Hop til indhold
-noname100-

Trusler - opfølgning

Recommended Posts

-noname100- skrev, for 21 timer siden:

Jeg ka snart ik mere :mrgreen:

7A0C68AD-613A-426B-9DAC-CADB26079E8B.jpeg

:lol:, Nu begynder han sgu også at sende dig "dick-pics", Muuaaaaahhhhhhhhhahahahahaha:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

X

Indbakke
x
 
 
 
profile_mask2.png

Borendex2 Borendex2 <[email protected]>

3. apr. 2019 22.00 (for 2 dage siden)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
til mig
cleardot.gif
 
 
 
norsk
 
 
dansk
 
   
Oversæt meddelelse
Deaktiver for: norsk
 
 
 
Hold jer til sandheden, jeg har ikke ringet til jer og jeg bruger ikke SMS og har aldrig gjort det. 
 
 
 
 
 
profile_mask2.png

Carsten Jensen

17.38 (for 0 minutter siden)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
til Borendex2
cleardot.gif
 
 
 
 
 
Ej, hvor godt at høre. Det er så bare en anden, komplet idiot vi har haft fat i. Det glæder os det ikke er dig, for vores dialog har jo altid været ensidig. Det opdaterer jeg lige på EG. Tak for info
 
Hilsener
Os 
 
Det var så desværre ikke vores morgen-telefon-ven. Rigtigt ærgerligt. Det var nu så hyggeligt :wub: "Hen" her vil jo ikke engang snakke.....:rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, den 4.4.2019 at 17:09:

Jeg skriger simpelthen af grin :D er der en der vil stå frem her inde? Hahaha

AB84FA92-F04E-428E-BF98-D020F3B8455F.jpeg

@-noname100- Vil du ikke lige lægge den dialog op, hvor du "truer" borendex2 på livet - bare så vi har hele samtalen og kan se sammenhængen?

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, 1 time siden:

@-noname100- hmm - venter lige på den dialog. Det virker lidt mystisk, at ingen ved om det er en hun eller han. Vi har konstateret, at det ikke er vores morgenhygger (øv) Hvem er "Hen" og hvad er der blevet skrevet i sin helhed?

Der er ingen dialog, det er samtaler han har med sig selv i min mailboks. Han skrev og truede mig (endnu) en dag, og en dag blev jeg så provokeret at jeg skrev at han da godt ku komme, så ku han da være heldig måske at få knust skallen (har en ret stor hund der ikke lige lukker nogen ind der ikke er velkomne). Så måske det er det han mener med en dødstrussel. Du er meget velkommen til at få sendt alt det du vil på PM :) den herlige mand har mest envejs-kommunikation og har pt 90 beskeder på 4 dage, som jeg selvfølgelig ikke selv har deltaget i. Det er helt tydeligt han ikke er helt rask :D han trænger vist til at få en justeringsflad :P

forstår ikke hvorfor du synes det er mærkeligt at ingen ved hvem det er? Hvad er der underligt ved at en psykisk syg der stalker og truer alle, har ukendt identitet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 3 timer siden:

X

Indbakke
x
 
 
 
profile_mask2.png

Borendex2 Borendex2 <[email protected]>

3. apr. 2019 22.00 (for 2 dage siden)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
til mig
cleardot.gif
 
 
 
norsk
 
 
dansk
 
   
Oversæt meddelelse
Deaktiver for: norsk
 
 
 
Hold jer til sandheden, jeg har ikke ringet til jer og jeg bruger ikke SMS og har aldrig gjort det. 
 
 
 
 
 
profile_mask2.png

Carsten Jensen

17.38 (for 0 minutter siden)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
til Borendex2
cleardot.gif
 
 
 
 
 
Ej, hvor godt at høre. Det er så bare en anden, komplet idiot vi har haft fat i. Det glæder os det ikke er dig, for vores dialog har jo altid været ensidig. Det opdaterer jeg lige på EG. Tak for info
 
Hilsener
Os 
 
Det var så desværre ikke vores morgen-telefon-ven. Rigtigt ærgerligt. Det var nu så hyggeligt :wub: "Hen" her vil jo ikke engang snakke.....:rolleyes: 

Ikke for noget, men du ska vist lige sætte lys i pæren hvis du tror på det han skriver, han skriver netop en masse modstridende for at forvirre alle omkring sig, det er en ting han trods alt virker ret go til ;) tror desv han lider af lidt skizofreni og er dergor god til at være flere personligheder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 17 minutter siden:

Ikke for noget, men du ska vist lige sætte lys i pæren hvis du tror på det han skriver, han skriver netop en masse modstridende for at forvirre alle omkring sig, det er en ting han trods alt virker ret go til ;) tror desv han lider af lidt skizofreni og er dergor god til at være flere personligheder 

No offence @-noname100- Jeg har fint lys i pæren - du burde ikke have behov for at angribe mig, fordi jeg spørger ind til situationen, som vi alle forholder os til her i tråden - vel? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 28 minutter siden:

Der er ingen dialog, det er samtaler han har med sig selv i min mailboks. Han skrev og truede mig (endnu) en dag, og en dag blev jeg så provokeret at jeg skrev at han da godt ku komme, så ku han da være heldig måske at få knust skallen (har en ret stor hund der ikke lige lukker nogen ind der ikke er velkomne). Så måske det er det han mener med en dødstrussel. Du er meget velkommen til at få sendt alt det du vil på PM :) den herlige mand har mest envejs-kommunikation og har pt 90 beskeder på 4 dage, som jeg selvfølgelig ikke selv har deltaget i. Det er helt tydeligt han ikke er helt rask :D han trænger vist til at få en justeringsflad :P

forstår ikke hvorfor du synes det er mærkeligt at ingen ved hvem det er? Hvad er der underligt ved at en psykisk syg der stalker og truer alle, har ukendt identitet? 

Jeg er meget i tvivl om det du skriver nu - rigtigt meget. Jeg ville gerne se den mail du skrev til ham, hvor du angiveligt truer ham. Det kan jeg slet ikke forestille mig, at du har gjort???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 5 minutter siden:

No offence @-noname100- Jeg har fint lys i pæren - du burde ikke have behov for at angribe mig, fordi jeg spørger ind til situationen, som vi alle forholder os til her i tråden - vel? 

Ok det var måske os et lidt hårdt udtryk at bruge :) jeg mente det self sarkastisk. Men som sagt sender jeg gerne alle de beskeder du vil se. Det blir dog lidt kedeligt , da langt det meste er beskeder med “dumme uhumske snotklat” :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 2 minutter siden:

Ok det var måske os et lidt hårdt udtryk at bruge :) jeg mente det self sarkastisk. Men som sagt sender jeg gerne alle de beskeder du vil se. Det blir dog lidt kedeligt , da langt det meste er beskeder med “dumme uhumske snotklat” :P

Hårdt udtryk - det bestemmer du selv. Latterligt/nedladende - ja, men OK nu er vi videre. Jeg vil meget gerne modtage det i PB.

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 1 minut siden:

Jeg er meget i tvivl om det du skriver nu - rigtigt meget. Jeg ville gerne se den mail du skrev til ham, hvor du angiveligt truer ham. Det kan jeg slet ikke forestille mig, at du har gjort???

Hvad er der svært at forstå ved det? Forstår egentlig slet ikke hvad det er du har gang i at insinuere lige nu... sender meget gerne, når jeg har fundet mailen frem i morgen. Lige nu er jeg på vej i seng og gider ikke bruge resten af min aften på at læse alle de mindre behagelige mails igennem ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, Lige nu:

Hvad er der svært at forstå ved det? Forstår egentlig slet ikke hvad det er du har gang i at insinuere lige nu... sender meget gerne, når jeg har fundet mailen frem i morgen. Lige nu er jeg på vej i seng og gider ikke bruge resten af min aften på at læse alle de mindre behagelige mails igennem ... 

Jeg insinuerer intet - tvært imod. Jeg tror ikke han har en mail, hvor du truer ham på livet. Den vil jeg bare gerne se, hvis du har den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 11 minutter siden:

Jeg insinuerer intet - tvært imod. Jeg tror ikke han har en mail, hvor du truer ham på livet. Den vil jeg bare gerne se, hvis du har den

Hvorfor har du brug for at se den mail? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 5 timer siden:

:lol:, Nu begynder han sgu også at sende dig "dick-pics", Muuaaaaahhhhhhhhhahahahahaha:lol:

Sådan eg gammel afbrændt én får da enhver til at grine. Så meget postyr for så lidt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, 1 time siden:

Der er ingen dialog, det er samtaler han har med sig selv i min mailboks ....

Jamen, så har vi jo beviset på, at han er sindssyg, for denne beskrivelse passer jo fint på skizofreni.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jamen, så har vi jo beviset på, at han er sindssyg, for denne beskrivelse passer jo fint på skizofreni.

Det ville i hvert fald være en underdrivelse at kalde ham normal! 

Han havde også lige trang til at skrive tidligere, ud af det blå, at den pik altså ikke var hans , som han sendte i går. Og se resten af hans skriv også, vi 2 er ikke i kridthuset haha :) 

75C37BC8-78C8-46CD-B125-649A08A01211.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 7 minutter siden:

Det ville i hvert fald være en underdrivelse at kalde ham normal! 

Han havde også lige trang til at skrive tidligere, ud af det blå, at den pik altså ikke var hans , som han sendte i går. Og se resten af hans skriv også, vi 2 er ikke i kridthuset haha :) 

75C37BC8-78C8-46CD-B125-649A08A01211.jpeg

Hahahahahaha. Hvorfra skulle han have fået et billede af min pik? :D:P. Han må jo lide af mindreværdskomplekser, siden han viser andres – lutter lånte fjer :D

PS: Højesteretsdommer er et ganske velaflagt embede, så det ville jeg gerne have.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Hahahahahaha. Hvorfra skulle han have fået et billede af min pik? :D:P. Han må jo lide af mindreværdskomplekser, siden han ikke tør vise sin egen :D

Tjek, tror hans mindreværdskomplekser egentlig er det , der startede hele det syge spin for ham :ph34r: at sidde og true og chikanere andre, samtidig med man selv gemmer sig bag alt falsk, selv ip-adresser... det vidner vel også om et brist et sted ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, Lige nu:

Tjek, tror hans mindreværdskomplekser egentlig er det , der startede hele det syge spin for ham :ph34r: at sidde og true og chikanere andre, samtidig med man selv gemmer sig bag alt falsk, selv ip-adresser... det vidner vel også om et brist et sted ;) 

En brist, næ han er en byld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

En brist, næ han er en byld.

En betændt byld med en brist :mrgreen:

Ville ha nemmere ved at holde af en byld, end ham. Sjovt alle andre end ham er dumme som en dør. For ham er der jo ikke noget galt med, han er jo næsten æresmedlem af mensa :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 25 minutter siden:

En betændt byld med en brist :mrgreen:

Ville ha nemmere ved at holde af en byld, end ham. Sjovt alle andre end ham er dumme som en dør. For ham er der jo ikke noget galt med, han er jo næsten æresmedlem af mensa :lol:

Mener du ikke demensa?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...