Hop til indhold
-noname100-

Trusler - opfølgning

Recommended Posts

IGNORER er den bedste løsning.

dette gøres IKKE med at blive ved med at poste hans mail herinde.

det kun mere benzin til bålet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om denne tråd er lukket. Men vi har fået kvittering fra politiet på en anmeldelse af ham som bruger mailen borendex2. 

Først ville de ikke gøre noget ved det, så sagde min mand højlydt mens jeg snakkede med dem at han ville tage sagen i egen hånd, og så tog det fart. Vi modtog 4-5 opkald i løbet af aftenen fra politiet som gerne ville have lidt flere oplysninger. 

Problemet er bare at han har hele mit cpr nummer og fulde navn og vil lægge det ud på nettet. Er blevet kontaktet over FB af flere så der er åbenbart en hemmelig gruppe som folk deler oplysninger og snapchat i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Passionof skrev, for 54 minutter siden:

Ved ikke om denne tråd er lukket. Men vi har fået kvittering fra politiet på en anmeldelse af ham som bruger mailen borendex2. 

Først ville de ikke gøre noget ved det, så sagde min mand højlydt mens jeg snakkede med dem at han ville tage sagen i egen hånd, og så tog det fart. Vi modtog 4-5 opkald i løbet af aftenen fra politiet som gerne ville have lidt flere oplysninger. 

Problemet er bare at han har hele mit cpr nummer og fulde navn og vil lægge det ud på nettet. Er blevet kontaktet over FB af flere så der er åbenbart en hemmelig gruppe som folk deler oplysninger og snapchat i. 

Hvordan har B fået dit cpr nummer ? 

Har du modtaget gæster på din hjemme adresse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Hvordan har B fået dit cpr nummer ? 

Har du modtaget gæster på din hjemme adresse?

Nej har ikke modtaget nogle overhovedet jeg er helt ny i at udforske denne verden sammen med min mand. Jeg oprettede en annonce et sted hvor jeg og min mand søgte ekstra fyr. Og da vi skulle sende hele samtalen til politiet guidede de os hvordan vi skulle videresende beviserne til dem inklusiv alle mine oplysninger som CPR fulde navn og telefonnummer. De guidede os så forkert så han modtog mailen, dog fandt jeg hurtigt ud af at videresende den rigtigt, har slettet den mailadresse som blev brugt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Passionof skrev, for 5 minutter siden:

Nej har ikke modtaget nogle overhovedet jeg er helt ny i at udforske denne verden sammen med min mand. Jeg oprettede en annonce et sted hvor jeg og min mand søgte ekstra fyr. Og da vi skulle sende hele samtalen til politiet guidede de os hvordan vi skulle videresende beviserne til dem inklusiv alle mine oplysninger som CPR fulde navn og telefonnummer. De guidede os så forkert så han modtog mailen, dog fandt jeg hurtigt ud af at videresende den rigtigt, har slettet den mailadresse som blev brugt. 

Det lyder voldsomt amatør agtigt af politiet. Men også lidt af jer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Det lyder voldsomt amatør agtigt af politiet. Men også lidt af jer...

Altså jeg er ikke verdens mest it kyndige. Og det var politiet der bad os om at sende alt via mail til dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Passionof skrev, for 4 timer siden:

Ved ikke om denne tråd er lukket. Men vi har fået kvittering fra politiet på en anmeldelse af ham som bruger mailen borendex2. 

Først ville de ikke gøre noget ved det, så sagde min mand højlydt mens jeg snakkede med dem at han ville tage sagen i egen hånd, og så tog det fart. Vi modtog 4-5 opkald i løbet af aftenen fra politiet som gerne ville have lidt flere oplysninger. 

Problemet er bare at han har hele mit cpr nummer og fulde navn og vil lægge det ud på nettet. Er blevet kontaktet over FB af flere så der er åbenbart en hemmelig gruppe som folk deler oplysninger og snapchat i. 

Undskyld, men det tror jeg bare ikke en fløjtende fis på! Der er påfaldende mange nye brugere her i denne tråd, med langt ude historier, og det kommer garanteret fra den samme.

Politiet reagerer fordi din "mand" vil tage sagen i egen hånd? Helt sikkert! 

Kan der ikke sættes et filter op eller noget andet It teknisk så vedkommende lige så langsomt kan lide ignoreringsdøden? alternativt skrive det i vedtægterne for siden at det ikke længere er tilladt at diskutere vedkommende for det er ærlig talt ved at være temmelig trivielt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
MrLovaLova skrev, for 7 timer siden:

Undskyld, men det tror jeg bare ikke en fløjtende fis på! Der er påfaldende mange nye brugere her i denne tråd, med langt ude historier, og det kommer garanteret fra den samme.

Enig. Det virker som om at når "det hele" er ved at gå i glemmebogen, så dukker der lige en ny bruger og et nyt indlæg op. :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Passionof skrev, for 13 timer siden:

Altså jeg er ikke verdens mest it kyndige. Og det var politiet der bad os om at sende alt via mail til dem. 

Nu er det mig der har oprettet denne tråd. Og politiet beder dig IKKE sende disse mails, FØR du har været nede at melde sagen på en politistation. Du kan ikke bare melde disse sager over tlf, så det der er en lodret løgn. Og politiet ville ALDRIG bede jer sende personfølsomme oplysninger på jer selv over en mail. Og politiet ringe til jer 5-6 gange på en aften? Hvor skulle de få tid til det fra? Så dette er jo på ingen måder sandt og lugter langt væk af ham vi alle døjer med fra tid til anden... der keder sig lidt... han er nemlig heller ikke for skarp. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
-noname100- skrev, for 26 minutter siden:

Nu er det mig der har oprettet denne tråd. Og politiet beder dig IKKE sende disse mails, FØR du har været nede at melde sagen på en politistation. Du kan ikke bare melde disse sager over tlf, så det der er en lodret løgn. Og politiet ville ALDRIG bede jer sende personfølsomme oplysninger på jer selv over en mail. Og politiet ringe til jer 5-6 gange på en aften? Hvor skulle de få tid til det fra? Så dette er jo på ingen måder sandt og lugter langt væk af ham vi alle døjer med fra tid til anden... der keder sig lidt... han er nemlig heller ikke for skarp. :biggrin:

Jeg tænkte faktisk lidt det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 57 minutter siden:

politiet ville ALDRIG bede jer sende personfølsomme oplysninger på jer selv over en mail.

 

Jeg skal ikke forholde mig til resten af jeres debat, men jeg har tidligere været på den forkerte side af loven, og panserne har gladeligt taget imod personlig info over mail, samt de har sendt info tilbage til mig. Det var kun Kriminalforsorgen, der insisterede på at benytte e-boks. De betjente jeg har mødt har, for hovedparten, været super flinke mennesker, men deres forståelse af IT-sikkerhed ligger på et meget lavt niveau, og med lidt snilde ville man virkelig kunne f*cke med deres systemer og i forskellige sager.

Og som et tillæg, nu jeg husker det, har jeg 2-3 gange tidligere foretaget anmeldelser over mail, hvor jeg har skrevet direkte til en politistation med info om anmeldelsen, personlig info på mig, og den jeg anmeldte, og den forudrettede i sagen. Hver gang har politiet taget imod det og takket for mailen. Ikke én eneste gang har jeg fået at vide, at jeg SKAL komme forbi stationen. Dog skrev jeg også, at jeg sad i udlandet, og at jeg ikke kunne komme til DK lige nu, men hvis det er et krav, at man skal forbi en station, skal man vel ikke kunne bullshitte sig ud af det med en undskyldning om, at man befinder sig udenfor rigets grænser.

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken dokumentation vil I have så skal I få det ? Dog hvor jeg selvfølgelig streger min adresse ud og journalnummer der står direkte at anmeldelsen er foretaget fra vores adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 2 timer siden:

Nu er det mig der har oprettet denne tråd. Og politiet beder dig IKKE sende disse mails, FØR du har været nede at melde sagen på en politistation. Du kan ikke bare melde disse sager over tlf, så det der er en lodret løgn. Og politiet ville ALDRIG bede jer sende personfølsomme oplysninger på jer selv over en mail. Og politiet ringe til jer 5-6 gange på en aften? Hvor skulle de få tid til det fra? Så dette er jo på ingen måder sandt og lugter langt væk af ham vi alle døjer med fra tid til anden... der keder sig lidt... han er nemlig heller ikke for skarp. :biggrin:

Du skriver bare præcist hvad du vil vide kan dokumentere det hele du må endda få mit telefonnummer og alt for at bevise det faktisk er sandt det jeg skriver. Oprettede kun en profil herinde fordi det var stedet der gav pote da jeg googlede hans email. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, den 20/3/2019 at 14:42:

Tusind tak for dit meget velskrevne indlæg og jeg vil dølge dit råd. 1 gang blev jeg så gal at jeg svarede ham over nogle mails. Der efter er han røget i spam - mappen, så læser dem kun hvis jeg selv gider opsøge dem. Tror du har helt ret i dine udtalelser, tror også der ligger et “brændt barn” bag, og det kommer så ud på denne måde. Har man brug for at nedgøre og forulempe andre, har man det rigtig dårligt med sig selv og prøver på den måde at lægge smerten over på andre, for at lindre sin egen. Det er jo alm kendt. Men gør det bestemt ikke mere “Nice” at stå i, som personen han konstant skriver til med alle sine trusler. Ikke fordi jeg på den måde tager mig af dem, da det jo hurtigt gik op for mig det var noget rigtig mange kvinder i dette miljø havde oplevet med ham.

igen, tak for dit lange og pæne skriv :)

Ja, jeg har også fornøjelsen af ham + hans 3 andre forskellige mails. Sikke dog en sølle sjæl. Tænker at han nok har brug for hjælp. 

Hende du har lagt anmeldelsen hos ? Kan jeg få hendes mail, for snakkede med politiet i går og de tog imod anmeldelsen men lød ikke synderligt interesseret medmindre jeg havde hans rigtige navn. 

Jeg har MANGE trusler fra ham, som jeg har modtaget de seneste 24 timer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SofieBaby skrev, for 38 minutter siden:

Ja, jeg har også fornøjelsen af ham + hans 3 andre forskellige mails. Sikke dog en sølle sjæl. Tænker at han nok har brug for hjælp. 

Hende du har lagt anmeldelsen hos ? Kan jeg få hendes mail, for snakkede med politiet i går og de tog imod anmeldelsen men lød ikke synderligt interesseret medmindre jeg havde hans rigtige navn. 

Jeg har MANGE trusler fra ham, som jeg har modtaget de seneste 24 timer. 

Det kan du i hvert fald, DOG fik jeg at vide at jeg skulle ned på en politistation og melde først. Så det har jeg gjort. Super fint du også anmelder ham! Så er vi efterhånden nogle stykker. Husk, han læser med her inde, mere så du ikke bliver forskrækket over han skriver mails til dig og svarer på det der bliver skrevet her :biggrin: ja han er en meget sølle mand og i den grad meget psykisk syg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SofieBaby skrev, for 47 minutter siden:

Ja, jeg har også fornøjelsen af ham + hans 3 andre forskellige mails. Sikke dog en sølle sjæl. Tænker at han nok har brug for hjælp. 

Hende du har lagt anmeldelsen hos ? Kan jeg få hendes mail, for snakkede med politiet i går og de tog imod anmeldelsen men lød ikke synderligt interesseret medmindre jeg havde hans rigtige navn. 

Jeg har MANGE trusler fra ham, som jeg har modtaget de seneste 24 timer. 

Kan desv ik få lov at sende dig private beskeder ? :-/ men jo det er ham fra de Ca 3 mails. Du skal ikke tage nogen af dem seriøst, han chikanerer alle glædespiger, siger han vil lægge dem på nettet, melde til kommunen og bla bla. Ikke tro på hans evindelige sludder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...