skrev, for 22 timer siden:

Hun er ude i dag, hvis nogen spørger :)

Mon hun nu også er i landet i disse coronatider ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...