Hop til indhold
-noname100-

Trusler - opfølgning

Recommended Posts

Barske Rødskæg skrev, for 5 minutter siden:

Nettet strammes og Højesteret har netop skærpet straffen for Stalking Afgørelse Højesteret i dag.

Tænk hvis vi kunne blive fri for den psykopat i 1 år og 3 mdr.:D

Så mangler vi bare Voltemort får et tilhold - eller har han fået et? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har som de fleste andre "vores" del af LV's tilkendegivelser på vores mail. Denne her modtog vi, da vi aflyste vores Jubilæums GB pga Q var til behandling for en blodprop i benet:

X

Indbakke
x
 
 
 
profile_mask2.png

Borendex2 Borendex2 <[email protected]>

man. 25. mar. 15.58 (for 9 dage siden)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
til mig
cleardot.gif
 
 
 
 
 
Så er der en møgso mindre
 
 
Hmm... Nå, men nu er der spekulationer om, hvorvidt LV er en M/K - Her i huset mener M at have talt med ham på telefonen. Han ville bare have en adresse og blev komplet vanvittig, da M sagde, at vi ikke laver aftaler med hemmeligt nummer - overhovedet. Derefter begyndte han at skrive sms - meget ofte. M valgte at skrive med ham. Når M var tidligt oppe skrev han ofte til ham (bare for hyggens skyld :wub:),:
 
"Går det godt på rød stue? Får i lov til at lave pileflet, og er i evt på små busture? Bruger man egentligt resten af tiden alene eller i grupper til at samle puslespil"?
 
Derefter har vi kun haft de almindelige "jeg har rocker venner/vi smadrer jer/Klamme so" o.s.v - men ikke nogen direkte dialog i lang tid 
Hilsener GB med Os
Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 1 time siden:

Vi har som de fleste andre "vores" del af LV's tilkendegivelser på vores mail. Denne her modtog vi, da vi aflyste vores Jubilæums GB pga Q var til behandling for en blodprop i benet:

X

Indbakke
x
 
 
 
profile_mask2.png

Borendex2 Borendex2 <[email protected]>

man. 25. mar. 15.58 (for 9 dage siden)
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
til mig
cleardot.gif
 
 
 
 
 
Så er der en møgso mindre
 
 
Hmm... Nå, men nu er der spekulationer om, hvorvidt LV er en M/K - Her i huset mener M at have talt med ham på telefonen. Han ville bare have en adresse og blev komplet vanvittig, da M sagde, at vi ikke laver aftaler med hemmeligt nummer - overhovedet. Derefter begyndte han at skrive sms - meget ofte. M valgte at skrive med ham. Når M var tidligt oppe skrev han ofte til ham (bare for hyggens skyld :wub:),:
 
"Går det godt på rød stue? Får i lov til at lave pileflet, og er i evt på små busture? Bruger man egentligt resten af tiden alene eller i grupper til at samle puslespil"?
 
Derefter har vi kun haft de almindelige "jeg har rocker venner/vi smadrer jer/Klamme so" o.s.v - men ikke nogen direkte dialog i lang tid 
Hilsener GB med Os

Skriger af grin :mrgreen: han er sgu en guttermand. Han holder kontakten gennem tykt og tyndt. Gir ikke op. Han har selvfølgelig lidt issues med hvordan man kommunikerer med det andet køn. Men kommer tid, kommer råd :P han har haft ca 50 samtaler med sig selv i min indbakke i dag. Senest har han skrevet fra en ny mail “Linda love”, hvor han skriver præcis det samme som i sine mails fra de 2 standard mail-adresser han bruger, bare med en smule variation. Om hvordan jeg har klamydia og skal springe mit hoved i stykker med en håndgranat, eller noget i den dur. Og så ser han åbenbart noget jeg ikke selv ser, for han har meget travlt med at skrive dagen lang om mine mange bumser i hovedet, selvom jeg ikke har haft en eneste i måske 10 år :mrgreen: det er simpelthen så mindre begavet alt det lort han japper af, at jeg slet ikke forstår han ikke blir flov på sine egne vegne nogen gange :???: han må være meget svær at elske haha. Og ja om det er en kvinde eller mand - hmm. Håber ikke det er en kvinde med “mund” som sådan en grov havnearbejder. Det er i hvert fald heller ikke 12 personen har fået i at skrive stile i skolen i hvert fald :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han dummede sig lige Big time :D han ser jo med her inde , og jeg skrev jo før at Linda love havde skrevet til mig. Nu skriver han på mail “stjernelinda er ikke mig, har kun 1 mail møgso”. Nå, sjovt, hvordan ved han mon så hendes mail er “stjernelinda@“ :mrgreen: *badabooom*, nævnte ikke hendes mail men hendes navn i mailen. hedder det at røbe sig selv, jøsses, han tar sin intellekt til nye højder konstant :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, den 20/3/2019 at 14:02:

Sjovt som han altid synes det er 2 eller flere personer man blander sammen, som om man ikke sagtens kan se det er den samme. Han skriver også på samme tidspunkt fra de 2 mails. Og så tror han ikke han er politianmeldt fordi jeg ikke kan finde ud af det, han er sgu sjov hvis man keder sig engang i mellem :D

FD0FFF46-B9D2-4491-8CE7-E1C40B5E7B9C.jpeg

Jeg har også haft æren af hans mails :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sifpigen skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har også haft æren af hans mails :D

Du skulle brokke dig, skulle du :D. Jeg har været udsat for flere identitetstyverier – han skriver jo som Borendex1-100

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Borende X skrev, for 16 timer siden:

Han skulle hellere se at få sig et liv. Helst bag tremmer.

Jeg tror da, at han er bag tremmer.

De fleste lukkede afdelinger på psykiatriske afdelinger har tremmer:rolleyes:

Han er simpelthen en sjov fætter:biggrin: Og komplet idiot....

Redigeret af Vendelbo773

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror han har fået så mange tæsk på et tidspunkt og nu har taget skade... hjerneskadet er han i hvert fald, det er bare ikke normalt at ha 50 samtaler med sig selv i min e-mail hver dag hvor man skriver stort set det samme... at jeg er en uhumsk snotklat og klam luder... det er så spild af liv at han trækker vejret... han burde finde et træ og sige undskyld for at producere CO2 til ham :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
-noname100- skrev, for 5 minutter siden:

Tror han har fået så mange tæsk på et tidspunkt og nu har taget skade... hjerneskadet er han i hvert fald, det er bare ikke normalt at ha 50 samtaler med sig selv i min e-mail hver dag hvor man skriver stort set det samme... at jeg er en uhumsk snotklat og klam luder... det er så spild af liv at han trækker vejret... han burde finde et træ og sige undskyld for at producere CO2 til ham :P

Mon ikke han har tourette, kombineret med en ubændig trang til at onanere mens han skriver slemme fy ord til lækre damer :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelbo773 skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tror da, at han er bag tremmer.

De fleste lukkede afdelinger på psykiatriske afdelinger har tremmer:rolleyes:

Han er simpelthen en sjov fætter:biggrin: Og komplet idiot....

De tremmer burde også gælde telefon og internet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Mon ikke han har tourette, kombineret med en ubændig trang til at onanere mens han skriver slemme fy ord til lækre damer :mrgreen:

Har ham mistænkt for at være impotent og derfor sur på alle de dejlige damer :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter lidt søgen i Google efter hans IP address osv, fandt jeg et billed af ham.
Tror det er flere år siden han har set sin diller.

22pbca.thumb.jpg.915d9c64d0fff92861a5103d7c5c69ce.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Efter lidt søgen i Google efter hans IP address osv, fandt jeg et billed af ham.
Tror det er flere år siden han har set sin diller.

22pbca.thumb.jpg.915d9c64d0fff92861a5103d7c5c69ce.jpg

HAHAHA ja jeg tror det billede viser meget godt, hvordan manden ser ud :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er the keyboard warrior i gang i min mail igen, med hans evindelige skat-og-kommunen-kommer-efter-dig bræk, ved ikke hvorfor han tror hverken skat eller kommunen skulle gide at bruge sin tid på os :mrgreen: han er så dum at jeg NÆSTEN synes det er synd for ham :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
-noname100- skrev, for 14 minutter siden:

HAHAHA ja jeg tror det billede viser meget godt, hvordan manden ser ud :mrgreen:

Han har da lagt sig lidt ud siden der sidst blev vist billeder af pauseklovnen. Før lignede han bare en skumbamse.

Jeg fik et screenshot af virkelighedens stalkersvin,og har lige siden overvejet en aution:P

B.A,vil du komme med et mindstebud?

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Det kunne egentlig være sjovt hvis vi alle sende ham 10 mails om dagen i en uges tid :mrgreen:

Ja alle med et billede af ham selv siddende i udestuen:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 59 minutter siden:

Efter lidt søgen i Google efter hans IP address osv, fandt jeg et billed af ham.
Tror det er flere år siden han har set sin diller.

22pbca.thumb.jpg.915d9c64d0fff92861a5103d7c5c69ce.jpg

Jeg kan godt se, at fængselsdøren må gøres bredere og tremmerne forstærkes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden:

Det kunne egentlig være sjovt hvis vi alle sende ham 10 mails om dagen i en uges tid :mrgreen:

Jep, jeg opretter mig som Borendex200-300

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 1 time siden:

Han har da lagt sig lidt ud siden der sidst blev vist billeder af pauseklovnen. Før lignede han bare en skumbamse.

Jeg fik et screenshot af virkelighedens stalkersvin,og har lige siden overvejet en aution:P

B.A,vil du komme med et mindstebud?

Enzo.

Er det rigtigt du har et billede af ham? Det må jeg virkelig se, hvis det Er sandt! :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...