Hop til indhold
-noname100-

Trusler - opfølgning

Recommended Posts

D8B49418-E474-45FC-A3C5-DD906971C6F9.thumb.jpeg.fb574e5214ce225b233e4dc7f1dbe2a3.jpegEt par stykker af jer spurgte om en opfølgning på La** Ov*****/Borende X 2. Han hygger sig stadig i min e-mail, dog er han røget i spam mappen, så ser kun hans søde beskeder hvis jeg selv vælger det. Han ligger stadig og truer mig næsten dagligt. Han er selvfølgelig anmeldt hos politiet, selvom det er svært for dem at gøre noget med en falsk e-mail. Har spurgt “La**” om han ikke vil have mig nummer så vi kan snakke om det, det vil han ikke.

Manden er psykisk syg og burde have hjælp. Han er helt klart en der også er hjemme, da han har mulighed for at skrive i døgndrift og ser hver eneste gang jeg har annonce, næsten med det samme. 

Ved godt dette ikke kommer ud til de rette piger, men hvis bare nogen ser det og går uden om ham, er der gjort en forskel. Her er blot et lille bitte udpluk af hans meget febrilske forsøg på at skræmme mig.

 

F5A3942D-64DA-45F7-BE80-F122C0BE3430.jpeg

BD069CB4-E562-4858-8ECB-0455F3580B36.jpeg

6B90342F-94E8-4D76-96B5-B18D0218523F.jpeg

CF86F5B3-66C5-4DD2-A519-ED7BAD01681B.jpeg

3378B795-3870-41D5-A240-01870F87B829.jpeg

8116AF8B-F9A0-4FD1-B91A-516B7A2B828E.jpeg

Redigeret af -noname100-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jaaaa.... han er lidt skizo med alle de venner han bilder sig ind han har.  Og han kreativitet i hans mails halter efterhånden - for vi får dem alle sammen, med den nøjagtigt samme tekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Jaaaa.... han er lidt skizo med alle de venner han bilder sig ind han har.  Og han kreativitet i hans mails halter efterhånden - for vi får dem alle sammen, med den nøjagtigt samme tekst.

Okay så er jeg ikke den eneste der har på fornemmelsen han er skizofren! Har tænkt det samme flere gange... Han skriver altid “vi” og at “de” er mange der sidder og anmelder :roll: men beskederne har taget til, de bliver hårdere og hårdere med flere dødstrusler osv. Men det er meget normalt med ham så? 

Han har desuden fået mig til at gå “Pro” med eget CVR - nummer, lokale osv, så han burde faktisk have en lille tak her fra, trods alt! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

Har du meldt det til politiet (ikke at jeg tror de gør noget ved det)?

Hvis du læste mit indlæg ville du se jeg skrev, at han er anmeldt og der ligger en sag på ham. Den er dig svær at gøre noget ved, med en mand som ikke tør at stå frem med hvem han er :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt som han altid synes det er 2 eller flere personer man blander sammen, som om man ikke sagtens kan se det er den samme. Han skriver også på samme tidspunkt fra de 2 mails. Og så tror han ikke han er politianmeldt fordi jeg ikke kan finde ud af det, han er sgu sjov hvis man keder sig engang i mellem :D

FD0FFF46-B9D2-4491-8CE7-E1C40B5E7B9C.jpeg

Redigeret af -noname100-

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 33 minutter siden:

Hvis du læste mit indlæg ville du se jeg skrev, at han er anmeldt og der ligger en sag på ham. Den er dig svær at gøre noget ved, med en mand som ikke tør at stå frem med hvem han er :angry:

Det har jeg, men sørger du for at opdatere anmeldelsen med alle de nye emails, du modtager? Jo mere han sender, jo hårdere ser strømerne forhåbentlig på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Det har jeg, men sørger du for at opdatere anmeldelsen med alle de nye emails, du modtager? Jo mere han sender, jo hårdere ser strømerne forhåbentlig på det.

Nej, ikke de seneste, men har direkte mail som jeg netop skulle bruge til at sende screen shots til, hvis der kom nyt. Hun tog det heldigvis ret alvorligt og sagde også “sådan en nar” :ph34r: oh yes <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, Lige nu:

Nej, ikke de seneste, men har direkte mail som jeg netop skulle bruge til at sende screen shots til, hvis der kom nyt. Hun tog det heldigvis ret alvorligt og sagde også “sådan en nar” :ph34r: oh yes <_<

Bare bliv ved med at være på. Man kan kun håbe, at de vil opfatte dig som så irriterende og tidskrævende, at de til sidst får fingeren ud og gør noget, for det er absolut ikke umuligt at finde sådan en type, heller ikke hvis han benytter VPN etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Bare bliv ved med at være på. Man kan kun håbe, at de vil opfatte dig som så irriterende og tidskrævende, at de til sidst får fingeren ud og gør noget, for det er absolut ikke umuligt at finde sådan en type, heller ikke hvis han benytter VPN etc.

Okay det troede jeg det var. Men det vil jeg da gøre så, blive ved. Han burde ikke gå frit blandt andre mennesker :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @-noname100-

At true eller bede en stalker om at stoppe er kun benzin på bålet for ham. Han lever og ånder, at forpeste andre. Jeg er ikke i tvivl om, At dem, han forpester synes det er træl, irriterende og grelt. At modtage sms, mail, og telefonopkald. Men, at svare eller smide opslag op. Bevirker kun, der kommer benzin på bålet. Og det bevirker desværre, at han vil øge sin aktivitet. Og det gavner bestemt ikke dem det går ud over. 

I mit stille sind opfatter, han sig nok selv, som guds gave til at kvinder. Og hader at blive afvist. Jeg tror, han er et meget ensomt menneske. Med meget begrænset netværk., der prøver at komme i kontakt med folk. Og det gør, han så på alle de forkerte måder. Negativ kontakt er desværre også kontakt for ham. han tænder på kontakten til dig, og de andre, han forulemper.. Om responsen fra dig er positiv eller negativ er underordnet  det er din reaktion, han er ude efter. Så tag initiativet fra ham, så godt du overhovedet kan ved at ignorere ham fuldstændig, f.eks. ved at putte ham i spam filteret på din mail konto. Sæt, ham på ignor på tlf. Har du f.eks. Facebook. Så luk kontoen af så det kun er dine nærmeste, der kan se hvad du slår op. 

Har skrevet det i andre tråde med nogle få råd.

Gem alt dokumentation du modtager fra ham. Især på chikanen, og ja der jo også trusler i de ting, han skriver. Og da du, har kontaktet politiet. Og ifølge dig er en sag på ham. Ja så de jo bare sende disse skriv videre til politiet.

Det, han allerede, har gjort sig skyldig i Ift. Dig er jo.

• Direkte eller indirekte trusler.

• Trusler med at sende og advare familie, boligselskab, venner. osv osv.

• Falsk rygtespredning, f.eks. om at du er en svindler,, syg, socialt bedrageri eller misbruger. osv, osv.

Det, han gør er fuldstændig uacceptabelt, forrykt, grænseoverskridende og ikke mindst kriminelt. Så godt, du, har kontakt med politiet. Og kunne du, være heldig, at gå sammen med andre kvinder herinde fra. Så der er masser af dokumentation, på hans handling jo bedre er det. Og for guds skyld ignorer ham. Hvor svært det end må være. Fordi, man bliver så vred, rasende. Over de handlinger, han gør. 

Håber du må have en dejlig tirsdag

KK

 

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

Hej @-noname100-

At true eller bede en stalker om at stoppe er kun benzin på bålet for ham. Han lever og ånder, at forpeste andre. Jeg er ikke i tvivl om, At dem, han forpester synes det er træl, irriterende og grelt. At modtage sms, mail, og telefonopkald. Men, at svare eller smide opslag op. Bevirker kun, der kommer benzin på bålet. Og det bevirker desværre, at han vil øge sin aktivitet. Og det gavner bestemt ikke dem det går ud over. 

I mit stille sind opfatter, han sig nok selv, som guds gave til at kvinder. Og hader at blive afvist. Jeg tror, han er et meget ensomt menneske. Med meget begrænset netværk., der prøver at komme i kontakt med folk. Og det gør, han så på alle de forkerte måder. Negativ kontakt er desværre også kontakt for ham. han tænder på kontakten til dig, og de andre, han forulemper.. Om responsen fra dig er positiv eller negativ er underordnet  det er din reaktion, han er ude efter. Så tag initiativet fra ham, så godt du overhovedet kan ved at ignorere ham fuldstændig, f.eks. ved at putte ham i spam filteret på din mail konto. Sæt, ham på ignor på tlf. Har du f.eks. Facebook. Så luk kontoen af så det kun er dine nærmeste, der kan se hvad du slår op. 

Har skrevet det i andre tråde med nogle få råd.

Gem alt dokumentation du modtager fra ham. Især på chikanen, og ja der jo også trusler i de ting, han skriver. Og da du, har kontaktet politiet. Og ifølge dig er en sag på ham. Ja så de jo bare sende disse skriv videre til politiet.

Det, han allerede, har gjort sig skyldig i Ift. Dig er jo.

• Direkte eller indirekte trusler.

• Trusler med at sende og advare familie, boligselskab, venner. osv osv.

• Falsk rygtespredning, f.eks. om at du er en svindler,, syg, socialt bedrageri eller misbruger. osv, osv.

Det, han gør er fuldstændig uacceptabelt, forrykt, grænseoverskridende og ikke mindst kriminelt. Så godt, du, har kontakt med politiet. Og kunne du, være heldig, at gå sammen med andre kvinder herinde fra. Så der er masser af dokumentation, på hans handling jo bedre er det. Og for guds skyld ignorer ham. Hvor svært det end må være. Fordi, man bliver så vred, rasende. Over de handlinger, han gør. 

Håber du må have en dejlig tirsdag

KK

 

Tusind tak for dit meget velskrevne indlæg og jeg vil dølge dit råd. 1 gang blev jeg så gal at jeg svarede ham over nogle mails. Der efter er han røget i spam - mappen, så læser dem kun hvis jeg selv gider opsøge dem. Tror du har helt ret i dine udtalelser, tror også der ligger et “brændt barn” bag, og det kommer så ud på denne måde. Har man brug for at nedgøre og forulempe andre, har man det rigtig dårligt med sig selv og prøver på den måde at lægge smerten over på andre, for at lindre sin egen. Det er jo alm kendt. Men gør det bestemt ikke mere “Nice” at stå i, som personen han konstant skriver til med alle sine trusler. Ikke fordi jeg på den måde tager mig af dem, da det jo hurtigt gik op for mig det var noget rigtig mange kvinder i dette miljø havde oplevet med ham.

igen, tak for dit lange og pæne skriv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 20 timer siden:

Tusind tak for dit meget velskrevne indlæg og jeg vil dølge dit råd. 1 gang blev jeg så gal at jeg svarede ham over nogle mails. Der efter er han røget i spam - mappen, så læser dem kun hvis jeg selv gider opsøge dem. Tror du har helt ret i dine udtalelser, tror også der ligger et “brændt barn” bag, og det kommer så ud på denne måde. Har man brug for at nedgøre og forulempe andre, har man det rigtig dårligt med sig selv og prøver på den måde at lægge smerten over på andre, for at lindre sin egen. Det er jo alm kendt. Men gør det bestemt ikke mere “Nice” at stå i, som personen han konstant skriver til med alle sine trusler. Ikke fordi jeg på den måde tager mig af dem, da det jo hurtigt gik op for mig det var noget rigtig mange kvinder i dette miljø havde oplevet med ham.

igen, tak for dit lange og pæne skriv :)

Jeg får ca de samme hilsner dagligt fra denne herre:mellow: har os valgt at hans e-mail ryger direkte i spam kurven. Men ja han er ik helt ok på den øverste etage da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira svalereden skrev, for 20 minutter siden:

Jeg får ca de samme hilsner dagligt fra denne herre:mellow: har os valgt at hans e-mail ryger direkte i spam kurven. Men ja han er ik helt ok på den øverste etage da. 

Nej det kan man ikke sige, han trænger til en spændetrøje og noget kraftig medicin :o han har i hvert fald et par stks diagnoser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 3 minutter siden:

Nej det kan man ikke sige, han trænger til en spændetrøje og noget kraftig medicin :o han har i hvert fald et par stks diagnoser...

Men slap af han er kvik:o 1 min efter min kommentar fik jeg da lige en ny hilsen... ak ja men nok om den kost. God dag herfra<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira svalereden skrev, for 6 minutter siden:

Men slap af han er kvik:o 1 min efter min kommentar fik jeg da lige en ny hilsen... ak ja men nok om den kost. God dag herfra<3

Haha han har ikke noget job. Han går helt sikkert hjemme på overførselsindkomst fordi han er så syg han ikke kan varetage et alm job. Han sidder i pendulfart fra ero guide til annoncelight... han er simpelthen den mest sølle eksistens jeg endnu har stødt på :shock:

rigtig god dag til dig os, trods det psykisk syge monster der stalker løs :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 4 minutter siden:

Haha han har ikke noget job. Han går helt sikkert hjemme på overførselsindkomst fordi han er så syg han ikke kan varetage et alm job. Han sidder i pendulfart fra ero guide til annoncelight... han er simpelthen den mest sølle eksistens jeg endnu har stødt på :shock:

rigtig god dag til dig os, trods det psykisk syge monster der stalker løs :D

Tak søde<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 22 timer siden:

Nej, ikke de seneste, men har direkte mail som jeg netop skulle bruge til at sende screen shots til, hvis der kom nyt. Hun tog det heldigvis ret alvorligt og sagde også “sådan en nar” :ph34r: oh yes <_<

Det undrer mig at politiet ikke tager det mere alvorligt, som jeg læser det er der ihvertfald mindst 1 døds trussel mod dig i de beskeder du har lagt frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal opfordre ALLE der er, og stadig bliver truet, til at gå til politiet! Jeg råder jer alle til det, da der er virkelig skub i sagerne og vi står meget stærkere med flere beviser!!! Skriv endelig til mig, så vi kan være i fred frem over! Så skriver jeg gerne flere oplysninger! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 1 time siden:

Jeg skal opfordre ALLE der er, og stadig bliver truet, til at gå til politiet! Jeg råder jer alle til det, da der er virkelig skub i sagerne og vi står meget stærkere med flere beviser!!! Skriv endelig til mig, så vi kan være i fred frem over! Så skriver jeg gerne flere oplysninger! :)

God nyhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

God nyhed.

Meget! Fik forklaret i dag af politiet, at man nemlig ikke kan gemme sig bag ip adresser og man godt kan fange sådan nogle mennesker alligevel :) der blir i hvert fald taget hånd om det nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 6 timer siden:

Meget! Fik forklaret i dag af politiet, at man nemlig ikke kan gemme sig bag ip adresser og man godt kan fange sådan nogle mennesker alligevel :) der blir i hvert fald taget hånd om det nu.

Det lyder næsten for godt til at være sandt. Men det vil da være lykken, hvis vi får den psykopat stoppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, 1 time siden:

Det lyder næsten for godt til at være sandt. Men det vil da være lykken, hvis vi får den psykopat stoppet. 

Et er at finde manden og tage en samtale med ham. Noget andet er om det har nogen effekt. 

Han har jo ikke været voldelig, blot truet med alverdens ubehageligheder. Det er også slemt nok, og kan give meget uro hos offeret. Men det er altså ikke noget han kommer i spjældet for. Så syg som han tilsyneladende er fortsætter han da bare efter samtalen med politiet. Tænk blot på hvor lidt der er at stille op mod en der stalker fysisk. 

Hvis en kammeratlig samtale skal hjælpe, skal den anden samtalepartner nok ikke være statsansat, og "samtalen" skal sikkert gentages et par gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der altså straffelovens §266 og 260 vi snakker om, der er strafferammen op til 2 år. Godt nok bliver der  givet flest bøder og betingede straffe. 

Læs om sagen fra Odense hvor en politikker blev truet. 3 mdr. i hotel gitterly. 

Psykopaten stopper jo nok ikke, hvis han kun får en betinget, men det vil jo medføre en ubetinget i gentagelses tilfælde. 

Jeg tror faktisk også han vil få en ubetinget straf, hvis alle de GP'ere han har truet herinde står frem. Det er jo så omfattende at alt andet vil være til grin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han SKAL stoppes og jeg håber han bliver det. Jeg gør mit, også efter jeg har fået måske 20 beskeder i går efter han så denne besked i tråden, om hvor fed jeg er og hvor lidt nogen af os kan ramme ham. Ja ja, den der ler sidst, ler bedst. Som han selv skrev til mig engang. Jeg har også fået dødstrusler fra ham siden i går, så manden er lettere fornærmet :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...